• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לשרוד בשממה- עץ משחק

OUT
לא אמרתי כי גאלאן כבר המציא לו בעץ ההרשמה "סר קארדיף קורטם"

IN
"מורדאר" אני מסתכל עליו בהפתעה "היכן הסיכון אם אנחנו נמצאים בחלק המבוצר פחות? האם אתה מפחד שארבעתנו לא נוכל להתמודד עם האלמתים בחלק שלנו אם לא נחזק את ההגנות? החרב שלי היא הדבר היחיד שאני צריך בשביל להביס אותם!
הכפריים המסכנים לעומת זאת... הם יזדקקו לכמה שיותר הגנה מהחומות כשיאלצו להלחם לבד, אנחנו לא יכולים להיות בכל החזיתות במקביל, אחרי הכל."

"טד'ק, אני שמח שאתה מסכים איתי לגבי רעיון המדורות, אבל לא הבנתי איזה סוג הגנות אתה רוצה להקים, והאם גם אתה כמורדאר מפחד להלחם באלמתים בלעדיהם"

"כן רו גו הו, שמתי לב שסרקת את הכפר. ספר לנו בבקשה מה גילית"
OUT
אני לא רוצה שזה יהפוך למשחק מאפיה, גאלאן נתן לנו כמה אופציות: א) לעכב אל מתים ב)להפוך את המעבר בכפר למהיר ג)לחזק את ביצורי השומרים ד)לנצל משהו שדרגוניאן גילה.
אני בעד ג. אבל אני מוסיף שנבון להשאיר חלק אחד חלש בשביל לחזק יותר את החלקים האחרים ואם אלמתים יגיעו גם מהחלק החלש וגם מחלק אחר אנחנו ניהיה בחלש, וככה פחות כפריים יפצעו או ימותו (ואנחנו יודעים שהם תוקפים מכמה כיוונים שונים במקביל, וגם שמאד נוח להם להגיע מהשביל ומעוד אזור אחד שקל למעבר שנוכל בעתיד להפוך אותו לצוואר בקבוק אם נרצה, אז יש עם מה לעבוד כאן לדעתי)
שכל אחד ירשום בברור בעד איזה אופציה הוא בבקשה, ונעשה רוב ונתחיל להזיז את העסק.
 
Out
גם אני לא רוצה שהמשחק יהפוך למאפיה. כשאמרתי ביצורים התכוונתי שכדאי שנחזק את החומה הרעועה של הכפר. בין השאר מדובר גם בביצורי השומרים, אז אפשר לומר שאני תומך גם באופציה ג.
In
״ הגדר שחוסמת את הכפר לא תעמוד בהתקפה, לכן אנחנו צריכים לחזק אותה. עמדות השומרים חשובות אפילו יותר. כדי לבנות את כל הדברים האלו עד השקיעה אנחנו מוכרחים לגייס את הכפריים. לא נוכל לבנות את הכל בעצמינו״.
 
OUT

yellow_acid אמר/ה:
OUT
אבל אני מוסיף שנבון להשאיר חלק אחד חלש בשביל לחזק יותר את החלקים האחרים ואם אלמתים יגיעו גם מהחלק החלש וגם מחלק אחר אנחנו ניהיה בחלש, וככה פחות כפריים יפצעו או ימותו (ואנחנו יודעים שהם תוקפים מכמה כיוונים שונים במקביל, וגם שמאד נוח להם להגיע מהשביל ומעוד אזור אחד שקל למעבר שנוכל בעתיד להפוך אותו לצוואר בקבוק אם נרצה, אז יש עם מה לעבוד כאן לדעתי)

למה אתה לא מציין אם אתה בעד הרעיון הזה או נגדו כמו מרתוס?
בואו ניהיה כמה שיותר ברורים בשביל שנוכל לחסוך בזמני תגובה ולהתקדם.
 
