• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כתר רקוב - עץ משחק (מו"ד 4, 4/4)

נושא
תקצירי עלילה (א')
(ב')
(ג')
הנפשות הפועלות (א')
(ב')
(ג')
(ד')
(ה')
רגעי מפתח
עץ ההרשמה מידע על ת'נדיאן
IN
קאס מזנק קדימה, הגרזן הכפול שלו שלוף. לרגע, הוא חושב על להשתלט על אחת הספינות, אבל מבין במהרה שהן רחוקות מדי ורבות מדי. "ואתם חשבתם שהוא רוצה לדבר." הוא מפטיר לעבר בני בריתו כשהוא מזנק אל הקרב, מפלס את הדרך לסירה, זל לצידו.
לר, לעומתה, נותר מאחור, לצד החיילים של אייסן. מקנה להם מעט ביטחון, ומחפה על הטעויות שלהם.
META
התקפה כפולה לקאס: 28 ו-16 (18 אם מאגף עם זל) נגד דרג"ש.
 
עריכה אחרונה:
IN
אילידיה רצה לוירניק, בעודה מסתכלת על שירו העומד אל מול היצורים ומסתכלת עליו שואג מעלה. "ובזמן שהוא מפחיד אותם, וירניק תתאפס על עצמך!" אומרת אילידיה בעודה חובשת את פצעיו ומחדירה כוחות קסומים לפצעים, שוירניק מרגיש אותם נסגרים באגרסיביות שדורשת ממנו יותר כוח מהרגיל. אילידיה לא הולכת לתת לו לנוח. "אם כבר דברים מעניינים שאשתך הרווקה אמרה, האם היא אמרה משהו על זאבי-דרקון-עטלף? כי זה באמת יועיל כרגע" אומרת אילידיה עם הומור שמסתיר את הלחץ מהיצורים המוזרים הללו.

META
תחיית הברזל
וירניק מנצל פרץ ריפוי ולא מרפא נק"פ, ובנוסף מסוגל לנצל עד שני פרצי ריפוי ולרפא את הנק"פ מהם.
 
הקטור וקאס-
הקטור קורא לגלים עצמם, חרב עשויה ממים נוצרת בידו והוא מרים אותה לאוויר, קורא לים עצמו להילחם באורקים. המים מתחילים להצטרף לתחרות המשיכה בחבל, כאשר ידיים נוזליות משוטטות מעלה, תופסות את החבל ומתחילות למשוך יחד עם הלוחמים. הקטור נעמד כך שהוא חוסם בגופו כל אורק שייבחר לירות במושכים בחבל, מוכן לחטוף פגיעות ולאבד דם בשביל להגן על המשמר.
Meta
מאגיה: 17+14=31.
 
הקטור וקאס -

IN
הקטור מבחין במזמני-הגאות של קושאן מרימים מטות וקמעות, מפללים לת'ארוק שיכה את אנשי החוף בגלים ובברקים. קושאן עובד יחד עמם, מרים את ידיו ומזמן גל עצום שעומד לפגוע בטאלרוט ואנשיו. הקטור רואה זאת, קורא לכוחה של שושלתו ומביט בגל, ממקד את כוחו הנפשי והמאגי בו. כעבור מספר רגעים, מבטו שובר את הגל, חוצה אותו לשניים ומפרק אותו בטרם הוא מגיע לחוף. סר טאלרוט מביט בו לרגע, כאומר תודה, וחוזר מיד ללחימה. "תמשכו!" הוא קורא לצד קאס בשעה שהוא אוחז בעוצמה בחבלים המגיעים לסירה, הוא והאנשים מנסים להביאה אליהם. האורקים מתנגדים, מושכים בצעקות משלהם, והסירה מטלטלת בפראות, הגלים נזרקים לכל עבר. קאס בקושי מוצא את הכוח לשחות, נתלה בקושי על הסירה, שאוב מכוחות על אף שהלחימה כבר החלה.

