• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

OUT
1 טבעי לא גורר התקפות מזדמנות. וירדו פשוט הודף את ההתקפה בקלות. אם תרצו, בעתיד, אפשר ש1 טבעי יגרור דברים אחרים, לדוגמא העפת הנשק מהיד. הרבה פעמים זה לא כיף במיוחד, אבל אם זה נעשה במקרים ספציפיים זה יכול להיות נחמד מאוד
 
IN
אאוליס מזנק מעל השולחן, אל עבר הקנקו הרחוק יותר, מנצל את המהירות הטבעית שלו על מנת לעשות את העיקוף הגדול ומתעלם מהפציעות המדממות שלו. "אם אתה לא בחור של בדיחות, בוא נבדוק אם אתה בחור של פציעות" הוא אומר לקנקו העומד למול אוכל חינם בעודו משסף אותו במהירות עם החרב שלו.

META
תנועה- אל I11
עושה את התנועה מסביב.
פעולה- התקפה בסיף
התקפה כנגד קנקו 3: 18+5=23. בפגיעה 5+3=8 נזק חודר.
 
טאלין רץ קדימה, הוא ישמר את הלחשים שלו לשלב מאוחר יותר, כרגע הוא מעדיף להילחם חכם יותר, כשהוא מגיע בצמוד לקיר, הוא שולח עוד קריאה אפלה לעבר הקנקו, הפעם כשהפעמונים מצלצלים, הוא מרגיש את הפצעיות שלו כבדות יותר
META
תנועה לE1,
פעולה- מפעיל Toll the Dead (מאחר והוא נפגע בעבר אז הנזק עולה מק8 לק12)
הצלת חוכמה בד"ק 13 או לחטוף 9 נזק מוות
 
"אווווו...." אוכל חינם נאנח באכזבה. הוא מחזיר את התליון למקום ושולף פגיון ורץ אל הקנקו.
"דקירת עוצמה!" מכריז בלי שנראה שאיזושהי אנרגיה קסומה קורנת ממנו או משהו

מטה:
תנועה לH10, והתקפה עם פגיון
[dice:2ccf8t]716859:0[/dice:2ccf8t]
נזק(?)
[dice:2ccf8t]716859:1[/dice:2ccf8t]
 
הולבר רואה שהמצב בשליטה ולכן מתקרב לקנקו שנשאר בחיים וממרחק קצר משגר לעברו קרן אנרגיה ירוקה.

meta:
אם 2 הקנקו בחיים תנועה אל F8 ואם קנקו 3 מת תנועה אל E2.
התקפה: Eldritch Blast - 8+5=13
אם פגע: 6 נזק כוח
 
בסערת לחשים ולהבים, החבורה מצליחה להרוג את כל הקנקואים בקלות - מלבד הקנקו בקצה הימני של החדר, אשר ישן שינה עמוקה על הרצפה.
אאוליס, אוכל חינם - לאחר שהפוגת הקרב גוועת, אתם יכולים לשמוע לפתע התנשמות מהירה ומפוחדת. היא מגיעה מתחת לאחד הברזנטים בקצה החדר.
OUT
בשלב זה אנחנו נצא מסדר יוזמה, בהנחה שאתם לא מעוניינים להלחם בקנקו האחרון. אם אתם מנסים להרוג אותו, נניח שתצליחו בכך אוטומטית שכן תור כולכם ברצף עכשיו והוא ישן.
אוצר - בכיסי גופות הקנקואים אתם מוצאים בסך הכל 5 מטבעות זהב, 23 מטבעות כסף, 7 מטבעות נחושת. ייתכן כי גם גופות הבנדיטים שבחדר נושאות דבר מה בעל ערך.
 
