ראשית, כישרון:
שביב נשמה [כללי]
בעזרת מיקוד של כוח הרצון שלך, אתה יכול לפצל את כוח החיים שלך לשני חלקים ולשלוח אחד מהם אל מחוץ לגופך.
דרישות: ריכוז 5 רמות, רצון ברזל.
תועלת: כפעולת סיבוב מלא, אתה יכול ליצור שביב נשמה במשבצת סמוכה. שביב הנשמה הוא בלתי מורגש ולא ניתן להשפיע עליו בכל דרך שהיא. אתה יכול להניע אותו כפעולה חופשית לכל משבצת בטווח 4.5 מ' ממך. אם יש לך קו ראייה והשפעה לשביב הנשמה, אתה יכול להשתמש בקווי הראייה וההשפעה שלו במקום בשלך. כל עוד יש לך שביב נשמה, אתה סובל ממחסר 2- לגלגולי יוזמה וגלגולי מיומנות מבוססי חוכמה. אתה יכול להעלים את שביב הנשמה כפעולה חופשית.
אחת ליום, אם אתה נכשל בהצלת רצון, אתה יכול לנצל את שביב הנשמה כדי לבטל את הכישלון. אתה נחשב כאילו הצלחת בהצלה, אך אתה הופך למזועזע למשך סיבוב אחד, שביב הנשמה נעלם ואתה לא יכול ליצור אותו מחדש עד היום הבא.
זוהי יכולת על-טבעית.
וכעת, המקצוע.
מקרין
הארות, הערות, הצעות, שיפורים, כבשים מכל הגדלים וגם סתם תגובות "יו, מגניב!" יתקבלו בברכה.
הפעם, כמו שבוודאי שמתם לב, לא הוספתי ציטוט. החלטתי להציב לכם אתגר (וגם לא הצלחתי למצוא אחד שמצא חן בעיניי). אתם מוזמנים להציע ציטוטים משלכם, ומי שיציע את הציטוט שהכי ימצא חן בעיניי יזכה בכמות מסוימת של נק"נ פורום שתיקבע על ידי, ע"פ איכות הציטוט (ולפחות 200).
הוא גם יזכה בתהילת עולם והנצחה לנצח נצחים ועדי עד, שזה גם נחמד.
שביב נשמה [כללי]
בעזרת מיקוד של כוח הרצון שלך, אתה יכול לפצל את כוח החיים שלך לשני חלקים ולשלוח אחד מהם אל מחוץ לגופך.
דרישות: ריכוז 5 רמות, רצון ברזל.
תועלת: כפעולת סיבוב מלא, אתה יכול ליצור שביב נשמה במשבצת סמוכה. שביב הנשמה הוא בלתי מורגש ולא ניתן להשפיע עליו בכל דרך שהיא. אתה יכול להניע אותו כפעולה חופשית לכל משבצת בטווח 4.5 מ' ממך. אם יש לך קו ראייה והשפעה לשביב הנשמה, אתה יכול להשתמש בקווי הראייה וההשפעה שלו במקום בשלך. כל עוד יש לך שביב נשמה, אתה סובל ממחסר 2- לגלגולי יוזמה וגלגולי מיומנות מבוססי חוכמה. אתה יכול להעלים את שביב הנשמה כפעולה חופשית.
אחת ליום, אם אתה נכשל בהצלת רצון, אתה יכול לנצל את שביב הנשמה כדי לבטל את הכישלון. אתה נחשב כאילו הצלחת בהצלה, אך אתה הופך למזועזע למשך סיבוב אחד, שביב הנשמה נעלם ואתה לא יכול ליצור אותו מחדש עד היום הבא.
זוהי יכולת על-טבעית.
וכעת, המקצוע.