הוורג של קושאן מסתער לצד הלוחמים סביבו על אייסן ואנשיו, קורע במשמר העיר באכזריות ניצחת. לילוואנה תופסת עמדה ופועלת לחלץ את מפקד המשמר, שולחת זוג חצים שאוספים את החול מסביבם, הופכים לבסוף לזוג לביאות שמתנפלות על האורקים המקיפים את אייסן, מאפשרים לו לנסות ולהילחם לבדו בוורג. מפקד המשמר פצוע בכבדות וזקוק לחילוץ מיידי, אך הוא עדיין חי. "לא לוותר! הזהב שלנו!" הוא צועק בקול ניחר, נאבק לתפוס את נשימתו.

META
התקדמות:
הצלחות - 1 (מאגיה).
כישלונות - 0.
התקפות מוצלחות - 2.

תוצאות:
הקטור - מצליח בבדיקה.
קאס - נכשל בבדיקה, מאבד פרץ ריפוי.
לילוואנה - פוגעת בהתקפה.

שירו ואילידיה -

IN
קראנג מחפה על אילידיה שכורעת לצד וירניק, מתנפל באומץ על אחד מהיצורים הגדולים. חצי האורק שולח בעיטה מסחררת שמעיפה את היצור אחורה, גורמת לו לשבור ניב אחד או שניים, בטרם הלוחם ממשיך ללא רחם, קופץ מעלה ומפיל זוג אגרופים על ראשה של החיה, מרסק את הגולגולת בעוצמה כנגד האדמה הקשה.

"אני לא רוצה לקום..." ממלמל וירניק בשעה שאילידיה מנערת אותו בעוצמה, מוציאה אותו מההלם ומהכאב שאחזו בו. הצלופח חוזר לעצמו במהירות, כאילו שפכו עליו מים קרים. הוא נעזר בחצי-האלפית לקום, נהנה מההגנה הרגעית שקנה להם קראנג. "זה... ג'אפודי, חצי עטלף-חצי זאב מוזר כזה. אומרים שהם שדים שהגיעו מהשאול או משהו דומה, אני לא יודע. אבל הם לא אוהבים אש" הוא מצביע לעבר המדורה הכבויה, שבשלב זה כבר מכוסה בג'אפודים שמגיעים מכל כיוון. "והם רעבים לבשר חי. צריך... צריך להגן על האנשים" הוא מרים את סכיניו מהאדמה, מנענע את ראשו במהירות ומכין עצמו לקרב.

META
התקדמות:
הצלחות - 2 (איום, מרפא).
כישלונות - 0.
התקפות מוצלחות - 1.

תוצאות:
שירו-סנשאי - מצליח בבדיקה.
אילידיה - מצליחה אוטומטית במרפא.
קראנג - פוגע בהתקפה.
וירניק - מצטרף החל מהתור הבא.
 
הקטור וקאס-
הקטור הופך רגע למים הזורמים קדימה דרך האנשים. הנוזל מסתער קדימה, מתגבש לאביר הקופץ עם חרב המים שלו כנגד הוורג, הודף אותו אחורה רגע לפני שהוא בא לנשוך את ראשו של אייסן. ״השג את הזהב! אני אטפל בחיה״ אומר הקטור ומשסף את אפו של הזאב המגודל, גורם לו לסגת צעד אחורה. הוא מתכונן לקרב ארוך של הגנה על אנשי המשמר, מוכן להדוף את הוורג כמה שרק צריך.
Meta
סיבולת: 14+14=28.
כמשנית הקטור מסמן את הוורג(לא עושה משהו אבל אולי יהיה רלוונטי).
 
"ואני אטפל בחיות האדם." קאס מחייך כשהוא מסתחרר בין האורקים, גרזנו מבליח ומפיל אורק אחר אורק, קוצר בשורותיהם. הינשודובה שלצידו מתנפלת עליהם גם היא, משספת ומנקרת. הנוצות האפורות שלה מתמלאות בדם.

