• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כשרונות אקזוטיים ומוזרים!

ברוח הקסמים והנשקים האקזוטיים והמוזרים:

חי יותר מדי (Too Much Live) [כללי]
אתה נאחז בחיים באופן מפחיד.
דרישות: 11 כושר לפחות, סיבולת, עמידות, קשיחות בסיסית 5+.
תועלת: אתה נהרג רק כשאתה מגיע לנק"פ שלילי ששווה לערך הכושר הנוכחי שלך. אם ערך הכושר שלך יורד מסיבה כלשהי ל-10 או פחות, אתה תמות רק ב- 10- נק"פ.
לדוגמה- הדקאטר(Headcutter) הוא ברברי קשוח (16 כושר) עם הכשרון "חי יותר מדי". הוא לא מת ב 10- נק"פ, אלא ב 16- נק"פ. כאשר הוא זועם, ערך החוסן שלו עולה ל- 20. יש להוריד את הנק"פ שלו ל 20- כדי להרוג אותו, כל עוד משך הזעם לא נגמר. אם הדקאטר מגיע ל 16- נק"פ או פחות, ואז משך הזעם נגמר, הוא מת.
מיוחד: לוחם רשאי לקחת את הכשרון חי יותר מדי כאחד הכשרונות הנוספים שלו.


ראייה מחוזקת [כללי]
התרגלת לחיים באור חזק משהאבולוציה אפשרה לך.
דרישות: רגישות לאור או עיוורון אור.
תועלת: אין לך רגישות לאור. אם הייתה לך תכונה של עיוורון אור, אתה מאבד אותה אבל נשאר עם רגישות לאור.



עוד בקרוב. תתחילו לפרסם.
 
גם שאתה לא התנועה אתה לא ממש יכול להתחמק מהתקפות ולהיות יעיל במיוחד בקרב... סביר להניח שגם אם מישהו יחתוך לך את היד תזוז כדי לגעת בה (מתוך אינסטינקט עמו שמזיזים מהר את היד מאש). טוב נכון שאר חברי הקבוצה יכולים להגן עליך עד שתעבור את האפס נק"פ (לכיוון החיובי)...
 
יש יותר סיכוי שהוא ינחית עליך מכת מוות אבל לא אמרתי שאי אפשר לעזור לו. לעבור אויב אחד בכדי להגן על עמית לקבוצה ביחוד שהוא מרוכז בלהרוג אותו זו לא בעיה.
 
סתם לידע כללי בעולם המערכה של וורקראפט דמות גוססת ככשהנק"פ שלה מגיע ל מינוס המתאם של הוסן שלה ומתה כשיש לה מינוס ערך החוסן שלה לדוגמה דמות בעלת 20 חוסן
תגסוס רק ב 5- ותמות רק ב 20- חזק! :eek:rcmad:
 
יש בעיה עם כשרון ה"חי יותר מדי" נניח יש לי כושר 16 אבל אני מקבל רעל שמוריד אותי ל7 יש לי בעיה כי אז אני אמות בקלות יותר.
אבל אל דאגה חשבתי על פתרון אפשר לעשות חוק חלופי שהכושר מחליף את ה-10 אבל יהיה מינימום של -4 לפחות. :eek:rcidea:
 
א. אני לא יודע על הכשרון של AGE, עד עכשיו.

ב. הכשרון קיים רק עבור משחקים שבהם הגסיסה היא מ- 1-, והמוות ב- 10-. אם אתם משחקים בשיטה אחרת, או לפי החוק החלופי בתעשייה הגובלינית(של טווח גסיסה אישי), או שאתה משחקים בשיטת ה-wound וה-vitality, הכשרון לא אמור להופיע אצלכם.

ג. א. מה, גם לך יש כישרון בשם "חי יותר מדיי"?
ב. תודה על ההערה. נערך.
 
סתם שאלה אתה יכול לזעום כשאתה גוסס? זה לא נשמע טוב
ואני יודע שזה כבר נמאס :| לשמוע על זה אבל בספר החדש יהיו גם כשרונות חדשים! :eek:rcsmile:
 
הנה כשרון עבור דמויות עם נשקים טבעיים:
זירוז התקפות [כללי]
אתה תוקף במהירות עם נשקים טבעיים.
דרישות: 6+ תה"ב, התקפה טבעית אחת לפחות.
תועלת: אתה רשאי לתקוף בכל סיבוב עם אחד מנשקיך הטבעיים כאילו היה נשק מוחזק. אם יש לך נשק טבעי כלשהו יותר מפעם אחת (שני טפרים, למשל), אתה משתמש בחוקי הקרב עם שני נשקים (או "לחימה בנשקים מרובים", ראה מגדיר המפלצות לפרטים), ויכול להלחם גם עם נשק, בהנחה שאתה יכול לאחוז אותו בנשק הטבעי(למשל שימוש בחרב והתקפת טופר, במקום שני טפרים).


