• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] עיר של דם ודמעות - נושא הרשמה (0/3)

אוקי, לא הנחתי שסגן זה מספיק זוטר בשביל מונטין 4 (אני בהחלט צריך לעבור על הספר הזה מתישהו), גם עובד.

אני לא נשוי לרעיון של לאורז'וב, הם פשוט נראו לי הכי מתאימים לפשע מאורגן ולפעול בסתרים בין הגידלות, אם מישהו יותר מתאים אני בכיף אעבור לזה.
 
רקע- שיניתי בדף דמות שלי, ברגע שאני אראה שאין עוד שינויים אחרונים אני אעלה אותו מחדש ואשלח.

שאלה אחרת, איזו שפה נחשבת לנפוצה חוץ ממדוברת? לאור העובדה שאין גמדים וכמה גזעים אחרים, איזו עוד שפה יהיה צפוי מדמות לדעת? (קריא- יש לי שפה נוספת מהגזע, איזה שפה סביר שחצי אלף ממוצע ידע.)
 
לוקסודון
הלוקסודון הם גזע רגוע וחכם. תוחלת החיים הארוכה שלהם ונקודת המבט שלהם מעניקים להם פרספקטיבה ייחודית על העולם. הם דוגלים בשמירה על סדר. לוקסודון מתנגדים לשינויים ומחפשים אחר יציבות.
התרבות הלוקסודונית היא כזו של כבוד הדדי, כללי נימוס קפדניים ושגרה שחוזרת על עצמה. מבחינת הלוקסודון, עולם נע כמו גלגל, ושום דבר לא משתנה בו. ואם משהו משתנה, מדובר בשבירת הסדר הטבעי.
הלוקסודון פונים אחד לשני בתארי כבוד, בהתבסס על היחסים ביניהם, גילם המקביל, תפקידיהם ומעמדם המשפחתי. מערכת התארים הזו מסובכת מכדי להיתרגם בצורה מוצלחת לשפה אחרת, והלוקסודון מתרגמים למקבילה הקרובה ביותר כאשר הם דוברים שפה אחרת. לא נדיר לשמוע לוקסודון פונה אל אדם אחר בשם "אחייני", למרות שהוא חף מכל קרבה משפחתית אליו.
לוקסודון המשרתים את הסלסניה מנסים לשמר את המצב הטבעי, תומכים בחברי הסלסניה האחרים ומקדשים את כוח החיים. הם משמשים חברים יציבים בקהילה, ולרוב שומרים את אותו התפקיד בהתאספות למשך כל חייהם.
 
