• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

טבח על האוריין אקספרס - עץ משחק [מו"ד 5, 3/3]

לוקשייר מדליק מקטרת, במטרה להרגיע את עצביו.
"להרבה מקומות. כשאנחנו מתקדמים צעד, ראנדום מתקדם עוד שתיים." הוא מביט בחלון.
"אני יודע על כמה מעמיתיי מההרפתקה הקודמת שעודנם חיים ונאבקים. ננסה להגיע אליהם, לאסןף שורדים ולהתגבש." הוא מביט בה.
"איך את באומנות הפארקור, גבירתי?"
 
הקורים עפים משרביטו של טרביס, מתלפפים סביב ידיה של הכהנת...אבל איש הלהבה הכסופה משסע את הקורים שעפים אליו באבחת להב, ומנסה לתקוף שוב - אבל הפעם לחש המגן של מירו הוא זה שחוסם אותו.''

''אני חיילת, לא מרגלת. אבל אני יודעת לקפוץ.'' היא מהנהנת בחיוורון קל ונעמדת ליד החלון. ''אז, לאן הולכים בדיוק?"
הצל האלמת שלוקשייר זימן מהגופה שראנדום שלט בה מצטרף גם הוא לשניים שעומדים ומביטים על העיר הבוערת מהחלון הגדול, ממתין לפקודות.
 
"יש נקודת כינוס שלדעתך תהיה בטוחה יחסית?' שואל.
אם אין לה הוא יציע את הבית שלו.
לא משנה מה נקודת הכינוס, הוא ישלח את הצל להעביר פתקים כדי להגיד לחברי החבורה האחרים להגיע לנקודת כינוס.
לאחר מכן, ביחד איתה בפארקור ינסה לזנק מגג לגג בדרך לשם ביחד איתה.
 
מירו מתקדם ונעמד בין יארווי וואלנסיס עם פניו כלפי יארווי וגבו לואלנסיס. הוא מגן עליה בגופו ומחזיק את מגנו קדימה. לא תקוף אלא רק מנסה להגן על עצמו ועליה.
"אנחנו מוכנים לדבר אתך בשלום כשהכל יגמר. אין צורך לתקוף אותה!"
 
יאראווי מהסס לרגע, ואז מנחית את חרבו פעם נוספת - על הצל האלמת שתקף את מירו וואלנסיס מלכתחילה. הוא נושם בכבדות, מביט בטינה בכוהנת הדם של וול ''כל זה באשמתכם, אבל כרגע'' הוא מרחרח את האוויר ''נראה שהעיר שלנו בוערת.''

ברגעים לאחר הקרב, הצל שהצטרף מאוחר יותר נעלם בהבזק של חשכה, וחוזר תוך כמה דקות כשהוא נושא פתק, משורבט בכתב ידו של לוקשייר, שקורא לפגישת חירום בבית שלו. יאראווי נוחר בבוז ''כמובן שהחליפאי ישתמש במפלצת שאחיו יצר. טיפוסי''.

זה לצד זו, לוקשייר וג'יילה עושים את דרכם על הגגות. למרות התהלוכה ההולכת וגדלה של אנשים המדשדשים ברחובות בחוסר כיוון, נראה שרובם בלתי מזיקים, רק הדם השחור הזולג מעיניהם מבדיל אותם מסתם שיכורים. אבל יש אחרים. כאלו שפצועים בצורה שהייתה אמורה להרוג אותם, כאלו שהדם השחור הפך אותם לאלמתים משחרים לטרף.

ג'יילה מביטה בצער מעורב בכעס על מה שקורה מתחת לרגליהם ''האנשים יחפשו מקלט בבסיסים שלנו, כדי להימלט מהשריפה. אבל לפלס את הדרך ברחובות האילו יהיה מסוכן...אנחנו צריכים למצוא דרך להסיט את האלמתים לנקודה אחת, שם גם נוכל לטפל בהם בקלות, וגם לפתוח נתיב מעבר בשביל כל התושבים שלא נפגעו.''

