• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

WHF שמועות על הליזרד

kUUka BadBlood אמר/ה:
אני לגמרי מסכים עם עמרי.
הצבאות ה"ראשונים" הם שווים לכל צבא אחר.
אני מצטער אבל אני חייב לחלוק איתך. השדים, הDE, וVC לא נמצאים אפילו על אותה סקאלה עם כל הצבאות האחרים, נכון לעכשיו.

kUUka BadBlood אמר/ה:
יש אתגר, ומחשבה, וגיוון לכל צבא חדש שיצא במהדורה הזאת.
זה נכון להפליא, אבל לא סותר את הנ"ל.

kUUka BadBlood אמר/ה:
רק רציתי גם להוסיף שאחד החיזוקים הגדולים שהאורקים קיבלו היא צווחת הוווווואאאאההה!!
ואם זה לא נחשב חיזוק משמעותי, אני לא יודע מה כן.
שוב, גם אם חיזקו אותם, עדיין אין מה להשוות בינם לבינם השלושה הנ"ל.


הנתונים מדברים בשביל עצמם חבר'ה..
GT שיקגו, 10 המקומות הראשונים:
4 צבאות DoC (לקחו את המקומות 1, 4, 5, 7, אגב)
2 צבאות VC
2 צבאות DE
1 צבא אימפריה
1 צבא WE

GT בריטניה, 10 המקומות הראשונים:
7 צבאות DoC (כולל מקום ראשון ושני)
2 צבאות DE
1 צבא אימפריה

כשחושבים על זה קצת, הם עושים רווח נאה מאוד על כל צבא שבור שהם מוציאים, בגלל שכל השחקנים המקצועיים ממהרים לקנות 2250 נק'. רעיון שיווקי לא רע (לטווח הקרוב), אם תשאלו אותי, להוציא כל פעם צבא יותר ויותר חזק בשביל רווחים..


ולסיום, ציטוט מדיון בוורסיר, שם איזה נוב עשה מדריך "איך לנצח DoC".
הוא קיבל כתגובה מדריך איך לנצח ביסטמן:

Inspired by the tactical prowess of Zain and Bogen I have decided to write another article on tactics that will hopefully help all of you like Zain and Bogen have helped me. Now everyone knows beasts of chaos are one of if not the most broken armies in 7th ed. I will try and assist all of you in your efforts against these vile players. This process has won me all my games against the army and I'm fairly sure its foolproof and it could potentially work for you.
1. Buy and paint army.
2. Deploy an army that is within and near the point limit set by both opponents with an army of your choice, preferably not Beasts.
3. Move models
4. Roll Dice
5. Win

It has been fairly effective for me up to this point, good luck in all your future endeavors and I sincerely hope you will use my tactics.

מצחיק כמה שעצוב שזה נכון :D
 
ממש ממש לא נכון עומר. זכורים לי משחקים דיי שקולים נגדך.
אני לא חושב שיש צבא שהוא יותר חזק משמעותית מהאחר מה שכן יש שחקן מנוסה יותר ופחות. אני מאמין שכל צבא יכול לנצח את האחר בלי שום קשר למזל.
נכון חזקו כמה צבאות שבעבר היו קצת יותר חלשים. אבל עובדה שWE שלא חדשו אותם כבר כמה וכמה שנים מחזיקים יופי מול הצבאות המחודשים. אומנם עכשיו יותר קשה לי לנצח איתם אבל אפשרי. אני יודע שהפסדתי לערפדים החדשים וכמעט פעם אחת לDE החדשים. אבל ככה זה מול צבא חדש ששונה ואני חושב שבמידה ונכיר אותם יותר טוב אז יהיה לנו יותר פשוט לדעת איך לנצח אותם. שוב הכל עניין של נסיון.
בקשר לטורנירים שהיו בעולם, אומנם כן יש מגמה של כאוס אבל כשמסתכלים 10 שנים אחורה זה היה אותו דבר ביחד עם ההי אלף שאלו הצבאות שהיו מנצחים טורנירים ואז החלישו אותם. יכול להיות לפי התאוריה שלי שמי שניצח את הטורנירים עכשיו, אלו אותם חברה ששחקו לפני 10 שנים כאוס ועכשיו החזירו להם את הצבא החדש והם חזרו לנצח בגלל שהם צברו נסיון של 10 שנים. הגיוני לא?
מה שכן אני אשמח לעשות משחק מול הליזרדמן החדשים אחרי שהם יצאו.
 
א כל - עכעשיו זה רשמי! ב9 בפבואר הליזרד החדשים באים!

