• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 רעיונות לוואן-שוט האלווין?

אז האלווין מתקרב, ואני רוצה להריץ לכמה חברים וואן-שוט מפחיד ביום שישי הקרוב. אנחנו כבר משחקים קבוע בימי שישי, ורוב השחקנים מתחילים או בעלי מעט ניסיון. אני לא רוצה להעמיס עליהם עם בניית דמות, אז הודעתי להם שיוכלו להשתמש בדמויות הנוכחיות שלהם מהקמפיין שלנו (דרגה 5).
עכשיו מגיע החלק הקשה - לכתוב או למצוא הרפתקת וואן-שוט אימה למהדורה 5 לארבע דמויות בדרגה 5. אני אשמח לרעיונות והצעות.
 
זה מאד לחוץ להמציא הכל עד שישי לדעתי, אבל האינטרנט עכשיו מפוצץ במלא תרחישים מפחידים לערב אחד, לא זוכר כרגע בעל פה אבל זה מאד מדובר לאחרונה מן הסתם.
אני לגמרי חושב על לחפש משהו מוכן, אבל אם אתם לא נעולים על מו"ד 5, יש תרחישי ערב אחד של קת'ולהו שפשוט מראש נועדו לאימה כחלק מהשיטה (קשה להעביר אימה במו"ד 5 שהיא פנטזיה אפית).
אם אני אמצא בכל זאת משהו קונקרטי למו"ד 5 אעדכן.
 
אני לגמרי חושב על לחפש משהו מוכן, אבל אם אתם לא נעולים על מו"ד 5, יש תרחישי ערב אחד של קת'ולהו שפשוט מראש נועדו לאימה כחלק מהשיטה (קשה להעביר אימה במו"ד 5 שהיא פנטזיה אפית).
אני אקרא ואצפה בסרטונים על השיטה, תודה!
יש את המודול החביב הזה-
תודה, אני אקרא.
 
אבל אם אתם לא נעולים על מו"ד 5, יש תרחישי ערב אחד של קת'ולהו שפשוט מראש נועדו לאימה כחלק מהשיטה (קשה להעביר אימה במו"ד 5 שהיא פנטזיה אפית).
אם כבר, אמליץ על משחק כמו Dread או אולי אפילו ten candles בשביל חד"פ אימה. שניהם ייחודיים ומגניבים ועם המון תרחישים חינמיים באינטרנט.
 
אם כבר, אמליץ על משחק כמו Dread או אולי אפילו ten candles בשביל חד"פ אימה. שניהם ייחודיים ומגניבים ועם המון תרחישים חינמיים באינטרנט.
וואו Dread מעולה וכייפי, אבל יש קצת לקרוא ולהשיג מגדל ג'אנגה.
אני חושב שאני ארצה יום אחד גם להריץ.

Adam Gavriely Adam Gavriely אתה מכיר את Arcane Library? יש שם בחורה מאד מוכשרת בשם קלסי שמחברת הרפתקאות מגניבות, קלילות וכיפייות והכי חשוב - יש לה עיצוב מנצח וברור.
היא חיברה את התרחיש הבא במיוחד כחד"פ אימה, עולה כמה דולרים, אבל אפשר לסמוך על האיכות של המוצרים שלה.

 
תדליק 7 נרות, ותכתוב הרפתקאת אימה (אנשי זאב, ערפדים, מסתורין-רצח עם כת שמתחבאת בבניין מאפיה אפל עם דם על הקירות וסימנים מוזרים שנועדו לזמן שד או רוח). כל (זמן המשחק חלקי 7) דקות, כבה נר. כשנכבים כל הנרות, מה שמנסים למנוע כבר בוצע - הכול עבוד.
(דרך אגב, הכול חשוך חוץ מהנרות, אחרת זה מאבד את הרעיון, ואפשר עוד נרות מסביב לשולחן (שה7 יהיו באמצע) כדי שיהיה אור לדפי דמות וקוביות וכאלה).
 
תדליק 7 נרות, ותכתוב הרפתקאת אימה (אנשי זאב, ערפדים, מסתורין-רצח עם כת שמתחבאת בבניין מאפיה אפל עם דם על הקירות וסימנים מוזרים שנועדו לזמן שד או רוח). כל (זמן המשחק חלקי 7) דקות, כבה נר. כשנכבים כל הנרות, מה שמנסים למנוע כבר בוצע - הכול עבוד.
(דרך אגב, הכול חשוך חוץ מהנרות, אחרת זה מאבד את הרעיון, ואפשר עוד נרות מסביב לשולחן (שה7 יהיו באמצע) כדי שיהיה אור לדפי דמות וקוביות וכאלה).
אהבתי, רעיון יפה!

