• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

הונג-יי, מונרו וקאלי-
IN
"אתה בטוח שלא... תפחיד אותה" שואל הונג-יי בזהירות. הוא זוכר כיצד האנשים ראו את סארין, מפחד שבאותה הצורה הנכדה של אוריון תראה את מונרו.

תה יודע, ברגע שתיתן לי, האפרפרות המתוקה של החבר שלך תהיה כלום לעומת השיגעון שלי. תראה לי רק את דורנדר ו...'
'כן, אני יודע, אני חולק את המוח שלי עם שד מלא בשנאה. אמרתי לך, כרגע אנחנו משיגים מידע לקרב, די להפריע'
'אני לא שד'
'זו מטאפורה'
'...אני שונא בני אדם'
 
הונג-יי, מונרו וקאלי-
IN
"אז בוא נחכה לבוקר, גם אלו שאינם ערפדים יכולים להפחיד כזרים באישון לילה" אומר הונג-יי, מסתובב ומרגיע בני מחצית, ומתחיל ללכת חזרה.

"אגב, אני עדיין לא יודע מה זה ערפד" הוא מעיר למונרו, חושב שזה זמן טוב לשאול.
 
הונג-יי, מונרו וקאלי-
מונרו הולך אחרי הונג, "ערפד הוא יצור אשר ניזון מדם החיים, וערפדים הם אלו אשר קללו אותך כדי לפגוע באחיך. מלכם ציפה שאשבע אמונים לאחד מהם, אבל סירבתי, נשבעתי אמונים לביתו ולו במקום, והוא לקח ממני את הקללה שלי, ו... נתן לי כוח חדש." ממשיך מונורו. "ומטרה קצת אחרת." הוא מוסיף. "כעט אני נחשב יציר צל, ואני לא זקוק יותר לדם כדי לחיות."
 
הונג-יי, מונרו וקאלי-
IN
"ד-דם? מאיפה השגת דם?" שואל הונג-יי בבלבול. כיצד מונרו... חי עד עכשיו? לא ייתכן שהוא כמו קאסאי...

'צייד נוסף?'
'לא, לא ייתכן, מונרו הוא אחד מאיתנו, הוא לא כמוך'
'כמונו, נזיר צעיר, כמונו'
 
גדות האגם
קאלי מנסה להרגיע את הכפריים ולהסביר שהסכנה חלפה. גם ארזיוס מנסה לתרום את חלקו, אבל הוא מסולק על ידי קאלי זמן קצר לאחר מכן. מתברר שגוראד שטני הוא לא מחזה מרגיע במיוחד בשביל בני המחצית.
 
גדות האגם
מונרו שורק שריקה חזקה. "חברים" הוא אומר בקול. "הכל רגוע, אני מצטער שהבהלתי אתכם, אבל זו הייתה הדרך המהירה ביותר להגיע לכאן." הוא מרים את ידיו כדי להראות שאין לו כוונה להרע להם. "שמי סבסטיאן, בעברי הייתי אביר ממשמר המלך, ואני בן ברית של השניים האלה." הוא מכווה על קאלי והונג. "הבנתי שנתת להם מידע מועיל ככל יכולתכם, אבל אני אשמח להיפגש גם אני עם בת משפחתו של ניב-ים, שכן יש דברים שאני חושש שהם פספסו בשיחה איתה." הוא מוריד את ידיו לאט לאט. "אני מתנצל מעומק ליבי על התקרית, ואני מבטיח שאמצע דרך לפצות אתכם." הוא אומר, מבטו פונה בהיסח לקאלי והונג, "הם סיפרו לכם על מישהו שבמקרה מת בצורה מצערת בזמן האחרון?" הוא לוחש.

META
כריזמה (שכנוע)
9+12=21
 
דאי-קי
"מאיפה לי?" אחד מההמון שואל, "ראיתי אותם מטילים קסם אפל, אז עצרתי בהם. זה כל מה שאתה צריך לדעת! ועכשיו, אנחנו עומדים לוודא שהם לא יוכלו לנסות שוב!"

"לא הטלתי שום קסם!" אחד הזקנים צועק, וההמון מתלהם מחדש.
META
זה ידרוש גלגול נוסף על מנת להרגיע אותם. הד"ק תלוי באיך אתה מנסה להרגיע אותם.

על גדות האגם
"שד..." הלחישות נשמעות, אבל בני המחצית נראים מפוחדים. בבירור לא מאמינים לאדם המוזר הזה שהיה לפני רגע נשר, ועכשיו מדבר בחלקות לשון. והגמדה עם הגוראד השטני שלה בהחלט לא עוזרים.

"ג'יין יצאה לדוג הבוקר." אחד מבני המחצית מתקדם צעד לעברכם ואומר, במעין התרסה. "אם אתם רוצים לדבר איתה, כדאי שתקחו סירה."
 
חזרה
Top