• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שיר של אש ושל קרח, פרק חמישי [ הסתיים ]

סטטוס
נעול לתגובות.
ooc: ג'ופרי וסאנסה תפסו את אריה ומיקה מתאמנים בחרבות, ג'ופרי באבירות הידועה שלו התחיל להתעלל במיקה, אריה התקיפה אותו, ניימריה הצטרפה לחגיגה. אריה זרקה את החרב של ג'ופרי לנהר וברחה, מיקה גם כן. בברור שהיה ג'ופרי טען כי הוא זה שהותקף, וסאנסה נעמדה לצידו. סרסיי התעקשה שהזאבה של אריה תומת, אריה וג'ורי הבריחו את ניימריה (לא בטוחה באיזה סדר היו השניים האחרונים) במקום זה סרסיי החליטה להרוג את ליידי.
אלה הקווים הכללים בכל מיקרה.
 
ooc: אוקיי אז אני אערוך את ההודעה שלי למעלה והנה ההמשך:

IC:

"ובכן, אחרי תקרית די מצערת שבה כנראה ג'ופרי התעלל באחד מחבריה של אריה, היא וניימריה תקפו אותו. נאלצנו להבריח את ניימריה כדי שסרסיי לא תהרגו אותה, אבל היא הרגה את הזאבה של סאנסה במקום" ג'ורי מניד בראשו
 
סאנדרין, מושפלת ונעלבת, יורדת לבסוף מהעץ, שוחת מבט זועם בדיאנה, כאומרת
את נהנית מכל רגע, נכון? לאחר מכן, היא תופסת מקום ליד דזמונד, רחוק מג'ורי, דיאנה והזאבה.
נימרייה נוהמת לעברה בתעוב, אבל מצייתת לדיאנה ולא מנסה לתקוף פעם נוספת (מלבד חשיפות שיניים). נימרייה מרחרחת את ג'ורי פעם נוספת, מביטה לעבר מעלה מלך ומיללת, ואז מסתלקת בזנב מורם ומתעלמת ממנו בהפגנתיות. לאחר כמה דקות הליכה היא נעלמת אל בין השיחים.

ooc: תגובות מכולם.
 
ג'ורי מחייך וקורא בעקבות ניימריה "כפוית טובה שכמותך, הצלתי אותך!" הוא מניד בראשו שוב ומצקצק בלשונו. "ובכן, מתקדמים לצפון?" הוא שואל את דיאנה "או שאת רוצה להחזיר את שני הקרובים שלך לבני פריי האחרים ולהתקע איתם?"
 
דיאנה מחייכת אל סאנדרין זה היה משעשע... אבל עכשיו דזמונד מגן עליך. בה.
"טוב, אני צריכה להחזיר אותם... או שבעצם, היי וולדה מרט, רוצים לבקר בווינטרפול?" היא צוחקת "אבל ברצינות, צריך להחזיר אותם... אני לא חושבת שאבא שלי יכריח אותי להשאר." הוא יכול לנסות כמובן, אבל אני אלך בכל זאת. "חוץ מי זה, פשוט נחזור לדרך המלך, זה בכל זאת בכיוון." היא עולה על הסוס "ג'ורי, תוכל לרכב איתי, ואני מניחה שתירצי לרכב עם דזמונד סאנדרין?" היא קורצת אליה. זוג יונים...
 
סיפור מעניין. מסתבר שיש לסאנדרין אפילו אותו ריח שיש למלכה (טוב, זאבים ידועים בחוש הריח שלהם ואין להם חוש ראיה מפותח כמו המקבילה האנושית).האם סנדרין היא "צל" של סרסיי? אני מניח שמהותה המדויקת של סאנדרין תיחשף מתישהוא (וסביר להניח שסנדרין יודעת משהו בנוגע לטבעה).

בפעם האחרונה שבדקתי, רק בני לאניסטר משתמשים בממרה של בני לאניסטר. מכיוון שדזמונד
והאריס נמנים עם הבתים קנינג ואסטרן בהתאמה, אמורות להיות להם מימרות משלהם. האם הם
שייכים לאחד הענפים הצדדיים של בית לאניסטר ['אסטרן' נשמע יותר כוריאציה של 'סטארק']?
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top