דף דמות
#הערה: כפי שאתה יודע אני זוועה בשמות, אם השמות לא מתאימים לעולם המערכה אני אשנה אותם.
שם: ג'ונתן טורס.
גזע: בן אנוש.
גיל: 39.
מקצוע: כוהן (סדר)
גילדה: אזוריוס.
משלך יד: אוכף.
רקע:
משפחת טורס היא משפחה הידוע במחוז 8 הודות בגילדה הכפולה שלהם, כמעט כל בני טורס מזדהים עם הבורוס או האזוריוס ומהווים דוגמה מעניינת לשיתוף פעולה בין הגילדות, רוב בני המשפחה הם בעלי שאיפות והם בדרך כלל בעלי תפקידים בינוניים מינוס בגילדה שלהם.
הבית יחסית ידוע הודות לכך שבניו מנסים ליזום פרויקטים משותפים בין שתי הגילדות שחולקות מניע משותף, סדר ברבניקה.
ג'ונתן נולד לאחד מענפי המשפחה ביחד עם אח (ג'יסון) ואחות (וורוניקה), זה היה גדול ממנו בשנתיים בעוד אחותו קטנה ממנו בשנה.
ג'ונתן הראה מגיל צעיר מאוד משמעת ברזל נוקשות ונאמנות, תכונות המתופחות בקרב משפחת טורס.
בגיל 16 נשבע ג'ונתן אמונים לאוזוריוס ונכנס לתוכנית האימונים של הגילדה, המסלל שלו היה מונח לפניו כפי שהיה מונח לפני רבים מבני משפחתו, שירות נאמן וטיפוס בסולם הדרגות כדי לתרום לגילדתו.
אחיו ג'יסון נתן את מילתו לבורוס והחזיק גם הוא בתוכנית דומה, אחותו לעומת זאת ברחה כאשר מלאו לה 16 ועל פי השמועות הצתרפה אל הגולגארי, הקשר איתה כמובן נותק.
ג'ונתן החל את משטר האימונים הקשה הנדרש כדי להתקבל לאוכפים ואף במהלך הכשרתו התקבל לתוכנית מיוחדת במחוז (שהייתה פרי יצירתו של סביו) שכללה החלפת מגויסים בין שתי הגילדות למשך תקופת האימונים (בדומה לתוכניות "החלפת תלמידים" בצבא האמריקאי עם סוכנות הFBI) והראה מסירות משמעת ויכולת יוצאת דופן ועבר את הקורס בהצתינות.
בגיל 19 במקביל להתחלתו כשוטר זותר בכוח האכיפה התחתן עם אלפית מגילדתו בשם ג'יין שהייתה בגילו (בשנות אלפים).
באותה שנה נולדה לו ביתו הראשונה, כסנדרה, שנה לאחר מיכן כאשר היה בן 21 נולדה ביתו השניה איירן, כאשר היה בין 23 נולדו לו התאום והתאומה אייזיק ווודרין.
במקביל להקמת משפחתו ג'ונתן המשיך לתפס בנחישות בסולם הדרגות ובגיל 37 היה נראה שמצבו נהדר, אל אף שעבד רוב היום הוא חזר לביתו המטופח, הוא החזיק בעמדה בחירה והיה נחשב לאחד החוקרים הטובים ביותר במוצב שלו, ביתו הבכורה הצטרפה לבורוס (למרות שהוא קיווה שהיא תמשיך בגילדתו) והצטיינה בהכשרתה הצבאית ולמדה באופן ישיר תחת אחיו ג'יסון שהתקדם והפך לדמות חשובה במרכז האימונים, ביתו השנייה עמדה להיכנס גם היא לגילדתו תחת חקר ארכיפקטים והתאומים הרבו לו נחת.
עד שהכל קרס היה בן 37, חקירה על דליפת מידע הובילה אותו לתגלית מזעזעת, האישה שהתחתן איתה לא הייתה מי שחשב שהיא, היא הייתה מרגלת מבית דימיר, כאשר מיהר לביתו במטרה לעצור אותה גילה שהיא נעלמה, מיותר לציין שזה גרם לו לבעיות רבות במוצב שלו, ביחוד כאשר בחקירה מעמיקה התברר שהיא הצליחה דרכו להשיג מידע רגיש (בעיקר תיקי חקירה פתוחים שהוא עבד עליהם).
הוא נשלך להשעיה והורד בדרגה, כאשר הוא פתך תיק חקירה חדש במטרה אחת, לאתר את המרגלת של דימיר, הוא חשף מספר פרטים ביניהם את שמה האמיתי, ג'ניס ואף באישון לילה אפל הוביל כוח אכיפה מיומן ופשט על בית בטוח שנגלה במהלך חקירתו.
האנשים שהוביל תיארו אותו כ... מעורר אימה, בזמן הפשיטה, מורה לאויביו לקפוא במקום ואז מנטרל אותו במכה מהירה ואכזרית מאלתו בעוד זרם רונות רציף בוקע ממנו בכחול וזהב.
הוא לכד את ג'ניס במהלך אותה פשיטה ביחד אם עוד 2 סוכני דימיר נוספים.
בזמן שכל זה קרה המצב בביתו הלך והידרד...
קיום בגיל 39 הוא עומד מול המוצב החדש שלו בעיר 3, ביתו הבכורה היא הגאווה שלו, עושה חיל בליגיון, ביתו השנייה שנהפחה לסטודנטית באיזט גם היא מהווה רוגע מסוים.
התאומים לעומת זאת... היחסים בינו לבינם הסלימו במהירות וקיןם הם חלק מכת רקדוס, עושים השד יודע מה.
ואישתו, אובכן כעט גרושתו כמובן שוחררה תחת הסכם להפוך לאשת קשר עבור המוצב היישן שלו, גם אילולי לא היה מקבל את העבודה הזו (שיש לו חשד שאחיו קשור איך שהוא למינויו בה) הוא היה עוזב שכן רק המחשבה עליה גורמת לו לכעס אלבון, תחושה בגידה ועצב...
הוא יבנה לעצמו הזדמנות שניה כאן, הוא ישליט כאן סדר.
 
