• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקונים ונתונים דרקונים ונתונים 155- מוח כוורת

כל כמה זמן תרצו אתגר דרקונים ונתונים חדש?

  • פעם בשבוע

    הצבעות: 1 9.1%
  • פעם בשבועיים

    הצבעות: 8 72.7%
  • פעם בחודש

    הצבעות: 2 18.2%

  • סה"כ מצביעים
    11
  • הסקר סגור .
האתגר הקודם: דרקונים ונתונים - דרקונים ונתונים 154- רמכים

ההגשות לאתגר: מהדורה 4 - דרקונים ונתונים - [דו"נ 155] מוח כוורת- תבנית ות'מה חדשה למפלצות. מאת Nextorl.
דרקונים ונתונים - [דו"נ 155] מוח כוורת - קצת אחרת. דבורי זיכרון. מאת TheKnightWhoSaidKnit.

האתגר הבא: דרקונים ונתונים - דרקונים ונתונים 156- קלפים

לפני שנתחיל, קיבלתי בקשה דרך טופס המשוב ליותר זמן בין אתגר לאתגר. אני רוצה להבהיר שוב שאין שום הגבלת זמן על האתגרים- אבל אני מבין שלראות נושא חדש מתחיל מוריד את המוטיבציה לסיים הגשה לנושא הקודם. אז אני פותח את זה לקהל הרחב כסקר! אישית, הסיבה שהעברתי את האתגרים לפעם בשבוע היא כי יותר נוח לי לזכור ככה את ההתחייבות שלי. זה אומר שאם האתגר יתפרסם פעם בשבועיים, יקרה יותר שאאחר לפרסם אתגר.

בכל מקרה, לנושא שלנו! וכמו שאתם יכולים לראות, הנושא שלנו הפעם הוא מוח כוורת! מספר יצורים שחולקים רצונות ומחשבות, פועלים בסינכרון מושלם. בארץ התיכונה, האורקים הומשלו על ידי טולקין לנמלים, עם סאורון או מלקור כמלכתם, וכאשר אדונם מת- הם התפזרו לכל עבר, חסרי רצון או ארגון. בסטארפיינדר, השירן הם גזע חייזרי של חרקים שהצליחו לשחרר את עצמם ממוח הכוורת של הנחיל המסוכן, אוכל הכל, שמאיים על עולמות הברית ועל כל הגלקסיות האחרות. בנשגבים, הגרלידקה הן ציפורים הנגועות בידי הפראא, ופועלות תחת מוח אחד.

אז מה אתם חושבים לכתוב, כשאתם שומעים על מוח כוורת? האם מדובר בלחש לדרואיד, שמאפשר לו לקשר את כל בני הברית שלו באופן טלפתי, או שמא מדובר במפלצת ששולטת בחפ"שים שלה? אולי בכלל מדובר במכשף מרושע, שכישוף השליטה המוחית שלו הופך אותו למלך הכוורת המטאפורית, או שמדובר בפסיון שמסוגל לשאוב מהזכרונות הקולקטיביים של כל אלו שהשתמשו באותו הכוח?

נמלים או טרמיטים, עולם האפלה או פטיש מלחמה, תכתבו! כמה שתרצו, איך שתרצו, לאיזו שיטה או מהדורה שתרצו, כל עוד הנושא העניק לכם השראה, הכל יתקבל! תזכרו לתייג את הנושא עם התוויות הנכונות, תוסיפו את מספר האתגר בכותרת, תענו על הסקר כאן, ותכתבו נתונים שיגרמו לדרקונים עצמם לרייר!

בהצלחה לכולם! :dragon:
האתגר הבא ייצא בין יום חמישי ה7.7 ובין יום שישי ה8.7.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top