אני נגד הרעיון, אני לא חושב שאפשר לסמוך על הכפריים ומעדיף לתת לנו אפשרות מעבר מהירה הקרב לקרב ולהשתמש ובכפריים בתור מעכבים כך שנוכל להילחם בחזית אחת כל פעם.
 
רו גו הו נוהם. "יותר נושאי נשק יותר טבח וקרב!" ואז צוחק.
עוד בדיחה זוטונית מוצלחת? בקרב זוטונים בודאי, היה מסוגל לגרום לקהל להתגלגל מצחוק.
ואז מרצין, ומתאר בשפה מקוצרת ומרוצצה בשימוש במפת החול וניפנופי ידיים וגרזן להדגשת נקודות. (קיראו מה שגאלאן כתב לי)
"חומות זה לחלשים." מסכם.
 
dragonian אמר/ה:
רו גו הו נוהם. "יותר נושאי נשק יותר טבח וקרב!" ואז צוחק.
עוד בדיחה זוטונית מוצלחת? בקרב זוטונים בודאי, היה מסוגל לגרום לקהל להתגלגל מצחוק.
ואז מרצין, ומתאר בשפה מקוצרת ומרוצצה בשימוש במפת החול וניפנופי ידיים וגרזן להדגשת נקודות. (קיראו מה שגאלאן כתב לי)
"חומות זה לחלשים." מסכם.
מה הכוונה ב״מה שגאלאן כתב לי״? אתה מתכוון בעץ, או שהיה משהו שהיית אמור להעלות לכאן ושכחת?
 
OUT
טומאץ', הוא מתכוון לתשובות שגאלאן נתן לו.
מצב הקולות הוא 2 בעד התוכנית שלי, 1 בעד של מרתוס, ו1 שאומר שחומות זה לחלשים, אני מבין שהוא מסכים איתי שחומות זה לשומרים החלשים ואילו בצד שאנחנו ניהיה אין צורך בחומות אז זה 3 בעדי ו1 בעד מרתוס. אני מוציא את זה לפועל...

IN
"אני שמח שאתה מסכים איתי, ידידי הזוטון, רק אל תקרא להם חלשים בפניהם, זה עלול להוריד להם את המורל" אני מחייך אליו.
אני מרים את הראש מסירטוט החול שלו "עבודה טובה, אני מקווה שמחר יהיה לנו מספיק זמן בשביל לנצל את זה לטובתנו"
"טד'ק, למרבה השימחה הכפריים כאן יותר ממוכנים לשתף איתנו פעולה ולעשות את כל מה שנגיד להם שאנחנו חושבים שזה הכרחי להצלת הכפר שלהם. אין צורך לאלץ אותם"
אני הולך אל ראש העיר ומספר לו את התוכנית שלי "אני מצפה שתארגן את התושבים לבצע את זה כמה שיותר מהר, אין לנו הרבה זמן עד שהלילה ירד". אני מפשיל שרוולים והולך להתחיל את העבודה בעצמי, בתקווה שהנוחכות שלי תדרבן את התושבים לעבוד יותר מהר. אני מעביר את הזמן בסיפור סיפורי גבורה שלי ושל חברי למיסדר במהלך העבודה בשביל להרים את רוחם של הכפריים.
מתכננים את זה כך שהשביל שממנו כנראה יגיעו האלמתים לא ימוגן כרגע, כנראה משם יגיעו הריכוזים הגבוהים יותר אז אנחנו נעמוד שם. משריינים את שאר המקומות כמו שתיארתי.

OUT
מבחינתי אפשר להריץ, תגיד לנו רק כמה זמן לפיד כזה שאנחנו מכינים יוכל לדלוק. אולי יהיה אפשר להדליק את זה לפני שהתקיפה תתחיל.
 
