• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

"כי אם וכאשר יגלו אותם, הם ידעו שמישהו מרגל אחריהם ויכפילו את ההגנה." אומר טאלין על שאלת יצירי הסוד, "אבל," הוא אומר, "סיפרתם שהאשוארה הזו בגדה בזת'ירים לא?" הוא שואל, "הזנתי'ירים מתהדרים בכך שהם משפחה, שאף אחד לא בוגד בשני. לפחות לא בגלוי." הוא מסביר, "אם מישהי בגדה בהם, אז הם ינסו להשיג אותה. והם ישמחו לכל פיסת מידע." הוא מסביר, "אני אוהב את הרעיון של לנסות להתחבר לפלג, אבל בינינו לבין הקזנת'אר יש מספיק דם רע, כשאני ואוכל חינם ניסנו לדבר איתם זה כמעט נגמר במוות." הוא מניד את ראשו, "אנחנו צריכים לדבר עם הזנת'ירים, יש להם את הרצון להשיג את אשוארה, וגם את היכולות."
 
למשמע מילותיו של וירדו והשוואתה ללטאה פשוטה, נאגה זוקפת את ראשה בגאווה ומביטה בוירדו במבט מלא שנאה. הולבר המבחין בכך אומר "הוא לא התכוון לזה נאגה, הוא אפילו לא יודע לזהות דמויי דרקון כשהוא רואה אותם."

"יש לנו דרך להתחקות אחרי מקורותיו של הננס?" הולבר שואל לפני שהוא מרחיב מעט "מאיפה הוא מגיע ואיך הוא השיג את המידע על מיקומה הנוכחית של האבן יוכל לעזור לנו בעתיד."
 
IN
"זנת'רים, קזנת'ארים, אם אנחנו מסייעים לצד שנגד אשוארה זו הדרך שאנחנו צריכים לקחת" אומר אאוליס.

"אני חושב שצריך ללכת לחפש במחבוא הנטוש קודם, ולתקוף את הבסיס של הקזנת'אר רק אחרי שנשתף פעולה עם הזנת'ירים. אפשר להתפצל, בין הזנת'ירים לבין המחבוא הישן של המטבע השחור, ולחקור את שני המקומות. יש לנו מספיק אנשים בשביל זה" אומר אאוליס.
 
IN
"אז אנחנו נלך לחקור את המסתור הישן של המטבע השחור, ואתה תסיים ותתאחד איתנו טאלין. ווירדו, תוביל את הדרך, אמרת שאתה יודע איפה זה" אומר אאוליס, מהדק את אשפת החצים שלו ואת החגורה אליה קשור הנדן שלו. הרה קולטת את זה, מזנקת על הרגליים שלה, ואז רצה אחרי הגור שלה שבינתיים נעלם לאיזו נקודה בפונדק. אאוליס מתרכז, מרגיש את הברכה של מיאליקי שנגעה בו, ושולח את אליון אל חורשת חדי הקרן של מיאליקי, כאשר הזאב הקטן נעלם מהקיום. זה לא הזמן לתת לו להתרוצץ.

טאלין מתפצל מהחבורה, בעוד החבורה הולכת אחרי ווירדו למחבוא הישן של המטבע השחור.
 
מקדש OUT
הולבר לא רואה חפצי קסם אחרים בסביבה, והאיתורן הוא מכאני. הוא בהחלט בגודל שנאגה יכולה להרים ולעוף איתו אבל כמובן שהעיר גדולה ויקח לה הרבה זמן להסתובב איתו.

טאלין
אתה ממהר חזרה לסאנקה שעודנה בביתה. היא נראית מופתעת לראות אותך שוב כל כך מהר. "טאלין?" היא שואלת במפתן הדלת.

כל השאר
בהובלת וירדו, אתם עוברים מהחלקים העשירים של העיר אל השכונות העניות יותר - זבל, ילדי רחוב ובניינים הרוסים מעטרים את הרובע הדרומי של העיר, כמו גם קראוונים רבים של סוחרים ונוודים, במקום שהיווה בית עבור וירדו ואוכל חינם ואולי ההפך המוחלט מבית עבור הולבר ואאוליס.
בין הרחובות מלאי הבוץ והאשפה, וירדו מוביל אתכם לסמטה קטנה. בקיר קבועה דלת מנופצת המובילה אל חדר חשוך - המקום בו כנופיית המטבע השחור גידלו בעבר את ילדי הרחוב שהם אימנו להפוך לכייסים, שודדים ורוצחים.
 
