• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לשרוד בשממה- עץ משחק

dragonian אמר/ה:
ואו. מגניב. איך קוראים לפטריה?
מלחיץ משהו. אבל הכי מלחיץ זה התיבות אוצר שבולעות הרפתקנים שבאים לפתוח אותם...
אופיוקורדיספס יונילטרליס. מסתבר, דרך אגב, שיש הרבה סוגים של הפטרייה שעובדים על אותו העקרון, אבל מתמחים בחרקים שונים. משחק המחשב The Last Of Us מתרחש בעולם פוסט אפוקליפטי, בו בני אדם שפטריה דומה התיישבה להם במוח השמידו את רוב הציוויליזציה והיא נסוגה למעוזים מבודדים, ובאופן כללי יצאה מדעתה.
dragonian אמר/ה:
אממ... מנסה להיזכר מה המפלצת שהכי הטרידה אותי במגד"מ של מהדורה 2
או הwerefox שהופכת הרפתקנים לשפוטים שלה (רק "חתיכים" עם כריזמה גבוהה. גמדים ננסים וכו', היא תגרש או תגרום לחברים שלהם להרוג אותם)
נשמע מעניין. במה מדובר?
נ.ב. אכפת לכם שנדבר בזמן שאין מה לעשות, או לנהל את כל זה בפרטי? אני רק שואל.
 
Werefox
אשת שועל. בצורה האנושית שלה נראית כאלפית. היא עקרה, וכשהיא רוצה להתרבות, היא חוטפת ילדה שאם היא לא אלפית היא הופכת תוך כמה שבועות לאלפית וגם לאשת שועל.
כשהיא נושכת, רק נשים יכולות להיות "נגועות".

למרות שכמובן יש יצורים הזויים יותר.... וגם המצאתי יצורים הזויים יותר

החבורה העתיקה שלי, עדיין שונאת אותי על המצאת הסנאים האפלים.
 
OUT:
אני מתנצל מאוד שלא הגבתי. לא יקרה שוב. ואפילו אין מפה (זה יתוקן בקרוב, לא לדאוג).

IN:
ט'דק נסוג אחורה, אך האל מתים מכים בו לפני שהוא מספיק לצאת מהקרב. הוא מרפא את עצמו ברגע שהוא מגיע לטווח בטוח- בזמן שהעכביש שלו מוחץ את הזומבי שמולו. הוא עדיין ממשיך לעמוד, אבל בקושי.
האל מתים מתחילים להתרכז בסר קארדיף קורטם, נמשכים אל ההילה הקדושה המקיפה אותו. השריון הכבד שלו מגן עליו ממרבית הזומבים, אך יד כבדה אחת מצליחה לפגוע בו בצורה משמעותית. בצד השני של הקרב, רו גו הו משסף את הזומבים- אך בזמן שהוא נלחם בפראיות האל מתים מצליחים להשיב מלחמה ופוגעים בו.
סר קארדיף מכה באל מת, כמעט ומוריד אותו- אך האנרגיה השלילית שמניעה את הגופה משאירה אותו עומד- והוא מספיק להכות באביר לפני שהוא נסוג אחורה.
מורדאר מוציא את קשתו וצולף באחד מן הזומבים. הוא כמעט ומפספס (OUT- אין לך פרסייס שוט), אבל הזומבי עדיין מושפע מגערתו של מורדאר עצמו והוא לא זז מהחץ המתקרב ונפגע.
רו גו הו מכה בזומבי, ומחסל אותו לחלוטין. ניתן לשמוע קול של "המפפפף" כשהאוויר מתמלא בנבגים לאחר מות האל-מת. רו גו הו כמובן מתעלם מהריח הנורא שבאוויר וממשיך להכות בזומבים :p

OUT:
מצטער טומאץ', חטפת 9 נזק לפני שיצאת מקפא"פ. למזלך הריפוי פצעים קלים עוזר.
דרגוניין, ספוג 4 נזק. אסיד, אתה ספגת 6.
מרתוס, קשת ארוכה גורמת 1ק8 נזק אצל יצור בינוני. גלגלתי לך מחדש, גרמת 3 נזק במקום 2. הוריי!
אני מתחיל לחשוב שהקרב הזה קצת קל מידי :p פעם הבאה אני אעשה לכם חיים קשים יותר
 
