• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

טבח על האוריין אקספרס - עץ משחק [מו"ד 5, 3/3]

"לכם? ידידי, בניגוד אליך אני עדיין ברשות עצמי. נראה שמכרת את עצמך לכוחות שרואים בך בובה על חוט." אומר לוקשייר
"ותעלוליך לא נתנו לי זמן מספק לבחון את מנגנון הפעימה. עניתי כמיטב יכולתי. כעת תורך'
 
"טוב, אם אתה אומר שקיימת סכנה כזו דחופה, כדאי שאבדוק אותה בעצמי במהרה, אני מודה לך מאוד, ולטובת העיר אני מקווה שמה שאמרת הוא לא נכון, אבל אם כן, תהיה בטוח שתראה אותי כאן שוב, ואשמח לעזור." טרביס מתחיל לצעוד לעבר הדלת, הוא קיבל מיקום לחקור בו- הכנסייה של וול, ויש עוד מקור מידע חצי מהימן שהוא אולי יבדוק לפני שהוא באמת יתעמת עם ניקולא ולוקשייר על מה שהוא שמע
 
"אני לא יכול לתת לך לעשות זאת בלי להבין את התהליך." מירו אומר כמעט בהתנצלות והוא מרים את ידיו, מוכן לירות קליע אנרגיה מהשריון שלו (או טיל קסום אם השריון שלו לא מופיע בקיום הלא גשמי הזה)אם איש הצללים יתקדם אליו יותר מדי.
"היכן אתה נמצא בעולם הגשמי?"
 
''אני...'' איש הצללים נדום לרגע, ואז מתחיל לרעוד, כורע על הרכיו ואוחז בראשו ''אני...בכל מקום...בדרך אליך''

הצללים מתנדפים, וצרחת בהלה משיבה את מירו למציאות. הוא פוקח את עיניו, בדיוק בזמן כדי לראות דמות אפרפרה, האור שמגיע מאחוריה מותיר את פניה מוצללות, גוחנת בין הענפים הערומים של העץ שבחצר.

ואלנסיס מנידה את ראשה בבהלה מצד לצד ''זה רע...זה רע מאוד''
Meta
גלגל יוזמה

החיוך המעוות מתרחב בצורה לא טבעית, ולוקשייר רואה את הבשר נמתח ומתחיל להיקרע סביב השפתיים והלחיים בזמן שהגופה צועדת קדימה ''כן, על מידע אני אשיב במידע. מאחר שאתם לא טיפשים גמורים, אני מניח שגיליתם על הדם השחור ומה שהוא יכול לעשות. על כך שהוא יכול להפוך אפילו את עצם הזרת של איכר שמת מזקנה לנשק אלמת קטלני. באמת, חידוש נפלא של הצבא הקרנאת'י, בלי ספק....חידוש שלא היה פועל בלי עזרתי'' הוא פורש את ידיו לצדדים ''אז עשיתי עסקה. אני עוזר לנשר להשיג את הדם, ובתמורה הוא משתתף ב...ניסוי שלי.''

האיש בארון לא זז מילימטר, אבל ניקולא חושב שהוא יכול להבחין בפרץ של בהלה על פניו כשהטפרים גדלים.
מה שכן זז, לעומת זאת, הוא החלון. התריסים מוסטים הצידה, וניקולא רואה אותו, שעון על אדן החלון, רגל אחת מיטלטלת בתוך החדר והאחרת בחוץ, מבט שאנן על פניו, וכמה כתמי דם על חולצתו. הבוגד. טרנדיר.

האיש מחייך לניקולא וקורץ
אל דאגה, הבחור ההוא לא יכול לראות אותי
המילים הטלפתיות מהדהדות בראשו
וגם לא המתנקשת שעל הגג, או הכהן שמחכה עם חרון קדוש מחוץ לדלת. זה רק אתה ואני. אז למה שלא תגיד לי, ניקולא, בהתחשב בזמן שעומד לרשותנו...למה שלא אהרוג אותך כאן ועכשיו?"
Meta
תן לי גלגול חקירה,מאגיה, או תובנה


יאראווי מהנהן ויוצא מהחדר, מלווה את טרביס החוצה ונועל את השער מאחוריו. אחרי כמה רגעים, הצעד המהיר שלו הופך לריצה.
Meta
האם טרביס רוצה לעשות עוד משהו, או שנחתוך לכנסיה של וול?
 