כשרון לאלו שמשקיעים באש אלכימאים ואז מגלים שבדרגה 4 ההשקעה נהיית חסרת תועלת:
אלכימיה משופרת [יצירת חפצים]
אתה משלב במיומנות בין לחשים לאלכימיה.
דרישות: דרגת מטיל 4, זיקוק שיקויים, 6 רמות במלאכה(אלכימיה).
תועלת: כאשר אתה יוצר אש אלכימאים, חומצה, או חומר דומה, אתה רשאי להגדיל את ד"ק היצירה ב- 3 על מנת להוסיף לנזק קוביית נזק אחת\ על כל 4 דרגות מטיל. לא ניתן להגדיל את הנזק ליותר מפי 4 מהנזק הבסיסי.
לדוגמה- חומצה גורמת 1ק6 נזק והד"ק ליצור אותה הוא 15. אפשר להעלות את הד"ק ל- 18 כדי שהחומצה תגרום 2ק6 נזק. מטיל בדרגה 8 לפחות יכול להעלות את הד"ק ל- 21 כדי שהחומצה תגרום 3ק6 נזק, מטיל בדרגה 12 לפחות יכול להעלות את הד"ק ל- 24 כדי שהיא תגרום 4ק6, שזה המקסימום עבור חומצה.


מה דעתכם?

ותתחילו לפרסם גם, תודה.
 
db.il אמר/ה:
א. בבקשה די להעתיק ממני תמצאו שמות מקוריים משלכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ותכתבו לי כאן תודה בבקשה.
ב. יש בעיה עם כשרון ה"חי יותר מדי" נניח יש לי כושר 16 אבל אני מקבל רעל שמוריד אותי ל7 יש לי בעיה כי אז אני אמות בקלות יותר.
אבל אל דאגה חשבתי על פתרון אפשר לעשות חוק חלופי שהכושר מחליף את ה-10 אבל יהיה מינימום של -4 לפחות. :eek:rcidea:

לא, שלא תעז! אל תיצור כשרון שנותן לך חסרונות. זה אף פעם לא טוב. תעשה כישרון שכל עוד יש לך חוסן 11 ומעלה, אתה צריך -11 ומטה כדי למות, ואם החוסן שלך יורד על ידי גורם כלשהו, אתה רק צריך -10 כדי למות, גם אם יש לך חוסן 1. זה הפתרון הטוב ביותר.

לגבי האלכימיה המשופרת - זה פשוט חזק מדי. יש כשרון האדתי שעבור +10 לד"ק, אתה יכול להכפיל את ההשפעה (כלומר, כפול 2 הנזק, כפול 2 הזמן - לשק תפס רגל, וכדומה).
אבל הכשרון זירוז התקפות - מבריק!

הייתי מפרסם כאן כשרון מיוחד שהמצאתי עבור דמות כלשהי, שנותן קומבואים אדירים, והוא די משוגע לחלוטין (כשרון סגנון נשק וטקטי, שדורש שבעה כשרונות אחרים, שתי דרישות תכונות ותה"ב +12), אבל הוא בלעדי, כך שאני לא אפרסם אותו. אולי אם תתחננו...
 
פלאפי אמר/ה:
db.il אמר/ה:
א. בבקשה די להעתיק ממני תמצאו שמות מקוריים משלכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ותכתבו לי כאן תודה בבקשה.
ב. יש בעיה עם כשרון ה"חי יותר מדי" נניח יש לי כושר 16 אבל אני מקבל רעל שמוריד אותי ל7 יש לי בעיה כי אז אני אמות בקלות יותר.
אבל אל דאגה חשבתי על פתרון אפשר לעשות חוק חלופי שהכושר מחליף את ה-10 אבל יהיה מינימום של -4 לפחות. :eek:rcidea:

לא, שלא תעז! אל תיצור כשרון שנותן לך חסרונות. זה אף פעם לא טוב. תעשה כישרון שכל עוד יש לך חוסן 11 ומעלה, אתה צריך -11 ומטה כדי למות, ואם החוסן שלך יורד על ידי גורם כלשהו, אתה רק צריך -10 כדי למות, גם אם יש לך חוסן 1. זה הפתרון הטוב ביותר.

