• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הארי פוטר - 19 שנים מאוחר יותר - עץ משחק [3/4]

סטטוס
נעול לתגובות.
xyr
"אני לא יודעת, אבל אנחנו לא יכולות פשוט לחכות פה עד שמשהו יקרה. תני לי לחשוב רגע." אווה מתיישבת ועוצמת את עיניה לדקה, מנסה להתרכז על רעיון. "טוב, חכו לי פה רגע." היא קמה ומתחילה לחפש כרטיסן, או מבוגר אחראי אחר כלשהוא. "תסלח לי... האם אמורים להיות על הרכבת הזאת אנשים אחרים מלבד תלמידי הוגוורטס?" היא שואלת אותו.
 
liorgonen3

אתה מחכה לראות אם תהיה התייחסות לאירועי אתמול, אבל מלבד התייחסות דלה של המנהלת על כך שהחקירה עדיין נמשכת - אין דבר נוסף. היא מסבירה על כך שהלימודים יימשכו כרגיל וקוראת לכולם לגלות משנה זהירות.

"יש לי כמה רעיונות." נייל אומר לך.
"לדעתי מה שהרג אותה - עשה את זה בטעות. אין סיבה להרוג סתם מישהי, ביום הראשון של הלימודים. כמוכן, לדעתי הוא גרר אותה למקום בו מצאת אותה. מה אתה חושב?"

-

padron

"אני חושב שמהמזרח." הוא אומר. "ההורים שלי זרקו משהו על זה שבפעם הראשונה משרד הקסמים שלהם נפתח אלינו - אבל אני לא בטוח מאיפה בדיוק."

-

ליזי

את מחפשת, אבל מלבד המכשפה שמוכרת את עגלת הממתקים, אין מבוגר אחראי, בין אם אמור להיות ובין אם לא. בינתיים, את מזהה שעוד כמה דקות תגיעו אל תחנת הוגסמיד - ומשם, הדרך להוגוורטס קרובה מתמיד.
 
xyr
אווה נאנחת, וקונה חפיסה של סוכריות ברטי בוטס בכל הטעמים מהמכשפה. היא חוזרת לתא של חברותיה ומתחילה ללעוס סוכריה בעצבנות. היא לא יודעת איזו סוכריה יצא לה, אבל זה מרגיש לה בטעם קיא בכל מקרה. "אני מניחה שאין הרבה מה לעשות. אנחנו פשוט נאלץ לחכות פה, ולקוות שהרכבת לא תתפוצץ לפני שנגיע להוגוורטס." היא אומרת בציניות ומציעה לחברותיה סוכריות.
 
Xyr
"מהמזרח? זה מעניין. לא שמעתי על קוסמי המזרח המון. נראה לי שאני אחפש בספריה חומר עליהם כשנגיע להוגוורטס." אנריקו אומר חצי לעצמו. "בכל אופן מה אתם חושבים - אם תיפתח עבורנו האפשרות להתמודד באופן כזה או אחר תנסו?" הוא מוסיף.
 
liorgonen3

"הוא צודק." קייל מצביע עליך. "כרגע נראה לי שמישהו מנסה להפיל את האשמה עלינו ובטח לא לרצוח אותנו, לא?" הוא שואל אותך.

ליזי

אתן אוכלות סוכריות בתאווה. את מחכה לשמוע קול נפץ בכל רגע, אבל זה לא קורה ואתן מגיעות אל היעד - הוגוורטס.
אתן יורדות מהרכבת יחד עם שארית התלמידים.

התלמידים מתחילים להתקדם לכיוון הטירה. תלמידי השנה הראשונה הולכים לכיוונו של האגריד, שפסים אפורים החלו להופיע בשערו ואילו רוב התלמידים האחרים מגיעים אל הכרכרות הרתומות ללא-כלום.

את מבחינה בפניהם של הזרים, שגם ירדו באותה התחנה. הם לא מתמקדים בך. את שמה לב לכך שהגלימות שלהם וכל ההופעה שלהם נקייה להפליא, כמעט באופן לא טבעי. הם מדברים אחד אל השני בשפתם הלא-מובנת, ולא ברור לך אם הם אבודים, או שטרם החליטו מה לעשות.

padron

"מה הסיכוי שהיא תיפתח?" ג'יי שואל. "הבנתי שאפשר להירשם מגיל 17 בלבד."

הרכבת ממשיכה בנסיעתה ואתם יורדים מהרכבת יחד עם שארית התלמידים.

התלמידים מתחילים להתקדם לכיוון הטירה. תלמידי השנה הראשונה הולכים לכיוונו של האגריד, שפסים אפורים החלו להופיע בשערו ואילו רוב התלמידים האחרים מגיעים אל הכרכרות הרתומות ללא-כלום.