tkhag1:
טוב. אני מצטער להוציא לך את האוויר מהגלגלים, כי זה יפה והכל, אבל הדימיר לא כל כך עושים דברים כאלה דרמטיים יותר. אם משהו כזה היה קורה, יותר אנשים היו יודעים על זה. סביר להניח שאשתך פשוט מסרה מידע לדימיר בלי להיות חלק מהגילדה, מסיבות שעדיין לא ידועות לך. עצרת אותה ואת הסוכן שלהדימיר שהיא תקשרה איתו, תחקירן בעיצומו של כתיבת ספר דוקומנטרי על המערכת הפנימית של האזוריוס. עדיין לא חוקי, אבל לא מפוצץ מוח.
עוד כמה פרטים קטנים:
הדרגה הרשמית שלך היא מביא-חוק, חבר בינוני בענף כושפי החוק של עמוד האכיפה בסנאט.
הדרגה הקודמת שלך, במחוז שמונה, הייתה סגן המעצר, דרגה גבוהה יחסית.
אין שום דבר דומה להחלפת תלמידים בין הבורוס לאזוריוס. באופן כללי, הגילדות לא אוהבות אחת את השנייה בכלל. האזוריוס חושבים שהבורוס הם חבורה של גלמים שנהנים מאלימות, והבורוס חושבים שהאזוריוס הם בלבלני שכל שאכפת להם רק מבירוקרטיה. אפילו שיתוף הפעולה הניסיוני שמתארגן כרגע הוא משהו נדיר ביותר. נסה לעדן קצת יותר את הרקע של המשפחה שלך.
חוץ מזה הכל בסדר. סחתיין על היציאה מאיזור הנוחות שלך.
 
כרגע רק פלאף

שם: גורו אשראם
גזע: לוקסודון
מקצוע: דרואיד ירח/נזיר נשמת שמש
גיל: 28
מראה: (בינתים)https://scontent-lga3-1.cdninstagram.com/vp/6bf7023f10f96b0a43c8255478a8180a/5DE79583/t51.2885-15/sh0.08/e35/s640x640/60030261_172869523721380_3286249836517620229_n.jpg?_nc_ht=scontent-lga3-1.cdninstagram.com
"אתה חושב שבגלל שאני לוקסודון אני לא יכול להבין סערת נפש? אתה ממהר להניח הנחות. אינך מכיר את עצמך, איך תכיר אותי, נער? הקשב לסיפורי.

