ברוח הקסמים והנשקים האקזוטיים והמוזרים:
חי יותר מדי (Too Much Live) [כללי]
אתה נאחז בחיים באופן מפחיד.
דרישות: 11 כושר לפחות, סיבולת, עמידות, קשיחות בסיסית 5+.
תועלת: אתה נהרג רק כשאתה מגיע לנק"פ שלילי ששווה לערך הכושר הנוכחי שלך. אם ערך הכושר שלך יורד מסיבה כלשהי ל-10 או פחות, אתה תמות רק ב- 10- נק"פ.
לדוגמה- הדקאטר(Headcutter) הוא ברברי קשוח (16 כושר) עם הכשרון "חי יותר מדי". הוא לא מת ב 10- נק"פ, אלא ב 16- נק"פ. כאשר הוא זועם, ערך החוסן שלו עולה ל- 20. יש להוריד את הנק"פ שלו ל 20- כדי להרוג אותו, כל עוד משך הזעם לא נגמר. אם הדקאטר מגיע ל 16- נק"פ או פחות, ואז משך הזעם נגמר, הוא מת.
מיוחד: לוחם רשאי לקחת את הכשרון חי יותר מדי כאחד הכשרונות הנוספים שלו.
ראייה מחוזקת [כללי]
התרגלת לחיים באור חזק משהאבולוציה אפשרה לך.
דרישות: רגישות לאור או עיוורון אור.
תועלת: אין לך רגישות לאור. אם הייתה לך תכונה של עיוורון אור, אתה מאבד אותה אבל נשאר עם רגישות לאור.
עוד בקרוב. תתחילו לפרסם.
חי יותר מדי (Too Much Live) [כללי]
אתה נאחז בחיים באופן מפחיד.
דרישות: 11 כושר לפחות, סיבולת, עמידות, קשיחות בסיסית 5+.
תועלת: אתה נהרג רק כשאתה מגיע לנק"פ שלילי ששווה לערך הכושר הנוכחי שלך. אם ערך הכושר שלך יורד מסיבה כלשהי ל-10 או פחות, אתה תמות רק ב- 10- נק"פ.
לדוגמה- הדקאטר(Headcutter) הוא ברברי קשוח (16 כושר) עם הכשרון "חי יותר מדי". הוא לא מת ב 10- נק"פ, אלא ב 16- נק"פ. כאשר הוא זועם, ערך החוסן שלו עולה ל- 20. יש להוריד את הנק"פ שלו ל 20- כדי להרוג אותו, כל עוד משך הזעם לא נגמר. אם הדקאטר מגיע ל 16- נק"פ או פחות, ואז משך הזעם נגמר, הוא מת.
מיוחד: לוחם רשאי לקחת את הכשרון חי יותר מדי כאחד הכשרונות הנוספים שלו.
ראייה מחוזקת [כללי]
התרגלת לחיים באור חזק משהאבולוציה אפשרה לך.
דרישות: רגישות לאור או עיוורון אור.
תועלת: אין לך רגישות לאור. אם הייתה לך תכונה של עיוורון אור, אתה מאבד אותה אבל נשאר עם רגישות לאור.
עוד בקרוב. תתחילו לפרסם.