יחד, הם צועדים עד שהם מגיעים לביתו של לוקשייר, ורואים קבוצה הכוללת מכרים וותיקים, אויבים ישנים, וגם פנים חדשות.

יצאנו מספוילרים.
 
ביתו של לוקשייר הוא בית לבנים יפהפה, ולא גדול אך מכובד.
"כנסו רבותיי. טאיימרי, נעלי אחרינו את הדלת.' מורה למשרתת החצי אלפית.
"ודאי שאמי בטוחה ורגועה. נהיה בחדר האורחים, לא להפריע לנו, אלא אם זה מקרה חירום.. עוד יותר דחוף." אומר.


חדר הסבה מסודר ונאה
הוא מצית מקטרת. "כת הנשר, בסיוע מידיד ותיק שלי." עונה לטראוויס.
"הם.. היו מוכנים לאפשרות לנו שנצליח. הם הרעילו את האספקה" מראה להם דוגמית של הנוזל השחור.
"העלמה ג'יילה הציעה שננקז את האלמתים המשותללים לנתיב אחד. אם יש למישהו הצעות איך לבצע זאת... אל תתבישו רבותיי"
 
"רגע, אז אתה אומר שיש משהו באוכל שהבאנו שהופך אנשים לאל מתים?" שואל טרביס במעט פאניקה, מנסה להזכר האם הגיע לבית התמחוי שלו משלוח של אוכל מהאספקה החדשה, הוא נושם, וחוזר לדבר "יש לי כמה טריקים שאמורים לעבוד על קבוצות של אנשים, אני פשוט לא בטוח שהם עובדים על אל מתים, אבל בכל מקרה אני יכול ליצור קורים שיקשו מאוד על מעבר דרך רחובות מסוימים, יארווי, הקיר שייצרת כדי לחסום אותי היה טריק חד פעמי, או שתוכל לנצל אותו גם עכשיו? ובנוסף לזה, הפיצוץ משתק אל מתים שהשתמשתם בו כשתקפתם את המחנה שודדים הוא רעיון פרקטי פה לנסות לעשות שוב?"
 
אחרי שמירו מוודא שוואלנסיס בטוחה ומבטיח לה שיחזור לדון בתוצאות הניסוי בהזדמנות הראשונה הוא מצטרף לטראביס בדרכו אל ביתו של לוקשייר.
מירו בוחן את הנוזל השחור שלוקשייר הציג להם.
"אני מאמין שמדובר יותר מהרעלה פשוטה. אם מדובר בדם השחור של וול יש לו קשר ישיר אל ישות תבונית כולשהיא, אולי הישות ששלטה באל-מתים איתם נלחמנו. ייתכן שאם נרכז מספיק מהדם במקום אחד האל מתים יתרכזו לאותו מקום."
 
ג'יילה מצטרפת לשיחה "האספקה הגיעה ממש לאחרונה ורובה עדיין במחסנים, אבל אני לא ממש בטוחה שהם רוצים להגיע לשם - כמו שלוקשייר סיפר לי, ראנדום בעצמו היה במקום. אני חושבת שיש פה סוג של מאבק שליטה - הקיצוניים של הנשר יצרו את הדם הזה, וראנדום משתמש בו בשביל לזרוע כאוס באיזשהו אופן, לגייס לעצמו עוד אנשים - אבל גם הוא רצה בעיקר לפזר את הדם השחור בתוך האוכלוסיה, לא לגנוב אותו לעצמו."
יאראווי נשען קדימה "אני אוכל להרים קירות כאלו, אבל לא עוד הרבה. זה לחש שדורש ממני מאמץ. אני מסכים עם המחשבה שצריך למשוך אותם אלינו, ולא להפך. כרגע, לראנדום אין סיבה לבוא אלינו, הוא מבחינתו ניצח. השאלה היא על הצל האחר, שבו אתה וואלנסיס נלחמתם. אם נוכל לגרור אותו שוב אלינו ולהשמיד אותו, אולי הדם יאבד את היעילות שלו."
 