איזון. סדר. כבוד. קהילה. אלו הם הערכים שגדלתי עליהם נערי.
אבל אולי הייתי גלגול של יצור כאוטי כלשהו. בתפילת הודית שחרית, לא הצלחתי לשבת במקום, ונסיתי להחליף מקומות כל הזמן יוצר המולה שערויתית.
לנזיפות הוריי עניתי שאני 'רק מחפש את המקום שלי.' הם לא הבינו.
בסעודות קהילתיות, מצאתי את עצמי חומק משם, משחק עם נערים מגזעים יותר מעניינים.
וכשנתפסתי, כרגיל מפר את כללי הטקס, תמיד היתה לי את אותה תשובה מוזרה. 'אני רק מחפש את המקום שלי.'
הוריי לא היו אלימים. גם לא היוגה של הקהילה שלנו. אבל שוב ושוב דרשו ממני להבין שיש לי מקום ולא היה לי מעולם שום צורך לחפש אותו.
התסכול, תחושת הזרות המתמדת הזאת גרמו לי להפר עוד ועוד את כללי הטקס. התחלתי לענות בחוצפה. פרחח שכמוני.
גורו... באמאג'י ביקש ממני, כשהייתי בקושי בגיל שבו נערים פורחים לראות את יופין של בנות המין השני, לעזוב.
הבאתי לחרפה להוריי שוב ושוב ועוררתי מהומות. זה לא היה ראוי. ערכתי טקס פרידה מכל הלב, להוריי, לגורו ולקהילה. נסיתי ללכת לחלקים אחרים בעיר, לעיר התחתית.
אבל תחושת הזרות המשיכה לרדוף אותי.
כך מצאתי את עצמי ברצועות הפרא. פחדתי.
רצועת הפרא הייתה כל.. כך.. פראית. כל כך חופשית. לא היה אף אחד שיגיד לי מה נכון ומה לא.
רק אני. אני והמחשבות שלי. שרדתי. בנס, אני מניח. הייתי פרחח זללן, חצוף וחסר משמעת. רק נס היה מציל אותי.
בהתחלה החיות, כמו כל מי שנתקלתי בו, חשו שאני מפר את האיזון בעצם נוכחותי.
אבל הן לא דיברו. לפחות לא בהתחלה. לא היה מי שיזכיר לי שוב ושוב עד כמה איני שייך, אז בשלב מסוים הרגשתי שייך. הזעם שלי החל לשכוך, והרגשתי שאולי כמו החיות, אני עוד יצור חי, אחד מני רבים. אני חיה.
הרגשתי שזאת הקהילה שלי. ובלילות ירח, הבטתי בו, לראשונה מתרכז באמת. לראשונה באמת נמצא בנשמתי וגופי במקום שאני בו כרגע.
למדתי את היער, בו היה סדר משלו, גם אם מבחוץ הוא נראה פראי. למדתי להפוך אל החיה שבתוכי, וגיליתי שיש בי יותר משחשבתי. יש בי כל מיני חיות.
הקיום הזה סיפק אותי לכמה שנים. אבל שוב חוסר המנוחה בער בי. הפעם לא מזעם ותסכול- ידעתי שהיכן שלא אהיה, אני חלק מהטבע. אלא, מתוך רצון ללמוד עוד. החיות שבתוכי התאוו לנדוד.
נדדנו. הגענו לגדת נהר שטופת שמש, שם שכן.. כן נערי. המנזר *הזה*. מקלט של קנים, ובו מנזר של מסדר נשמת השמש.
הבנתי שזה מה שהיה חסר לי. התרכזתי בעצמי, בחיה הפנימית שלי, שהירח משקף באפלת האגו, וכעת הייתי זקוק להתחבר לאנרגיה ולאור שבכל מקום. החום שאותו מברכת אותנו בו השמש.
למדתי חברות, שהתבססה על מסע משותף להארה, ואב המנזר, שיאזו שלח אותי למשימה שתסגור את מעגל המסע שלי- לחזור אל הקהילה שלי. כשאעשה זאת בהצלחה, אצורף רשמית להתאספות סלסניה.
חששתי, אך גייסתי את החיה הפנימית והארתי אליה בצ'אקרה של השמש ולקהילתי חזרתי.
המפגש היה מרגש, גם אם מתוח בהתחלה. החיה שבי מצאה את מקומה תחת השמש.
הקהילה שלי חיו בלב העיר, עבדתי וחיברתי אותם מחדש אל הטבע הפנימי ואל השמש. נערים ונערות כמוני, מצאו שלווה בבקתה שלי, חולק איתם, בדיוק כפי שאני חולק איתך מנסיוני הדל.
מעגל נוסף נסגר, כשגורו באמאג'י אמר שהוא מקווה שיום אחד אחליף אותו. הדבר סיפק לי קורת רוח, והצליח למחוק את שאריות התסכול והזעם שעוד נותרו בי.
אתה שואל אם היו בי תסכול וזעם? כמובן. עדיין יש לי. אני פשוט גדול מספיק להכיל אותו, ולבטא אותו, בלי שיחמיץ לארס.
מה מתסכל אותי? שאתה לעולם לא שוטף כלים למשל.
אבל עוד מסע נכון לי. תמיד נכון עוד מסע. הפעם שירותי את סלסניה. ביצעתי משימות, שירתתי את קהילתי לצד גורו באמאג'י, ומדי פעם הגעתי לכאן כדי לעזור לפרחחים כמוך למצוא את מקומם.
לפחות אתה לא שמן? הממ. מבדר. חשבת פעם לנגן במצילתיים?'