אתה מבחין בפניהם של הזרים, שגם ירדו באותה התחנה. הם לא מתמקדים בך. אתה שם לב לכך שהגלימות שלהם וכל ההופעה שלהם נקייה להפליא, כמעט באופן לא טבעי. הם מדברים אחד אל השני בשפתם הלא-מובנת, ולא ברור לך אם הם אבודים, או שטרם החליטו מה לעשות.
 
xyr
"נו טוב, אם הם הגיעו עד לכאן והם מתכננים משהו, המורים בבית הספר בטוח יכולים לעצור אותם." אווה אומרת לזואי. "אבל בפעם הראשונה בחיי, אני מקווה שאני טועה, ושאלה סתם חבורה של נציגים מהמזרח במשרד הקסמים שלקחו את הרכבת הלא נכונה." היא ממשיכה להתקדם עם חברותיה לכיוון הטירה.
 
Xyr
אנריקו מתלבט מעט ומחליט לגשת אל הזרים. הוא מתקרב לבעלי הגלימות האדומות תוך כדי שהוא בוחן את פניהם בזהירות. "שלום לכם! האם אתם זקוקים לעזרה? הוגוורטס יכולה להיות מלאת הפתעות לאלה שלא מוכנים אליה." הוא שואל בחיוך.
 
liorgonen3

"צודק." הוא אומר.
שבוע הלימודים הראשון חולף ללא אירועים מיוחדים, כאשר גם השבוע השני חולף ללא התקדמות כל/שהי;
בסוף השבוע השני, נתלה שלט בחדר המועדון על יציאה מתוכננת להוגסמיד בסוף השבוע הבא.
הידיעות בנביא היומי על האירוע, שהיו בהתחלה מסעירות, הולכות ופוחתות, עד שאתמול לא נכתב דבר בנושא.
זהו בוקר יום ראשון, יום ללא לימודים.
"יש משלחת ממשרד הקסמים שהגיעה לפה - לא יודע למה!" קייל מעיר אותך;

-

padron

הם מסתכלים עליך, ונראה לך שהם לא מבינים מילה ממה שאתה אומר.
"אלה לא מבינים אנגלית נראה לי." ג'יי אומר לך. "בוא נתפוס כרכרה מהר."

-

ליזי

את עולה על העגלות ומגיעה אל הטירה. הפעם, הודות למזג האוויר הקריר, אך יבש, את לא מגיעה רטובה.
אתהעוברת על פני האולם הגדול ומוצאת את מקומך לצד חברייך וחברותייך לשנה הרביעית ברייבנקלו.
את מביט האל שולחן המורים ורואה שהוא מלא, ומשום מה נדמה לך שהוא דרוך מבדרך כלל.

תלמידי השנה הראשונה מגיעים יחד עם האגריד. יחד איתם את רואה את אותו הילד שראית בסמטת דיאגון. "מי זה?" זואי ממרפקת אותך קלות.
 
liorgonen3

הוא יוצא מחדר המועדון - כנראה כדי לגלות למה.
למרות שזו שנת בגרויות, השיעורים הראשונים היו עדיין בגדר הסביר, אבל המורים איימו על כך שזה כדי לתת לכולם להתאושש מאירועי היום הראשון ללימודים.
בחדר המועדון, רבים מתלמידי השנה החמישית ומעלה לומדים. הצעירים יותר מדברים על היציאה הקרובה להוגסמיד.

padron

"למי אכפת?" אומר לך ריי. "בוא נזוז."

אתה עולה על העגלות ומגיע אל הטירה. הפעם, הודות למזג האוויר הקריר, אך יבש, אתה לא מגיע רטוב.
אתה עובר על פני האולם הגדול ומוצא את מקומך, לצד שאר תלמידי השנה הרביעית בסלית'רין.
אתה מביט אל שולחן המורים ורואה שהוא מלא, ומשום מה נדמה לך שהוא דרוך מבדרך כלל.

תלמידי השנה הראשונה מגיעים יחד עם האגריד, אתה שם לב לכך שהילד שפגשת בסמטת נוקטורן נמצא שם יחד איתם.
 
Xyr
אנריקו מחייך כשהוא רואה את הנער הסרבי. הוא יושב בדממה וממתין לסיום המיון ולנאום הפתיחה. בינתיים הוא בוחן בזהירות את שולחן המורים כדי לנסות להבין מי יותר דרוך מבינהם.
 
liorgonen3

אתם עוברים על שיעורי הבית. היום חולף ועובר לו, והשיעור הראשון ביום שני הוא טיפול בחיות פלא.
אתם מגיעים אל הכניסה לבקתתו של האגריד, כשתלמידי גריפינדור מצטרפים אליכם. למרות שמילים לא מוחלפות, אתה מרגיש את השנאה היוקדת באוויר.