יאראווי בוחן את הפגיון, וממלמל לעצמו לרגע ''אני אגיד לך מה אני חושב. הפגיון הזה יוצר קשר אל המקור של הדם השחור - כמו גם השריון שלך'' הוא מחווה לעבר מירו ''אבל הפגיון הזה נוצר בשביל לתקשר עם המקור של זה. אם הבנתי נכון את כל מה שהלך כאן, נראה שהאויב שלך, ראנדום, לקח שליטה על הדם השחור, ומשתמש בו בשביל לזרוע חורבן - עד כמה שאני לא אוהב את הרעיון של לתת לדם של וול עוד כוח, אני מעדיף לתת כוח ליריב שאני מבין מאשר לכזה שאני לא. אם הניסוי שלכם עם הצל בכנסיה עבד כמו שתיארתם, נראה שיש מעין מרחב מכושף שבו הצללים פועלים, וכנראה שגם התודעה של ראנדום משתכנת היכנשהו שם.''

הוא מסתכל על ג'יילה ''את יכולה לקחת איתך את מחשל הקסם, ואת טרביס אם הוא ירצה בכך. יש להם את הכישורים הקסומים בשביל לעזור לך להנדס פתרון כדי להוציא את האנשים החוצה בבטחה. אני יכול להשתמש בלחשים שלי בשביל להיכנס לתוך המרחב הזה דרך הפגיון - ולקחת איתי את לוקשייר, שמכיר את היריב שלנו יותר טוב מכולם וידע להיאבק בו כראוי. אנחנו נטפל בו, והדם השחור יפסיק להפוך את תושבי ווליאר למפלצות.''
 
מירו מסתכל לעבר יאראווי "אנחנו לא יודעים כמעט דבר על המרחב הזה. ייתכן שכניסה אליו תאפשר מאבק ישיר עם הכוח השולט באל-מתים, אבל ייתכן שהחוקים בו אינם זהים לאלה שבמישור הגשמי ואנו נהיה שם חסרי אונים. האם אתה חושב שהלחשים שלך שיאפשרו כניסה למרחב על ידי הפגיון יאפשרו גם יציאה ממנו?"
 
יראווי מהנהן "אני מאמין שאוכל לעשות זאת, אם לוקשייר ירחיק מעלי כל אויב שלא יהיה. טוב, שנעשה את זה?" ג'יילה מהנהנת, והקבוצה מתפצלת.