ומאחור, הינשודוב האחר נותר עומד איתן- מעט יותר בשרני מאחותו הקטנה, אחת מנוצות ראשו- סגולה ובודדת- ארוכה בהרבה מהאחרות, מתנפנפת באוויר כשהוא קורא ושואג, מסיט מהאוויר עם כפתו חץ שיועד לחייל שלצידו. חץ נוסף ננעץ בו, אבל הוא לא מראה שום סימן שהוא מרגיש את הדקירה. הוא רק נוהם, ומפיח מעט בטחון, בטחון שהם צריכים בקרב מסוג זה, סוג שהם לא רגילים בו.
META
(ההתקפות כוללות תוסף מיתרון קרבי נגד מי שסמוך לזל)
התקפה כפולה: 25 ו-26 נגד דרג"ש
 
עריכה אחרונה:
הקטור וקאס -

IN
הוורג נע אחורה בזריזות, אפו שרוט ממכתו של הקטור. הלוחמים סביבו לא מאפשרים לאייסן לסגת, אך מפקד המשמר הפצוע משתמש בהפוגה כדי לחבוש את עצמו במהירות, מנסה להמשיך ולהילחם. טאלרוט וקאס מקדימה מצליחים להדוף את ההתקפה האורקית הראשונית, שני הינשודובים מצליחים להגן על חיילי המשמר באופן ראוי לציון. לילוואנה יורה שלושה חצים אל על, ומבול של חצים יורד מטה, כאילו התפצל מהשלושה שירתה. התצוגה הכוחנית גורמת לאורקים לסגת מעט אחורה בחשש, אף שהם תופסים קצב במהירות שוב.

קושאן מבחין במצב מרחוק, מבטו מצטמצם. עורמתו של האורק ניכרת בשנית כשהוא בוחר לתעדף התקפה משולבת על שני מוקדי הכוח - הוא מסובב את ידיו וטייפון קטן אך עוצמתי יוצא מן המים, עובר בין שורות לוחמי החוף. יותר משהוא עושה נזק, הוא גורם להם לשנות מיקומים, מאפשר לאורקים הרבים יותר להיכנס ביניהם ולאגף בצורה כואבת. טאלרוט סופג זרנוק של מים וחול היישר לפניו, מקלל כשהוא מתכופף במטרה למצוא מחסה רגעי לנקות את עיניו. אורק פראי מנצל את ההזדמנות, מתכוון להסתער על אביר המעמקים ולחסלו. הוורג של קושאן מנצל את העובדה שהלוחמים לצד הקטור מתקשים להתמודד עם כשפיו של קושאן, נסוג מעט מהאביר כדי לחסל את השורות שלצידו. הדבר מאפשר שהות לעסוק בדברים אחרים בטווח הזמן המיידי, אך יעשה נזק של ממש אם יאפשרו לו להמשיך בכך.

לילוואנה וממטירי התופת מתרחקים מעט, נותרים מעבר להישג של סופת המים. הם ממשיכים לתקוף ללא רחם, והתמיכה שלהם היא זו שמחזיקה את הצבא ברגעים קשים אלו.

META
חוקי סיבוב הבא:
הקטור וקאס מחוייבים להטיל בדיקת סיבולת כדי להתנגד לטייפון. אם שניהם מצליחים, הם זוכים ב+2 להטלות בתורם הבא. אם אחד מהם או שניהם נכשלים, מדובר בכישלון לכל דבר (מקסימום כישלון אחד גם אם שניהם לא מצליחים).
לאחר מכן, הם יכולים לפעול כרגיל.

התקדמות:
הצלחות - 3 (מאגיה, סיבולת, איום).
כישלונות - 0.
התקפות מוצלחות - 4.

תוצאות:
הקטור - מצליח בבדיקה.
קאס - פוגע בשתי התקפות.
לילוואנה - מצליחה בבדיקה.
 
שירו מהנהן אל וירניק כשהוא מניף את חרבו לעבר היצורים "אני אטפל באלו שינסו לתקוף את הכפריים. בינתיים תטפלו בפצועים ותדאגו לשחרר את השאר ולעודד אותם" הוא אומר.
דם הדרקון מניף את חרבו לעבר המפלצות שמולו, מסתער לעברן ועורף את ראשה של אחת מהן.

META
התקפה: 24 נגד דרג"ש.
 