הפתרון לענין הזה הוא להשתמש בגבוהה מבין השנים (אם החוסן שלך הוא 11 אז להשתמש בחוסן אם הוא שבע אז ב 10-

האלכימיה המשופרת והזירוז התקפות הם טובים מאוד.
 
green dwarf אמר/ה:
פלאפי אמר/ה:
db.il אמר/ה:
א. בבקשה די להעתיק ממני תמצאו שמות מקוריים משלכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ותכתבו לי כאן תודה בבקשה.
ב. יש בעיה עם כשרון ה"חי יותר מדי" נניח יש לי כושר 16 אבל אני מקבל רעל שמוריד אותי ל7 יש לי בעיה כי אז אני אמות בקלות יותר.
אבל אל דאגה חשבתי על פתרון אפשר לעשות חוק חלופי שהכושר מחליף את ה-10 אבל יהיה מינימום של -4 לפחות. :eek:rcidea:

לא, שלא תעז! אל תיצור כשרון שנותן לך חסרונות. זה אף פעם לא טוב. תעשה כישרון שכל עוד יש לך חוסן 11 ומעלה, אתה צריך -11 ומטה כדי למות, ואם החוסן שלך יורד על ידי גורם כלשהו, אתה רק צריך -10 כדי למות, גם אם יש לך חוסן 1. זה הפתרון הטוב ביותר.

הפתרון לענין הזה הוא להשתמש בגבוהה מבין השנים (אם החוסן שלך הוא 11 אז להשתמש בחוסן אם הוא שבע אז ב 10-

האלכימיה המשופרת והזירוז התקפות הם טובים מאוד.

אפשר להחליף את זה לחוק חלופי לדעתי זה יותר טוב.
 
מחול הפגיונות[סגנון לחימה]
דרישות: שליטה בשתי ידיים, ירי מטווח אפס, ירי מהיר, תה"ב 3+.
תועלת: כאשר הדמות נכנסת להתקפה מלאה וברשותה סכין הטלה היא יכולה להטיל מספר סכינים ולדקור עם השאר, כך היא יכולה לבצע התקפת קפא"פ והתקפת טווח רחוק באותו הסיבוב, כמובן שהיא תסבול מהמחסרים עקב שימוש בכשרון ירי מהיר.

שגם אנשים אחרים יפרסמו.
 
שרון אמר/ה:
מחול הפגיונות[סגנון לחימה]
דרישות: שליטה בשתי ידיים, ירי מטווח אפס, ירי מהיר, קפיצה 7+, הופעה(ריקוד) 7+, תה"ב 3+.
תועלת: כאשר הדמות נכנסת להתקפה מלאה וברשותה סכין הטלה היא יכולה להטיל מספר סכינים ולדקור עם השאר, כך היא יכולה לבצע התקפת קפא"פ והתקפת טווח רחוק באותו הסיבוב, כמובן שהיא תסבול מהמחסרים עקב שימוש בכשרון ירי מהיר.

שגם אנשים אחרים יפרסמו.

הרעיון יפה, אבל לא כתוב בשומקום שאי אפשר גם לתקוף בקפא"פ וגם להטיל נשקים באותו סיבוב.
עם זאת, שיפורים לכשרון: צריך להוסיף לדרישות "שליפה מהירה" (כי רק עם הכשרון הזה ניתן להטיל נשקי הטלה כמספר הפעמים שהתה"ב הבסיסי שלך מרשה בסיבוב), ולהוריד את מיומנויות הקפיצה וההופעה. המיומנויות האלה פשוט לא קשורות. במקום זה, כדאי לשים 4 רמות בזריזות ידיים. חוץ מזה, הכל אחלה.
 
קודם כל כשאתה משתמש בירי לבכשרון ירי מהיר זה בדרך כלל כדי לירות משהו, עכשיו זה מאפשר לך או רק להטיל סכינים או להטיל סכין ולדקור עם סכין אחרת.

בקשר למיומניות אולי אני אשנה אבל אתה צריך להבין שכדי גם לדקור וגם לזרוק סכינים אתה צריך להפגין מידה רבה של אקרובטיקה וזה נראה כמו ריקוד מוזר יותר מאשר התקפה כלשהי(דמיין לוחם קופץ ושולח ידיים לכל כיוון). אולי אני אחליף את זה בלולינות.
 
חזרה
Top