• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

דרוגמאר מחייך חיוך טורף ומלא שיניים. הוא נהנה מהכנפיים, גם אם הן אשליה. הוא התגאה בדרקוניותו, ואם כבר הוא חייב להשתתף בהצגה מטופשת, הוא נולד אל התפקיד הזה.
הוא שואג שאגה ארוכה ורוקע ברגליו.
"אני הדרקון! הבו לי בת דם כחול, או שנחלי דם אדום ישפכו! אני אנשוף סופת ברק ורעם, שתעצור כל לב נפעם!' וחותם בעוד שאגה.


-----

הופעה?
[dice:q69]729124:0[/dice:q69]
 
ליילאני לא מרוצה במיוחד, לא מהתחפושת שקיבלה ולא מהטענה שגיבוריו של סקולד יצילו אותה. למרות שאפשר לראות את ההבעה המרוגזת על פניה היא לא עושה דבר כדי להפריע או לעזור לדרוגמאר במונולוג שלו. במקום זה היא מתרכזת באלה שלה ומבקשת ממנה עזרה לראות את הרוע סביבה.

META:
מפעיל Divine Sense כדי לראות אם אחת הרוחות היא לא בדיוק רוח או משהו כזה.
 
"הסיפור שלנו מתחיל במקום רחוק" פונה אייבל לקהל, כאילו שוכח לחלוטין שהוא אמור להיות חלק מההצגה. "בצד אחד של העולם." הוא אומר ומצביע על ליילאני, "נסיכת קול תיראס הלוחמת, ביתו של הים, שיצאה הרחק הרחק מביתה כדי למצוא ממלכה אחרת." הוא מציבע על שלוש האבירים "בצד השני? אביה של נסיכת קול תיראס, האדמיראל ששלח את אביריו למצוא את ביתו בביתה החדש, שנמצא הרחק הרחק מהחופים של קולתריאס."
ואז הוא מצביע על דרגומר, "וברקע? ברקע הדרקון האגדי אשר התעורר מתדרמתו והעיר את האדמה יחד איתו, משנה את האדמה בכל מקום שאליו הוא עף, מציף מדבריות ומיבש ימים. וכעת עינו על הניסכה."
הוא עושה חצי צעד לקהל, "ואני? אני רק נער הרחוב שמספר את הסיפור." הוא מושך כתפיים בחוסר חן מובהק, "לא משהו שהנסיכה צריכה לשים לב אליו."
הוא לוקח צעד אחורה, כמעט אל מאחורי הקלעים. מנסה לראות כמה הוא שולט בנרטיב של ההצגה הזו.
 
גנובל כמעט ונולד בשביל התפקיד הזה, שהוא מנסה לגלם במציאות לא פחות מאשר עכשיו על הבמה. הוא מרים את הסמל הקדוש שלו, ופונה ישר אל דרוגמאר עם זעם-קודש בעיניו. הוא קורא מול הדרקון בהתרגשות, בקול רועם: "חלץ את הנסיכה, בשם סקולד, או הדם שיישפך היום יהיה רק משלך!"
 
זוהאן רץ קדימה, נעמד ליד גנובל. "נסיכה! אביך שלח אותנו, באנו להציל אותך, הישארי רגועה!" הוא מפנה את מבטו אל דרגומאר, ושולף חרב אשלייתית. "אתה תשלם, תולע זקן ונתעב שכמותך. אתה לא הדרקון הראשון שנקטול, ואתה בהחלט לא תהיה האחרון!"
 