רו גו הו, שותק. הוא כבר בזבז אספקת מילים של שבוע בהסבריו.
כשהכול מוחלט, בזמן המועט והנותר, הוא פונה לעזור בנפחיה ליצר עוד נשקים עבור רפי הכוח שבכפר הזה. כשהשמש שוקעת ממהר להתיצב לצד חבריו. לעתים קרובות הוא נעלם בלי להודיע, אך הוא לעולם לא ינטוש את חבריו.

הוא נהנה ממלאכת יצירת הנשקים: אם יש אומנות שהזוטונים מכבדים, זאת אומנות יצירת הנשקים. עבודה שקטה ומאומצת, שדורשת מעשים, ואולי תיכנון. מילים מיותרות כאן. הוא מחשל להבים, כפי שהוא מחשל את עצמו בקרבות.

מטה:

יש לי חשד שזה הולך להתנקם בי בקרב. או לפחות במשחק של רדקלוק.

יצא לי 16.
+ 4 מיומנות נפחות
+ 1 מתבונה.
+ בסה"כ 21...
 
In
טד׳ק שותק. הוא רוצה לומר לאביר הירוק שמרות עדיפה על ברית רופפת, אך איך הם יתווכחו אם נשרי הגוויות ינקרו להם את הגרון? עדיפה מנהיגות כל שהיא משום מנהיגות, במיוחד כשהלילה קרב. במידה רבה זו אשמתו, הוא חושב. הוא לא התערב בדיון מהר מספיק, ולא היה מספיק משכנע.
הוא מצטרף לעבודה איפה שהוא נחוץ.
Out
צריך את עזרתי בעבודות איפה שהוא? אם כן, אני אשמח לדעת אלו בדיקות לבצע, אם בכלל. מבחינתי אנחנו יכולים להריץ.
 
מורדאר עונה בשלווה.
"אני לא פוחד שלא נוכל להחזיק מעמד בלי הגנה.
אני דואג שהכפריים לא יחזיקו מעמד בלי עזרתנו גם אם יהיה להם הגנה, ולכן אני מציע שניצור הגנה מספקת כדי שלא ניאלץ להילחם בהתקפה מכל הצדדים בבת אחת אלא נוכל להגן על צד אחד מפני האל מתים ולעבור לצד שני לפני שהגנות שם יקרסו"
OUT
לא לדאוג, קיבלתי את החלטת אסיד, פשוט רציתי לכתוב עוד משהוא מלבד זה שאני כאן ומחכה להרצה של גאלאן.
 
OUT:
המשחק הגיע לנקודת-ציון-הדרך הראשונה שלו. לקח קצת יותר זמן ממה שחשבתי, אבל גם שיחקתם יותר טוב ממה שציפיתי- אז כל הכבוד ותודה לכם. המשחק לא לקראת סיום, לא לדאוג, אבל בינתיים אני מרוצה.

@דרגוניין-
אני מתעלם מחוקי המלאכה פה כי הם טיפשיים (מודדים את הזמן הנדרש להכנה בימים ושבועות. קצת מגוחך). הצלחת לחמש חלק נכבד מהשומרים, אבל מצד שני הדמות רו גו הו לא השתתף בשיפוץ החומות- הוא היה עסוק בהכנת הנשקים.

@כל השאר-
אני לא מבקש לגלגל שום דבר כי כולכם מיומנים מספיק בשביל שלא יהיה סיכוי אמיתי לכשלון.

IN:
הברון מרטור מגייס את אנשי הכפר- והם עובדים במיטב יכולתם. במשך כמה השעות הבודדות עד רדת החשכה, אתם בונים מחסה לשומרים. הקשתים זוכים לאזור שקשה להגיע אליו, שמאפשר להם לירות בצורה בטוחה יחסית. לוחמי-החנית נמצאים בעמדה חשופה יותר, ורובם עומדים בשטח הפתוח- אבל ישנם כמה נקודות שמספקות הגנה כלשהי ומאפשרות להם להחזיק מעמד יותר טוב. אתם גם התחלתם להכין את הנקודות של הלפידים. לא הספקתם לגמור, אבל זה יותר טוב מכלום. בסופו של דבר, אתם עצמכם מתייצבים מול "השביל", בנקודה המסוכנת ביותר. ומחכים.

