• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כתר רקוב - עץ משחק (מו"ד 4, 4/4)

נושא
תקצירי עלילה (א')
(ב')
(ג')
הנפשות הפועלות (א')
(ב')
(ג')
(ד')
(ה')
רגעי מפתח
עץ ההרשמה מידע על ת'נדיאן
IN
הינשודוב, דואב וכואב, שואג פעם נוספת. וירניק אוחז את ראשו בכאב, נראה בשלב זה חלוש, אך קראנג מצליח לעמוד בכך בשנית, מנער את ראשו כדי שהצלצולים באוזניו ייפסקו מהר יותר. ניכר שעל אף פציעותיו, ריח הדם באוויר מעורר אותו והרעב שלו - שבשלב זה הופך לזעם - מאפשר לו לנוע במהירות לעמדה בה הוא לא מאוגף. הוא מנסה להכות תוך כדי בהקטור, אך האביר חוסם זאת באמצעות כשפיו, מתחמק ברגע האחרון בצעד זריז.

האבנים, בנתיים, נופלות על שירו-סנשאי ללא רחם, אך הוא מרים את מגנו אל על וחוסם אותן, לפחות לעת עתה. הדבר מאפשר לו להתייצב מחדש ולחזק את אחיזתו בקרקע.

META
התקפות נגד הקטור:
שאגת רעם - פרץ 2; 16 נגד קשיחות, אם פגע נזק 13 רעם והקטור נופל שרוע.
טופר - תנועה; התקפה יחידה, רשאי לפסוע משבצת אחת לפני אם הוא תוקף מטרה מדממת; 2 טבעי, פספוס.

התקפות נגד שירו-סנשאי:
סלעים נופלים - 15 נגד דרג"ש, פספוס.
 
איגנציוס מצביע בקצה העליון של מטהו אל עבר כדורית הלהבה, ומטווה נתיב אל עבר הינשודוב המתרחק. הכדורית עוכבת במהירות אחר הנתיב שהטווה איגנציוס, כמעט ומתנגשת בצידו של הינשודוב, אשר מצליח לחמוק מחומה.

מי שלא מצליח לחמוק מחומה של הכדורית הוא סבך השיחים הסמוך, שמתחיל לעלות באש.

META
פעולת תנועה: מזיז את הכדורית למשבצת N21.
פעולה רגילה: מורה לכדורית לתקוף את הינשודוב, 9 + 6 = 15 נגד תגובה. פספוס.
פעולה משנית: מתחזק את הכדורית לתור נוסף.

עריכה: איגנציוס מדמם.
 
עריכה אחרונה:
שירו תופס את הגולייאת' הפצוע, אוחז אותו בידיו כשהוא מסוכך על גופו מפני האבנים. הוא רץ אל החומה, נעצר מולה.

META
פעולת תנועה
מרים את הגולייאת' הפצוע.
פעולה רגילה - מומרת לתנועה
רץ לG9.
 
IN
וירניק, עדיין פצוע, נאנק בכאב כשהוא מכריח את עצמו לנוע בזריזות לעבר הינשודוב, שולח אליו זוג סכינים אדומות כבר. אחת ננעצת היישר בידו השמאלית של היצור, אשר שואג בזעם וכמעט בועט ממנו את הנוכל. קראנג נע בזריזות לאגף, אך היצור מתחמק מזוג בעיטותיו, עדיין מתפרע.

META
וירניק מדמם.
 
הקטור קם על רגליו, לא מוכן לוותר על הקרב בעוד הלחש שאלידיה הניחה אליו מתפוגג והופך לרוח מרעננת שנותנת לו כוח להמשיך. הוא משסף את הינשודוב בעוצמה, ממשיך למשוך את תשומת ליבו בניסיון למנוע מבחנה מלפגוע בוירניק.
Meta
פעולה חופשית, משתמש בתרכובת התנגדות בשביל לקבל 14 נק״פ זמני.
כפעולת תנועה הקטור קם.
כפעולה רגילה הקטור משתמש בלהב רועם.
התקפה: 12+8=20 נגד דרג״ש.
נזק: 10 נזק ו3 נזק אש ואם הינשודוב מתחיל את תורו צמוד אליי ונע ממני הוא חוטף 5 נזק רעם.
 