IN
אילידיה מרימה את חרבו של הקטור "טוב חרב, אני לא חושבת שאת מחבבת אותי, אבל יש עבודה לעשות, ואני לא רוצה לשמוע תלונות עכשיו" היא אומרת ואז עוטפת את החרב בגלימה, לוחשת מילים של לחש עוצמתי שהיא יודעת שיהיה לה מאתגר לשמר- אבל זה הזמן להשתמש בו. היא הכינה את עצמה להטיל את זה בידיעה שהם יהיו צריכים כל בן ברית נוסף. וברגע המתאים, היא זורקת את החרב לשמיים- והחרב עפה במהירות גבוה.

ולפני שוירניק או קראנג מספיקים לצעוק "מה את עושה" לאילידיה, החרב מתחילה לרחף, עולה מעלה עוד ועוד. מחוזקת בכוחה של אילידיה, החרב מתקיפה.

וכעת, בזמן ששירו וקראנג נלחמים לצעד החרב הקסומה, אילידיה מנסה להיזכר עכשיו בעוד מידע על היצורים האלו. היא מחפשת עמוק בראש שלה, אולי היא שמעה עליהם באלפטם? אולי היא שמעה עליהם בניס פרדי? זה לא הזמן לשכוח את השיעורים שלה, חיים עומדים על הפרק.

META
שימוש בכוח (משנית)- נשק מרקד
על הנשק של הקטור. הנשק מרחף ומתקיף, ויכול לבצע גם מזדמנות. אילידיה יכולה להורות על התקפה כפעולה משנית (הוא לא מתקיף כאשר הוא 'מזומן'). לנשק יש מהירות ריחוף 6. אין צורך לתחזק את הלחש, אך ניתן להתקיף את החרב ויש לה נק"פ סטנדרטי ליצור מזומן- וכאשר היא 'נופלת' החרב חוזרת לידיה של אילידיה- שלא מנצלת מכך פרץ ריפוי.
שימוש בכוח- כישרון להצלחה
על עצמה, אילידיה מקבלת תוסף כוח 4+ לגלגול המיומנות הבא שלה.

בדיקת טבע: 9+4+12=25.
כוחות מנוצלים: כישרון להצלחה, נשק מרקד, תחיית הברזל.

טעינה מאגית על שירו (לא נוצל).
 
,
לרגע אחד, קאס כמעט נדחף לאחור מעוצמת הרוחות, אבל הוא משנס את מותניו. בשנתיו בניס פרדי, הוא נאבק לא פעם ולא פעמיים עם סערות, סערות שנוצרו כל פעם שהינשודובה הגדולה אגראייני- אמו המאמצת- כעסה. הטייפון הקטן הזה? הוא כלום. משב רוח מרענן ביחס לסופות ההן.

"לזה אתה קורא הסתערות?" קאס שואג, בעוד זל מזנקת על האורק הפראי שמתקדם אל עבר טאלרוט, מפילה אותו לפני שהוא מספיק לתקוף את האביר הזקן. זוג מכות גרזן מפילות שני אורקים נוספים, בעוד לר חוסם את הטייפון בגופו, מגן על החיילים שלצידו.
META
סיבולת: 20, משתמש בכוח היומי של "Avandra's Boon of Storms" בשביל לגלגל מחדש- 25

התקפה כפולה: 32 ו-30 נגד דרג"ש
 
הקטור וקאס-
הקטור רואה את הטייפון מתקרב אליו ובמהלך מפתיע למדי עוזב את חרב המים שלו ומסתער קדימה אל תוך הטייפון. אייסן חושב לרגע שאולי השפיעו עליו באשליה, או שאולי האביר השתגע לחלוטין. אבל לא כך הדבר.
הקטור מתנגש ברוחות כנחשול, גופו הופך לזרם עוצמתי המתווסף לטייפון, רוכב עליו כשחף הדואה על רוחות הימים. נבחרה של היד הלבנה מפגין את שליטתו הרבה במים כאשר הוא נעזר בטורנדו בכדי לשגר את עצמו אל עבר הים עצמו. מהלך לא ברור בפני עצמו, עד שהאביר שולח שוט עשוי ברק אל עבר הוורג המגודל, מלפף את צווארו ומעיף גם אותו אל האוויר. יחדיו שניהם נוחתים במים, פרץ גדול של מים מסמל את מיקומם.

