• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מלחמת הכוכבים - צללי הג'די - עץ הרשמה (0/4) (SW5E)

הערה כללית שלא אמורה לשנות יותר מידי מבחינת רקעים - המשחק יתחיל בדרגה 3 ולא 1.

תזכורת- דדליין ביום שלישי הקרוב- 17.1.2023
אנחנו צריכים להגיש דמות מוכנה (מבחינה מכנית), או שאנחנו בונים אותה בסשן 0 עם כולם?
 
ללא עוצמת הרגש, נותרת רק אדישות
ללא מסווה הבורות, נותרת רק אנרכיה
ללא להט התשוקה, נותר רק חידלון
ללא פראות התוהו, נותר רק קיפאון
ללא סופיות המוות, מה הטעם בחיים?

דבריו של ליאן מיידאר בפגישת המועצה בה וויתר על חברותו במסדר הג'דיי.

ליאון מיידאר גדל כל חייו כשהוא נאמן לדבר אחד - טובת הכלל. הנאמנות הזו, מאז שהוא זוכר את עצמו במסדר הג'דיי, לא השתנתה - כל מה שהשתנה זו הדרך בה הוא רוצה ליישם אותה.
ליאון עבר מסלול די שגרתי בתור חניך במ
סדר. הוא נלקח מהוריו בגיל צעיר, חונך במקדש די מרכזי, חישל לעצמו להב-אור, והוכיח את עצמו במבחני הפאדוואן.
ואז פרצה המלחמה במנדלורים, והג'דיי לא עשו דבר. המאסטר שלו, ג'דיי קשיש בשם אלבן, היה מהמתנגדים הגדולים ביותר למעורבות הג'דיי במלחמה. אלבן התמחה במיומנות המסתורית של חיזוי, וטען שמעורבות של משתמשי הכוח בלחימה תוביל למחיר כבד מנשוא.
מספר שנים מאוחר יותר, כשהרבנצ'יסטים הובילו את ההשמדה של מלקור 5, התברר שהוא צדק.
אבל ההשמדה של מלקור לא רק הרגה את רוב צבא מנדלור בלי רגע, ולא רק יצרה קרע בלתי ניתן לאיחוי בין רייבן והמסדר שלו - היא גם זרעה ספק עמוק בליבו של ליאון הצעיר.
מצד אחד, ליאון נותר נאמן לערכים של אלבן. לג'דיי אסור להתערב - הכוח צריך להישאר מחוץ לעניינים הללו. ומצד שני, גם ערכיו של אלבן עברו אליו - טובת הכלל קודמת לטובת היחיד. ואם מחויבותו כג'דיי סותרת את מחויבותו לכלל, יהיה עליו לוותר עליה.
וכך, מספר חודשים לאחר המלחמה, פרש ליאון ממסדר הג'דיי. הוא הפקיד את חרב האור שלו במקדש הגדול, הסיר את גלימותיו, ויצא לחפש את מזלו בעולם בחוץ. ימים בודדים לאחר מכן, מזלו מצא אותו.

ריינו ת'יקליאה, בות'אנית קשוחה ולא מתפשרת, הייתה ראש מחלקת הריגול הנגדי ברפובליקה. היא הייתה משוכנעת שרייבן והתלמידים שלו זוממים משהו, ושבחזרתם הם ימיטו אסון על הגלקסיה - שעוד ליקקה את פצעיה. היא הייתה זקוקה נואשות לאנשים שתוכל לסמוך עליהם, לאנשים שיוכלו לתת לה מידע על הרבנצ'יסטים ועל תכניותיהם - היא הייתה זקוקה למרגלים.
וכך, כמעט במקרה, התגלגל ליאון לשירותי הביון של הרפובליקה הגלקטית. הוא אומן במשך חודשים, מעמעם את חייו הקודמים כג'דיי אך לעולם לא שוכח מהם. הוא רכש את המיומנות הדרושות שלו כדי לפעול במחשכים, להרוג במהירות ובדיוק, להתגנב יותר טוב מכל אחד אחר ולשמור כל פיסת מידע ששמע.
ולאחר האימונים, הגיעו המשימות. בהתחלה אילו היו דברים קטנים - להסתנן לפגישות של תומכי רבנצ'יסטים, להשיג שמות קוד של מנהיגי תאים זוטרים בארגון.אחר כך, המשימות הלכו ונעשו יותר מורכבות - חיסול של אחד מאותם ראשי תאים, זיוף מכתבים בשמו, או דחיפה לחשיפת התא כולו בפעילות פזיזה.