IN
אילידיה מתקרבת למאחוריו של קראנג, מניפה וזורקת סכין נוסף אל עבר החיה הפראית, בדיוק מעורער לפתע, פצעיה חזקים ממנה. היא מכוונת קסם הגנתי לכיוונו של הקטור, יודעת כמה כואבות המכות של החיה המגודלת, וצופה בו סופג אותן מכה אחרי מכה.

META
פעולת תנועה- תזוזה
ל-M17
פעולה רגילה- נשק קסום
התקפה כנגד הינשודוב: 4+9+2=15 נגד דרג"ש.
פגיעה: 2+4=6 נזק כוח וקראנג מקבל תוסף כוח 1+ לגלגולי התקפה ו-3+ לגלגולי נזק.
פעולה משנית- עירוי מחדש
הקטור זוכה ב-20 נק"פ זמני. כפעולה משנית, הוא מסוגל להעביר כול כמות מכך לבן ברית אחר בטווח 5 משבצות.
 
עריכה אחרונה:
IN
נוצותיו שרופות, פרוותו חתוכה ומקורו מלא בדם, הינשודוב נראה עייף. ניכר שבשלב זה לא הרעב מניע אותו, כי אם יצר ההישרדות. לא ניכר שהחיה שוקלת לברוח; נהפוך הוא, היא שולחת שני טפרים אכזריים לעבר הקטור. האביר מצליח לחסום אחד, ובעוד השני חודר את הגנותיו, קסמה של אילידיה פועל במיידי ומסייע להחזיק אותו על רגליו.

המערה. בנתיים, ממשיכה להתמוטט על גבו של שירו-סנשאי. האבנים נופלות, פוגעות בו בחוזקה, אך הוא מזיז את הגוליאת׳ בזמן בכדי שלא יחסלו אותו. דם הדרקון פצוע, אך עוד עומד.

META
התקפות נגד הקטור:
התקפה כפולה - 12 ו22 נגד דרג״ש, מאמין שאחת פגעה; אם המטרה שרועה (ללא קשר לאם נפגעה), היא מקנה יתרון קרבי עד סוף תורה הבא לינשודוב. 12 נזק.

התקפות נגד שירו-סנשאי:
סלעים נופלים - 20 טבעי נגד תגובה, 15 נזק. במידה ושירו-סנשאי נפגע 2 תורות ברצף מההתקפה, הוא נופל שרוע.
 
IN
איגנציוס שומע את הקריסה המתמשכת של המערה, ממנה שירו-סנשאי מתעכב לצאת "שירו-סנשאי, אתה בסדר שם?" הוא קורא, בעוד הוא מניף את המטה, מכווין את כדורית האש המתגלגלת בניסיון נוסף לנגח את הינשודוב הפצוע.

META
פעולת תנועה: מזיז את הכדורית למשבצת O21.
פעולה רגילה: מורה לכדורית לתקוף את הינשודוב. 17 + 6 = 23 נגד תגובה. בפגיעה, 5 + 3 + 1 = 9 נזק אש.
פעולה משנית: ממשיך לתחזק את הכדורית.
 
IN
״במערה יותר בטוח מכאן, עם הדבר המופרע הזה. למה שלא נשלח אותו בבני הענקים? נהפוך אותו למשהו יעיל?״ וירניק שורק ומנסה למשוך לרגע את תשומת ליבו של היצור - הוא מצליח, וקראנג מתקרב מאחור ומנחית מכה היישר על גבו של היצור, שקורא בקולו המעוות בכאב, רגליו כבר בקושי נושאות אותו.
 
IN
"לא, הגיע הזמן שהיצור הזה ילך עם השלכת" אומרת אילידיה משפט מוזר, ואז מניפה פגיון נוסף לכיוונו של היצור, מנסה לפגוע היישר בפניו.

META
פעולה רגילה- נשק קסום
התקפה: 10+9+2=21 נגד דרג"ש.
פגיעה: 3+4=7 נזק כוח וקראנג מקבל תוסף כוח 1+ לגלגולי התקפה ו-3+ לגלגולי נזק.
 
הקטור מניף את חרבו קדימה, מנסה לחסל את היצור סוף סוף, אך הינשודוב חוסם אותו עם טפריו בכוחותיו האחרונים ומעיף אותו אחורה. האביר מרים את ידו ומגן קסום נפרש קדימה. גם אם לא חיסל את המפלצת, הוא מוכן להגן על חבריו.
Meta
פעולה רגילה- להב רועם.
התקפה: 1 טבעי, פספוס.
 