שאן מעקם את אפו לאור המצב אולם מחליט להיכנס לתפקיד בכל ליבו - הוא קרא מספיק במנזר כדי לדעת מה לעשות. "אחים לנשק רבי תהילה, וגם אתה דרקון נורא עלילה, האזינו לדברי האביר החכם משאנגרי-לה. שני הצדדים מעוניינים בעלמה בוודאות, אולם אין סיבה שנגיע לכדי אלימות. אנא שיקלו את הצעתי הבאה בכובד ראש - בואו נתחרה בתחרויות שלוש. תחרות של מיומנות" - ופה שאן מרים אצבע אחת ומצביע על גנובל - "קסם" - שאן מרים אצבע שניה ומצביע על זוהאן - "וחוכמה" - שאן מרים אצבע שלישית ומצביע על עצמו - "הן פתרון לסכסוך ללא שדם יישפך על האדמה. כך נקבע את גורל הנסיכה, ללא סכנה עבורנו או עבורך. " שאן אומר בדרמטיות.
 
"רעמי ברקים נשמעים בשמי קלימדור" צועד קדימה אייבל שוב, מבחינתו המחזה קופא בכל פעם שהוא מפרשן אותו, "כאשר כנפי הדרקון מכסים את בוא האור." הוא ניצב במרכז הבמה, "ביתו של הים נעמדת במצוקתה, בעוד איש מהנוחכים בחדר לא מודה לגדולתה." הוא מסתכל לקהל, "אבירים תהיליה מבורכים באור, מול אויב שאת שמו איש לא יזכור, במשחקים ובחידות נאבקים הם למען הניצחון, אבל איש מהם לא בדק של מי הרצון."
אייבל פונה לליאני, "אגדות עליה כבר סופרו, שירים עליה נשזרו, אך איש לא עלה ושאל, מה היא רוצה שיהיה הגורל?, מה זו תרצה מהאלים להעניק? מלבד להסיר ממנה את שליטת אביה המעיק? מה יכולו שלושה אבירים ודרקון, מול הכוח של התמדה ורצון?"
הוא חוזר לפנות לקהל, "אלה ואלה נאבקים בזוטות, לא מבינם שבישבילה כולם הדיותות, ובועד אלה נאבקים האחד בשני, בחרה לה הגיבורה לסור מהנטיב המשני. בעוד שלושה ועוד אחד עסוקים ברזי העולם, זו עזבה אותם לגורלם."
איבל מסמן לליאלני בידעיו לזוז, אם הם שולטים בנרטיב של ההצגה הזו, אז אולי הוא יכול להוציא דמוית החוצה ממנה.
"הישמר, הישמר מביתו של הים, לפני שזו בכעסה תכלה את כולם, הישמר הישמר מביתו של הים, אשר רצונה לעזוב חזק מכולם. הישמר הישמר הוא קרא, מוקף רוחות בחזון איום ונורא. הישמר היא ציוותה, כאשר את חוקי העולם היא עיוותה."
הוא לוקח כמה צעדים מלליאני, מקווה שהמסר היה ברור, "והאיבירים והדרקון? תקועים להם בתוך עוד משחקון."
 
ליילאני ,שממשיכה להיות עצבנית לאחר שנראה שכולם זורמים עם ההצגה המטופשת הזאת, מתקדמת אל המעבר אל מאחורי הקלעים בהליכה הדומה יותר לצעדה האבירים אליה היא רגילה. אולם, שנייה לפני שהיא נעלמת מעיניי הקהל, היא מחליטה לנסות לעזור לאחרים ולכן היא נעצרת, מנשקת את ידה ושולחת את הנשיקה אל הקהל.
ללא המתנה לתגובה ליילאני ממשיכה בהליכתה בתקווה שזה לא מבוי סתום.
 