מקרין
הקרנה, או הקרנת נשמה, או שילוח נשמה, או פיצול אישיות, או כל אחד ממגוון השמות האחרים הקיימים, היא דרך יוצאת דופן להשגת התעלות נפשית. שיטה זו אינה מוכרת או נפוצה, והידע עליה מועבר מפה לאוזן בקרב יודעי דבר. הרעיון מתבסס על שיטת יצירת שביב נשמה, והוא די פשוט. כאשר מקרין יוצר שביב נשמה, במקום לחלק את נשמתו לשניים בחוסר מודעות הוא מפריד כמיטב יכולתו בין חלקה הרוחני יותר של נשמתו, זה המקושר לכוחות עליונים ולחשיבה מעמיקה, לבין החלק החומרי של הנשמה, המקושר ליצרים ולדחפים הפשוטים שיש לכל יצור. בניגוד לשבבי נשמה רגילים, חלקה החומרי של הנשמה קשור במיוחד לגוף. כאשר היא מופרדת מהגוף, הנשמה יוצרת לעצמה באופן מיידי גוף מוצק למדי בתור תחליף. גוף זה יכול לחשוב בעצמו ולפעול בעצמו, אך הוא עדיין קשור למקרין, מה שמאפשר להם לפעול בתיאום ובשיתוף פעולה יוצאים מגדר הרגיל. צורתו של הגוף שנוצר אינה קבועה, ומושפעת ממוחו ונשמתו של המקרין. הוא יכול לשלוט בצורת הגוף שנוצר, אך מאחר שחלקה החייתי של הנפש אינו נתון תמיד בשליטה, גם המקרין עלול להיות מופתע מהצורה אותה לובש יציר נפשו.
דרישות
מיומנויות: ידע (דת) 8 רמות או ידע (טבע) 8 רמות או ידע (מאגי) 8 רמות.
כישרונות: שביב נשמה.
לחשים: היכולת להטיל לחשי קודש או מאגיה מדרג 1.
מכאניקה כללית
ק"פ: ק8.
תה"ב: בינוני.
הצלות טובות: רצון.
נקודות מיומנות לדרגה: 2 + מתאם תבונה.
מיומנויות מקצוע: דיבור שפה, ידע (דת)(תבנ), ידע (טבע)(תבנ), ידע (מאגי)(תבנ), מלאכה (תבנ), משלח יד (חכמ), פענוח כתבים (תבנ), ריכוז (חסנ).
מאפייני מקצוע
שליטה בכלי נשק ושריונות: מקרין אינו זוכה בשליטה בכלי נשק ושריון נוספים מעבר לאלו שהוא כבר שולט בהם.
דרגה 1
לחשים ליום: בדרגתו הראשונה, ובכל דרגת מקרין אי זוגית לאחר מכן, המקרין מקבל לחשים חדשים ליום ונחשב כאילו עלה דרגה במקצוע הטלת לחשים שהיה ברשותו לפני שהוא לקח דרגות כמקרין. עם זאת, הוא אינו מקבל כל תועלת אחרת שדמות הייתה מקבלת אם הייתה עולה דרגה במקצוע האמור מעבר לשיפור בדרגת המטיל ולחשים נוספים ליום. אם למקרין היו כמה מקצועות הטלת לחשים לפני שהפך למקרין, עליו לבחור באיזה מהם הוא מקבל את התועלת של לחשים נוספים ליום.
יציר (ע"ט): כאשר המקרין יוצר שביב נשמה, הוא יכול לבחור אם ליצור שביב נשמה רגיל או יציר. יציר, בניגוד לשביב נשמה, הוא מוצק ונראה לעין. הוא באותו גודל כמו המקרין ויש לו התקפה ללא נשק בהתאם לגודלו, אך יש לו הישג כשל יצור ארוך. היציר פועל בתורו של המקרין, כמו יצור רגיל. המקרין אינו יכול להניע את היציר, ובמקום ליציר מהירות תנועה קרקעית השווה לזו של המקרין והוא יכול להתרחק מהמקרין עד 18 מ'. ערכי התכונות של היציר שווים כולם ל-10, והוא משתמש בתוספי ההתקפה וההצלות הבסיסיים של המקרין. יש לו [10 + מתאם חוסן] נק"פ עבור כל דרגת מקצוע. אם היציר נהרג, המקרין אינו יכול ליצור יציר חדש במשך שעה (אך הוא יכול ליצור שביב נשמה רגיל).