שירו שולף את חרבו, מכה בעוצמה בעזרתה ובעזרת המגן בחומת האבנים.
"אני בסדר, יחסית. אני לא נמצא במצב אנוש - אל תדאג לי, מלומד!" הוא עונה לאיגנציוס. כפור מכסה את האבנים, הופך אותן לשבירות יותר, ובדחיפה אחרונה של המגן שירו מצליח לצאת החוצה מהחומה. הוא לוקח בידיו שוב את הגולייאת', מתכוון להוציא אותו מכלל סכנה.

META
פעולה רגילה
מתקפת קפא"פ בסיסית נגד החומה (ושימוש בכוח היומי של החרב) - 16 נזק והחומה נשברת.
פעולה משנית
שולף את החרב.
פעולת תנועה
מרים את הגולייאת' הפצוע.
 
הינשודוב נלחם בכוחותיו האחרונים, אך הפעם כשפי האש של איגנציוס גובים את מחירם - בזעקת שבר וכאב, וריח נורא של בשר שרוף שמתפשט באוויר, קורסת החיה הגדולה ונופחת את נשמתה, ראשה מתנענע לרגע אחרון בטרם נופל ללא טקסיות על האדמה.

שירו בנתיים חוסם את הסלעים הנוספים, מצליח לצאת מהמערה, הגוליאת׳ בידו; גוסס ומעוחף, אך בכל זאת חי. ניכר שהכרתו שבה לו לאיטה, ובעיניו פושטת ההבנה שטרם מת, גם אם הדבר קרוב ביותר.

״אומצת בשר הייתה פוטרת אותו מאיתנו, לעזאזל עם הכל״ וירניק אומר בחולשה, מנקה את בגדיו לרגע ומצקצק כשהוא שם לב לכתמי הדם ולקרעים החדשים.
״האם אתה סוחב אומצות בשר על גופך?״ משיב קראנג בהרמת גבה.
״אז אוכל ציפורים, מה שלא יהיה שהחיה המטומטמת הזאת אוכלת״.
״היא אוכלת בשר אדם, ועל כן טוב שהכנו ראשונים. עצם כך שהמעשה היה נמהר לא הופך אותו לנבון פחות״.
״איך אומרים הרוכלים המעצבנים? נסכים שלא להסכים. לפחות עכשיו יש לי סיפור לנכדים״.

הגוליאת׳ ממלמל לפתע מספר מילים לא ברורות בענקית; הקטור חושב שמדובר בעלבון מזלזל כלשהו.
״דבר בשפה הנפוצה. מלומדי הגוליאת׳ים, לרבות מכשפיהם, בקיאים בה היטב כחלק מהכשרתם״.
״אתה יודע הרבה יחסית ליצור שבבירור לא דרך בימיו בחצר האורקית״ מסנן הגוליאת׳, פיו ניגר בדם אותו הוא יורק לקרקע.
״עברי לא חשוב, ואין הוא מן העניין כאן״.
״שקרים. חצי אורק באדמות אלו זה מחזה נדיר, בפרט אם סומכים עליך להיאבק בבניו של ת׳ארוק. אחרי מה אתה רודף? בוודאי לא מדובר בתהילה״.
״אתה מתכוון לשוחח איתנו כבר?״ קראנג מאבד מעט מסבלנותו. ״או להמשיך לבזבז את זמננו ואת זמנך. הרי לא נותר לך זמן רב עלי האדמות בלוא הכי״.
״איני חייב לכם דין וחשבון. במה תוכלו לאיים עלי?״ שואל הגוליאת׳ בחיוך, הדם צובע את חניכיו נכנס לבין שיניו. קראנג נראה אובד עצות, מקמץ את גבותיו בתסכול, עד שוירניק נכנס לתמונה.