לוקשייר נוסג שני צעדים לאחור ושולף את האקדח.
"איזה ניסוי? לפזר את הדם השחור באכלוסיה? האם הדם שייך ליצור מסוים?"
מוכן לירות אם ראנדום יתקרב יותר מדי, תוך כדי שמירת הבעה סטואית
 
ניקולא נראה רגוע, בעיקר לאור האפשרות שהבחור הוא בסך הכל משנה צורה נוסף שלובש את הגוף של הבוגד. זה לא באמת משנה לו בשלב הזה. כרגע הוא מנסה לחשוב על פעולות נכונות לעשות, המוח שלו סוקר כרגע עשר אפשרויות פעולה שונות. כולן מתרכזות בשאלה של האם וכיצד הוא יכול לענות לבחור.
META
חקירה- 20 טבעי, 31 סה"כ
 
ראנדום משרבב את שפתיו בבוז וכעס מזויפים ''נו, באמת, לוקשייר. ככה אתה מכיר אותי? נראה לך שאני רוצה סתם להרעיל את כל אנשי ווליאר לכיף שלי?''

הוא מגחך ''טוב, האמת שזה נשמע כמוני. לא, התכנית שלנו, היא...'' לפתע הוא משתנק, מרכין את מבטו לרגע, וכשהוא מרים את עיניו שוב פעם הן שחורות לחלוטין ''אתה תכף תראה מה היא''.

הוא מרים את אחת מידיו המתות, וערפל שחור מתחיל לזלוג מהן
Meta
גלגל יוזמה

היצור השחור ספק מזנק ספק קורס בין הענפים, ונעמד מול מירו. הוא שולח את ידו אליו, ומירו שומע בראשו את הקול מסתנן ''שלי...שלי...''. אבל נראנ שהיצור לא רגיל לקיום במרחב פיזי, כי היד הערטילאית שלו מפספסת את מירו.

בזמן שהוא מתכונן להתקפת נגד, הוא יכול לשמוע צעקות במקדש, וצעדים מתקרבים אל החצר.
Meta
13 בהתקפה, מאמין שפספס. תור מירו


לניקולא לא ידוע שום דבר על היצור המתחזה הזה. הוא לא יודע יותר מדי על טרנדיר, אבל כל מה שהוא יודע עליו מאשש את החשד שלו - אולי המתחזה נראה כמוהו, אבל הוא לא מדבר ומתנהג כמוהו. העובדה שהאחרים לא מודעים אליו רומזת שהוא חלק מצד שלישי שמעוניין בניקולא, והוא כנראה מציע שניקולא יתן לו משהו - חפץ, פיסת מידע, או שירות שרק הוא יכול לתת.

וכל זה קורה עוד לפני שהוא מסתכל על המתחזה עצמו, ורואה שמסוליית המגף שלו נוטף דם שחור. לא כאילו הוא דרך בדם הזה, אלא כאילו המגף עשוי מהדם הזה. ניקולא מחבר את כל הפרטים הקטנים והביזאריים על היצור הזה, ומבין שהוא לא יותר מאשר חזיון תעתועים, עשוי מאותו דם שחור שתדלק את הזרועות שניקולא שיגר באויביו למטה. ומבין שככל הנראה בעליו של הדם באו לדרוש את מה ששלהם בחזרה.

שניהם רצים יחד אל הכנסיה, אבל ברגע שהם עומדים לנוע לכיוונה, הם נחסמים בגופם על ידי שני אנשים. שניהם לובשים את הגלימות האפורות והקמעות האדומים של דם וול. אחד מהם נועץ בשניים מבט זועף, והאחר בוהה בהם בעיוורון - ככה זה כשיש לך גולגולת במקום ראש.

השומר החי צועד קדימה ''אין כניסה כרגע, שובו לאחור. ענייני מקדש''.
 
ניקולא מהנהן בשקט, זה נראה קצת כמו "כן כן, אני יודע, לך תחפש את החברים שלך.", הוא פשוט חולף דרך האשלייה, מפריח אותה בעודו מתקדם לו מטה, הסיפור הזה מתחיל לעבור את גבול המעצבן ולעבור את גבול המתסכל. הדבר העיקרי שהוא רוצה לעשות כרגע זה לשרוף את הבית הזה, לצאת ממנו, ולעלות על הרכבת הראשנה שיוצאת מהעיר שחוכת האל הזו.
באופן כלשהו מאוד קל לו לשקול לשרוף את הבית לפני שהוא יצא ממנו.
 