וירדו מחלק את הכסף לשאר (1 זהב, 5 כסף. ולוקח לו את השאריות 1 זהב, 3 כסף, 7 נחושת). ומתחיל לחטט בארגזים ועל הגופות כדי למצוא מסמכים זנת'הריים או חפצים מעניינים.
הבחנה
[dice:5ofl]716912:0[/dice:5ofl]
חקירה
[dice:5ofl]716912:1[/dice:5ofl]
 
- על גופות הבנדיטים, אתה לא מוצא הרבה חפצים בעלי ערך, מלבד שיקוי ריפוי (2ק4 + 2 נק"פ). לחמש מהגופות יש קעקוע שחור של נחש מכונף על הצוואר או הזרוע. לגופה אחרת יש קעקוע שחור על כף ידה, שנראה כמעגל עם עשר קרניים אשר יוצאות מהיקפו.
- הארגזים כאן כוללים מנות מזון, שקי קמח, כלי נשק ושריונות עור.
- בזווית העין, אתה מבחין בחלק מקיר העץ שנראה מעט דחוף פנימה, כאילו הקיר אינו ישר באזור זה.
 
טאלין מצטרף לחיפוש בחדר, הוא מביט בקנקנון החי, "אולי כדי שמישהו יקשור אותו?" הוא מציע תוך כדי. "אני אשמח שלא ירו עלי עוד חצים." הוא מציע, בעוד הינשוף שלו מרחף בחדר, מסייע בחיפושים
META
חקירה
[dice:9mrk5]716931:0[/dice:9mrk5]

תפיסה
[dice:9mrk5]716931:1[/dice:9mrk5]

תפסיה ינשוף
[dice:9mrk5]716931:2[/dice:9mrk5]
לרבות יתרון במקרה של ראייה/שמיעה (מניח שבזה מדובר)
[dice:9mrk5]716931:3[/dice:9mrk5]
 
OUT
אני על 2 נק"פ, אם למישהו יש ריפוי זה יהיה נחמד.
IN
אאוליס מדמם מהחץ שפגע בו בבטן, אבל הוא לא מאבד את העשתונות. הוא פונה לצידו של אוכל חינם, מוציא את הקשת שלו ומכוון חץ אל הרצפה. "זו יכולה להיות מלכודת, המלכודת הקלאסית ביותר" הוא לוחש לטאבאקסי, ומחכה שמישהו מלמטה יענה.
 
הולבר יודע שהלחש שלו לא יחזיק עוד הרבה זמן והקנקו יתעורר בקרוב ולכן הוא אומר "הוא יתעורר בקרוב" לאחר דבריו טאלין "אם למישהו פה יש חבל כדאי שהוא יקשור אותו לפני שזה יקרה."
כשהוא מסיים לדבר הוא בוחן את הגופות מקרוב בבדיקה אם אחת הגופות היא פלון או ריינאר גחלת-עד ומנצל את ההזדמנות כדי לראות כיצד הם נהרגו.
 
- וירדו, אתה אכן שומע הד. נדמה כי זוהי דלת סודית.
- טאלין, גם אתה מבחין בדלת הסודית, אך לא שם לב לאף פרט חדש.
- הולבר, לא נראה כי אף אחד מהגופות מתאימה לתיאור של פלון או ריינאר שקיבלתם. נראה שהן נהרגו במהלך קרב, בהתחשב בפצעים ובכלי הנשק שלהן הזרוקים על הרצפה.

"בבקשה, אל תהרגו אותי..." הקול הגברי נשמע מאחורי הבזנט שמחסה את הדלת לחדרון הפנימי במחסן. "בבקשה, אני לא יודע כלום..." הוא לוחש בפחד.
 
וירדו מתכונן לפרוץ את הדלת, אבל נזכר בקנקו הישן, מניח שהרעש שיצור משבירת הדלת יעיר את הקנקו ולכן ניגש אליו ואוזק אותו (אני איש משמר, אני מניח שאזיקים או לפחות חבל זה חפץ הגיוני שיהיה לי) ומסלק ממנו חפצים חדים. לאחר מכן תשומת ליבו מופנת אל עבר הגבר מאחורי הברזנט. שולף את רובה הקשת שלו.
 
וירדו אכן מוצא אזיקים בתיקו ואוזק את הקנקו. אתם מורידים את הברזנט ומגלים שהדלת אינה נעולה ופתוחה מעט. האדם שבפנים ממשיך להתנשם בפחד. בזמן הזה, הקנקו מתחיל להתעורר ומשמיע רעשים מעצבנים של ילד בוכה, אך למרות שהוא עצבני ומפוחד לא נראה שהוא סובל קשות.
 
חזרה
Top