• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

וירדו
"תן לי קצת זמן לחשוב, זו החלטה גדולה"
"זו בחירה ברורה וירדו, 4 נפשות הם פחות מהכמות שהסכין השחור עומד להרוג עם המידע שתיתן לו.
אבל אחד מהארבעה האלו הם אוכל חינם, ואני לא אתן לאוכל חינם, או לטאלין- להפגע.
טוב- אני יכול לחשוב על כמה פתרונות, להתחבא אצל הזהנת'רים או אצל הקאזנת'ארים בתמורה למידע על האוצר או לגרום למטה השחור להבין שלא תספר לי מידע חדש ורלוונטי-אני אוכל להגן על לא מעט חיים."

"אני... מסכים, רק עוד כמה דברים. הראשון, אני לא עומד להרוג בשבילך אף איש חוק או אזרח חף מפשע- גם אם אנשי החוק הרגו אותנו, אני לא ארד לרה שלהם. השני, איך אני עומד ליצור איתך קשר- באופן אירוני, אחרי תקרית רובי המשמר החליט לשים עלי עין. והאחרוןאת הכסף שני אקבל ממך, אני רוצה להשקיע בדבר אחד המתנקשים שלך. אני אשלם מהכסף שתיתן לי כדי לעשות שני דברים- או לשכור אנשים כמו רובי כדי להתנקש במטרות בשתי כנופיות הפשע, או שאני אשלם לך בשביל שאנשים כמו רובי לא יתנקשו באנשים ששתי הכנופיות רוצות. יש לנו עסקה?"
out
אם זה לא היה ברור, כתב מוטה הוא מחשבה.
 
IN
אאוליס מרגיש את הגשם מרטיב אותו וסופג את שיערו. הוא מגרד את הקעקוע שלו, ומתקדם בשקט. הוא ככול הנראה צריך לקרוא להרה, אבל היא תרגיש את ההתלהבות שלו ותבין שמשהו שגוי. הוא לא יכול לגלות לה עדיין, להעלות כך את הציפיות שלה. לכרגע, הוא יאסוף את המידע לבדו, ידע מוקדם הוא המרכיב הטוב ביותר לציד מוצלח.

הוא הולך לחפש את הכתבת הזו.
 
הולבר
הולבר אומד את לית'יס ואורת'וס במבטו, מנסה להחליט אם הם משקרים כדי לשמור עליו בטוח או שהם מאמינים במה שהם אומרים ומרגישים בטוחים. "למה שלא תספרו לי במה מדובר כדי להרגיע את חשושתי?" הוא שואל את אחיו ואחותו "כי ממה ששמעתי הזוג קאסאלאנטר שוקל לברוח מהעיר כדי להגן על חיי ילדיהם."

META:
תובנה (לא מיומן): 13+1=14
 
טאלין
OUT
התיאור אכן מזכיר לך את הצופה מהביוב.

IN
אתם יוצאים מהפונדק, והגברת סוליזף נשענת עליך ומובילה אותך למבנה בפינת הרחוב. אתם נעצרים מול הדלת האחורית, והיא נותנת לך את המפתח לדלת. "בהצלחה, מאסטר הרפר! שהאלים יהיו איתך! אני אחכה לך בפונדק, אם אין לך התנגדות - מפחיד אותי להשאר כאן!" היא אומרת, ומתחילה ללכת באיטיות חזרה לפונדק.

אוכל חינם
כאשר אתה מרים את הקריסטל מהרצפה, אתה מרגיש חמימות מוזרה בידך. בבהלה, אתה מפיל אותו שוב על הרצפה, כשלפתע מתוך הקריסטל יוצאת תמונה אשלייתית בגודל אנושי. התמונה חצי שקופה, ואתם רואים בה אישה אלפית בעלת שיער חום מטולתל וקעקועים דרואידיים על פניה. "קומור." היא פונה אל האוויר - זוהי כנראה הודעה מוקלטת. קולה מנגן כמו פעמונים. "אני יודעת שברחת כי אתה לא מסוגל יותר להתמודד עם המצב יותר. אני מבינה את זה, אבל אני דואגת לך. עמוק בתוכך אתה יודע שלא משנה כמה רחוק תברח - גם שם, באמצע האוקיינוס, היא תצליח להגיע אליך. היום... איבדתי קשר עם דזמונד. אני חוששת לגרוע ביותר." נראה שהאלפית שבאשלייה מתאמצת שלא לבכות. היא לוקחת נשימה עמוקה וממשיכה. "המצב הזה לא יכול להמשך. נמאס לי. אני הולכת לגלות מה המטרה שלה פעם אחת ולתמיד, או למות בניסיון. מחר אני הולכת למי-מצולות. יש שם שער סודי לממלכת הפיות. אם אתה רואה את ההודעה הזאת, כנראה שעוד לא חזרתי משם. בבקשה, קומור - אם אני לא בין החיים, אתה מוכרח לעבור בשער ולסיים את זה בעצמך. אני לא רוצה שאתה ושאר חברי 'הלב' תאלצו לחיות את חייכם רדופים. תמצא את קאליקי - היא יודעת איפה השער נמצא." היא בוהה עוד כמה רגעים בחלל האוויר, ואז האשלייה מתפוגגת.
הקריסטל נשאר לבדו על הרצפה. אתה שומע פתאום את טאנילה לוחשת "אמא... זאת... אמא שלי..."