הוורג נושך את הקטור בכתפו, מנסה לחסל את האביר שעיצבן אותו עד כה. אך כל זה חלק מתוכניתו של הקטור. הוא נותן לשיריון שלו לירות פרץ של קור וכפור, מקפיא את המים סביב הזאב המפלצתי. כעת הוא לא יותר מעוגן בלב ים, הולך לשקוע למעמקים.
META
סיבולת נגד הטייפון: 10+14+1=25.
מאגיה בשביל לרכב על הטייפון אל הים: 19+14+1=34.
הקטור משתמש בכוח דקירה מעבירה ומשגר את שן כפור סמוך אליו אל תוך הים.
אם שן כפור מתקיף את הקטור(מה שאני מניח שהוא ייעשה), הקטור מפעיל את הכוח של השיריון כפור שלו מה שעושה לשן כפור קצת נזק כפור(פחות רלוונטי) ועושה את שן כפור נטוע עד סוף תורי הבא, מה שאומר שהוא מתחיל לטבוע.
 
שירו ואילידיה -

IN
וירניק לא מבזבז זמן, קם מיד לאחר שאילידיה מסייעת לו ורץ יחד עם קראנג לנסות ולשחרר את השבויים. חצי האורק נאנק במאמץ כנה לקרוע את החבלים ולהתירם, מסתבך כנגד הקשר האורקי. "סכין!" הוא קורא לבסוף לוירניק, שזורק אליך פגיון ארוך, מאפשר לחצי האורק לנסות ולעבוד ביעילות בניסיונות הבאים. הצלופח עצמו מצליח יותר, קורע חלק מהחבלים, מגן בגופו מפני מספר נשיכות שהיצורים מנסים לשלוח אל אנשי ואת'.

אילידיה נזכרת ביצורים הארורים האלו: ג'אפודי, או ג'אפודים ברבים, הם שילוב טמא של שד וזאב. על פי האגדות, מקורם בתופת עצמה, הגם שלא כמו שדים אמיתיים, הם מסוגלים להתרבות באופן טבעי - דבר שהופך אותם למסוכנים בהרבה. ממש כמו זאבים, הם חוששים מאש ומסתובבים בלהקות. שלא כמו החיה הרגילה, הם יתקפו גם כשאינם רעבים ולו רק בשביל חדוות ההשמדה וההרג. הם יילחמו עד המוות אם לא יעמדו כנגד אויב ממנו הם מפחדים בצורה עמוקה.

META
התקדמות:
הצלחות - 4 (איום, מרפא, אתלטיקה, טבע).
כישלונות - 1.
התקפות מוצלחות - 1.

תוצאות:
שירו-סנשאי - מצליח בהתקפה.
אילידיה - מצליחה בטבע. +2 לגלגול הבא שלה במהלך האתגר.
קראנג - נכשל באתלטיקה.
וירניק - מצליח באתלטיקה.

הקטור וקאס -

IN
לר מגן על החיילים מהטייפון בשעה שקאס וזל קונים זמן לטאלרוט לנקות את עיניו, מצילים את חייו של האביר - לפחות לעכשיו. עם זאת, כוחו של הקסם מכריח את החבורה לסגת ממקומה לבסוף, כשחלק מהחיילים נלכדים מאחורי הטייפון, חסרי אונים כנגד האורקים של קושאן. הקטור מבצע את המהלך, מצליח לתפוס את קושאן בהפתעה - ניכר לראות את חוסר הריצוי שלו גם ממקומו על הסיפון. הוא מוכרח להגיב, חודל את הטייפון במקום להמשיך עם המהלך, מרים גל שמאפשר לוורג שלו להגיע במהירות בחזרה ליבשה. לילוואנה מנצלת את העובדה שקושאן נאלץ להפנות את תשומת ליבו לוורג ולמרכז הקרב, מניחה את ידה על החוף וגורמת לפרצי גייזרים של חול לצאת אל האוויר, מעיפה ומעוורת אורקים על ימין ועל שמאל.