״עזוב, קראנג. הוא לא יודע״.
״סלח לי?״ משיב חצי האורק בבלבול.
״סלחתי ומחלתי. ת׳ארוק, לעומת זאת, לא יפגין נדיבות כזאת עבור הפחדן הזה״.
״פ-פחדן?״ משתעל הגוליאת׳, זעם חודר את ריאותיו ולא רק מוגלה מפצעיו.
״לא צריך לגמגם, צדקת בהברה הראשונה. אתה צריך להודות לנו, למען האמת - עמדת לסיים את חייך כטרף לדוב עם מקור״ ההערה מצליחה להוציא את הגוליאת׳ מאיזון, אך וירניק ממשיך ללא רחם. ״בכל מקרה, הוא לא יודע כלום. עדיף לשאול את החתלתולים של ברסוולה ואנשיה. אולי אפשר לשחד אחד עם הנוצות של הינשודוב הזה? יחשוב שהוא איזו ציפור טעימה״.
״מספיק!״ שואג הגוליאת׳, משתעל דם וליחה, אוחז בחזהו וצווארו.
״חדלתי, חדלתי״ וירניק שם את ידו על חזהו. ״מאחל לך הפלגה נעימה בספינותיו של ת׳ארוק״.
״כאילו תוכל להבין את המשמ-״
״בתור נער סיפון או טבח, אני מתכוון״ הוא משגר את החץ הנוסף מיד לאחר מכן.
״כיצד- כיצד אתה מעז?!״ הגוליאת׳ כמעט מאבד את עשתונותו.
״מתנצל, זה היה לא רציני מצידי״ הוא מביט בקראנג לרגע, שנראה נדהם מהסיטואציה. ״שכחנו אפשרות של שפחת תענוגו-״

״אני הובלתי פשיטות אינספור על כפרים בהתאם לפקודות המדויקות שהגיעו מנכדתו של היארל האראדיר. אני ידעתי היכן להכות ומתי, מה לגנוב ומה להשאיר לבוגדים העלובים שמכרסמים את הממלכה שלכם מבפנים. אני הוא הפושט הנועז ביותר שתפגוש בכל ימיך, בכל החיים הקצרים שעוד נותרו לך, זאב חסר כבוד!״
״צלופח, למעשה״ משיב וירניק, מחייך קלות כמנצח. ״ואם אתה כל אלה, הוכח זאת. בסיפורים, ולא במעשיות. אחרת האלכימאית היקרה שלנו תדאג להחזיק אותך בחיים כמה שרק ניתן כדי שנמשיך לשוחח ביחידות, אתה ואני, עד שאשתכנע אחרת״.
״שאל כבר, לכל הברקים והרוחות, ושחרר אותי מנוכחותך המקוללת!״

״העד שלכם״ מחווה וירניק בידו לבני החבורה.
 
"רק ת'ארוק יודע, אבל הם מבינים אסטרטגיה. הם נתנו לברסוולה את כל המקומות הכי חשופים באדמות החוף. לא הרבה יודעים על המפה הזאת - רובם מבינים רק ענקית" הוא משתעל לרגע, מחזק את אחיזתו בצוואר, "אבל אני מסוגלת לקרוא מדוברת. אני יודע שההצלחות שלה הן מעשה ידיה של המפה המופלאה הזאת".
 
"הם אמרו לא לתקוף את כפר ואת', זה הכל" הוא עונה בזעף לאביר. "ברסוולה אמרה שיש תוכניות מורכבות יותר לאזור שם". הגוליאת' שומע את שאלתה של אילידיה, כמעט מגחך. "מאיפה לי? תשתין עליכם בקשת, זה מה שהיא תעשה. אף אחד לא יעצור את הנכדה של היארל האראדיר. התהילה זורמת בדמה".
 
IN
אילידיה מנסה להיזכר בכול מה שהיא יודעת על הכפר ואת'. בעיקר אם היא יודעת משהו על מוקדי הכוח שם. אבל היא לא מרוצה מהתשובה לשאלה השנייה.

"אם אתה יודע לקרוא מדוברת, אתה יודע גם לקרוא את המקומות במפה, ואני רוצה לדעת מה קראת- והאם תקפתם או לא תקפתם כבר כול אחד מהמקומות הללו. תהילה אולי זורמת בדם שלה, אבל נשמע שאסטרטגית היא לחלוטין עוקבת אחר המפה הזו" היא אומרת.

OUT
מה לגלגל בנוגע לכפר ואת'?
 
IN
"הא, אמת. היא לא רוצה שידעו את זה, פוחדת שזה אומר שהיא לא המצביאה המהוללת שהיא. לי בכלל נראה שיכבדו אותה בגלל זה, אבל מה אני יודע" קולו מתחיל להיחלש אט-אט כשזמנו בעולם הולך ומתקצר.

OUT
היסטוריה או חוכמת רחוב. כל מיומנות תשנה מעט את המידע המתקבל בהתאם לרקע שלה.
 
חזרה
Top