טאלין
טאלין נראה קצת מהוסס. "באם אני והחברים שלי נרצה לכרות ברית עם הזנת'ירים נגד קזנת'אר. האם תוכלי לקשר בינינו?" הוא שואל, אבל בו בזמן מחכה לרגע המתאים, הוא צריך שיהיה רגע בודד שבו היא לא מסתכלת אליו, אולי כי היא הולכת רגע לחדר אחר, או סתם עם הגב אליו. הוא נזכר לרגע בקול ששמע קודם, של הזנת'ירי הראשון.
הוא מעיר את קסם האלפים שנמצא בו, קורה לצליל להיווצר, אבחה קלה. אבל כזו שנשמעת ליד סאנקה. השם "אשאורה" נשמע לידה, וטאלין בוחן בשקט, מנסה להבחין להאם היא מזיזה את ראשה לכיוון הקול, האם היא מזהה את הקול?. האם היא אותה אשאורה?
 
הולבר
הולבר מביא לנאגה את האיתורן כשהוא אומר "אני אשמח אם תוכלי לעוף עם האיתורן מעל כל חלקי העיר כדי לאתר את הנימבלרייט השני. אני מציע שתתחילי באזור האחוזות של משפחתי, של קאסאלאנטר ושל גרהלהונד." בתקווה שאולי האירועים קשורים.
שחור
"יש משהו שאנחנו צריכים לדעת לפני שאנחנו נכנסים לחורבה הזאת?" הולבר שואל וירדו.
 
טאלין
"ברית? למה לעזאזל שתרצו לכרות איתם ברית? ולמה, בשם האלים, אתה חושב שהם יסכימו?" היא שואלת בהרמת גבה. אתה מנצל את ההזמדנות כדי 'להפיל' את ספר הלחשים שלך לידה והיא מסתובבת להרים אותו, ובו ברגע אתה משחרר את הלחש. סאנקה קופאת במקום לרגע - היא מזהה את הקול.

הולבר
נאגה מצפצפת קול שמח, מאושרת לפרוש קצת את הכנפיים שלה. רגע לפני שהיא יוצאת מהפונדק היא מסתובבת חזרה ומפנה את תשומת ליבך לפתק שמונח על הדלפק, פתק שהביאה מארדיריאה מוקדם יותר הבוקר ושכחה לספר לך. לפני שתספיק להתעצבן עליה היא מסתלקת מהמקום. בפתק כתוב:
"הולב,
המכתב ששלחת לי הטריד אותי מאוד, והלטאה המוזרה שנשאה אותו עוד יותר. מה קורה? למה אתה לא יכול לספר לי?
אורתוס אמר לי היום בארוחת הבוקר שהיית צריך 'לנקות את הראש' אחרי הפציעה של סאם, ושיצאת מהעיר לבקתה של דוד הארקס כדי לצוד בטבע. אתה מתחבא ממנו? רבתם? למה אף אחד לא מספר לי כלום?!
בבקשה תכתוב לי שוב בקרוב. בבקשה תחזור הביתה, למעשה! אני דואגת!
- ארי"
 
טאלין
"זה הרגע שאת או מנסה להרוג אותי או מחליטה לספר לי הכול." אומר טאלין, הוא היה יכול להיות שבור, אבל משהו פשוט צפה את זה. "זה מצחיק, הייתי מחכה שלוש דקות לפני שרצתי לספר לך על הכל והחבר המת שלך כבר היה חושף הכל. אז אני אשאל בפשטות כי באמת אין לי את היכלות לתמרן אותך להוציא את האמת ובכנות אין לי את הכוח לעשות את זה." הוא פולט אוויר. "סאנקה או אשאורה?"
 
הולבר
לאחר שהוא מסיים לקרוא את המכתב הולבר מתיישב על הכיסא וחושב דקות ארוכות לפני שהוא מתחיל לכתוב:

"ארי,

אני לא יכול לספר לך כי אני לא יודע את כל הפרטים. מעבר לזה, כמו שאת יודעת אני הגעתי להסכמה עם הלורד הירוק ולכן אני לא יכול להרחיב הרבה מעבר לזה. בכל מקרה, אני בטוח שהנושא ייפתר במהרה.

נ.ב.
לדמוי הדרקון קוראים נאגה והיא עלולה להיפגע אם תקראי לה לטאה.

תשמרי על עצמך,
הולבר"

הולבר מקווה שאיזכור שמו של הלורד הירוק יגרום לארידריאה לאבד עניין ולהניח לנושא. בכל מקרה הוא רושם לעצמו פתק מנטלי להביא לנאגה את הפתק למחרת בבוקר לפני שהיא תלך לאחוזה.
 
חזרה
Top