הם יוצאים מביתו של לוקשייר, הדלת נטרקת מאחוריהם. ג'יילה לוקחת איתה את טרביס ואת מירו, והקבוצה מתפצלת לקרב אחרון שיקבע את גורלה של ווליאר ואת חייהם שלהם.
בעזרת מעט החיילים שהיא הצליחה לאסוף, ג'יילה משתפת פעולה עם מירו וטרביס בכדי להניע את האזרחים למקום מבטחים. קסמים זמניים, הקסמות ואשליות מרחיקים עוד ועוד אנשים לעבר ציר תנועה שמתרחק ממרכז העיר, אל השממה הקרה בקצה הרחוק שלה, נושאים עליהם רק את הציוד ישכלו לגרור בגופם.
ככל שהפינוי מתקדם, חשד הולך וגובר צף ועולה בבטנו של טרביס. חשד שמתממש בצורה הגרועה ביותר כשהוא רואה שהוא לא יכול להגיע לבית התמחוי שלו, מאחר שהוא עומד במרכז שורת הבתים הבוערת. הוא רואה כמה מהילדים שנותרו לו, מקופלים על הקרקע המכוסה בשלג מפויח, דמעות מפלסות שבילים באפר שהצטבר על פניהם. הם לא צריכים להגיד דבר כדי שהוא יבין את הסיפור, לפחות את החלקים שמשנים. לא רחוק ממנו, בדרך החוצה מהעיר, הוא רואה את מעגל הלפידים הכסופים. הם עדיין נאבקים, ממשיכים להפציץ בש כסופה שנחלשת מעט כל פעם. הוא לא ירד לעומק סודה של זרנת'ה לפני כן, אבל כשהוא רואה אותה מפגיזה מכפפתה המכושפת קליעים יסודניים, הוא חושב שאם היא תשרוד את הלילה היא אולי תוכל לספר לו בעצמה.
מירו עושה את דרכו ברחובות השוממים, מרחיק בהתקפות מאגיות את הזומבים שמתקרבים יותר מדי, עוזר לחיילים ליצור חיץ בין האיום לבין האזרחים התמימים. הוא מבחין באחד מארגזי האספקה שהובאו ברכבת, נטוש והפוך למחצה מחוץ לבית שדלתו נקרעה מציריה, ריח הדם השחור נוטף ממנו. הוא רואה בפנים עוד אספקה וציוד מכאני, בדומה לאילו שהוא קיבל מהספק שלו. בניגוד לארגזים אחרים, שנדמה שרק הכילו אספקה נגועה בחומר הנקרומנטי, מדובר פה במכשור אלכימי מתקדם - מהסוג שיכול להכיל, לתעל, ואולי אפילו ליצור את הדם הזה - וסמל הגורגון של בית קאנית' מוטבע על חלק מהרכיבים.

לשניים יש הרבה מה לעשות. אנשים לנחם, תעלומות לרדת לעומקן. הסיפור של הדם השחור עדיין דורש חקירה נוספת, לא כל התשובות התגלו. אולי הם יימשיכו לחטט עמוק יותר בפצעים האילו, לנסות להבין של מי היה הסכין שעשה אותם. אולי הם יעדיפו להמשיך הלאה, לתת לפצע להחלים ולא לנבור במקום בו הטרגדיה הכתה. יש להם הרבה על מה לחשוב בעוד השקיעה אט אט יורדת על העיר הבוערת, שאלמתים הולכים וממלאים את רחובותיה. הם צופים בדממה בלהבות השואגות, יחד עם אנשי העיר, מתוך המחסות המאולתרים שהמשמר של ג'יילה הקים.

כל ההתלבטויות האילו הן התלבטויות ליום המחרת, אבל רק הצלחתו של לוקשייר תבטיח להם שיוכלו לשרוד את הלילה.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

יאראווי מסתכל על לוקשייר בחיוך עקום מעט.
"אז, זה הגיע לזה. קיוויתי לחסל את המפלצת הזו לצד האח טרפין, אבל אני חושב שאולי ההיכרות שלך איתו הופכת אותך לקנדידט יותר מתאים למשימה הזו." הוא שולח יד ושם את אצבעו על הצד השטוח של להב הפגיון של לוקשייר "הייתי שואל אם אתה מוכן, אבל אני לא חושב שבשלב הזה זה משנה משהו."
הוא לוחץ את כף ידו סביב הלהב ודם מתחיל לזלוג מהן. בן רגע, העולם כולו הופך למישור סלעי ואפור. אבנים משוננות וחצץ משתרעים למרחבי אנסוף מכל עבר, עצים ערומים וחרוכים במרחק. לא הרחק מהם, עיניים נוצצות בטירוף, יושב הבוגד בו ניקולא ירה, האיש מהרכבת שהתחיל את המרדף המשוגע הזה. ראנדום, לבוש בזהות אחת מיני רבות, יושב על כס עשוי מצללים מתפתלים שנראים כמו דיו דביק. הדיו נמרח על פניו ועל אצבעותיו ועל עיניו, ונמשך בחוטים דביקים לכל רחבי המישור האפרורי, מיתרים דקיקים של רפש שבקצותיהם מרקדים צללי רפאים כמו מריונטות. ואי שם, בבסיס הכס, לוקשייר חושב שהוא יכול לראות את דמותו של איש בברדס, כורע ומתייסר תחת כובד משקלו של הפושע שישוב כמו מלך על כסאו.
"לוקשייר, טוב שבאת להצטרף אלי. אני מאמין שתרצה לבחון את חוזה ההצטרפות שלך אלי פעם נוספת לפני שתחתום עליו?" הוא שולח יד קדימה, וסליל של דיו נקרומנטי מניח בידו פיסת נייר מקומטת "אני אדון נדיב, אבל תוקפה של ההצעה שלי נמשך עד שאני אהרוג את כולם, ואז ישעמם לי מדי. קח את זה בחשבון."
 