טוב עכשיו עוד כמה שמועות משם

טרדונים - יותר זולים, יכולים גם לקחת השרצה כנראה Quetzel/Sotek

סאורוסים - כנראה רק נקודה אחת יותר זולים, אבל שיריון קסקסים הופך ל+5

סקינקים - יורדים בנקודה [ לא נשמע הגיוני אבל תמיד אפשר לקוות]

סטדגון- אולי יהיה יותר מהיר [ נייס!]

----------------------------------------

אני לא מבין למה כולם אומרים שהרשימה של הסלאן זה לא רעיון טוב, א כל אני מניח שהוא לא יהיה מוגבל רק לזה אבל גם עם כן זה יוכל לעשות אותו הרבה יותר יעיל... אני אישית הפסקתי לשחק עם סלאן כי אף פעם לא יצאו לי איתו קסמים יעילים במיוחד [ כה עיניין של מזל אבל זאת הטלה אחת שיכולה לשנות את כל המשחק לפני שהוא התחיל ] ועם יעשו לו רק קסמים שהם עלות גבוהה אפקט גבוהה יכול דווקא להיות טוב....
 
א.עומרי יש לי נסיון לא קטן מול אמפריה והי אלפס חדשים (לא מעט קרבות בול רועי וקרבות בלורנזו).
ב.לדעתי הסיבה לכך שראוים כרגע את הצבאות הללו זה כי יש התלהבות מצבא חדש אז יש בו המון שחקנים חדשים. בנוסף לכך זה צבאות חדשים אז לא כל אחד מכיר את החסרונות שלהם.
 
רק למקרה שמישהו מתעניין, תוצאות GT Baltimore:

82 שחקנים
11 צבאות DoC
12 צבאות VC
7 צבאות DE
6 צבאות HE
ועוד הרבה אחרים.. כלומר יש קצת יותר DOC וVC כצפוי מכיוון שהם נורא חדשים, אבל המספרים לא דרסטיים.

בוא נראה את ההתפלגות לפי דירוג קרבות:
מתוך 10 הראשונים:
VC עם 5 נציגים (כולל מקומות 1,2,5,6)
DE במקום 3, DOC ב-4 , גמדים, HE, וLM במאסף.
אני מרגיש מחוייב לציין, אמנם, ש5 המקומות הבאים כולם שייכים לDoC..



אם אתם שואלים אותי, נראה ששחקני הDE קצת נדפקו בגלל כל צבאות הVC והDoC (שחסינים לפסיכולוגיה), וסביר להניח שבגלל זה רק אחד אצלם דורג גבוה.
 
... וחזרה לשמועות

http://warseer.com/forums/showthread.php?t=172327

- אין השרצות. לדמויות המיוחדות יש השרצות שמשפיעות על כל הצבא
- אין לור מיוחד לסלאנים, אלא משהו כמו הspite של הווד אלבס ואיך שלא קוראים למה שיש לVC.
- סקינקים ולים יותר ועם יותר Ld
- סאורוסים זולים יותר ו 5+ scaly skin
 
... חבל על ההשרצות... זה ממש הכניס "אופי" לצבא...
נשמע מעניין הדברים המיוחדים לסלאנים (ואני שמח שלא הפליצו להם עוד תורת קסם)...
אני מניח שהם עכשיו עוד יותר סופר-מגה-עוצמתיים... (תחשבו סלאן עם 200 נקודות של יכולות...- 100 חפצי קסם, 100 יכולות).

אני שמח שהם הורידו את החוק של "לוחמים פרדטוריים", היו תמיד שוכחים את זה ומתבלבלים בספירה של ההתקפות וכו'...
מה שכן, לדעתי הם יצטרכו לעשות משהו- עם החנית...
יחידה עם 2 התקפות שמתקיפה בשתי שורות (בנגיד 11 נק' למודל...) זה ממש ממש חזק...
 
Cold-Blooded rule stays as it is now.

LORDS
Slann - T4, W5, 4+ WardSave, US3; can miscast as normal; cannot mix lores anymore; lost +1 to cast and dispell; max 4 abilities chosen from the list - first for free, all 4 for 150 points (I'm guessing 0+25+50+75) - theultimateqpa skipped 1 ability - MR(3)

Old Blood - stats remain the same; no spawnings; AS 4+; may ride Carnosaur (S7, T5, W5, not a large target

HEROES
Scar Veteran - +1T, 5+ AS, same points

Skink Hero and Priest - may ride terradon and both versions of Stegadon (Priest on the Engine gets +1 power dice)

CORE
Skink - rank&file, 5 points, javelin and shield, have command group, Ld 6, 1 kroxigor (55pts) per 8 skinks; may skirmish for +2p (blowpipe)