OUT
מבחינה כרונולוגית, נדמה לי שזה אומר שריפוי- היתר (4 נקודות) דווקא כן משפיע עלי, זה אומר שאיבדתי רק 5 נק"פ?
ד"א. אני בלו"ז צפוף השבוע, אז יכול להיות שאני לא אגיב באורך המצופה.
טד'ק
1 טבעי. לא משנה מה אני מקבל, זו החטאה, אפילו אם הבונוסים שלי נחשבים.
עכביש
3+2=5. לעזאזל.
IN
טד'ק מתקדם מחדש קדימה, ומשתדל להמנע מהתאספות של אויבים עליו. הוא מנסה לשפד את יצור הרפש הקיצוני ביותר בגרון, אך ההשראה מהחזיון שלו גורמת לו לנעוץ בכוח רב מדי ולפספס.
 
רו גו הוו מחייך חיוך של שיניים צהבהבות. שיערו האפור והמטונף מתנופף ברוח.
הוא נפגע, הוא הרג.
זה החיים!
"תודה, רוח המדבר." הוא לוחש, ובניגוד לתפילתו הרכה מניף את הגרזן מהזומבי המת ובתנועה מעגלית מטיח את הגרזן בזומבי שפגע בו.

מטא:


בק 7 יצא... 7.
7+7 14.


בהנחה שפגעתי:

מטיל ק 10, יוצא 10. 10+4 =14
 
IN
אני מרים את חרבי בעוז, ומסתער אל עבר הזומבי הפגוע יותר, ושולח את חרבי הישר אל עבר ראשו, אך בפסיעה האחרונה אני מכניס את רגלי אל גומא לא ניכרת בביצה ואני מאבד את שווי המשקל. אני מתייצב חזרה במהירות אך כבר מאוחר מידי בשביל לתקוף, ואני מנסה להגן על עצמי מזרועתיהם המושטות של הזומבים

OUT
14 דרג"ש
1 טיבעי בפגיעה
מה עם ידע דת על הזומבים?
 
OUT:
@טומאץ- כן, הריפוי שלך משפיע גם על הנזק הזה.

בכל מקרה, אני רואה שאתם פשוט תוקפים כרגיל. זה קצת מתיש, אז אני מריץ את הכמה סיבובים האלו. אסיד- תלונות על ההחלטה הזאת בפרטי בבקשה.

IN:
לאחר כחצי דקה, אתם מצליחים לחסל את כל האל מתים. האוויר מסריח מריקבון ונגבים. אתם רצים לצד השני של הכפר, ורואים שהם הצליחו להרוג את הזומבים האחרונים בעצמם- אך שניים מהחניתאים מתו במהלך הקרב.

אין אל מתים במרחק מיידי מהכפר, אבל אתם רחוקים ממוגנים. אם ההתקפה הזאת מזכירה איכשהו את ההתקפות הקודמות, בשעות הקרובות גל זומבים נוסף יגיע. אנשי הכפר כבר נראים עייפים, אך הם יחזיקו מעמד. הם חייבים להחזיק מעמד. לא עבר זמן רב מרדת החשכה, והם חייבים להשאר עומדים בשביל לראות את הזריחה. הם יצליחו, כמובן. יש איתם מקצוענים.
..נכון?

OUT:
אסיד- 8 נזק. מרבית הזומבים תקפו אותך עד סוף הקרב, אבל הקוביות לא אוהבות אותי.
דרגוניין- לא נגרם לך נזק בכלל. אולי זה בגלל שרו גו הו הניף את הגרזן שלו בפראיות, ואולי זה בגלל שלא יצא לי מעל 10 בקוביה אפילו פעם אחת. לעולם לא נדע.
עכביש של ט'דק- 10 נזק. הגלגולים הטובים יצאו *איפשהו*, למרות שרק זומבי אחד נלחם בעכביש- הוא נשאר יחסית הרבה מאוד זמן.
 
OUT
סליחה על העיכוב, היה פורים.
ומה אכפת לי? גם ככה נגמרו לי ההכאות רוע אז זה פחות כיף :p

IN
אני מגיע בריצה אל עבר הכפריים ונראה שהם מתנחמים כשהם רואים כשהם רואים את האביר הזוהר שרץ אליהם מתוך החשיכה. אני סוגר את העיניים ואומר "פיילור מלווה את הנופלים במסעם האחרון, בואו נדאג שהקרבתם לא תיהיה לשווא".
אני מעניק לכל אחד מהנותרים חיוך דואג ולחיצת יד ומילות עידוד שקטות. "ככל הנראה נשאר לנו גל אחד נוסף עד הבוקר, אחריו נוכל לדאוג לחיזוק ההגנות עוד יותר. תיהיו חזקים"
במילים אלו אני מסתובב וחוזר בצעדים מהירים אל העמדה שלי, כשגלימתי מתנופפת ברוח.