מעבר לנאמר לעיל, יציר מתפקד כשביב נשמה. ניתן להעלימו כפעולה חופשית ולנצלו כדי לבטל כישלון בהצלת רצון.
מעלות: בדרגתו הראשונה המקרין בוחר שתי מעלות מהרשימה הבאה ליציר שלו, ואחת נוספת בכל דרגת מקצוע זוגית (2, 4, וכו'). לא ניתן לבחור מעלה פעמיים אלא אם נכתב אחרת. לפחות אחת המעלות שנבחרת בדרגה ראשונה חייבת להיות אחת מהבאות: מגן, רמך או תוקף.
מגן: המקרין זוכה בתוסף הדיפה 2+ לדרג"ש כאשר הוא סמוך ליציר. היציר מקבל תוסף 4+ לחוסן.
רמך: המקרין יכול לרכוב על הרמך. הרמך בוחר אם הוא מקבל מהירות קרקעית הגדולה ב-9 מ' ממהירותו הקרקעית של המקרין, או מהירות שחייה או טיפוס הגדולה ב-3 מ' ממהירותו הקרקעית של המקרין, או מהירות התחפרות או מעוף (תמרון ממוצע) הקטנה ב-3 מ' ממהירותו הקרקעית של המקרין. היציר מקבל תוסף 4+ לזריזות.
תוקף: היציר מקבל שתי התקפות טבעיות הגורמות 1ק6 נזק או התקפה יחידה הגורמת 2ק6 נזק. אם היציר אינו בינוני, הנזק מותאם לגודלו. היציר מקבל תוסף 4+ לכוח.
אופן תנועה נוסף: היציר זוכה באופן תנועה נוסף. הוא יכול לבחור במהירות שחייה או טיפוס הקטנה ממהירותו הקרקעית של המקרין ב-3 מ', או במהירות התחפרות או מעוף (תמרון ממוצע) הקטנה ממהירותו הקרקעית של המקרין ב-9 מ'. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים, בכל פעם מתקבלת מהירות נוספת.
זריז: היציר זוכה בתוסף קבוע 8+ לזריזות. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
חזק: היציר זוכה בתוסף קבוע 8+ לכוח. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
חסון: היציר זוכה בתוסף קבוע 8+ לחוסן. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
כישרון: היציר מקבל כישרון מרשימת הכישרונות הרגילים או מהכישרונות למפלצות. הוא חייב לעמוד בדרישות של כישרון כדי לקחת אותו. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
נשק טבעי: היציר זוכה בשני נשקים טבעיים הגורמים 1ק6 נזק או באחד הגורם 2ק6 נזק (או נזק אחר, בהתאם לגודל). לחילופין, הוא יכול לבחור בנשק טבעי שכבר יש לו. נשק זה גורם נזק כאילו היציר גדול בסיווג גודל אחד. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
שינוי גודל: היציר משנה את גודלו בסיווג גודל אחד, גדול יותר או קטן יותר. הוא זוכה בכל השינויים המתאימים (בתוספי התקפה, דרג"ש, היאבקות, הסתתרות וכו') מלבד בשינויים לתכונות ולדרג"ש טבעי. אם הוא גדל, הוא זוכה בתוסף 2+ לכוח ומחסר 2- לזריזות. אם הוא קטן, הוא זוכה בתוסף 2+ לזריזות ומחסר 2- לכוח. אם ליציר יש נשקים טבעיים, יש להגדיל או להקטין את הנזק שהם גורמים, בהתאמה. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
שיפור מהירות: מהירותו של אחד מאופני התנועה של היציר מוכפלת. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים, ובכל פעם ניתן לשפר מהירות חדשה או מהירות ששופרה, ובמקרה זה המהירות מוכפלת שוב (אך הכפלה שנייה נותנת מהירות הגדולה פי 3 מהמהירות המקורית, לא פי 4).