לוקשייר שומר על הבעה קרה. הוא מביט בסביבה במבט בוחן. "אני מניח שטיפוס תאטרלי כמוך מאושר במקום כזה." הוא אומר בלי חיוך
"יושב לך על כס מצועצע, משחק בבובות." הוא שן עין על יאראווי, ובוחן את הסביבה לסכנות... מיידיות שעלולות לקפוץ
"חוזה? מה? אפשר לסמוך עליך שתכבד את החוזה? ומה בכלל יש לך להציע לי?" מנסה למשוך זמן, לנסות לבחון את הבעות הפנים, הדיבור כל דבר כדי ללמוד משהו על תוכניותיו ודרך פעולתו.
"כי נראה שלחברך שלרגליך, יש כמה הערות וכוכביות להוסיף לחוזה שלו."
------

אבחנה-
13+8=21


זיהוי מניע
2+5=7...
יכולת עין לזיהוי שקרים-
"בזיהוי מניע 7 ומטה נחשב 8"
אז בעצם 5+8=13
 
כתמיד, פניו האמורפיות של ראנדום נותרות חסינות למבטו החודר של לוקשייר, אבל בזמן שהרוצח מתמח בכסאו ומתכונן לענות, לוקשייר מבחין שלמרות שראנדום מושך בחוטים, הם נמשכים ישירות מגופו של איש הצל שתחתיו - כמו חוטי צמר שמשתלשלים מפקעת.

''החבר שלי? אה, עזוב אותו. סתם פנאט מסוכן שניסה לגנוב טכנולוגיה צבאית מסוכנת. בשלב הזה, מה ההבדל בין לשים אותו בכלא לבין ללכוד אותו במקום שבו הוא...יועיל במשהו?" הוא מסחרר עוד דיו סמיך על קצה אצבעו
''ואם כבר מדברים על תועלת'' ראנדום נשען קדימה ''עומד ברשותי מספיק כוח כדי למחוץ אותך כמו חרק, לוקשייר. או שתצטרף אלי ויהיה לי שימוש בך, או שתמשיך בסירוב העקשני שלך ותצטרף לשאר העיסה המדממת שנותרת מווליאר ברגעים אילו ממש. אתה מבין, זו לא שאלה של מה יש לך להרוויח'' עיניו נוצצות באור מסוכן ''אלא שאלה של מה שיש לך להפסיד.''
 
"ההבדל הוא חוק, איש חולה ואומלל שכמוך" אומר לוקשייר.
הוא מגחך. "איזה שימוש יש לך בי, אם אתה כל כך חזק?" הוא גם מוסיף.
"פעם היית מעניין, עכשיו הפכת לעוד נבל מהשורה. טבח? זה כבר לא תוהו. לא ישאר לך במי לשחק." לוקשייר ממשיך לנסות למשוך זמן, וכדי שראנדום לא יחשוד שהוא סתם מושך זמן הוא מראה שהוא מחפש נקודות תורפה, מסתובב במקום כמו חיה לכודה.


הטעיה(?) deception
6+3=9
 
חזרה
Top