וירדו
"אל תדאג, אף אדם חף מפשע לא יאלץ להפגע מההסכם הקטן שלנו." הוא מחייך. "באשר ליצירת קשר - הסר דאגה מליבך. אני אדאג ליצור איתך קשר כשאצטרך. ובנוגע לתשלום - אתה יותר ממוזמן לשכור את שירותי המתנקשים שלי, אך אני לא הולך לקבל ממך שוחד כדי שלא להתנקש במטרות. אם אתה מסכים לכל התנאים, אז בהחלט יש לנו עסקה."

אאוליס
לאחר שאתה שואל כמה מקומיים, אתה מצליח למצוא את דרכך למבנה בו עורכים את 'צהובון מי מצולות', בניין במרכז אחד הרחובות ברובע הסחר. אנשים רבים הולכים ושבים ברחוב מולך. לצד דלת הכניסה, יושב על כסא גמד שמנמן ובלונדיני שאוחז ברובה קשת כבד, וכרגע עסוק בלקרוא ספר כלשהו - הוא נכנראה השומר של הבניין. להכנס פנימה מבלי להראות עלולה להיות משימה קשה.

הולבר
לית'יס ואורת'וס מביטים אחד בשנייה לרגע בהרמת גבה, ואז לית'יס עונה: "אמרנו לך שאין לך מה לדאוג. בפעם האחרונה, לך הביתה ושכח מהמקרה הזה." היא לוקחת את אורת'וס בידו והם מתחילים ללכת במהירות הרחק ממך.
קשה לקרוא את פניהם של האחים שלך. בבירור משהו מפריע להם, אבל אתה לא יכול להבין לחלוטין אם הם אכן חוששים או לא.
 
אוכל חינם
אוכל חינם שולח יד רכת כף להחזיק בידה של טאנילה. "קאליקי.. ככה זאת שהפנתה אותי לחפש כאן קראה לעצמה..." אומר מבולבל, המום ומהורהר
"את... חושבת שאנחנו יכולים לעשות... את מה שההורים שלנו נכשלו לעשות?"
 
הולבר
הולבר נשאר במקומו במשך כמה דקות שוקל את המצב ומחליט שאולי כדאי לו לנסות לדבר עם אורת'וס לבד, כי אולי הוא יהיה מוכן לחלוק מידע נוסף כשלית'יס לא תהיה בסביבה. אבל זה יצטרך לחכות ליום אחר, כי עכשיו הוא צריך להגיע לנקודת המפגש עם נאגה ולשמוע מה היא גילתה על מי שהיא עקבה אחריו.
 