דרגה 3
חפיפה (י"ד): מדרגתו השלישית יכול המקרין לעבור דרך גופו המוצק של היציר שלו כאילו לא היה שם. המקרין והיציר יכולים לעבור ולעצור זה בשטחו של זה ללא הגבלה. אם המקרין חולק עם היציר את כל המשבצות שלו הוא זוכה במחסה, אך תוסף הדרג"ש המתקבל מהמחסה מועיל גם נגד התקפות קפא"פ.
דרגה 5
תיאום (י"ד): מדרגתו החמישית המקרין והיציר יכולים לשתף את תודעותיהם כדי ליצור תיאום מושלם. אם כל המשבצות של היציר או המקרין תפוסות על ידי השני לא ניתן לאגף אותם כלל, על כל המשתמע מכך (לדוגמא, נוכל אינו יכול לפגוע בהם בהתקפת פתע בעזרת איגוף, אך כן באמצעות הפתעה). אם המקרין והיציר מאגפים יחד יצור כלשהו, התוסף להתקפה שהם מקבלים מהאיגוף גדול ב-2+.
דרגה 7
תמיכה ביציר (י"ד): מדרגתו השביעית, המקרין יכול להתמקד ביציר שלו כדי לחזק אותו על חשבון יכולותיו השכליות של המקרין עצמו. כפעולה חופשית, המקרין יכול לתת ליציר שלו תוסף מסוים לכוח, לזריזות או לחוסן. המקרין מקבל מחסר זהה בגודלו לכל אחת מהתכונות השכליות שלו. התוסף לא יכול לעלות על דרגת המקצוע של המקרין, ולא יכול להיות גדול כך שהמחסר יביא את החוכמה או הכריזמה של המקרין מתחת ל-1 או את התבונה שלו מתחת ל-3.
דרגה 9
תודעה עליונה (י"ד): בדרגתו השביעית תודעתו המפוצלת של המקרין מאפשרת לו להתעלם ללא קושי מהשפעות לא רצויות. הוא זוכה בחסינות להשפעות פחד והשפעות המשפיעות על התודעה כל זמן שיש לו יציר.
דרגה 10
פירוד (י"ד): בדרגתו העשירית יכול המקרין להפריד לחלוטין בין תודעתו שלו, הרוחנית, לבין תודעתו של היציר, הבהמית יותר. כך כל אחת מהן משתחררת מהמגבלות של השנייה ועולה בכוחה. עם זאת, אם המקרין לא ייזהר הוא עלול לאבד את מוחו שלו.
היכולה שמישה אחת ליום, כפעולה מהירה. כאשר הוא מפעיל את היכולת, המקרין מקבל תוסף לחוכמה, לתבונה או לכריזמה שלו והיציר מקבל תוסף לכוח, לזריזות או לחוסן שלו. המקרין בוחר את גודל התוסף שהם מקבלים, אך התוסף לא יכול לעבור את דרגת הדמות שלו. המקרין יכול לסיים את השפעת היכולת כפעולה רגילה. המקרין אינו יכול להעלים או לנצל את היציר שלו כל עוד היכולת פועלת.
המקרין יכול ליהנות מיכולת זו למשך 2ק4 סיבובים (על השה"מ לגלגל בסתר) ללא השפעה שלילית. אם הוא לא מסיים את השפעת היכולת עד אז, גם המקרין וגם היציר הופכים למבולבלים. בכל תור, המקרין יכול לבצע הצלת רצון בד"ק [15 + מחצית התוסף] כדי לפעול כרגיל, אך הוא אינו מוסיף את מתאם החוכמה שלו לזריקת ההצלה. אם המקרין מסיים את השפעת היכולת לאחר שהוא הפך למבולבל, היציר נעלם והוא אינו יכול ליצור אותו מחדש עד היום הבא. הוא עדיין יכול ליצור שביב נשמה רגיל.
