• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

גופתה המשוספת של הלגיונרית קמה לתחייה, רסיסי כפור דקים מתחילים להופיע עליה ועורה מחוויר ונעשה כמעט כחלחל בעוד היא קמה כאל מתה חצי קפואה תחת שליטתה של האדונית החדשה שלה. במבט מת היא משליחה מכה אל עבר היצור העורבני העומד לידה ופוגעת בו בחוזקה. מיד לאחר מכן, רוח הרפאים המעונה של טאליה יוצרת רסיס של קרח מהאוויר ומשליחה אל עבר אותו יצור, והרסיס פוגע בו ומתנפץ על חזהו.

META
תור להט
 
להט מקלל כשהוא רואה את ההפרעה הלא צפויה. הוא שורק ליציר הסוד שלו וצועק ''תמצא את אלאניה, תשמור מרחק ,תחזור אלי עם דיווח!" והוא פונה להתמודד עם האויבים החדשים.

אצבעותיו עטויות השריון של להט מרצדות זו מעל זו, משרטטות באוויר תבנית מעגלית מורכבת. בין הרונות השטניות הזוהרות, נוצרת מסה של קווים לבנים מורכבים, שמחשל הקסם מעביר דרכה את היד שלו, עוטה אותה בחומר דמוי הקורים.

ואז, בשני צעדים מהירים, הוא מתקרב לעבר הקבוצה הרחוקה יותר של העורבנים, ומכה באגרופו פעם, פעמיים, שלוש.
בפעם השלישית, הקורים עפים בסחרור מאצבעותיו, מתרחבים ומתפרשים לרשת אפרפה ומעלת אדי כפור, שנזרקת על פני העבר האחר של הרחוב.
Meta
מטיל WEB על משבצות A:D 4:7

השטח נעשה תוואי שטח קשה, יצורים שמתחילים את תורם בתוכו או נכנסים אליו צריכים להציל זריזות בד''ק 14, או להעשות restrained. בתורם הם יכולים לנצל פעולה כדי להטיל בדיקת כוח נגד ד''ק ההצלה כדי לצאת לחופשי.
 
הרשת של להט נפרשית באוויר ואז נוחתת על שלושת היצורים, אחד מהם מצליח לחמוק בזמן אך השניים האחרים נלכדים תחתיה. האחד שמצליח לחמוק מסתער על להט בצווחות, שולף שני טפרים חדים כתער ומנסה לשסף את הממציא המסכן. אחד מן השניים שנלכדו מנסה לשווא לקרוע את הרשת מאליו, בעוד השני מביט בחמת זעם לעבר להט, פותח את מקורו וצווח צווחה נוראית, גל של קול יוצא מגרונו ופוגע באוזניו של להט.
בצד השני של הכיכר, העורבני הפצוע מחזיר אש כנגד הזומבית ומשסף אותה פעמיים, פוצע אותה קשה בעוד היא מתקרבת חזרה אל הקבר. היצור המגודל דמוי הינשודוב צווח בתאוות דם, ומסתער על להט המסכן המותקף מכל הכיוונים, מתקיף אותו עם מקורו וטפריו.

META
עורבני 1: שתי התקפות על הזומבית פוגעות. חוטפת סה"כ 14 נזק (היא כרגע על 8 נקפ)
עורבני בריון: נע מול להט (חוטף מזדמנת מהזומבית, 4 נזק). מקור: 5+6=11, פספוס. טופר: 14+6=20, בפגיעה 13 נזק.
עורבני 2: לא נתפס ברשת, נע ללהט. התקפה ראשונה - 10+5=15, בפגיעה 5 נזק. התקפה שנייה - 17+5=22, בפגיעה 9 נזק.
עורבני 3: נתקע ברשת, מנצל פעולה בניסיון להשתחרר, נכשל.
עורבני צעקן: נתקע ברשת, מטיל צווחה על להט: להט צריך להצליח בהצלת חוסן ד"ק 13 או לחטוף 5 נזק רעם, 2 נזק בהצלחה.

תור זוהאן וליילאני
 
ליילאני ממהרת קדימה בביטחון ומתמקמת בין טאליה לערבוני הגדול ביותר כשהיא בטוחה שהשריון החדש של יעזור להם לעמוד בפני התקפותיו. לאחר שהיא מתמקמת, היא ממהרת להנחית את חרבה בכיוונו של הבריון באומרה "אפילו ילד יודע להרים חרב ולתקוף, אך כדי לנצח בקרב צריך לדעת גם כיצד להגן על עצמך" . חדי העין יכולים לראות הבזק כחול העובר בחרבה של ליילאני כשהיא מנחיתה את המכה השנייה.
META:
התקפה 1: 6+8=14
נזק: 3+5=8
התקפה 2: 12+8=20
נזק: 4+5=9
אם אחת ההתקפות פוגעת משתמש בטבעת ברק-חורך כדי ליצור 2 נזק חשמל ועל הבריון להצליח בהצלת חוסן בד"ק 14 או להפוך להמום (Stunned) עד סוף תורי הבא.
 