מירו הודף בקלות את היצור ממנו ביד אחת ותוקף עם היד השנייה, משחרר מכפפת השריון שלו אנרגיה רועמת לעבר מרכז היצור.
"האם האנשים במקדש יעזרו לנו?" הוא שואל את ואלאניס תוך כדי בלי להזיז את מבטו מהיצור.
META
2 התקפות בעזרת כפפות הרעם
התקפה-9 (מניח שהחטיא) 11 נזק (רעם) בפגיעה
התקפה-26, 8 נזק (רעם) בפגיעה
 
ואלנסיס מביטה לאחור במבט מבוהל ''אני...אני לא יודעת!" היא מניפה את ידה וחזיז אנרגיה אפרפר נורה לעבר היצור, וניתז ממנו בלי להזיק ''הם יבואו, אבל הלחשים שלנו לא יועילו נג-'' הפנים שלה מתכווצות באימה וכל קמט בעורה מתחיל לבלוט בזמן שאצבעותיו השחורות של היצור נעות לכיוונה. עוד לפני שמתרחש מגע היא מתחילה להגיב, ומירו בטוח שאם הצל ישלים את מתקפתו זה יגמר רע...אבל ידו האחרת נשלחת שוב לעברו של מירו, למתקפה נוספת.
Meta
המתקפה השניה פגעה בצל, הוא תוקף אותה עם חסרון -
11 - פספוס
מתקפה נגד מירו
10 - פספוס

תור מירו, מוזמן גם לגלגל הבחנה/חקירה בשביל לראות מה התגובה בכנסיה ובאיזור להופעה של היצור

הקליע עובר ישר דרך העין של האלמת, וזה צועד אליו ושולח יד לאחוז בגרונו ''לוקי, לוקי...תמיד היית יותר חכם משהיית זריז. אם אולי לא היית נרתע כל כך מהרג, מאלימות, היית יכול לעצור אותי כאן ועכשיו.'' הוא מהדק אצבעות אלמתות בעוצמה כה רבה עד שהן נסדקות
''אבל קליעים בראש זה יותר תחום ההתמחות של ניקולא, נכון? הוא עשה את מה שמעולם לא הצלחת...מצד שני, זו סוג של תבנית בשבילך, לא?'' הוא פןסע עד שהבל פיו המרקיב עוטף את פניו של לוקשייר ''להיכשל עד שמשהו אחר קורה, ואז לקצור את פירות ההצלחה. כמובן שמישהו שזו דרך הפעולה שלו לא יבין מזימה שנפרשה מתחת לאפו...''
Meta
גלגל אתלטיקה או אקרובטיקה נגדי להיאבקות עם ראנדום. צריך לעבור ד''ק 22.

השומרים פנו אליכם

החזיון הערפילי מזנק מאדן החלון ועומד בין ניקולא לדלת
''חכה, חכה, חכה.'' הוא מחייך בשיניים שבורות ''אתה בחור חכם, בלי ספק. מצאת אותי, הכנסת לי כדור לראש, כל הכבוד. אבל, אתה עדיין לכוד בהנחות המוצא שלך. למשל...'' הוא מחייך
''אתה מניח שאני אי פעם הייתי יותר מאשליה. ובמקרה הזה, ניק...המשימה שלך לא הושלמה עדיין. עכשיו, אני מאוד בעד להישאר בתוך העור שלי, בלי ששום כדור יעבור דרכו'' היצור מרים את ידו ונוזל דמוי דיו רוטט מתחת לפני השטח שלה ''אבל מאוחר מדי בשביל זה. עכשיו, ברור לי שאתה לא רוצה להיות כאן. תביא לי את המטה, אני אוביל אותך לגוף האמיתי שלי כדי שתחסל אותי סופית, ותוכל לחזור לבוס שלך כמו כלב ממושמע ולהגיד שהמשימה בוצעה. מה אתה אומר?"
 
מי עוד בא איתי?

"תקשיב", הוא פונה לשומר החי, "יש לי חברה, שניסת לעשות... מה שאתם עושים פה במקדש בעצמה, ומה שהיא ניסתה לעשות די התפוצץ לה בפרצוף, כי היא לא יכולה לשלוט בזה, והיא מאוד רוצה להצטרף אליכם אבל כרגע היא צריכה כוהן שלכם שיעזור לה להתמודד עם מה שהיא עשתה, ואני רק רוצה להכנס למצוא מישהו שיעזור לה ואני מבטיח שזה יהיה קצר, אהוהיא רוצה שלא תחשבו עליה לרעה אחרי התקרית הזו אם תרצו לקבל אותה..." טרביס ממשיך לדבר על החברה הזו וכמה שהיא צריה עזרה, וככל שהוא מדבר, זה כמעט בלתי מורגש בהחתלה, אבל טרביס נראה בריא וצעיר יותר.
תרמית: 14
שכנוע אם צריך: 19
אם טרביס מצליח להמשיך עם הדיבור שלו לדקה, הזומר צריך להציל הצלת חוכמה ד"ק 15 או להיות מוקסם לשעה, ואפילו אם הוא מצליח הוא לא יודע שניסיתי להקסים אותו
 