META
ליי און הנדס של 6 נק"פ על הדרך. אני על 8 נזק.
 
Out
לקחים מההתקלות- לא להתקרב לאויב לפני שנמצא שם מישהו שבנוי יותר לחטוף נזק.
גאלאן, אתה מריץ עכשיו זמן?
In
טד׳ק מתישב לטפל בפצעיו, ואז יוצא למסע זריז סביב העמדות בכפר. לרוע המזל, הוא לא יודע לרפא ללא לחשים, לכן הוא שומר את לחשי המרפא ללוחמים המוכשרים ביותר.
 
ההודעה הבאה תהיה די ארוכה ופשוט אין לי זמן לכתוב אותה כרגע. אני אריץ ביום ראשון/שבת ערב.

סליחה על העיכוב.
 
שעה עוברת. שעתיים. אתם מחכים, שומעים את הלוחמים שהצבתם בחלקים השונים של הכפר "לוחשים" אחד לשני, מביאים לחץ ברור. שני אנשים כבר נפלו הלילה, כמה עוד עד הזריחה?

ואז אתם שמים לב לקול שלא מגיע מהכפר. אתם מתכוננים, ואז אפשר לשמוע את זה בברור- יצור תבוני כלשהו מצווה על המתים להתקדם אל עבר הכפר. נשמעים קולות הליכה רועשים, צצים כאילו משום מקום.

שני זומבים יוצאים- לא, שוברים את דרכם מתוך היער אל כיוון הכפר. הם בהחלט גדולים מידי בשביל כל יצור אנושי. זומבים של ענק, או אולי עוותו בעזרת קסם? בניהם עומד לטאיש, קשקשיו שחורים לחלוטין והוא מרים למעלה את חניתו נוטפת הרעל, ונראה לפי התנהגותו שהוא יוכל לפקד על הזומבים. אחד מהם מחזיק חלק מבול עץ גדול, ואילו השני לא חמוש בדבר.

קול צעקות נשמע מהעבר השני של הכפר, ואתם שומעים את קולו המרעיש להפליא (איך לא שמעתם אותו עד לפני דקות ספורות?) של זומבי נוסף, התוקף את הכפר מהכיוון האחר.

"ברחו מפה, טטיפשים" אתם שומעים את הלטאיש צועק במדוברת משובשת. נראה שהוא לא מדבר אותה טוב בכלל "ברחו אל היערר ותנצלוו!"
יותר מאיימת מדיבורו היא החנית שהוא מחזיק. היא בברור מכוסה ברעל כלשהו, ואתם כנראה לא רוצים לגלות איזה.

OUT:
ו.. התקלות מס' 2 ללילה הזה. הצפי הוא 3-4, נראה אם יהיה לכם כוח. יום הרפתקנות שלם.
בהצלחה לכם. ההתקלות הזאת עומדת להיות יותר קשה מהקודמת, ובתקווה הקוביות שלי יפסיקו לאהוב שחקנים פה XD

יוזמה! ופעולות. יוזמה ופעולות. הם לא קיבלו סיבוב הפתעה כי הם היו רועשים יותר ממפולת שלגים בביצה.

אגב, אם למישהו יש הערות חיוביות ובעיקר שליליות (על הקרב, על הדמות שלו, על ההנחייה הבינונית שלי.. על מה שהוא רק רוצה), תרגישו חופשי להגיד כאן או בפרטי. יהיה חבל אם מישהו חושב שX היה משעמם אבל לא אומר לי כדי לא להעליב אותי\כל סיבה אחרת.
 
מטה:

יוזמה... 1 טבעי...

רו גו הו נכנס למצב סערה רץ במטרה להתנפל (bull rush)(בגלל המצב סערה, אין התקפה מזדמנת)
מטיל קוביה.. 3
+2 מהכוח +2 מההסתערות -8 בגלל הפרש הגדלים...
בסך הכול.... מינוס 5.
טיפשי וחסר מזל. :/

אין:

רו גו הו לוחש:"רוח המדבר!" בגדיו מתנופפים ברוח, הוא אוחז בגרזנו מסתער קדימה לעבר הענק החמוש במטרה להתנגח בו. הלטאיש חלש, ולא מאתגר!
הדם שלו פועם בהתרגשות! איזו הזדמנות לקרב מרגש!
 