זוהאן סוקר את שדה הקרב. הם חייבים לסיים עם העורבנים במהירות - אסור לתת לאלאניה להתחמק. הוא נזכר בקרב נגד הבריונים מבית קאטון לפני כמה ימים, ותוהה אם יוכל לשחזר את מה שעשה אז עם האבן האיונית בכוחות עצמו. הוא ממקד את הכוח המאגי שלו לאגרופו, שמתחיל להאיר בעוצמה. הוא מכוון אותו לכיוון הכללי של המזרקה, ומשחרר את האנרגיה שאגר באחת. רגע לפני שהניצוץ ששוחרר מאגרופו של זוהאן פוגע במים שבמזרקה, הוא מתפוצץ. במהלך השניות הבאות, לא ניתן לראות בשדה הקרב דבר מלבד אור, אש, ועשן.

META
פעולה רגילה: יורה כדור אש על הנקודה שבמרכז המזרקה. ברדיוס נמצאים כל האויבים חוץ מעורבני מס' 2 והגופה של הליגיונר.
נזק: 9d6=40, חצי נזק למי שמצליח בזריקת הצלה בד"ק 15
 
ליילאני נועצת את חרבה ביצור הגדול מולה, גורמת לו לדמם, כשלפתע פיצוץ אדיר כמעט מפיל אותה ואת טאליה מרגליהן. כשהאור גווע והרעש באוזניים נרגע, אתם יכולים לראות את שניים מן היצורים הקטנים חרוכים לחלוטין, וגם היצור דמוי הינשודוב שוכב על הרצפה עם חור גדול שרוף בבטנו, גופתו כמעט קרסה על להט וליילאני. היצור האוחז במטה נפל על ברך אחת בין השאריות הבוערות של הרשת של להט, זועק בעודו נשרף בחיים, והיצור האחרון העומד ליד להט מביט בבהלה במתרחש סביבו, כאילו מתחרט על הבדיחה שלא נגמרה משהו.

META
עורבני 1,3 והבריון מתים.
תור להט וטאליה
 
טאליה מצביעה על אחד העורבנים שחוסלו, משלחת בו אנרגיית מוות במטרה להחליש את ההגנות שלו ולהפיל אותו, בזמן שבו רוח כפור מטיחה בו רסיסי קרח.
META
משתמש בchill touch על עורבני 2- 11+8=19 בהתקפה, 3 נזק מווות בפגיעה

רוח כפור מטיח בו רסיס קרח
11+6=17 בהתקפה, בפגיעה 6 נזק קור
 
להט פוסע קדימה, וקורא למורשתו השטנית. השריון לא הספיק לעטות את כל גופו, וניתן לראות את עורו האדום-סגלגל של להט בוהק באוויר הקריר, כמו מקור שני של להבות שעומד מנגד למגדל הבוער. הקול שלו רועם ברחבי הכיכר כשהוא צועד לעבר העורבני הנותר ומרים את ידו, נותן למעגל הרונות שעל כפפתו המשוריינת לזרוח ולזמזם בקול מסוכן. "מי אתם? מה מעשיכם כאן? איפה הקוסמת שבמגדל? תחיל לדבר, ואולי תצא מזה בחיים!"
meta
מטיל thaumaturgy בשביל יתרון בבדיקת איום
בדיקת איום -
19+3=22
 
בזמן שהיצור שהיה תחת הרשתות של להט נשרף למוות לאיטו, האחד שעומד מולכם נפגע מההתקפות של טאליה ונופל על ברכיו. אל מול האיום של להט, היצור מתחיל לצחקק צחוק זדוני, צחוק שמעיד שהוא בבירור מחוץ לדעתו. "האלפית האפלה!" הוא מקרקר בקול צווחני, "בובה מטומטמת! זונה של האדונית! עובדת בשבילנו! חושבת שהיא תציל את עצמה, תציל את כולכם! אבל היא תביא כאוס בשמנו! מטומטמת!"
 
כשלייאלני מגיעה אל היצור היא לא מהססת ומשתמשת בחרבה כדי להעניק לו מוות מהיר ונטול כאבים. כשהיא מנגבת את חרבה מהדם שעליה היא שואלת את האחרים כאילו היא לא עשתה עכשיו משהו מיוחד, "אז התוכנית עדיין בעינה? נשלח את הומונוקולוס לסייר ונחכה לאלאניה שתצא מהמגדל?"
 
"אני חושב שכדאי שנזוז. אפילו אם אלאניה באמת בתחתית המגדל, כניסה פנימה תהיה מלכודת מוות. לא נוכל לצאת מבלי להתמודד עם האש והליגיונרים. אם כמה שאני שונא להגיד את זה, זה הזמן לסגת."
 
"אני לא מבצעת נסיגה!" ליילאני מגיבה כמעט מיד "אני לא בורחת! אני לא אתן לאלאניה להסתובב חופשי בגלל כמה לגיונרים." למרות דבריה, לא נראה שליילאני ממהרת להיכנס לבניין הבוער או שהיא בכלל מתלהבת מהרעיון.
 
"בריחה בשלב הזה תהיה חסרת תועלת, לא רק שנאבד את הטרף שלנו, גם נגרום לה לדעת שאנחנו פה, הדבר היחידי שנוכל לעשות הוא להתחבר עם האויבים שלנו נגד אויבת גדולה יותר, אולי נוכל לגרום לאנשי הליגיון להיכנס למגדל בשבילנו, ולספוג את האש."
 
"נגיד להם שמי שעשתה את זה נמצאת שם?" היא מצביעה על המגדל. "אני רוצה להאמין שבני האדם לא השתנו עד כדי כך במאות האחרונות והם עדיין נוטים להאמין שהאחד שמזמן שדים ברחוב הוא האחד שצריך להתמקד בו."
 
חזרה
Top