וירדו
"הא! טוב מאוד. ברוך השב אל הסכין השחור, נערי!" הוא מחייך, בזמן ששני הדרו השומרים פורמים את החבלי םשקושרים אותך ומחזירים לך את הציוד שלך. "תוכל להתחיל במיידי את המשימה הראשונה שלך - זה יהיה משהו קל, לחימום, לפני שנתחיל במסיבה האמיתית. רובי, יקירתי, את פטורה מהמשימה הנוכחית שלך - תעבירי את המידע לגבי מה צריך להעשות לוירדו כאן." פניה של רובי קודרות אך היא מהנהנת בשקט. אתה יוצא בעקבותיה מהדלת ומגיע לחדר אחר - מה שנראה כמו בטן הספינה.
"זאת המשימה שלך מעתה-" רובי מתחילה מבלי להסתכל לך בעיניים, טון קולה שבור, "- ל'סכין' נולדו לפני מספר שנים תאומים חצי-דרו מרומן שהיה לו עם אישה אחת. כשהיא גילתה מי הוא באמת, היא לקחה את התאומים איתה וברחה ממנו - בסופו של דבר הוא הצליח לתפוס אותה, אבל את התאומים היא הספיקה להחביא. אך ה'סכין' מאמין כי השניים עדיין נמצאים איפשהו בעיר, והוא רוצה אותם בחזרה. במהלך הזמן ש...עקבתי אחריך, יצא לי ללמוד גם אודות בני הלוויה שלך. יש לי סיבות להאמין כי הטאבאקסי - אוכל חינם, אני חושבת - נמצא בקשר עם הילדים הללו, או לפחות פגש אותם בעבר. דבר איתו, גרום לו לגלות לך איפה התאומים נמצאים, והחזר אותם אל ה'סכין'. זה הכל." היא מסיימת, משלבת ידיים בעצבנות.

אוכל חינם
"אני... אני לא יודעת. שמעת מה אמי אמרה... זה מסוכן. מאוד מסוכן. אנחנו לא יודעים למה אנחנו עלולים להכנס... ואם נצא מזה, האם בכלל נוכל לראות את הורינו שוב..." טאלינה אומרת בקול רועד.

טאלין
אתה מכניס מעט אור יום לחנות האפלולית בעודך נכנס פנימה. החלונות כאן סגורים. אתה מיד שם לב שחלקים רבים מהחנות בבלגן טוטאלי - מדפי ספרים נפלו על הצד, כסאות נשברו, אגרטל זכוכית נופץ, וספרים רבים זרוקים על הרצפה, חלקם קרועים או חרוכים.
בנוסף, אתה שומע קולות יללה מבוהלים ממעלה המדרגות שבפינת החנות.

הולבר
נאגה מופיעה במקום בו קבעתם כמה דקות אחריך ומזנקת על כתפך. היא משדרת לך תמונות טלפתיות - היא אומנם לא הצליחה לראות את פניהם של האנשים אחריהם היא עקבה, אך היא ראתה לאיזה בית הם נכנסו. אתה מזהה את המקום מהתמונות - הווילה של משפחת גרהלהונד, בית אצולה אחר בעיר.

אאוליס
"הגעת למקום הלא נכון, חביבי. כאן מייצרים את העיתון, לא מוכרים אותו." אומר הגמד במבטא גמדי כבד, מבלי להרים את ראשו מהספר. "נסה את אחת מחנויות הספרים, או את הדוכנים בשוק."
 
וירדו
"איך אני אגיע אל הסכין השחור אחרי שאני אמצא את הילדים? לך אין מושג איפה הסכין נמצא, ואני ממש לא רוצה להמצא מסתובב בשטח של הכנופיות עם שני ילדי דרו. זה עלול להראות מוזר."
"טוב, זה די ברור שהסכים עומד להרוג את הילדים. אבל אני אנסה לשבש את זה. באופן שזה לא יראה כאילו עשיתי את זה בכוונה
 
אוכל חינם
הוא קולט שאין לו את המותרות של פחד, עצב ודאגה. שמחה נראית טיפשית ורדודה לרוב האנשים. אנשים קודרים בדרך כלל זוכים להילת כבוד, אפילו מאוכל חינם.
אבל *לבחור* לשמוח, זה קשה. לדעת ולהאמין שהאלים- ובמיוחד שארס עושים טוב ומן הראוי להכיר טובה.
אוכל חינם מחייך, מחזיק את ידה של טיאנה. 'אנחנו יכולים לעשות את זה. רק נצטרך לעשות את זה כמו שצריך! האלים לא היו נותנים למידע הזה להגיע אלינו לולא יכולנו לעשות משהו לגביו!'
 
הולבר
"עבודה יפה." הולבר משבח את נאגה בקשר המחשבתי ועושה את דרכו חזרה אל ביתו, מתכנן להביא לה משהו מיוחד לאכול כאשר הם יגיעו לשם. בדרכו, הולבר מנסה להיזכר בדרך בכל מה שהוא יודע על משפחת גרהלהונד.

Meta:
היסטוריה?: 14+2=16
 
וירדו
"אחרי שתמצא את הילדים, תקח אותם למקום בטוח. הסכין יצור איתך קשר עוד כמה ימים כדי לראות אם הצלחת." רובי עונה בחוסר רצון.