אבל בכל הזמן הזה, שאלה גדולה נותרה בלתי פתורה - לאן נעלמו הרוונצ'יסטים עצמם, והמנהיג הדגול שלהם? נדמה היה שערפל כבד מסתיר את כל התעלומה. וכרגיל, הרפובליקה לא שמה לב לבעיה עד שהיה מאוחר מדי. הוא והאנשים שלו הגיחו בין לילה, מכריזים על עצמם בתור הסית' שחזרו לחיים - מזכירים לו את חששותיו של אלבן, את כל מה שליאון למד לחלום עליו בסיוטים.
בסופו של דבר, משימה היא משימה, וברגע שהשיגו ראיות חותכות לקיומה של האקדמיה בקוריבאן - זה היה היעד הבא שלו. הוא התחזה לשוליה מתחיל באקדמיה, והחל לטפס בסולם הדרגות. ככל שהזמן עבר, הוא הלך והשתפר, קיבל את אמון המאסטרים שלו - והמשיך להעביר מידע אמין ואיכותי למפקדיו ומפעיליו בשטח.

יום אחד, ליאון שמע משהו מיוחד - לא יותר מאשר שמועה, על משהו מסתורי שקרה, יקרה, או עתיד לקרות, בכוכב לכת נידח בשם טנריוס. רק שמועה, אבל בפעם האחרונה שהרפובליקה התעלמה משמועות - הסית' חזרו. ליאון היה מושכנע שסוד גדול טמון בעניין של טנריוס, וניסה לשכנע את המפעילה שלו לשלוח צוות בדיקה - ריינו סירבה, מתוך אמירה שלרפובליקה יש דברים חשובים יותר לעשות מלרדו אחרי חלומות בהקיץ.
פעם נוספת, האדישות והפאסיביות של המערכת אכזבו אותו, לא עמדו בפרץ - אבל בניגוד לפעם שעברה, היו לו את הכלים לפעול מבלי לברוח.

אז כשמאסטרים חיפשו מישהו שיצא לבדוק את ההיעלמות בטנריוס, לא היה קשה לו לנדב את עצמו ולהגיע לשם. מחופש לשוליית סית' המחופש לאזרח, ליאון נמצא תחת לפחות שלושה מעטי הסוואה - והוא מתכנן לגלות את המקור לטרגדיה של כוכב הלכת, ולמנוע ממנה לחזור על עצמה.
 
אוקי, הגענו לדדלין, אף אחד לא ביקש אורכה ולכן אני שמח להכריז על מי שהתקבל למשחק, בסדר רנדולמי וכו'

1. גרגויל גרגויל עם גראק מרלו הבות'אן רב האמצעים
2. P padron עם אושתו הווקי שכיר החרב
3. Y yds עם ליאון בן האנוש בעל הלב החצוי
4. Qurrion Qurrion עם אברי'ורי'ילאיה, הצ'יס בעל העבר המסתורי.

אני רוצה להודות לכל מי שהגיש דמות, כל הדמויות היו נהדרות ובסופו של דבר נאלצתי לבחור את אלו שהיה לי הכי קל לחבר את העלילה לרקע שלהם.

כל החברה שהתקבלו, תאשרו לי סופית שאתם מוכנים ואני אשלח לינק לקוובצת וואסטאפ היום/מחר בה"פ (אלא אם כן יש למישהו התנגדות אקטיבית לוואטסאפ וזה אחלה זמן להגיד את זה כדי שנבחר פלטפורמה אחרת).

בהצלחה לכולם, ושהכוח יהיה עימכם
 
חזרה
Top