)22( לוקשייר נחלץ ממנו בתנועה צלופחית.
"אני עובד על פי ראציונאל, הגיון ואמת. ואלו משרתים אותי היטב. אך לא כלפיך. אתה מטורף באופן מוחלט. שום אדם שפוי לא יכול להבין אותך'
הוא משליך את האקדח הצידה, שולף את הפגיון הטקסי בידו השניה בתנועה חלקה, הוא מסתחרר כשהפגיון אחוזה בין אצבעותיו מעילו מתנופף והוא מנסה לגעת בברך של האלמת,כדי *להתקיל* אותו, ואולי במהלך ההתקלות לנסות את הכישוף של הפגיון.
---

פגיון
9+7=16

נזק)?(
2+4=6 + קובית תמרון 4 סך הכול 10
תמרון התקלה
ד"ק גלגןל הצלה 14
 
"אם כך אנחנו צריכים לסגת" מירו אומר. הוא מחווה בידו לעבר ואלאניס והרונות שעל שריונו בוהקות לרגע לפני שהבוהק עובר להקיף את ואלאניס.
באותו זמן מירו מתחיל לסגת באיטיות תוך כדי בחינת הסביבה בחיפוש אחר מידע נוסף על הסיטואציה
META
פעולה רגילה- גלגול חקירה -19
פעולת בונוס-הטלת לחש Sanctuary על ואלאניס, כל עוד היא לא תוקפת/מטילה לחש כנגד אויב כל אויב שמנסה להתקיף אותה צריך להציל הצלת חוכמה ד"ק 15 או לבחור מטרה אחרת/לוותר על ההתקפה.
פעולת תנועה- חצי מהמהירות לכיוון היציאה מהמקדש
 
הבלש מסתחרר ומתחמק מאחיזתו של הפושע. במהלך חינני ומדויק, ידיים נשלחות להיאחז, רגליים מרקדות זו סביב זו. הפגיון נשלח למתקפה, ומוצא את מטרתו בקול נעיצה לח.

ואז לוקשייר שולף את הפגיון שלו, וזרם של דם שחור מבעבע החוצה, מרחף אחרי הלהב, עד שדמות של צל נוזלי, מראה אפלה של הגופה, מרחפת לצידה. הגופה בוהה בו בעיניים מתות, ואז קורסת לרצפה, מקרקרת בצחוק חלוש ''מהלך יפה, לוקשייר...אבל עדיין לא עצרת אותי.''

הצל מרחף מול לוקשייר, ממתין לפקודות.

השומר נראה כאילו הוא עומד להתנגד, אבל הקסם האישי של טרביס גובר עליו ומכניע אותו. הוא מהנהן בשקט, כמו מתוך טראנס ''כן...תעברו.'' יאראווי חולף במהירות ליד טרביס ומחייך ''עבןדה טובה, בואו נזוז.'' קשה לטרביס לפספס את העובדה שהוא הניח יד על הלהב בחגורתו, ושהוא היה מוכן להשתמש בו אם טרביס לא היה מתערב.

השניים רצים אל תוך הכנסיה, ןיאראווי מזגזג בין מסדרונות וחדרים עד שהם מגיעים למסדרון ארוך וחשוך ''מכאן חשתי בנקרומנסיה המתעוררת, תעזור לי לחפש.''

''בחירה שלך, ניקי. אל תשחק במשחק שלי, תפסיד את הפרס'' הצל נאנח, ומתמוסס.

ניקולא יוצא מהחדר, הדממה עדיין לא נעלמה, הדלת עדיין נעולה. אבל אחרי כמה דקות של המתנה הקסם עליה מתמוסס, וניקולא וצ'ור יוצאים החוצה מהבניין, אל השמש הזהובה והמעוורת של השקיעה.

וברחוב המואר בכתום ומלא בצללים ארוכים, ניקולא כמעט יכול היה לפספס את הגופות המקרטעות לאורך הרחוב, דם שחור זולג מכל החורים בפנים שלהן

הצל שולח שלוש מכות ערטילאיות לעבר מירו, בזו אחר זו. שתיים מחטיאות, אבל השלישית פוגעת במירו והוא חש את החיים נשאבים ממנו. הצל מסנן מבין החרכים בפניו ''שלי...''

ומבעד לפסי הערפל המקיפים אותו, מירו מצליח לשמוע קולות צעדים שמתקרבים מאוד לחדר, ואז פונים הצידה בחדות לחלק אחר של הכנסיה, שמחובר לחצר הפנימית בה הם נמצאים בסדרה של חלונות כהים ואטומים.
 
ניקולא עוצם עין לרגע, הוא מתסוכל, הוא עצבני, והוא רק יכול לחשוב על הניירת.
"צ'ור." הוא אומר בחוסר חשק. "תטפל בזה." הוא פוסק וצועד משם. הולך לעבר המקום היחידיי שהוא מצליח לדמיין כמקום בטוח.
בית התמחוי של טרביס.
 
חזרה
Top