החיה, פצועה אך עדיין לא קרובה לתבוסה, מנצלת את ההזדמנות כדי להסתער על אייסן. תגובתו של מפקד משמר ארודר איטית מדי, פצעיו ממקודם כבר מצטברים. הוא מרים בחולשה את חרבו, אך הוורג אוחז בה בשיניו וזורק אותה ממנו, מטיח את האיש על האדמה. מלתעותיו ננעלות על צווארו של אייסן לאחר מכן, ולקול זעקת הכאב הנוראית של האיש, הוא קורע את בשרו ממנו, נושך שוב ושוב עד שמפקד המשמר נודם, גופתו חודלת מלזוז בפראיות. האנשים המומים לרגע מהמוות הברוטאלי, אך טאלרוט לא מאפשר להם לשקוע בכך.
"אם לא בשביל ארודר, אז בשביל אדם טוב שנפל להגנתה! שאיש לא ייעז להישבר ולבזות את מותו!"
האביר, איש קרבות נבון, לוחץ על הנקודה הנכונה. המשמר יוצא מההלם ומשיב לחימה כנגד האורקים של קושאן. האורק הקירח מביט מהספינה, לא מרוצה מחזרת רוח הלחימה של האנשים. עינו האחת פונה לעבר טאלרוט, ולא קשה לנחש שהוא מתכנן להכות בו בהמשך.

META
התפתחות קרב:
גלגולי דיפלומטיה ואיום זוכים ב+1 עד סוף הקרב.
טבע מצטרפת כמיומנות בה ניתן להשיג עד 3 הצלחות; היא משמשת לנטרול קסמיו של קושאן או הפעלת כוחות קדומים אחרים.

התקדמות:
הצלחות - 5 (מאגיה X2, סיבולת, איום, טבע).
כישלונות - 1.
התקפות מוצלחות - 6.

תוצאות:
הקטור - נכשל בסיבולת, מצליח במאגיה.
קאס - נכשל בסיבולת, פוגע בשתי התקפות.
לילוואנה - מצליחה בטבע.
 
הקטור וקאס-
הקטור מרים את חרבו מעלה "אחריי!" הוא קורא, מתחיל לפקד על משמר ארודר בעצמו. אולי זה לא מה שהוא עושה יום יום, אבל הוא למד על פיקוד כחלק מהכשרתו להיות האביר שהוא היום.
ביד אחת, הקטור מצייר חותם מאגי של ברק ומביא אותו אל מול פיו "כל האורקים שבעולם לא יוכלו לעצור את רוחם של אנשי החוף! קדימה לקרב!" צועק הקטור, קולו מועצם על ידי הקסם כאשר הוא מתחיל להוביל את הלחימה חזרה, משלהב את האנשים ומחסל אורקים בעצמו. לרגע הוא רוצה לסובב את מבטו, לראות שהכל בסדר שם מאחור. אבל לא, הוא יצטרך לסמוך על לילוואנה וקאס.

"בשם ארודר!" הוא קורא וקופץ אל תוך השורות האורקיות.
META
דיפלומטיה: 14+13=27 דיפלומטיה.
 
עריכה אחרונה:
"אנחנו לצידך." קאס מושיט זרוע, לעזור לטאלרוט לקום, הוא מהנהן אל הלוחם הזקן וחוזר לתקוף בעצמו. האורק שמולו מצליח לחסום את אבחת הגרזן הראשונה- אבל הוא עסוק מדי בלחמוק מזל מכדי לחסום את השנייה, שפוגעת בו היישר בסנטר.
META
התקפה כפולה: 1 טבעי ו-32 נגד דרג"ש. פגיעה אחת.
 
קאס והקטור -

IN
מילותיו של האביר נוסכות אומץ בלוחמים, והוא מצליח להוביל התקפה אמיצה למול כוחותיו של קושאן. לילוואנה ממשיכה לכוון את כוחותיה לעבר האורקים האחרים, מאפשרת לקאס להתמקד בחיסול ממוקד ליד קו החוף עצמו. טאלרוט והאנשים מושכים בעוצמה את הסירה, מקרבים אותה בכל צעד אליהם - התקווה מתחילה להגיח לראשונה.

