• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקונים ונתונים דרקונים ונתונים 156- קלפים

האתגר הקודם: דרקונים ונתונים - דרקונים ונתונים 155- מוח כוורת

ההגשות לאתגר: מהדורה 5 - דרקונים ונתונים - [דו"נ 156]- בית קלפים- חפץ קסום חדש למהדורה החמישית מאת Nextorl.
מהדורה 5 - דרקונים ונתונים - [דו"נ 156] חפיסת הקלפים המסובכת מדי של סאליבן עט-נוצה מאת Nav566.
מהדורה 5 - דרקונים ונתונים - [דו"נ 156] כוהן: תחום המזל מאת The Necromancer.

האתגר הבא: דרקונים ונתונים - דרקונים ונתונים 157- עיניים

שלוף קלף, כל קלף.
הוא הנושא שלנו השבוע.
קלפי משחק סטנדרטיים נמצאים בשימוש נרחב במדיה, וגם במשחקי תפקידים. הם יכולים לשמש ככלים, כנשקים, או כמוטיב לדמויות. ממשפחת נבלים שלובשת חליפות בנושא קלפים, לממלכות הנקראות על שם 4 הסמלים השונים שעל הקלפים. גאמביט מהאקס-מן הפך את השימוש בקלפים כנשקי הטלה לפופולרי מספיק כדי שסגנון הלחימה הזה יקבל ארכיטיפים משלו בפאת'פיינדר, ובאדמות המוות יש את הרוכלים, שמטילים את לחשיהם באמצעות משחקי פוקר עם שדים.
ישנם גם משחקי תפקידים שמשתמשים בקלפים ככלי משחק- כמו Mythic Mortals האהוב עלי או עולמות פראיים

אז מה אתם תכתבו? נתיב לנוכל המהמר, או אסכולת קרטומנסיה לאשפים? מפלצת שמטילה לחשים אקראיים באמצעות שליפת קלפים מחפיסה, או אולי דב"ש המזמן מפלצות באמצעות קלפים- כמחווה לקאזוקי טאקאהאשי ז"ל, היוצר של יו-גי-הו!, שנפטר השבוע?

נסיך או אביר, יהלום או תלתן, מה שחשוב הוא שתכתבו! תכתבו משהו שמעניין אותכם, משהו שיהיה לכם כיף לכתוב. אני רק מקווה שהנושא הזה הצליח להעניק לכם מעט השראה. אל תשכחו לתייג את הנושא עם התוויות הנכונות, ולהוסיף את מספר האתגר בכותרת. תכתבו נתונים שיגרמו לדרקונים עצמם לרייר!

בהצלחה לכולם! :dragon:
לאחר בדיקת תוצאות הסקר מהשבוע שעבר, נראה שרוב המצביעים מבקשים להעביר את האתגר לפעם בשבועיים. לכן, האתגר הבא ייצא בין יום חמישי ה21.7, ובין יום שישי ה22.7.
 
עריכה אחרונה:
לאחר בדיקת תוצאות הסקר מהשבוע שעבר, נראה שרוב המצביעים מבקשים להעביר את האתגר לפעם בשבועיים. לכן, האתגר הבא ייצא בין יום חמישי ה15.7, ובין יום שישי ה16.7.
אבל זה בעוד שבוע אחד!
 

כישרון Cartomancy, לחשי Spray of Cards ו-House of Cards, ושני לחשים שמבוססים ישירות על קלפים מתוך Deck of Many Things. אה, ותחום השפעה גורל לכוהן, שגם מתקשר לזה ברמה כלשהי.
 
חזרה
Top