Saurus - scaly skin 5+

Swarm - posion, 15 pts cheaper

SPECIAL
Cold One Riders - 2+ AS, same points

Kroxigor - S4, 4+ AS, 55 pts, no skirmish screen

Chameleons - 3 pts cheaper, no special deployment

Terradons - mount S4, rider S3 (javelin only), may fly into woods; throw rocks - once per game D3 S4 hits per model

Stegadon - S5, T6, A4, Ld6, 4+ AS, D6+1 impact hits; may have big blowpipe (12", 2D6 S3 auto or no modifiers hits), giant bow with poison

Temple Guard - may have 2+ AS, stubborn and ItP with Slann, WS4, halberds, 1 point cheaper


RARE
Ancient Stegadon - S6, A3, 2+ AS; may have 2 blowpipes but no bow

Engine of the Gods - gives powers like cauldron of blood: 5+ward for friendly units within 12", or D6 S4 hits with no AS to enemies in 2D6", reducing spell difficulty and something more

Salamander - probably move or fire (conflicting rumours on that), flame template shot at artillery dice inches, S3 -3AS, 55 pts

Razodon - same as salamanders, but: may move and fire, shoot artillery dice of S4 hits within 12", need to roll to hit (BS3), but no modifiers for long range, being charged, moving or multiple shots; have to choose S&S as charge reaction, 56 pts

Heroes cannot join salamanders nor razodons, but handlers do not line into combat.


MAGIC ITEMS
Weapons:
Lance for skink - gives stegadon 2D6+2 impact hits
blade of realities
ASF
S6 no AS

Armour: very similar and cheaper

Talismans: 5+ward, 2+ward one use, no 4+ward

Enchanted Items:
flying for skink
jaguar charm - bound spell steed of shadows
25 pts bound spell with uranos thunderbolt at level 6
some magic attacks

Arcane: diadem, +1 spell

Banners:
100pts - 12" stubborn for cavalry
-1 to hit for shooting
huanchi probably the same (or giving +D6" to charge - no consent on that)

מאוד בספק שהכל (רוב?) פה נכון
 
בכללי נשמע טוב במידה וזה נכון.
מה שכן סטגדון בבחירת יחידה כמיוחד זה לא נעים בכלל. תחשבו מה זה 4 סטגדונים רגילים ועוד 2 אינצנט סטגדון ב 2000 נקודות? כן זה יותר כואב מ2 טרימנים.
למרות שאני מאמין שיהיה איזה חוק שמבטל את זה.
בכל מקרה צריך לראות את כל הנתונים שיש מבחינת הפרופיל של היחידות אבל בכללי הם שחקו בעיקר עם הניקוד והורידו יכולות ואוסיפו תכונות.
 
אני מסכים עם זיו,אני בהחלט לא רוצה שמה שכתוב כאן יהיה נכון.
האמת שזה מחליש קצת את הצבא.
אהבתי אותו יותר במהדורה השישית שלו...


תומר
 
איך אפשר להחליש צבא עם כמעט כל מה שעשו זה רק להוריד נק'?

הצבא נשמע בסדר,לא איזה שינוי מרגש.

וטל-אם מישהו יעלה מולי עם 6 סטגדונים אני אחייך כי סביר להניח שזה אומר שיש לו רק עוד 2 יחידות של 10 סקינקים וגיבור מסכן אחד.
 
mike wolvesfury אמר/ה:
איך אפשר להחליש צבא עם כמעט כל מה שעשו זה רק להוריד נק'?

הצבא נשמע בסדר,לא איזה שינוי מרגש.

וטל-אם מישהו יעלה מולי עם 6 סטגדונים אני אחייך כי סביר להניח שזה אומר שיש לו רק עוד 2 יחידות של 10 סקינקים וגיבור מסכן אחד.
אם ייתנו לעלות עם מלא סטגדונים בטח יחלישו אותם/יעלו להם נקודות או שבכלל לא ייתנו לעשות כזה דבר.
גם אם היו לי 6 סטגדונים לא הייתי עושה את זה... למרות שזה יכול להיות נחמד לראות איך זה ייראה :bones:
 
6 טגדונים שמישהו יצרח יאאאאאאאאא!!!!
זה אפשרי ואף אפשר לעשות את זה פלאפי אולי יקראו לזה צבא העתיקים ויכניסו סלאן אם מגיני מקדשים שיש לו בכל צד סטגדון שעליו רוכב פריסט ועוד סטגדון עתיק. :fire: :fire: :fire: ואפשר גם יחידה של מעופפים וסקינק פריסט על המכונף....ועוד שלוש יחידות של סקינק סקרמישרס. הדבר הזה יותר מהר משועל ששורפים לו את הזנב.
 