"היום אנחנו פה ניכנס ליער." אומר האגריד. "אני הכנתי לכם פה אתגר קטן. יש פה כמה בוטראקלים שהגיעו אל כמה עצים שממש קרובים פה לכניסה. אני רוצה שאתם פה תתחלקו לזוגות ותחפשו אותם. זה יהיה מעניין. אתם רק אל תכנסו פה עמוק מדי, כי שמה בפנים זה עלול להיות פה מסוכן." הוא אומר.

padron

הפרופסור מקגונגול קמה כדי לשאת דברים. "השנה, כמו בכל שנה, יתקיים טקס המיון, אך הפעם, הוא יהיה מעט שונה מכיוון שאחד התלמידים שמצטרף אלינו אינו בגיל השנה הראשונה!" היא אומרת. "האגריד." היא אומרת וזה האחרון מביא את המצנפת שפותחת את פיה בכדי לשיר.

"ארבע בתים קיימים כאן בהוגוורטס
היסטוריה יש להם
על קרבות העבר צריכים הם בוש להיכלם
כעת אנחנו בשלום, בתקופה שקטה
אך מי יודע מה מסתתר מבעד לעלטה"

"מה השיר הסתום הזה?" נשמע קולו של אחד מתלמידי השנה השנייה. תלמיד גדול יותר סותר לו. "סתום ת'פה ותן ל'קשיב."
הטקס ממשיך והראשון להתמיין הוא הילד החדש. "מירקו ארנצ'יץ'." קוראת בשמו הרופסור מקגונגול. "סליתרין!" המצנפת צועקת עוד לפני שהיא מונחת על ראשו של מירקו.

לאחר שטקס המיון מסתיים הפרופסור מקגונגול קמה ואומרת. "כמוכן, ברצוני לציין כי המורה שלנו להתגוננות מפני כוחות האופל, הפרופסור וות'קיק פרשה לגמלאות. מי שימלא את מקומה הוא הפרופסור ארווין קרוגר, שימונה גם לראש בית סלית'רין." היא אומרת לכל מחיאות הכפיים של תלמידי סלית'רין. הפרופסור קרוגר הוא איש צעיר. היית אומר בשנות ה-30 המוקדמות לחייו, בעל שיער בגוון בין חום לבלונדיני. גובהו ממוצע (להערכתך - שכן הוא יושב). הוא יושב בסבלנות וברוגע, לעומת שאר המורים. "בשם כל צוות המורים, אני מאחלת לפרופסור קרוגר הצלחה בתפקידו החדש."

ליזי

הפרופסור מקגונגול קמה כדי לשאת דברים. "השנה, כמו בכל שנה, יתקיים טקס המיון, אך הפעם, הוא יהיה מעט שונה מכיוון שאחד התלמידים שמצטרף אלינו אינו בגיל השנה הראשונה!" היא אומרת. "האגריד." היא אומרת וזה האחרון מביא את המצנפת שפותחת את פיה בכדי לשיר.

"ארבע בתים קיימים כאן בהוגוורטס
היסטוריה יש להם
על קרבות העבר צריכים הם בוש להיכלם
כעת אנחנו בשלום, בתקופה שקטה
אך מי יודע מה מסתתר מבעד לעלטה"

הטקס ממשיך והראשון להתמיין הוא הילד החדש. "מירקו ארנצ'יץ'." קוראת בשמו הרופסור מקגונגול. "הוא חתיך." את שומעת לחישה מצד כמה בנות שיושבות בשולחן של רייבנקלו. את לא בטוחה מי.
"סליתרין!" המצנפת צועקת עוד לפני שהיא מונחת על ראשו של מירקו שמחייך מאוזן לאוזן וניגש לשבת לצד חבריו החדשים.
 
xyr
"אוח, נו." אווה לוחשת לזואי באכזבה. "זה מה שחסר לנו בבית ספר, עוד סלית'רני מעצבן. הוא דווקא נראה כמו ילד נחמד, אני מקווה שהאידיוטים מסלית'רין לא יהרסו אותו." היא נאנחת. "נו טוב. מעניין מי מהקטנים יצטרף לרייבנקלאו השנה!".
 
ליזי

טקס המיון ממשיך ואיש מהתלמידים האחרים לא היה מוכר לך או לחברותייך. "מעניין מאיפה המירקו הזה הגיע? ואיפה הוא למד?" שואי תוהה.

לאחר שטקס המיון מסתיים הפרופסור מקגונגול קמה ואומרת. "כמוכן, ברצוני לציין כי המורה שלנו להתגוננות מפני כוחות האופל, הפרופסור וות'קיק פרשה לגמלאות. מי שימלא את מקומה הוא הפרופסור ארווין קרוגר, שימונה גם לראש בית סלית'רין." היא אומרת לכל מחיאות הכפיים של תלמידי סלית'רין. הפרופסור קרוגר הוא איש צעיר. היית אומרת בשנות ה-30 המאוחרות לחייו, בעל שיער בגוון בין חום לבלונדיני. גובהו ממוצע (להערכתך - שכן הוא יושב). הוא יושב בסבלנות וברוגע, לעומת שאר המורים. "בשם כל צוות המורים, אני מאחלת לפרופסור קרוגר הצלחה בתפקידו החדש."
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top