הערת ריבוי מקצועות: אביר קודש שלוקח דרגות כמקרין יכול להמשיך לקחת דרגות כאביר קודש כרגיל.
דרישות
מיומנויות: ידע (דת) 8 רמות או ידע (טבע) 8 רמות או ידע (מאגי) 8 רמות.
כישרונות: שביב נשמה.
לחשים: היכולת להטיל לחשי קודש או מאגיה מדרג 1.
מכאניקה כללית
ק"פ: ק8.
תה"ב: בינוני.
הצלות טובות: רצון.
נקודות מיומנות לדרגה: 2 + מתאם תבונה.
מיומנויות מקצוע: דיבור שפה, ידע (דת)(תבנ), ידע (טבע)(תבנ), ידע (מאגי)(תבנ), מלאכה (תבנ), משלח יד (חכמ), פענוח כתבים (תבנ), ריכוז (חסנ).
מאפייני מקצוע
שליטה בכלי נשק ושריונות: מקרין אינו זוכה בשליטה בכלי נשק ושריון נוספים מעבר לאלו שהוא כבר שולט בהם.
דרגה 1
לחשים ליום: בדרגתו הראשונה, ובכל דרגת מקרין אי זוגית לאחר מכן, המקרין מקבל לחשים חדשים ליום ונחשב כאילו עלה דרגה במקצוע הטלת לחשים שהיה ברשותו לפני שהוא לקח דרגות כמקרין. עם זאת, הוא אינו מקבל כל תועלת אחרת שדמות הייתה מקבלת אם הייתה עולה דרגה במקצוע האמור מעבר לשיפור בדרגת המטיל ולחשים נוספים ליום. אם למקרין היו כמה מקצועות הטלת לחשים לפני שהפך למקרין, עליו לבחור באיזה מהם הוא מקבל את התועלת של לחשים נוספים ליום.
יציר (ע"ט): כאשר המקרין יוצר שביב נשמה, הוא יכול לבחור אם ליצור שביב נשמה רגיל או יציר. יציר, בניגוד לשביב נשמה, הוא מוצק ונראה לעין. הוא באותו גודל כמו המקרין ויש לו התקפה ללא נשק בהתאם לגודלו, אך יש לו הישג כשל יצור ארוך. היציר פועל בתורו של המקרין, כמו יצור רגיל. המקרין אינו יכול להניע את היציר, ובמקום ליציר מהירות תנועה קרקעית השווה לזו של המקרין והוא יכול להתרחק מהמקרין עד 18 מ'. ערכי התכונות של היציר שווים כולם ל-10, והוא משתמש בתוספי ההתקפה וההצלות הבסיסיים של המקרין. יש לו [10 + מתאם חוסן] נק"פ עבור כל דרגת מקצוע. אם היציר נהרג, המקרין אינו יכול ליצור יציר חדש במשך שעה (אך הוא יכול ליצור שביב נשמה רגיל).
מעבר לנאמר לעיל, יציר מתפקד כשביב נשמה. ניתן להעלימו כפעולה חופשית ולנצלו כדי לבטל כישלון בהצלת רצון.
מעלות: בדרגתו הראשונה המקרין בוחר שתי מעלות מהרשימה הבאה ליציר שלו, ואחת נוספת בכל דרגת מקצוע זוגית (2, 4, וכו'). לא ניתן לבחור מעלה פעמיים אלא אם נכתב אחרת. לפחות אחת המעלות שנבחרת בדרגה ראשונה חייבת להיות אחת מהבאות: מגן, רמך או תוקף.