פידבק:
- המקצוע שלי טוב, אבל מבחינת פלאף אני לא מרגיעש שאני משחק דרואיד נחיל. היכולות של הדרואיד לא ממש משקפות את זה. כשאני מנסה לבחור בלחשים מהרשימה שקשורים בנחיל, אני מרגיש כאילו אני פוגע בעצמי, כי יש לחשים טובים יותר ומתאימים יותר. בלחשי האשליה עוד לא יצא לי להשתמש אז אני לא יודע אם הם מתאימים או לא.
-בנוסף, אני לא בטוח אם הדמות שלי טובה מספיק. אני אבדוק את זה, ואם לא אני פשוט אפרוש ממשחק דמות.
-עד עכשיו ההנחיה שלך טובה מאוד. זה נכון שלא ידעת את כל הדברים בזמן כשהתחלנו לחטט, אבל לא היית אמור, ואנחנו לא היינו צריכים לחטט. ההעברה שלך של התחושה בכפר כדבר חי וההנחיה של הקרבות מצויינים.
-אני בחרתי לחשים רחוקים מאופטימליים, אז אני מרגיש טיפה לא שימושי כרגע.
-בדף הדמות ששלחת לי נראה שהרבה חישובים ונתונים חסרים. זה טיפה לא יסודי. בנוסף, נתת לי נשק קפא"פ ולא טווח למרות שאני טוב יותר בטווח.
OUT
אני קורא דיבס על החנית שלו.
גאלאן, אני מניח שבפרק הזמן שעבר אני לא יכול לחדש לחשים.
יוזמה: 1. לא יאמן.
טד'ק
מטיל טשטוש חושים על הלטאיש. אם יש לו למטה מ5 ק"פ וגודלו בינוני ומטה, הוא לא יכול לנוע, להטיל לחשים וכו'. מההגדרה בסל"ש לא ברור, אז אני לא בטוח אם זה נמשך לתור או לפחות. זו השפעה על התודעה.
עכביש
מבצע תנועת איגוף מהצד המרוחק, כך שהוא מגיע לזומבי ללא אפשרות של אחרים לתקוף אותו. כל עוד הוא נלחם בזומבי, נתעלם מהשפעת הרעל הטבעי שלו.
5+4=7 מזל נוראי.
שאלה: מי מטפל בזומבי שמגיע מהצד המרוחק? אנחנו או אנשי הכפר (אנחנו בטח מתקדמים לכיוון הלטאיש והזומבים האחרים, לא?).
IN
[לפני הקרב.]
"לטאה! אנחנו כאן כדי להשאר. תברח אתה ליער. תזחל לשלולית ממנה באת!" קורא טד'ק ללטאיש כאשר הם מתקרבים, שכן העוינות בין האורקים ללטאישים ידועה.
לפתע שומעים הו גו רו קול בתוך הראש שלהם. הוא חזק ומהדהד, וזהה במבטאו לקול של טד'ק: "תתתקדמו קדימה. הגנו עלי ועל מורדאר מנזק. אם לא תעשו כדברי ניפול."
""
 
מורדאר שולף את סכינו הטקסית שנית באותו הלילה וחותך עצמו בטקסיות, נותן לדם לזרום במורד ידו דרך צלקות שונות מאלו דרכן זרם הדם כשהוא השתמש בכוחו כדי להחליש את האל-מתים.
תוך כדי החיתוך הוא קורא בשקט מעין תפילה את הרוחות שמסביב, מציע להן מדמו כדי שיגינו עליו וחבריו.

OUT
יוזמה-12
פעולה רגילה-שימוש בשני יכולות גירוש אל מתים כדי להעניק תוסף +2 לדרג"ש לי ולכל בעל ברית במרחק 9 מטר ממני.
פעולת תנועה-לנוע כך שבעל הברית הקדמי ביותר, יהיה אשר יהיה, נמצא בדיוק במרחק 9 מטר ממני ולנסות להיות במקום המוגן ביותר. (זה הרגע בו מפה הייתה עוזרת)
 
IN
אני מרים את חרבי באוויר, ומתחיל לזהור כמו לפיד "מוות עדיף על כניעה! מוות עדיף על בגידה! לא נברח אל היער, ואתה תיהיה הראשון להיות מושמד, אהרוג אותך במו ידי!" אני מסתער את הלטאיש עם חרבי והולם בו בעוצמה.