טאלין
אתה מציץ במעלה גרם המדרגות, ולא רואה דבר. בהתחשב בקולות היללה, אתה מסיק שהם מגיעים מהקומה השלישית. המדרגות עולות ואז מסתובבות לכניסה לקומה השנייה, שם יש דלת סגורה, וממשיכות לקומה השלישית למעלה - אתה לא רואה דלת, אך ממקומך אתה גם לא רואה מה יש בקומה הזאת.

אוכל חינם
היא מביטה בך בעיניים נוצצות. "אתה... אתה צודק. אבל... מה אנחנו יכולים לעשות? איפה להתחיל? אמרת שאתה מכיר את הקאליקי הזאת?"

הולבר
אתה לא יודע הרבה אודות הבית הזה, מעבר לכך שהוא ישן מאוד, ועיקר העסק שלהם הוא סחר בנשק ושכירי חרב.

אאוליס
הגמד רוטן בעצבנות. "תראה, חביבי, משלמים לי כדי שאדאג שאנשים לא יכנסו פנימה, ובמיוחד כאלו שנושאים קשת על גבם. אם אתה ממש מתעקש, חכה פה דקה, אכנס ואביא לך עותק של העיתון." הוא סוגר את הספר ומביט בך, מחכה לתשובה.
 
וירדו
"טוב, כנראה שאת המשימה הזאת אני אצטרך לעשות כמו שצריך. כדי לזכות באמון של הסכין, בתקווה שהוא לא יהרוג אותם, אולי על הדרך לשכנע את אוכל חינם לא לתת לי מידע רלוונטי במשימות עתידיות."
"אז יש לנו עסקה." אומר וירדו
 
אוכל חינם
"המממ..." אוכל חינם החל לחשוב. "לא באמת. אני אפילו לא בטוח אם היא חברה או אויבת. היא פשוט הופיעה וזרקה לי רמזים להגיע לכאן." זנבו נע מצד לצד במחשבה.
"נראה שכמו שאמרת חסר לנו מידע. אנחנו צריכים ללמוד מה שאפשר על פיות.. ובמיןחד את, בגלל שאת גרה כאן , להתידד עם החבר של ההורים שלנו. אני... אנסה לברר אם יש עוד מה ללמוד על הטבעת."
אוכל חינם מחבק אותה.
'האלים אוהבים אותנו. אנחנו צריכים לשמוח. קיבלנו תקווה, עכשיו אנחנו רק צריכים לעבוד.'
 
טאלין
טאלין מתקדם לעבר הקומה השלישית, אבל לפני שהוא יכנס לשטח המת שהוא לא רואה, הוא מייצר אשליה של יללת חתול למקום הרחוק ביותר שהוא מסוגל לראות, אם אין שינוי ושום דבר לא מתרחש, הוא ימשיך לעלות עד הסוף.
 
הולבר
הולבר חוזר אל הפונדק, מוצא לנאגה את המעדן שהבטיח ומדבר מעט עם האחרים לפני שהוא הולך לישון. כמו כן, הוא ישמח לדבר עם אחד ההרפתקנים העובדים עבור משפחתו ומתגוררים בפונדק כדי לברר אם הם יודעים משהו חדש על משפחת גרהלהונד, מאחר ושכירי חרב הרבה פעמים מדברים אחד עם השני.

--

למחרת בבוקר הולבר הולך בית משפחתו כדי לשאול את התאומים אם ירצו לבקר ילדי קאסאלאנטר ומתי הם יהיו פנויים לעשות זאת. מאחר והוא כבר שם הוא לא יהסס אם היה לו הזדמנות לדבר עם אחד מאחיו הגדולים במידה והם לבד, מאחר והוא חושד שאולי הם יהיו מוכנים לספר לו יותר כשהם לא ישגיחו אחד על השני.


OUT:
אוקיי, יש מידע לגבי כמות בני המשפחה? ילדים או קרובים שיכולים להיות תחת איום?

העמסתי קצת בפעולות כדי לתת אפשרות להריץ ולהגיע לאותו זמן כמו האחרים.

אם אין לך התנגדות, אני חושב לשאול בפונדק אם מישהו רוצה להצטרף אל הולבר לביקור בשעת התה שאליו הוא הוזמן אצל בני הזוג קאסאלאנטר.
 
חזרה
Top