מגן: המקרין זוכה בתוסף הדיפה 2+ לדרג"ש כאשר הוא סמוך ליציר. היציר מקבל תוסף 4+ לחוסן.
רמך: המקרין יכול לרכוב על הרמך. הרמך בוחר אם הוא מקבל מהירות קרקעית הגדולה ב-9 מ' ממהירותו הקרקעית של המקרין, או מהירות שחייה או טיפוס הגדולה ב-3 מ' ממהירותו הקרקעית של המקרין, או מהירות התחפרות או מעוף (תמרון ממוצע) הקטנה ב-3 מ' ממהירותו הקרקעית של המקרין. היציר מקבל תוסף 4+ לזריזות.
תוקף: היציר מקבל שתי התקפות טבעיות הגורמות 1ק6 נזק או התקפה יחידה הגורמת 2ק6 נזק. אם היציר אינו בינוני, הנזק מותאם לגודלו. היציר מקבל תוסף 4+ לכוח.
אופן תנועה נוסף: היציר זוכה באופן תנועה נוסף. הוא יכול לבחור במהירות שחייה או טיפוס הקטנה ממהירותו הקרקעית של המקרין ב-3 מ', או במהירות התחפרות או מעוף (תמרון ממוצע) הקטנה ממהירותו הקרקעית של המקרין ב-9 מ'. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים, בכל פעם מתקבלת מהירות נוספת.
זריז: היציר זוכה בתוסף קבוע 8+ לזריזות. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
חזק: היציר זוכה בתוסף קבוע 8+ לכוח. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
חסון: היציר זוכה בתוסף קבוע 8+ לחוסן. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
כישרון: היציר מקבל כישרון מרשימת הכישרונות הרגילים או מהכישרונות למפלצות. הוא חייב לעמוד בדרישות של כישרון כדי לקחת אותו. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
נשק טבעי: היציר זוכה בשני נשקים טבעיים הגורמים 1ק6 נזק או באחד הגורם 2ק6 נזק (או נזק אחר, בהתאם לגודל). לחילופין, הוא יכול לבחור בנשק טבעי שכבר יש לו. נשק זה גורם נזק כאילו היציר גדול בסיווג גודל אחד. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
שינוי גודל: היציר משנה את גודלו בסיווג גודל אחד, גדול יותר או קטן יותר. הוא זוכה בכל השינויים המתאימים (בתוספי התקפה, דרג"ש, היאבקות, הסתתרות וכו') מלבד בשינויים לתכונות ולדרג"ש טבעי. אם הוא גדל, הוא זוכה בתוסף 2+ לכוח ומחסר 2- לזריזות. אם הוא קטן, הוא זוכה בתוסף 2+ לזריזות ומחסר 2- לכוח. אם ליציר יש נשקים טבעיים, יש להגדיל או להקטין את הנזק שהם גורמים, בהתאמה. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
שיפור מהירות: מהירותו של אחד מאופני התנועה של היציר מוכפלת. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים, ובכל פעם ניתן לשפר מהירות חדשה או מהירות ששופרה, ובמקרה זה המהירות מוכפלת שוב (אך הכפלה שנייה נותנת מהירות הגדולה פי 3 מהמהירות המקורית, לא פי 4).
דרגה 3
חפיפה (י"ד): מדרגתו השלישית יכול המקרין לעבור דרך גופו המוצק של היציר שלו כאילו לא היה שם. המקרין והיציר יכולים לעבור ולעצור זה בשטחו של זה ללא הגבלה. אם המקרין חולק עם היציר את כל המשבצות שלו הוא זוכה במחסה, אך תוסף הדרג"ש המתקבל מהמחסה מועיל גם נגד התקפות קפא"פ.