עוברת שעה. עוברות שעתיים. ואז אתם מתחילים לשמוע אותם. הם לא נוהמים, או גונחים, או משמיעים קול כלשהו בעצמם. אבל הם משתרכים בין הצמחים, דורכים בלי-משים במים העכורים. ואתם רואים ראש אחד, מבצבץ מבין הצמחייה. ואחד נוסף. ושלישי.
מצידו השני של הכפר, אתם כבר יכולים לשמוע את הצעקות של הלוחמים מצידו השני של הכפר. בגלל שאלו לא צעקות כאב, אתם מניחים שהם מעודדים אחד את השני איתן. האם זה מספיק?

שישה זומבים הולכים "בשביל" אל עבר הכפר. אתם חושבים שראיתם עוד כמה מאחורה, אבל ייתכן שהם "נתקעו" בצמחייה. בסופו של דבר, הם נשארים מאחור. הדבר הראשון שאתם שמים לב אליו הוא הריח. לעזאזל, הריח חזק. לא ריח של אדמת קברים כפי שציפיתם, אלא ריח של רקבון. של עובש. ואכן, נראה שהאל מתים מכוסים בעובש, וכנראה גם בנבגי פטריות. והם הולכים לעברכם, רגליהם משתרכות על הקרקע, כמעט לא מתרוממות. זה מפתיע שהם לא נופלים ככה, אבל הם הולכים בצורה יציבה יותר מרובכם. הרגליים שלהם כמעט מחליקות על גבי השורשים והאדמה הרטובה.

והם מגיעים אליכם- ומשמיעים את הרעש הראשון בעצמם- נהמה חלשה, כמו של חיה, שנשמעת דרך מלתעות סגורות. אפילו אם הם חסרי תבונה לחלוטין, הם מודעים לכם. הם, וגם אתם, מוכנים להלחם.

out:
אז אחרי קטע הקריאה הלא משהו שלמעלה (כשאתה בלחץ של זמן, אתה לא קורא מחדש את מה שרשמת ומגלה שהוא משעמם. מצטער :) ), הגיע הזמן לקרב. אז יוזמה. וגם תכתבו את הפעולות שלכם בבקשה. אם אתם רוצים לשנות בעקבות הפעולה של מישהו אחר תרגישו חופשי להגיב מחדש ולרשום למעלה במודגש שאתם משנים את הפעולה שלכם.

הזומבים במרחק של כ9 מ' מכם. יש שישה מהם, ויש רווח של כמשבצת-שתיים בין אחד לשני. אתם באזור מוגבה (סוג של רמפת עץ), הם על הקרקע. אם תתרחקו מהאזור תוואי השטח ישתנה די מהר למים\צמחייה, תלוי לאיפה תלכו (ולמה שתעשו את זה?).
אני לא מצייר מפה כי הן לרוב בזבוז של זמן ולא נוחות לאף אחד. אם אתם בכל זאת רוצים, אין לי בעיה לצייר אחת.
 
Out
הידד לנו!
אני יודע שלא התבלטתי בשום מובן בקטע הקודם, אז אני אשתפר להבא.
נ״ב: אין שום דבר רע בקטע, להפך הוא מעניין.
הערה: הזומבים האלו אומרים דרשני. הם בטח לא זומבים רגילים.

תגובה מפורטת יותר מחר, לרבות התחלת הקרב. מאוחר מדי עכשיו.
 
אאוט: נשמע מוכר ממגד"מ של מהדורה 2.

מטא: יוזמה

בקוביה...1 טבעי
זה התנקם בי...
ירית הקשת:

בק 20 יצא 9 + 6 בונוס התקפה מהקשת בסה"כ 15.