אופי: שליו. עדין וחזק ואמפאטי. עשוי להראות אדיש, אבל הוא פשוט מביע את כל רגשותיו בשלווה. כעס, שמחה. הכול.
הוא שלם עם עצמו, כרגע. אבל סקרן ללמוד עוד על העולם, אחרים ועל עצמו.
[spoiler/]
 
דרגוניאן:
קודם כל, יפה מאוד. הרקע מרשים ביותר.
יש לי כמה הערות קטנות.
קודם כל, עד כמה שאני בעד משחקי מילים בשמות של דמויות, השם "גורו אשראם" טיפה ברור מדי. זו לא בעיה אמיתית, יותר קטע שמפריע לי. לא הייתי קורא לדמות האיש-חתול שלי "טייגר פליין", לא משנה עד כמה באדאס זה נשמע.
יש כמה סתירות קטנות בסיפור שלך עם העולם. בתור התחלה, אין "מנזר נסתר בין ההרים" ברבניקה. אין ארגונים שאינם חלק מהגילדות, פשוט בגלל ההשפעה העצומה של הגילדות על רבניקה. אם מישהו היה מנסה להקים מנזר של שלווה באמצע רצועת פרא, הגרול היו מרסקים את המנזר שלו ומבתרים אותו לחתיכות על שהעז לפלוש לטריטוריה שלהם.
אני מציע שתשנה את הרקע כך שפגשת את שיאזו שהתבודד במערה ברצועת פרא, והוא לימד אותך את דרך נשמת השמש אחד-על-אחד.
עוד משהו, בתור דרואיד של הסלסניה אתה כנראה חי באחד מהורנאדי, העצים הענקיים שמשמשים כמפקדות של הסלסניה. הקהילות של הסלסניה לא מונהגות בידי גורו, אלה בידי הוודה - הדריאדות אשר מייצגות את הורנאדי. הוודות מכירות ומתחברות באופן אישי כל חבר בורנאדי שלהן, ובאותו זמן משמשות כמנהיגות גבוהות ומקבלות החלטות. כדאי שתשנה את הסיפור שלך קצת בהתאם.
חוץ מזה הכל נראה בסדר.
 