META
הסתערות עם תקיפת עוצמה מלאה, קריאת תיגר על הלטאיש. (אם לא עובד עליו תוריד לי 1 מהפגיעה ומהנזק)
פגיעה: 19
נזק: 19
יוזמה: 11
 
OUT:
העלתי מפה עלובה משהו. המלבן הירוק זאת הרמפה שעליה התחלתם את הקרב. העיגולים האדומים הם אויבים- הגדולים הם האל מתים (תופסים 4 משבצות, יצור גדול), הקטן הוא איש הלטאה (תופס משבצת אחת, יצור בינוני)

סדר יוזמה:
איש הלטאה
מרתוס
אסיד
זומבים
דרגוניין
טומאץ'
IN:
איש הלטאה מסתכל עליכם עומדים בכניסה לכפר למשך כמה שניות, לא בטוח על מי להשליך את החנית. לבסוף הוא מרים אותה באוויר, וצועק מילים בשפה מוזרה- והמילים מכות בכם, מהדהדות באוזניכם ומשתקות גופכם. נראה שגם הוא נפגע, אם כי בצורה שונה- ברור כי אמירת המילים פגעה בו, הכאיבה לו, הראתה לו דברים שאף בן תמותה לא רוצה לראותם. היחידים שלא מושפעים הם שני הזומבים הגדולים, אשר מתעלמים לחלוטין מן המילים הנוראות, והעכביש של ט'דק, שלמרות שהוא סובל מהמילים אין לו את הדחף להמלט מהמקום.
אך אתם הגיבורים, ומתגברים על הרצון לברוח. אתם ממשיכים קדימה, ותוקפים במלוא המרץ- סר קארדיף קורטם מכה בכוח בלטאיש, פוצע אותו. שני הזומבים מנסים להכות בו לפני שהוא יגיע ללטאיש, אך רק אחד פוגע, והפציעה שטחית.
אחד הזומבים ממשיך להאבק באביר, אך השני מתקדם לעבר הכפר- ומכה בחוזקה ברו גו הו, אבל נראה שטקסו של מורדאר עזר, כיוון שמכותיו של הזומבי כמעט ונעצרו לפני שפגעו. רו גו הו ניסה לדחוף את הזומבי חזרה אל עבר היער, אבל היצור העצום לא נע. כשפו של ט'דק הוציא את הלטאיש מריכוז לכמה רגעים, אבל הוא התעשת, וחזר להלחם בסר קארדיף.

מרתוס
אתה מזהה את המילים בקלות- מדובר בשפה שמעבר. השפה שמשמשת את היצורים שחיים מחוץ ליקום, ומגיעים לעולם הזה רק בשביל להפיץ טירוף וסבל. אפילו אם הלטאיש הוא לא רופא אליל, הוא כנראה למד את תורתם. לצערך, לדעת מה הן המילים לא עוזר לך להתגונן מהן- לפעמים, לדעת מה אורב בחשכה לא הופך אותו לפחות מאיים

META:
מילים של פחד וחולשה, כולם לגלגל רצון. מי שנכשל מזועזע למשך דקה
A shaken character takes a -2 penalty on attack rolls, saving throws, skill checks, and ability checks.
אסיד, 3 נזק מהתקפה מזדמנת. עוד 8 מהסיבוב של הזומבי.
דרגוניין, 3 נזק. מרתוס עצר שתי התקפות עליך, והפך פגיעה קריטית לפגיעה רגילה אצל אסיד. בחיי שלא ציפיתי שיהיו גלגולים כל כך צמודים *כל פעם*. אני מחליף קוביות.

OUT:
מקמו את עצמכם על המפה, לא רציתי להניח הנחות סתם כשלא הייתי בטוח.

הא, וכעקרון לפי דירוג ההתקלות זה אמור להיות קרב מאוד קשה. אני מנסה להביא אתכם אל קצה גבול היכולת של הדמויות בשביל לראות איך אתם מתמודדים.
 

קבצים מצורפים

  • מפה1.jpg
    מפה1.jpg
    77.9 KB · צפיות: 716
חזרה
Top