קושאן חורק בשיניו בתסכול. הוא שורק לרגע, והשריקה הופכת למשב רוח עוצמתי שמנסה להעיף את האנשים אחורה, מטיחה חול בפני הלוחמים ומהווה רוח גבית - תרתי משמע - ללוחמיו האורקים. הוורג מוביל את מתקפת הנגד, לא מוכן לוותר אפילו על מטבע זהב אחד לאנשי החוף. זורקי הגרזנים של קושאן מנצלים את הרוח הקסומה, מטילים את נשקיהם, הזוכים למהירות מחודשת. הם משתמשים בעובדה כדי להכות גם בחלקים האחוריים, גורמים גם לממטירי התופת אבידות, ומאלצים את לילוואנה לשנות מיקום.

META
חוקי סיבוב הבא:
הקטור וקאס מחוייבים להטיל בדיקת אתלטיקה כדי להתנגד לרוח. אם שניהם מצליחים, הם זוכים ב+2 להטלות בתורם הבא. אם אחד מהם או שניהם נכשלים, מדובר בכישלון לכל דבר (מקסימום כישלון אחד גם אם שניהם לא מצליחים).
לאחר מכן, הם יכולים לפעול כרגיל.

בנוסף, לילוואנה לא יכולה לפעול בסיבוב הבא.

התקדמות:
הצלחות - 6 (מאגיה X2, סיבולת, איום, טבע X2).
כישלונות - 0 (דיפלומטיה).
התקפות מוצלחות - 7.

תוצאות:
הקטור - מצליח בבדיקת דיפלומטיה.
קאס - פוגע בהתקפה אחת.
לילוואנה - מצליחה בבדיקת טבע.
 
הקטור וקאס-
הקטור נדחף על ידי הרוחות, כמעט ומועף באוויר לעזאזל. הוא מסתכל אל הרוח ונזכר בשיעור שהוא למד בעבר. אחד מאבותיו הקדמונים נלחם באזור סנופיק, קרב שסיבתו אבדה לזמן. היה מדובר בקרב כנגד קוסמים אשר התמחו בקסמי רוח, המטירו משבים מקפיאים על אויביהם. אביו הקדמון הביס אותם, אבל איך? הקטור מנסה להיזכר, אבל חרבו לא כאן להזכיר לו. יש רק אפשרות אחת.
הקטור קורא למי הים, אשר מתחילים להתגבש על גופו כשיריון כבד, נראה כשל אביר מנוסה. קסדת אבירים עוטפת את כל ראשו ואפילו נוצה עשויית מים בוקעת מהקצה העליון שלה. מגן של מים נוצר בידו שבדרך כלל פנויה ומתחת לרגע נוצר סוס העשוי ממים, צוהל בקול. "שורות אחוריות! הישכבו וטפלו בפצועים עד אשר חומת הרוח תעבור! שורות קדמיות מגנים אל על! יהיו מאוחדים וקרקעו את עצמכם בחול! תנו לרוח להישבר על מגניכם כמו הסתערותם של האורקים! אני רוצה אחדות! אני רוצה משמעת! אני רוצה כשאני אומר צעד, כל הצבא צועד יחדיו, הודף את האורקים! עכשיו קדימה, צעד!" צועק מאיר הדרך, קולו עוד מועצם מהקסם הקודם. לתפוס את מראהם העתיק של אבירי משפחת דה לה נפטיס סייע לו להיזכר בטקטיקות הישנות. הגיע הזמן להראות לקושאן שהוא התעסק עם האנשים הלא נכונים.
META
אתלטיקה: 6+5=11.
היסטוריה: 20 טבעי :knight:, 36 סך הכל.
 
עריכה אחרונה:
קאס נותר עומד למול הרוחות העזות, לא נותן להן לדחוף או להפיל אותו. "חזק יותר!" הוא שואג מבעד לרוח, "תמשכו חזק יותר!". מאחוריו, לר עונה לו בשאגה משלו- מגונן על החיילים שלצידו בגופו מהרוחות, אבל זל, הקטנה יותר, נדחפת לאחור. והדאגה שלו אל הינשודובה הצעירה מקשה על מכותיו של קאס לפגוע.
META
אתלטיקה- 32, הצלחה