סתם הערה.במידה ואספיק,זה בסדר להגיש שלוש דמויות,אחת מכול גלדה?(כלומר כיוון שיהיו שלושה חברי גלדות שונות במשרד)
 
גורו חשבתי יותר בתור מנהיגים מקומיים. כמו 'רב בית כנסת'
אה. לגבי נשמת השמש, רציתי ששם ילמד להיות חברתי.
זה חלק מהת'מה. כאילו, הירח זה עבודה פנימית, וכמו הירח שאין לו אור משלו.
ואז שמש, שזה להביא אנרגיה לאחרים, אז דמיינתי שיש קבוצה של תלמידים.
בגדול, הת'מה שלו, זה מסע כל פעם להשלים צד רוחני שהוא לא פיתח עדיין.
לגבי שם, אמצא משהו אחר.
לגבי תואר דמיינתי את זה בתור מקביל ל'האב טאק'
חשבתי שודות הן הבכירות
 
דף דמות מתוקן
שם: ג'ונתן טורס.
גזע: בן אנוש.
גיל: 39.
מקצוע: כוהן (סדר)
גילדה: אזוריוס.
משלך יד: אוכף.
רקע:
משפחת טורס היא משפחה יחסית וותיה של אנשי אזוריוס, המשפחה בעל החינוך הקפדני והנוקשה הוציאה הרבה אנשים מהרמה הבינונית מינוס באזוריוס במחוז 8.
ג'ונתן נולד לאחד מענפי המשפחה ביחד עם אח (ג'יסון) ואחות (וורוניקה), זה היה גדול ממנו בשנתיים בעוד אחותו קטנה ממנו בשנה.
ג'ונתן הראה מגיל צעיר מאוד משמעת ברזל נוקשות ונאמנות, תכונות המתופחות בקרב משפחת טורס.
בגיל 16 נשבע ג'ונתן אמונים לאוזוריוס ונכנס לתוכנית האימונים של הגילדה, המסלל שלו היה מונח לפניו כפי שהיה מונח לפני רבים מבני משפחתו, שירות נאמן וטיפוס בסולם הדרגות כדי לתרום לגילדתו.
אחיו ג'יסון לעומת זאת נטשת את דרך המשפחה ונכנס לליגיון, אבי המשפחה ניתק איתו קשר אך ג'ונתן וג'יסון המשיכו לקיים קשר (למרות שהרבו לריב סביב הנושא), אחותו התעלה על חרפתו של אחיה כאשר ברחה בגיל 16 ועל פי השמועות הצתרפה אל הגולגארי, הקשר איתה כמובן נותק.
ג'ונתן החל את משטר האימונים הקשה הנדרש כדי להתקבל לאוכפים ואף במהלך הכשרתו התקבל לתוכנית מיוחדת במחוז שנועדו להבטיח את התקדמותו המהירה, והראה מסירות משמעת ויכולת יוצאת דופן ועבר את הקורס בהצתינות יתרה.
בגיל 19 במקביל להתחלתו כשוטר זותר בכוח האכיפה התחתן עם אלפית מגילדתו בשם ג'יין שהייתה בגילו (בשנות אלפים).
באותה שנה נולדה לו ביתו הראשונה, כסנדרה, שנה לאחר מיכן כאשר היה בן 21 נולדה ביתו השניה איירן, כאשר היה בין 23 נולדו לו התאום והתאומה אייזיק ווודרין.
כלפי חוץ הם נראו כמו משפחה מאושרת אך למען האמת המשפחה לא ממש תיפקדה היטב, שעות העבודה הארוכות הובילו את ג'ונתן לתשישות והוא היה חוזר הביתה אחרי שאישתו הלכה לישון ומתעורר לפניה, הוא היה "נוכח" בבית רק בסופי שבוע כאשר לא עבד וגם בחלק מהזמן הזה ראשו הה עדיין בעבודה, הוא ואישתו הגיעו לסוג של הסתדרות בעוד הילדים הראו אדישות או נלחמו על צומת ליבו.