דרגה 5
תיאום (י"ד): מדרגתו החמישית המקרין והיציר יכולים לשתף את תודעותיהם כדי ליצור תיאום מושלם. אם כל המשבצות של היציר או המקרין תפוסות על ידי השני לא ניתן לאגף אותם כלל, על כל המשתמע מכך (לדוגמא, נוכל אינו יכול לפגוע בהם בהתקפת פתע בעזרת איגוף, אך כן באמצעות הפתעה). אם המקרין והיציר מאגפים יחד יצור כלשהו, התוסף להתקפה שהם מקבלים מהאיגוף גדול ב-2+.
דרגה 7
תמיכה ביציר (י"ד): מדרגתו השביעית, המקרין יכול להתמקד ביציר שלו כדי לחזק אותו על חשבון יכולותיו השכליות של המקרין עצמו. כפעולה חופשית, המקרין יכול לתת ליציר שלו תוסף מסוים לכוח, לזריזות או לחוסן. המקרין מקבל מחסר זהה בגודלו לכל אחת מהתכונות השכליות שלו. התוסף לא יכול לעלות על דרגת המקצוע של המקרין, ולא יכול להיות גדול כך שהמחסר יביא את החוכמה או הכריזמה של המקרין מתחת ל-1 או את התבונה שלו מתחת ל-3.
דרגה 9
תודעה עליונה (י"ד): בדרגתו השביעית תודעתו המפוצלת של המקרין מאפשרת לו להתעלם ללא קושי מהשפעות לא רצויות. הוא זוכה בחסינות להשפעות פחד והשפעות המשפיעות על התודעה כל זמן שיש לו יציר.
דרגה 10
פירוד (י"ד): בדרגתו העשירית יכול המקרין להפריד לחלוטין בין תודעתו שלו, הרוחנית, לבין תודעתו של היציר, הבהמית יותר. כך כל אחת מהן משתחררת מהמגבלות של השנייה ועולה בכוחה. עם זאת, אם המקרין לא ייזהר הוא עלול לאבד את מוחו שלו.
היכולה שמישה אחת ליום, כפעולה מהירה. כאשר הוא מפעיל את היכולת, המקרין מקבל תוסף לחוכמה, לתבונה או לכריזמה שלו והיציר מקבל תוסף לכוח, לזריזות או לחוסן שלו. המקרין בוחר את גודל התוסף שהם מקבלים, אך התוסף לא יכול לעבור את דרגת הדמות שלו. המקרין יכול לסיים את השפעת היכולת כפעולה רגילה. המקרין אינו יכול להעלים או לנצל את היציר שלו כל עוד היכולת פועלת.
המקרין יכול ליהנות מיכולת זו למשך 2ק4 סיבובים (על השה"מ לגלגל בסתר) ללא השפעה שלילית. אם הוא לא מסיים את השפעת היכולת עד אז, גם המקרין וגם היציר הופכים למבולבלים. בכל תור, המקרין יכול לבצע הצלת רצון בד"ק [15 + מחצית התוסף] כדי לפעול כרגיל, אך הוא אינו מוסיף את מתאם החוכמה שלו לזריקת ההצלה. אם המקרין מסיים את השפעת היכולת לאחר שהוא הפך למבולבל, היציר נעלם והוא אינו יכול ליצור אותו מחדש עד היום הבא. הוא עדיין יכול ליצור שביב נשמה רגיל.
הערת ריבוי מקצועות: אביר קודש שלוקח דרגות כמקרין יכול להמשיך לקחת דרגות כאביר קודש כרגיל.
הפעם, כמו שבוודאי שמתם לב, לא הוספתי ציטוט. החלטתי להציב לכם אתגר (וגם לא הצלחתי למצוא אחד שמצא חן בעיניי). אתם מוזמנים להציע ציטוטים משלכם, ומי שיציע את הציטוט שהכי ימצא חן בעיניי יזכה בכמות מסוימת של נק"נ פורום שתיקבע על ידי, ע"פ איכות הציטוט (ולפחות 200).
הוא גם יזכה בתהילת עולם והנצחה לנצח נצחים ועדי עד, שזה גם נחמד.