אם בטעות זה פגע:

יצא 4 ב ק 6 לנזק.

אין: רו גו הו אוחז בקשת ארוכה. חיוך פראי על פניו חושף שיניים עקומות מעט וצהובות הרבה. בשביל רגעים כאלה הוא חי. הוא מותח את הקשת ושולח חץ אל הזומבי המרכזי ביותר משמאל. הוא שואף אל נחיריו את הצחנה, אך נראה נהנה מכל רגע. "רוח המדבר!" לוחש.
 
IN
"קדימה אחי לנשק!" אני שואג ומרים את חרבי לאוויר בשני ידי. כל גופי מתחיל לזהור באורח פלא, מפיץ אור כלפיד. "ככל שנחסל אותם יותר מהר, כך נוכל להגיע לצד השני מהר יותר" אני צועק ומסתער קדימה. הגלימה מתנופפת מאחרי, ואני משאיר שביל של צימחיה פורחת בין כל הצימחיה המתה של הביצה הזאת בכל צעד שלי. אני מגיע בריצה אל אחד האל-מתים ומניף את חרבי לאחור "מוות עדיף על כניעה! מוות עדיף על בגידה!" אני מזמר את המנטרה שלי בקול מתנגן, שאם לזומבים האלו היה לב לשמוע, הם היו רועדים מפחד מהנחישות והעוצמה שמתבטאים במנטרה הזאת.
אני מנחית את החרב בעוצמה על הזומבי, וחותך אותו לשנים, אני מסתכל לרגע בגועל על גופו המצחין נופל לארץ, אך מיד מתעשת ומתכונן להכות בהם שוב.
META
6 יוזמה
אין לי מושג למה תקעת לי מגן, אני מחזיק את הלונג סורד ב2 ידיים אז הדרג"ש שלי הוא 16 בניגוד למה שכתוב בדף, אני גם מסתער אז עכשיו זה יהיה 14.
פגיעה (תקיפת כוח של 3 נקודות+הכאת רוע): 26
נזק: 20
OUT
מה הולך עם החוקים של שממה שהברברי שלנו יורה עם קשת ועושה רק 1ק6 נזק במקום לקצור בקפ"אפ?
ולמה נתת לי יוזמה משופרת במקום קליב?
 
OUT:
dragonian אמר/ה:
אאוט: נשמע מוכר ממגד"מ של מהדורה 2.
עכשיו זו חובתך המוסרית לספר לי איך אתה יודע אלו מפלצות יש במגד"מ של המהדורה השנייה, ולהסביר לנו מה אתה חושב שזה.
אני מקווה שלא נלחם בזומבים כל הזמן, כי הכנתי לחשים עם השפעות על התודעה.
דרך אגב, שמתי לב שאני חזק יותר בטווח מאשר מקרוב. אני מקווה שנמצא חניתות נוספות שאני אוכל להטיל, כי אין לי יותר מאחת.
META:
טד'ק
אתחיל לרפא רק אחרי שמישהו יפצע.
יוזמה: 8+5=13
התקפה: 15+2=17. נזק: 3.
חיה בת לוויה
אני מניח שהעכביש פועל בתור נפרד ובערך יוזמה נפרד. האם אני צודק?
יוזמה: 19+3=22
התקפה: 7+4=11 נזק: 4, רעל חוסן שאני חושב שלא משפיע על אל-מתים מעצם היותו רעל חוסן.
IN:
טד'ק מתקדם לכיוון היצורים מן הביצה, ומסמן לעכבישו המפלצתי להצמד אליו. הוא דוקר את האל מת הראשון שמתקרב לטווח דקירה.
העכביש הוא שרץ בגודל של זאב, שעורו חום בעל פסים לבנים וגופו שעיר. רגליו של העכביש ארוכות ועבות, מלתעותיו נוטפות רעל ועיניו מחזירות-האור בוהקות בצבע האש.
 
חזרה
Top