אבל הם בסופו של דבר היו ממושמעים והראו השגים טובים ואישתו הצליחה לנהל את הבית היטב והוא הגיע לדרגת סגן המעצר, סך בכול החיים היו יציבים.
או זה לפחות מה שחשב עד שכאשר היה בן 37 העסק התפרק לחלוטין, ג'יין התרגשה ממנו ועברה להתאספות הסלסניה בעודה מנסה לקחת את הילדים איתה, התברר שהיא כבר שנה מחכה להזדמנות לכך ושהיא התרוערה אם ההתאחדות כדי לספק את המחסור שלה בחיי חברה.
העסק הפל כמובן לגירושים מאוד מכוערים ומלחמה על הרכוש והילדים, היא ניצחה במלחמה על הרכוש אבל שניהם הפסידו בקרב על הילדים, ג'ונתן למד בדרך הקשה מה פיספס בזמן שהיה שקוע בעבודתו.
ביתו הבכורה כסנדרה הייתה מעורת בקרב תנועת צעירים של הליגיון וברגע שהבית קרס עברה עליו, ג'ונתן הצליח להוציא שבועה מאחיו שהוא ידאג לה בלגיון, למרות שהוא חשד שג'יסון הוא זה שמשך אותה לכיוון זה ממלך תחילה.
איירן שהייתה מחוננת עזבה לטובת ליגת האיזט וקיבלה מלגה באחת ממוסדות הלימוד שלהם, מעדיפה להמשיך לפתח את תחומי הענין שלה הרחק מהדרמה המשפחית.
התאומים נקלאו בקוו האש בין ג'ונתן לג'יין וגילו פרץ של מרדנות נעורים, מוציעים את המרירות והטינה שהצתברה על הוריהם במשך שנים, בסופו של דבר ברחו מהבית והצטרפו לכת הרקדוס המעוותת, משליכים מעליהם כל עקבות ומוסר וגורמים מבוכה גדולה להוריהם, שניהם.
התא המשפחתי המתפרק לא עשה טובה יתרה למעמדו במוצב שלו, תוך זמן מה החל מעמדו לצנוח לעט לעט עד שהגיע לדרגת מביא-חוק.
ג'ונתן מושפל מתוסכל ובודד הפך לקשוח יותר מעבר ותוך זמן קצר קיבל את הכינוי "פקודת ברזל" שכן פיתח שיטתה אכזרית שבעמצעותו לכד פושעים, רצף פקודות קסומות שהפך את הנמלט לחסר אונים ואז מכה חזקה בפרצו בעמצעות האלה שלו, שולח אותו לחוסר הכרה טלעיטים קרובות כמה שניים מהפה.
אך למרות מה שחשבו לא היה מדובר בהוצעת כעס על פושעים, היה מדובר בנחישות, קור רוח ושאיפה, הוא נכשל עם מ משפחתו, ואין לו שום כייונה להיכשל בתפקידו.
בסופו של דבר הוא ביקש הצבה חדשה שכן ראה כי במחוז זה אין לו עתיד, הוא ביקש וקיבל הצבה במחוז 3, הסיבה שבחר במחוז 3 הייתה כי ביתו איירן עברה לגור שם והוא רוצה לפתוח עליה עין מרחוק ולדאוג שדבר אינו קורה לה, בנוסף הוא קיבל מידע אמין שהתאומים עברו גם הם למחוז 3.
הוא הגיע למוצב החדש שלו והחל לפעול במיומנות מרשימה,מספיק מרשימה כדי למשוך את עיניו שש וניק קרלוס...