לגבי הורדת הנקודות- אני שמח... בהחלט יש הרגשה של איזון.
גם השינוי (המבורך) שעשו לסלמנדרות הוא נהדר- ובהחלט יאזן אותן.
אהבתי את החוק שמאפשר לטרודונים לעוף לתוך ומ.. יערות. חוק מגניב שממש מייחד אותם.
סקאר-ווטרן יותר חזק?! טוב, זה ייתן פייט טוב לסקינק שמאן...
סקינקים בשורות? נו שויין...

שינוים שאני לא אוהב:

*בראש ובראשונה- הוצאת השרצות... חבל... קונספט ממש טוב....
* למה להוריד את ההצבה המיוחדת של הזיקיות? למה לקחת אותם ולשלם כפול ולא לקחת סקינקים סיירים? בגלל עוד BS?
ועוד על יחידה מיוחדת.... חבל היחידה הזאת פשוט תעלם.
* אני לא רוצה לצעוק "גוואלד" , כי עוד לא ראיתי את היכולות של הסלאן...
אבל להוריד לו את ה+1 לדיספל ולהטלה, ולהוריד את החסינות למיסטכאסט- זה ממש להפשיט אותו...
אני לא הייתי מסתכן בלהציב קוסם של 600+ נקודות, רק בשביל האפשרות שהוא יחטוף מיסטכאסט וכל מודל שנוגע לו בבסיס (12 מודלים! יחטוף נזק... זה יהרוג את היחידה...)
כאילו- הרסו את ההרגשה של קוסם מגה-חזק כמו שהם אמורים להיות...
אבל שוב, לא ראיתי את היכולות...

עכשיו- לגבי הסטגודון...
אני אתחיל בכך- שאני ממש אוהב את המודל החדש ואני חושב שהתוספות שלו ממש מגניבות, ואני מרייר רק מהמחשבה על הביטים שיש שם...
אבל-
1. קני נשיפה גדולים? 2ק6?! מה זה מכונת יריה?
2. אני לא אוהד של תיאוריות קונספירציה... אבל סה"כ זה מודל שהושקע בו המון כסף, והוא בטח עולה הרבה לייצור...
אז בגלל שרק צבא אחד יכול לקחת אותו (ולא כמו איזה 8 צבאות כמו עם הקיט של הענק)- הדרך הכי טובה למכור ממנו עוד- זה לעשות ששחקנים יוכלו לקחת לא 2 אלה 4 ואף 6...
(כמו הטריק עם הפתח של המשחת-שיניים, למי שמכיר...)
ואני חושב שזה מסריח.... ששיקולים כלכליים משפיעים עד כדי כך (וזה לגיטימי שהם ישפיעו- אבל לא בכזאת רמה) על רשימת הצבא.

לסיכום- אני עדיין חושב שזה צבא מגניב לאללה...
 
עומרי הינה היכולות של הסלאן החדש:
1 - The Slann adds on free power dice to each casting attempt he makes. This dice doesn't come from the player power dice pool and is in fact "free". It can cause miscast and Irresistable Force as normal.
This basically is the same boost that Slann of the 2 gen. had. Its extremely powerfull and changes Your Mage into something to be reconed with in the magic phase. But unlike the expensive Slanns of the 2nd. generation in the previous book You can now get this abbility as the "free starting power" which means that You can have a magic phase powerhouse for 275p.

2 - The Slann can re-roll all miscast results.
3 - The Slann has the "regenaration" special rule
4 - The Slann can choose one lore from WHB rule book and he will know all 6 spells from that lore
5 - The Slann causes "Terror"
6 - The Slann is...and iam not exactly sure on this one....either immune to mundane attacks or magical attacks. Though i would go for the second option since it makes more sense.
 
לא משהו כלל וכלל...

1. שכחתי, איפה הטלפאתיה של הסלאנים? למרות שאף אחד כמעט ולא השתמש בזה, זה היה מאוד "פלאפי"... ולפעמים מועיל...

2. הסלאן הוא לא יצור לוחם! הוא לא אמור להיכנס לקרב... "התחדשות" והימנעות מהתקפות- קסומות/רגילות- זה לא משנה... זה בא כנגד ירי, ובואו נגיד שליריב יש יותר דברים חשובים מלירות עליהם (כמו סטגודונים) מאשר יצור עם 5W ו-ווארד מה שלא תמיד יהרוג אותו....

3. לגלגל מיסטאקסט- זה אולי ידידותי... אבל עדיין הוא סובל מזה...

4. טוב... נחכה וניראה... לדעתי- החלישו אותו...
 
חזרה
Top