• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

תחיית האגדות- the end

אני מתגלגל אחורה כדי להתחמק ומחכה למצוא נקודת תורפה (פעולת הכנה)
"זה נראה לך כמו יצור שוחר שלום?" אני שואל את סרפין
OOG: עדיין לא אמרתה לנו איך הוא נראה!
 
the worldender

אתה מצליח לשרוט את ביטנו. וכשהוא רואה שיורד לו דם ומהבטן הוא שולף ארבע חרבות ותוקף אותך. הוא פוגע בך פעמיים ברגל הימנית ואתה נופל ומחזיק את הרגל. לאחר דקה הרגל שלך פיתאום חוזרת למצב רגיל והעור שלך מתחדש (חכה עד להתקפה הבאה שלך כי אתה על הריצפה).

idansh

אין כל כך נקודת תורפה אבל אתה רואה שהעורקים הראשיים שלו חשופים (אין לו שיריון).

תאור
גוף של בן אדם אם שני ידיים בכל צד, גידול על החזה, פה שנפתח מצד לצד ולא מלמטה למעלה, הרבה עיניים מה לעשות קשה לתאר אותו
 
OOG
דר- כנ"ל לגבי מה שעינדש אמר. משפחה ובית כבר אין. ואני מבקש, אלפית טרובדורית, ולא אלף טרובדור.
IG
האלפית החיננית קופצת על שולחן במהירות, שולפת את הסייף ובוחנת את היצור.הייתי בטוחה שנארלת' זה דבר שקשה למצוא... היא מוכנה לחמיקה מהירה מידיו המפלצתיות של היצור, ולאחר מכן תקיפה שמשתמשת ביתרון של תנופת מכתו של הנארלת'.
 
סירפין נעמדת בחזרה במהירות, ורצה להתקפה נוספת נגד היצור, מנסה להתלם מהכאב ברגלה.
אז זה נארלת', או משהו כזה. עלי לזכור לשאול את האלפית לגבי זה...
 
לוסיאנה, בתנועות שנראות כמעט כמו ריקוד, נעה במהירות לכיוון צווארו של היצור דמוי האדם עם הסיף שלה, כאשר היא מנסה קרוע את קנה הנשימה\איבר הנשימה\ מקום אחר בגרון של היצור. אם היא מצליחה, היא מנסה להישאר כמה שיותר זמן על היצור, כדי שהחשמל יפעל לזמן ממושך.
OOG
לא נראה לי שהבנתי איפה אנחנו... כולנו באותו מקום או במקומות נפרדים?
וורלדאנדר, ועידנש קראתם את המחשבות שלי או משהו?
חשבתי שזה בנוהל של מחשבה "דיבור" פעולה... אם לא תסלחו לי אבל זה מה שהתכוונתי אליו.. אלא אם כן אתם קוראי מחשבות לא יכולתם לדעת מה חשבתי על הנארלת'..
 
סירפין מנצלת את התקפתה המוצלחת על הנארלת' ומשגרת דקירה מדויקת לכיוון חזו השעיר של היצור.
OOG
סורי. הייתי בטוח שאתה אומר את מה שחשבת על הנארלת'.
 
סירפין מחזירה את חרבה לנדן. לאחר שהיא מסדירה מעט את נשימתה היא פותחת ואומרת בחיוך רגוע "כדאי שנצא מכאן. אין לדעת עוד כמה כאלה יכנסו."
 
לוסיאנה מוחה את הדם מעל הסייף שלה (הוא בלי חשמל עכשיו, ברור?) ומחזירה אותו לנדן בחיוך. "לפעמים, חייבים לפעול בדרכי האלימות. זה מה שגרם לי לאבד את משפחתי, אבל כבר מזמן הבנתי שלפעמים אין ברירה". היא בוחנת את הסובבים, וכשהיא מבינה שרובם אינם יודעים מה קרה, היא מתחילה להסביר. ""מוות מחריד", זה פירוש השם של הנראלת'. הנארלת' הוא יצור שעבר מוטציה בעזרת כישוף מזוויע שהשתלט על מוחו בנוסף לדברים הנוראיים שגרם לגופו. בתור נקמה על האוול שעשו לו, הוא מסתובב, או יותר נכון הסתובב בעולם כדי לזרוע הרס." לאחר שהיא מסיימת את המילים, היא אומרת "אני לוסיאנה, אומנית נודדת לשרותכם." אני מקווה שלא נצטרך להילחם יותר מדי... כבר למדתי שעדיף להישאר נקיה מדם.
 
סירפין פוסעת לאט אל מחוץ לדלת בקשתה שלופה, מסתכלת לכל הכיוונים. כשהיא בטוחה שהסכנה חלפה היא רצה קדימה לקבל תצפית יותר טובה על החור בשמיים.
היא פותחת כבדרך אגב ואומרת במהירות "סירפין פיגוט, שומרת יערות וציידת."
 
"אני לא בטוחה ששמעתי עליך, אורניר, אבל אני מזהה את השם סירפין..." אומרת לוסיאנה. לוסיאנה יוצאת מהדלת הפתוחה תוך כדי סידור שערה לאחר הקרב הקשה, ומסתכלת בכיוון החור. "זה ממש יפה, לא חושבת?" היא אומרת לסריפין. זה חומר ממש טוב להצגות וסיפורים..
 
חזרה
Top