בDread משתמשים במגדל ג'אנגה, בכל פעם ששחקן רוצה לבצע פעולה מורכבת, אם המגדל נופל - הדמות מתה!
הרבה לחץ ומתח לכל אורך המשחק.
 
אהבתי, רעיון יפה!

בDread משתמשים במגדל ג'אנגה, בכל פעם ששחקן רוצה לבצע פעולה מורכבת, אם המגדל נופל - הדמות מתה!
הרבה לחץ ומתח לכל אורך המשחק.
מגניב!
נ.ב. כשעושים את הזה עם הנרות, צריך להיזהר - כשמכבים נרות בנשיפה, יש את הסכנה שתכבה יותר מדי נרות, וכשמכבים עם כוס - צריך להיות מאוד מדויקים עם כמות הזמן שמשאירים את הכוס - שלא תיצור וואקום ותעיף שעווה לכל עבר (שתנחת על הנרות האחרים ותכבה גם אותם) עם הרמת הכוס (לא היה לי ממש כיף כשזה קרה).
 
תדליק 7 נרות, ותכתוב הרפתקאת אימה (אנשי זאב, ערפדים, מסתורין-רצח עם כת שמתחבאת בבניין מאפיה אפל עם דם על הקירות וסימנים מוזרים שנועדו לזמן שד או רוח). כל (זמן המשחק חלקי 7) דקות, כבה נר. כשנכבים כל הנרות, מה שמנסים למנוע כבר בוצע - הכול עבוד.
(דרך אגב, הכול חשוך חוץ מהנרות, אחרת זה מאבד את הרעיון, ואפשר עוד נרות מסביב לשולחן (שה7 יהיו באמצע) כדי שיהיה אור לדפי דמות וקוביות וכאלה).
זה בדיוק המשחק ten candles עליו המלצתי, רק שיש 10 נרות ולא 7.
 
הייתי רוצה להוסיף 2 נקודות:

א) אתה מדבר על וואן-שוט ולכן אביזרים ואווירה הם דבר מצוין. הרעיון של נרות נהדר בעיני, מוזיקה גם יכולה לתרום… ומה שנשאר זה רק לקנות דלעת, לא?

ב) פעם היה טרנד כזה שבמודולים יש כל מיני סיטואציות ששום קסם קיים לא יכול ליצור או לפחות לא תמצא את זה בחוקים הכתובים: כך למשל בקללתו של זנטון האל נתן לכוהן שלו חסינות מוחלטת מפני כל התקפה עד שהקמע/אבן חן/ חפץ שקר כלשהו יימצא בקרבת הכוהן והקסם יישבר. לא היה לחש כזה במשחק. גם לא היו חוקים לזה. מכירים את המילים הללו ״זה קסם״? אז פעם זה היה נפוץ.

אפשר לאהוב את זה ואפשר לחשוב שזה פוגם באווירת הצפיות של המשחק, אבל דווקא כשמדובר בוואן-שוט שמטרתו באופן ברור היא לעשות קצת כיף בהאלווין - זה מתבקש.

אז מה אני בעצם אומר? שחק עם מו״ד 5, אל תשנה. פשוט תוסיף ״קללה רבת עוצמה״, ״קסם מוזר״, ״התערבות שטנית״ או וואטאבר;
כך למשל הזומבים ששוטפים את הכפר מחוסלים אך קמים מייד לאחר מכן עד שיישרפו באש הקדושה שבוערת בלב המקדש; לחשים פועלים, אבל עולים יחידת לחש אחת יותר; למפלצות יש עמידות לכלי נשק רגילים אלא אם אתה עומד על אדמה קדושה;
השמיים הם הגבול. אתם מכירים רק מו״ד? יש לך מטרה ברורה אוף פליי להעביר תחושה מסוימת לשחקנים? אל תיתן לשיטה לעצור אותך - השיטה היא כלי בלבד. תתאים אותה.
 
הצעה: אל תעביר אימה, תעביר Pyramid: Mock Horror Adventures (הקישור הוא למדריך מ-1994 שעדיין תקף)... זה הרבה פחות עבודה ממשחק אימה וזמן זו פונקציה כשאתה מכין דברים מהיום למחר-מחרתיים.
 
אני די בטוח שכבר כתבו את זה, אבל רק למקרה שלא-
סאונדים. מוזיקה. לא משנה מה אתה מריץ, בוואן שוט אימה זה אפקט חשוב. כדאי מוזיקה ברקע, משהו עם צרחות אקראיות וצחוק מרושע מדי פעם. כדי להפעיל מהטלפון נגיד, ולהחליש כשאתה מתאר משהו. חוץ ממוזיקת רקע, השימוש באפקטים מכוונים חשוב גם כן.
 
חזרה
Top