יחסים עם האנשים המוזכרים:
ג'יסון: אחיו, התגייס לליגיון בגיל 18. מחזיק ביחסים טובים יחסית אך חושד בו שגרר את ביתו הבכורה כסנדרה לגילדתו, הם נפגשו מדי פעם לכוס בירה או ביקור משותף אצל אמם (אביהם מת לפני 6 שנים ואימו שהייתה הרבה פחות נוקשה ממנו ניסתה לאחד את ילדיה ועיבדה עניין בגילדות), ג'יסון הוא בן אדם עליז כאשר הוא מיחוץ לתפקיד ונוהג להתבדח רבות על חשבונו של אחיו הקטן ואינו מסתיר את הגאווה באחיניתו שאותה הוא מאמן באופן אישי אל פי בקשתו של ג'ונתן (או אולי בגלל מניע אחר), הוא הפסיק את הבדיחות על משפחתו של ג'ונתן לאחר שזה שבר את אפו במכת אגרוף.

וורוניקה: אחותו, ברחה בגיל 16 וכנראה הצטרפה לנחיל. לא קיים ביניהם קשר כבר יותר מ20 שנה, אין לא נושג מה מעשייה, או אם היא אפילו בין החיים, אין לו רגשות רבים כלפיה והוא רוכש לה בעיקר בוז, אך הוא ישמח למצו אותה למען אימו הזקנה.

ג'יין: אלפית, גרושתו, במקור מאזוריוס אך הצטרפה לפני שנתיים לסלסניה, הוא מתעב אותה בצורה יוצת דופן, וזה הדדי, זכתה ברוב רכושו בגירושים, הוא לא עוקב אחרי חייה ואין לו מושג או רצון לדעת מה מעלליה.

כסנדרה: חצי אלפית, ביתו הבכורה, התגייסה לליגיון, בת 20, הוא מתגעגע עליה רבות וחשב בעבר שהיא תהייה ממשיכת דרכו, היא מצידה מסרבת להיפגש איתו ומגלה מסירות קנאית לגילדתה, דודה (אחיו) שומר עליה עבורו.

איירן: חצי אלפית, ביתו השניה, בת 18, מחוננת צעירה וסטודנטית בעלת מילגה במוסד לימודים של ליגת האיזט במחוז 3, סגורה בתוך עצמה ומגלה עדישות אך לא עוינות לאביה.

אייזיק ווודרין:חצאי אלפים, בנו וביתו התאומים, בני 16, ברחו מהבית והצתרפו לכת הרקדוס, הוא אינו יודע איפו הם בדיוק כרגע אך מאמין שבמחוז 3, על פי המידע היחסית אמין שעסף הם הפכו לבדרנים מעורכים ומעוותים בכת, ג'ונתן דואג להם ומפחד עליהם באותה רמה שהוא מאוכזב מהם וכועס עליהם.
 
דרקוניאן:
הוודות הן אכן הבכירות, אבל הן משמשות גם בתור "רב בית כנסת" כפי שאתה מנסח את זה. בתור ישויות טבע, התודעה שלהם פועלת בצורה שונה משל בני אדם, ואין להן בעיה להיות בשתי מקומות באותו זמן. כך שלוודה יש למעשה היכרות אישית עם כל אחד מחברי הוורנאדי, בנוסף לתפקיד שלהן כמנהיגות.
התואר הרשמי שלך הוא אוונג'ל, אחד שנשלח אל מחוץ לוורנאדי שלו כדי לתקשר עם העולם החיצוני. אז אתה יכול להיות אוונג'ל אשראם, אם ממש בא לך.
אני מבין את הרעיון שעומד מאחורי הקטע עם המנזר, אבל אין מצב שמשהו כזה קורה. זה פשוט טכנית לא קטע ברבניקה. אתה יכןל לנסות לשנות דברים כדי להתאים.

דארקי:
אין לי שום בעיה עם זה. אתה מוזמן. זה כנראה יעלה את הסיכויים שלך, תלוי באיכות.

tkhag:
הרבה יותר טוב. תמחק את ריאנה קרלוס. ווניק מינה אנשים ישירות מתחתיו, כך שאפשר להגיד שאתה פשוט הועברת לעבוד תחתיו.
 
הורדאני שלך הם כמו המשפחה שלך. אתה חלק מארגון רחב יותר בדמות כל הסלסניה, אבל הורנאדי שלך זה הבית שלך. שם אתה חי, שם אתה מתחבר עם אנשים. הורנאדי היא קהילה מגובשת מאוד, שמונהגת בידי הוודה ביד אוהבת ורכה.
 
חזרה
Top