התקפה כפולה: 20 ו-15 נגד דרג"ש
 
IN
אילידיה מסתכלת אל עבר היצורים, מתכננת את הכיוון שאליו הם מתקיפים ומניפה את החרב לחסום אותם- גם אם זו נכשלת בדבר, ואילידיה עצמו נעמדת בדרכו מול אחד מהג'אפודי כדי לעצור אותו בגופה. "הם מתכוונים להסתער הנה!" היא צועקת "תתאספו מסביבי! היצורים האלו מפחדים מאש, והיחיד שהם עשויים באמת לפחד ממנו זה שירו- אם אבעיר את הנשקים שלכם, אולי הפחד באמת ייכנס למוח השד שלהם, זו הדרך היחידה שהם יעצרו" היא אומרת לבני הקבוצה, וקולה משווה נחישות כדי להבהיר לאנשי הכפר שהם עומדים להילחם בעבורם.

META
פעולה משנית- חרב מרקדת
התקפה: 4+10=14. החטאה.

שימוש במיומנות- תפיסה: 20+9+2=31. (20 טבעי!)
 
לאחר ששירו מתקיף את הג'אפודים הוא מביט לאחור אל אנשי הכפר. חלקם פצועים מהחבלים ומההתקלות עם האורקים של קושאן. שירו נסוג לאחור אליהם ואל אילידיה, בודק את פצעיהם ומנסה לטפל בהם בצורה הטובה ביותר בהתחשב בנסיבות כשהוא מציץ ללא הרף אל היצורים שמקיפים אותם, מוכן להדוף כל מתקפה במקרה הצורך.

META
בדיקת מרפא: 16+10 = 26.
 
עריכה אחרונה:
הקטור וקאס -

IN
האביר גורר את מרכז הלחימה לעבר העגלה שנמצאת על החוף, מצליח להשתמש באותן טקטיקות נשכחות כדי לסייע להפוך את הכף, העבר של משפחתו מסייע לבניית עתיד טוב יותר. הוורג מוביל את שארית האורקים, לא מוכן לשחרר את העגלה גם במחיר חייו. קאס מספק הגנה לטאלרוט ואנשיו, אשר נאנקים בעודם ממשיכים למשוך בחבל, מקרבים אף יותר את הסירה, כשהיא כבר נראית ממש ברת השגה. "זה הכל או כלום עכשיו! תמשכו, תמשכו!" שואג אביר המעמקים, משלהב את האנשים למאמץ אחרון.

META
התקדמות:
הצלחות - 7 (מאגיה X2, סיבולת, איום, טבע X2, היסטוריה).
כישלונות - 1 (דיפלומטיה).
התקפות מוצלחות - 7.

תוצאות:
הקטור - מצליח בבדיקת היסטוריה.
קאס - מפספס בשתי התקפות.
לילוואנה - לא יכלה לפעול בתור הקודם.

שירו ואילידיה -

IN
האש תעשה את שלה ותגרום למספר מהג'אפודים לסגת אחורה בחשש. החיות הטמאות ישקלו מחדש את צעדיהן, ויקנו לבני החבורה זמן יקר. וירניק מסתובב ושולח זוג פגיונות לעבר אחד מהג'אפודים, פוגע היישר בעיניו וגורם לו לשאוג בכאב בעודו מתרסק. קראנג, חמוש בסכין, חותך את החבלים ומשחרר עוד מאנשי הכפר, אוסף אותם לקבוצה אחת בה יהיה קל להגן עליהם מפני שדי-הזאב. ניכר כי המספרים של החיות מתחילים להידלדל ושמץ של תקווה ניכר על פני הכפריים, כאילו העולם אומר שיש להם עוד סיכוי לצאת בחיים מהתופת הזאת.

META
התקדמות:
הצלחות - 6 (איום, אתלטיקה X2, מרפא X2, טבע).
כישלונות - 1.
התקפות מוצלחות - 2.

תוצאות:
שירו-סנשאי - מצליח במרפא.
אילידיה - מצליחה בתפיסה. לא נחשב כהצלחה עצמאית באתגר, אך זוכה זוכה בתוסף +2 לגלגול הבא שלה.
קראנג - מצליח באתלטיקה.
וירניק - פוגע בהתקפה.
 
חזרה
Top