כמה אנשים בקהל קוראים בהתלהבות כשליילאני מפריחה נשיקה, וממשיכים לצפות בהצגה.
מאחורי הווילון, ליילאני מוצאת את הרוח של הבמאי, חיוך מרוח על פניו. "זה הולך נהדר! הם אוכלים מכפות הידיים שלכם!" לא ברור לך אם הוא החליט לזנוח את התסריט המקורי או שגם שכח אותו לאחר מותו. בכל מקרה, יציאה אחת מובילה לכיוון מושבי הקהל, וסט מדרגות בצד השני מוביל למטה, אל אזור לא ידוע באחוזה.
OUT
בעיקרון אתם מוזמנים להמשיך כמה שבא לכם או כמה שנראה לכם מתאים, תנו לי לדעת מתי אתם רוצים שאגיב
 
"טוב ויפה הוא אתגר האבירים." אומר אייבל, "בעוד אלה והדרקון עושים האחד לשני שרירים." הוא פונה לקהל, "והדרקון הכביר יציג להם כל אתגר שהוא מכיר. ובכל זאת, מעשיהם כחלומות פורחים, ודבר הם לא מרווחים."

"ולי? פשוט יד ורגל? נשאר רק לקוות שאחרי הנסכה אוכל לרגל. אבל אם קצת תקווה, וללא הרבה עכבה, אמצא בעצמי את הנסיכה המרהיבה." הוא אומר וקד קידה, פונה לאחור גם הוא אחרי ליילאני. לא לפני שהוא קד שוב לפני שהוא יוצא מהבמה.
 
"אם רצונכם בנסיכה, עליכם לגבור בריצה
רגליכם הדלות מול כנפיי הנאצלות!
התעזו?' מציג את האתגר הראשון, רץ בשיא המהירות מקווה שכהיפו האשליתיות מתנופפות.
'זה שמולי יפסיד אשליך אל הריק!' מכריז ובכך נותן פתח להוציא עוד אחד
 
"אתה חייב לראות את החלק הבא בתסריט.." ליילאני עונה לבמאי בקול מספיק חזק כדי שמי שנמצא על הבמה ידע שהוא שם. מאחר ושמעה שבחלק מהתאטראות יש דלת סתרים מתחת לבמה, היא לא מנסה להסתיר מהבמאי את ירידתה בגרם המדרגות.
 
זוהאן שומע את ליילאני מאחורי הקלעים. הוא מחליט להמשיך בהצגה כדי לקנות לה ולאייבל זמן. "אני אתחרה עמך, תפלץ נורא! אך אם אנצח, אתה הוא זה שתיאלץ להתמודד עם הגזרה!" זוהאן רץ אל דרגומאר באיטיות. "אבוי! ביהירותי הרבה ובטיפשותי הפסדתי באתגר לא לי! סלח לי, סקולד! סלח לי, מלכי! אני מוכן לקבל עליי את העונש!" זוהאן נופל לרצפה בדממה ולאחר כמה שניות יוצא מהבמה. הוא מחפש בעיניו את ליילאני ואייבל.
 
"שוטה כקורה!
זכה לגורל נורא!" מכריז דרוגמאר נהנה.
'במהירות, אין זה הוגן שאצפה מחרקים כמוכם לאתגר.
אז אולי בהטלתכם סלע למרחק
בעוד אני אותו אירק?' מחפש אביזר במה של סלע ומשליך בכל הכוח עושה פנטמומיה כאיחו יורק מהפה
 
דרוגמאר לא מוצא סלע, אך מגלה שכשהוא משליך סלע בפנטומימה, אשלייה של סלע מועפת לכיוון שני האבירים שנשארו, והקהל מגיב בתשואות.
ליילאני, אייבל, זוהאן מתחילים לרדת במדרגות, בעוד הבמאי מתעלם מהם לחלוטין, שקוע בהצגה. במורד גרם מדרגות סיבובי, אתם מוצאים מסדרון ארוך וחשוך. רעשי ההצגה לא נשמעים כאן מתחת לאחוזה, אך אתם כן שומעים לחישות מטרידות מעומק המסדרון. רצפת האבן מאובקת, ונרות הדולקים בלהבה סגולה על טבעית יושבים על הקירות ומאירים רק חלקית את האזור. בהמשך, המסדרון מתעקל אל תוך חשיכה.
 
חזרה
Top