• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הארי פוטר - 19 שנים מאוחר יותר - עץ משחק [3/4]

סטטוס
נעול לתגובות.
Xyr
"האם זו דרך שבן סלית'רין אמור להתבטא בה לגבי הסמל של הבית?" אנריקו שואל וצוחק. "פטריפיקוס טוטאלוס!" הוא משגר לחש נוסף לעבר הנחש בעל הראש המשותק. מייד לאחר מכן, בפרץ השראה פתאומי אנריקו נזכר בלחש שלפחות בשיעור שינוי צורה הוא היה די מוצלח בו ומנסה אותו. "פרה ורטו!" הוא קורא ומנסה לשנןת את הנחש לגביע.
 
liorgonen3

"ממה שהבנתי, היא לא מתה, אבל נפצעה קשה מאוד." הוא אומר.
"וכן, זה יהיה נחוץ, אבל קשה מאוד. מתי היציאה הבאה שלכם להוגסמיד אגב?"

padron

הלחשים פוגעים בנחש, אבל לא מזיזים לו.
"זה בטח כי הם גדולים מדי." אומר ג'יי ומחליק בשביל להתחמק מהנחש השני, שמזנק אליו שוב.
"שתק." הוא אומר, אך הלחש שלו, בניגוד לשלך, לא משפיע על הנחש, מלבד כך שהוא גורם לו להחטיא שוב את המטרה שהיא ג'יי.
"וינגארדיום לביוסה!" הוא אומר ומעיף מהקרקע שילוב של עלים מתים ואדמה. אתה לא מצליח לראות כלום.
 
Xyr
"ייתכן. זה רק אומר שנצטרל לנסות לטפל בהם באופן עקיף. הזיקוק ששלחת בוודאי יגרום למישהו להגיע במוקדם או במאוחר. רק צריך לשרוד. " אנריקו אומר. הוא מסתכל מסביב עד שהוא מוצא אבן שנראת לו גדולה מספיק. "ווינגארדיום לביוסה" הוא קורא ומכוון אליה את השרביט. הוא מנסה לפגוע בנחש באמצעות האבן בכך שהוא מזיז אותה מעליו ומשחרר את הלחש.
 
liorgonen3

"זה אפשרי." הוא אומר. "אם כי, לדעתי, טורניר הקוסמים יגרום להם לרצות להראות שהכל בסדר. בכל מקרה, תבדוק לי את הדברים האלה."

padron

אתה פוגע במשהו, לא ברור לך במה, מכיוון שאתה לא רואה דבר, עקב הלחש של ג'יי שהפך את האוויר לתערובת של לכלוך.
לאחר שתיים-שלוש דקות, שנראות כמו נצח, האוויר מתבהר ואתה לא רואה דבר , מלבד דמותו הגדולה של האגריד.
"מה זה קרה פה? ולמה אתם שניכם נכנסתם כל-כך עמוק ליער?" הוא שואל.
 
Xyr
"ראינו עקבות וחשבנו שתלמיד התבלבל ונכנס ליער. לא ציפינו להגיע עמוק כל כך לתוכו - כאן מצאנו משהו שנראה כמו נתיב של דם שחור ובדיוק כששלחנו את האות הותקפנו על ידי שני נחשים גדולים. ניסינו והצלחנו לשרוד את ההתקפות שלהם עד עכשיו." אנריקו מסביר בזריזות ומבלי להסס.
 
padron

"דם שחור? נחשים?" הוא שואל.
אתה מביט על קרקע היער וסימנים לנוזל השחור נעלמו כלא היו - הקרקע נראית בכלל מבולגנת.
"אתם אל תשקרו לי פה." הוא כועס. "אין פה ביער הזה נחשים בכלל - אולי כמה קטנים ממש שלא עושים כלום."
"אתם יהיה לכם פה עונש בסוף-השבוע." הוא אומר ובמילים אלה מוביל אתכם מחוץ ליער, אל שיירת התלמידים הממתינים.
השיעור, שהיה האחרון להיום, מסתיים.
 
