• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פעם גנב, תמיד גנב - יכולות של מקצוע הגנב לרמות 9-11 (וגם עדכון הכשרון המיוחד)

מה תעדיפו? יכולת להטיל סכין צללים שתחדור בקלות שריון כבד של אביר מפונפן, יכולת להחליף מיקום עם יריב לא זהיר באורח שאולי יגרום לו להיות מותקף בידי בעלי הברית שלו עצמו, או אולי לנסות ולרמות את המוות בכבודו ובעצמו?

העדכון החדש בספר החוקים של מלסטרה חוזר אל מקצוע הגנב, וכולל פירוט של כל היכולות החדשות שגנבים יכולים לרכוש (עדיין שלא ביושר...) בדרגות 9-11. כמו כן, העדכון כולל 'מתיחת פנים' לכשרון המיוחד של גנבים, כולל יכולות מיוחדות שהוא מקנה לגנבים בדרגה 9 ומעלה.


לינק ישיר לעדכון החדש על הגנב: https://members.pundak.co.il/world/...ndbook/advancement/rogue_lv9-11abilities.html

ליניק ישיר לכשרון המיוחד של הגנב בגרסתו העדכנית והמורחבת: https://members.pundak.co.il/world/keldaria3/melestra/p_handbook/advancement/rogue_special.html

עולם המערכה מלסטרה: עולם המערכה מלסטרה
 
עדכון מעניין. לא בדיוק אנשים שהיית רוצה להיתקל בהם בסמטה חשוכה...

איך עובדת בדיוק 'הליכת הצללים' שלהם? אפילו במלסטרה כניסה לצללי העולם דורשת הכנה מסוימת מראש, למיטב הבנתי.

כשרון החזרה ממוות הוא באמת הרחבה מתבקשת של הליכת הצללים שלהם היות ועולם הצללים שלך הוא פרוזדור לעולם המתים.

האם קיים מלאך מוות או כוחות הדומים לו או שמלאכת שמירת המתים בקבריהם מוטלת רק על כתפיהם של בני התמותה?

האם גנב יכול להשאיר בטעות חותם על עולם הצללים שייצור העתק צל שלו באותו האופן שבהמות הצללים מתהוות?
 
תודה על התגובה :)

לצערי אני בספק אם אני יכול לספק הסבר פיזיולוגי מפורט על הליכת הצללים, מעבר לזה שהגנב מצליח להעביר את עצמו עמוק יותר לתוך הצל (ובו-בעת פחות יותר במישור המוחשי) כחלק מפיתוח הכשרונות שלו.

לגבי מלאך ומוות וכ"ו - תלוי את מי שואלים...
אבל נראה שכדי ליצור אלמת תבוני (כלומר כזה שמשמר באופן כזה או אחר את הנשמה ואספקטים לא פיזיים אחרים של המת) צריך ברוב המקרים לפעול מהר יחסית לאחר המוות, אחרת כל מה שתוכל להקים כאלמת זה פגר או שרידים של פגר חסר תבונה - ואם יש לו תבונה, כנראה שמדובר ברוח רעה מבחוץ שמשתמשת בפגר ומניעה אותו).
אלא אם כן מדובר כמובן ברוח רפאים שמסיבות כאלו ואחרות לא מסוגלת לעזוב.

השארת צל בנוסח של בהמות צללים זו תופעה שונה מאד מאשר הליכת הצללים של גנב. מדובר בשרידים של רגשות שליליים חזקים ופחד שהטילו מעין 'צל' לא תבוני, שהתערבב עם אנרגיה מאגית אחרת ליצור יצור-צללים. יתכן שאם גנב יותקף ויהרג באכזריות בעודו בצללים, גם הוא ישאיר 'עקבות' מהסוג הזה, אולי בעוצמה גבוהה עוד יותר.
אבל זה לא בגלל שהוא הלך בצללים...
 
מממ... אני מניח שהליכת הצללים זה בגדר 'מה שעובד לא מפרקים'...

האם הגנב מוגבל אל הקרקע או שהליכת הצללים מרחיבה את טווח הפעלולים שהוא יכול לבצע כולל האפשרות של לעוף? אחרי הכל, כיוונים הם המלצה בלבד בצללי העולם.
 
עריכה אחרונה:
כן, מקצוע המתנקש בוטל בינתיים.
ככל שהשיטה של מלסטרה התקדמה, כך היה ברור לי יותר ויותר שאין מקום למקצוע נפרד של מתנקש כפי שתכננתי אותו בהתחלה.
אולי הוא יחזור בהרחבה עתידית עם הרבה שינויים ותוספות + רקע סיפורי שיתן לו נפח משל עצמו. אבל בתור מקצוע בסיס המתנקש בהחלט בוטל.
 
חזרה
Top