Xyr
"מישהו סידר אותנו איכשהו. אני לא יודע מי, אבל אני מתכוון לגלות. ראשית אני מציע שנשאל מסביב לראות אם לעוד מישהו היה משהו מוזר. אנריקו אומר לג'יי בשקט.
 
padron

"אני בטוח שמה שראינו היה אמיתי." ג'יי אומר לך. "ולא רק אמיתי - אלא גם מסוכן."
"ההאגריד הזה - אני מקווה שהעונש שלנו לא ייפול על היציאה להוגסמיד." הוא אומר ומזכיר לך שבסוף השבוע הזה מתוכננת יציאה להוגסמיד.

liorgonen3

"לצעריף הדרך האפשרית היחידה היא דרך האח - אם כי, אני נוטה להאמין שמי שפוגע בינשופים עלול להטיל מעקב גם כאן. עם זאת, בהתחשב בכך שאנחנו לא יודעים מי או מה זה - אני חושב שאפשר לעשות זאת."
 
liorgonen3

"כן. ביציאה הבאה להוגסמיד דאג לפקוח עיניים. אדאג שיגיעו לשם אנשים משלנו. דבר איתם אם תפגוש בהם ובצע את הארגונים שלך שם."

padron

אתה מגיע אל האולם הגדול בטירה ופוגש את ריי. היד שלו אדומה. "בוטראקלים." הוא אומר לך. "שרטו אותי." "מה קרה איתכם? לאן נעלמתם?"
 
Xyr
"נכנסנו עמוק יותר ליער. הותקפנו על ידי נחשים שנעלמו מייד ברגע שהאגריד הגיע ומצאנו נתיב דם שעשה את אותו הדבר... מצפה לנו גיחה ליער במהלך סוף השבוע הקרוב כעונש. מי היה השותף שלך בסוף? מישהו יעיל?" אנריקו שואל.
 
liorgonen3

"אני מעדיף שלא לומר זאת מחשש שמישהו מצוטט לנו." הוא עונה.

padron

"סתם איזה מישהי מהשכבה." הוא אומר. "אני חושב שהיא אפילו לא יודעת איך בוטראקל נראה." הוא מושך בכתפיו. "אני מקווה שזה לא יהיה על הוגסמיד. הבנתי שהאגריד נוהג לבצע את העונשים שלו בשעות הערב המאוחרות, אז אולי יהיה לכם מזל. בכל מקרה, לאן מתקדמים מפה?" הוא שואל.
 
ליזי

"אל תזוזו מהמקום." הוא מצווה ואז אומר "אגואמנטי." מיד לאחר מכן סילון מים נורה משרביטו, מכבה את האש ששרפה את הנחשים.
"ועכשיו," הוא אומר, "נראה." ואז קולו משתנה באחת, משפת אדם ללחישה צורמנית, כזו שמעולם לא שמעת כדוגמתה. את מביטה בידייך ומגלה שהן רועדות כולן. זואי, שהדביקה אותך בינתיים אומרת לך בלחש "מה זה? כל השערות שלי סומרות."

את מביטה במחזה המוזר שנגלה לעינייך ורואה ששני הנחשים מזדקפים שוב, נכונים לתקוף. למרות ריח הבשר החרוך שעולה באפך, נראה שהם עדיין לא איבדו את כל כוחם. "טפשים." קולו של הפרופסור קרוגר חזר, שוב, להישמע כשפת בני האדם. הנחשים זינקו עליו בעוצמה, אך הוטחו פתאום. נראה לך שהם התנגשו במה שנראה כמו קיר בלתי נראה.

"ועכשיו," הוא אומר ומניף שוב את שרביטו, אך כהרף עין הנחשים מזנקים בעוצמה, אך הפעם לא אל הפרופסור קרוגר או אלייך ואל זואי, כי אם אל תוך הקרקע ונעלמים מן העין. דבר, מלבד שני חורים עבים בקרקע לא מותיר זכר לעדותם, אולי מלבד ריח הבשר החרוך באוויר, שכן לחש השריפה של קרוגר לא פגע ביער כלל.
 
ליזי

"דבר מזה לא ידלוף." הוא אומר. "אבל תצטרכו להבטיח לי שלא תכנסו ליער שוב ללא אישור." הוא ממשיך.
לאחר שהוא מסיים את דבריו, הוא מוביל אתכן אל מחוץ ליער. הוא אומר משהו להאגריד, ופתאום את נזכרת שבכלל הייתן בשיעור ומי היה מאמין שחלף כל כך מעט זמן - לאחר מכן הוא ממשיך לדרכו בעוד השיעור מתפזר.
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top