• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פודקאסט שורפים משחקים: פרק 4.09 – אור כוכבים

חג עצמאות שמח! כמיטב המסורת, אין כמו לפתוח מנגל ולשים כמה משחקים טובים על האש. אנחנו אוהבים אותם שרופים.

פרק 2.18 – צופים מהצד
אביב מנסה את הבטא הפתוחה של Overwatch ויש לו הרבה מה להגיד בעניין. ערן ניסה את Total War Warhammer ואין לו מה להגיד בעניין כי הוא לא יכול לדבר על זה. וגם משחקים אחרים.
http://icel.me/gameburning/s2e18-3452
 
פרק 2.20 – סוף עונה
יהודה קנה New 3DS ומתנסה במשחקי Fire Emblem החדשים לפני שיצא לכבוש את שווקי המאדים. אביב ניסה את משחק ההתגנבות החדש Shadwen שדחף אותו למשחק התגנבות ישן יותר, וכמה משחקי פאזל.
http://icel.me/gameburning/s2e20-3476
 
פרק 3.01 – גדלנו בשנה
אנחנו פותחים שנת שידורים שנייה ועונה שלישית. יהודה ביקר בכנס קומיקון במלבורן. אביב שיחק מלא משחקי ניהול. ותערוכת E3 נערכת, עם מלא חדשות על משחקים עתידיים.
http://icel.me/gameburning/s3e01-3511

 
פרק 3.02 – לתפוס את כולם
כולם (כמעט) מנסים פוקימון גו. ערן רוצח את דרכו דרך סקיירים ומגדל חווה בעמק טל כוכב, ניקול מנסה לשרוד בערבות המושלגות של Long Dark וצדה מפלצות ב-Evolve ועמית עוקב אחרי תחרויות משחקים ביוטיוב.
http://icel.me/gameburning/s3e02-3524

 
שורפים משחקים: פרק 3.03 – מלחמת העולמות
XCOM! כן, שוב. אבל לפני זה אנחנו מדברים על כמה וכמה משחקי לוח שונים כמו Twilight Struggle ו-Star Wars Rebellion, ואפילו כמה משחקי וידאו שאינם XCOM.
http://icel.me/gameburning/s3e03-3537
 
שורפים משחקים: פרק 3.04 – תוצרת הארץ
עמית ואביב חוזרים עם חוויות מכנס GameIS DevDay. כולם משחקים מלא XCOM- כן, עדין. עמית ניסה את משחק הקלפים החדש של ה-Elder Scrolls, נופל חזרה לבאר הבליזארד ואת משחק הבוסים החדש Furi. חגי ממשיך בקמפיין Cthulhu City. ואביב ניסה את מזלו במשחקי ההישרדות.
http://icel.me/gameburning/s3e04-3545
 
פרק 3.05 – משטרת המחשבות
אביב ויהודה מקשקשים על וורקראפט. אביב ניסה את משחק ההרפתקה-ניהול This is the Police ונהנה מאד, ויהודה מסכם את החדשות מכנס ג'נקון.
http://icel.me/gameburning/s3e05-3552
 
פרק 3.06 – השמיים של אפחד
הצוות המקורי חוזר, בפרק קלאסי לחלוטין- WoW, גיבורי הסערה, הרתסטון ושאר משחקי בליזארד. וגם עוד כמה דברים קטנים כמו חוויותיו של ראוך בדרקוניקון והמחשב החדש של אביב.
http://icel.me/gameburning/s3e06-3564

פרק 3.07 – לחלק באפס
עידן זיירמן מצטרף לאביב לחלוק ממחשבותיו על רקיע ההפקר, משחק דאוס אקס החדש וגם על הפלייטסטינג להרחבה החדשה של משחק הלוח XCOM. אנחנו גם חוזרים לפינה האהובה, אביב מנסה משחקים ישנים שכולם כבר שחקו בהם.
http://icel.me/gameburning/s3e07-3569
 
פרק 3.08 – אבודים בחלל
ערן לקח את אנשיו ויצא לחקור ארצות רחוקות וגם לקח את תפקידו של פיראט-רוצח. אביב ניסה את כל משחקי האסטרטגיה בחלל שיש בשוק, וחגי ניסה כמה משחקי לוח חדשים וחזר לספר על כך.
http://icel.me/gameburning/s3e08-3573

פרק 3.09 – קקי של חתולים
ניקול ועמית מספרים על חוויותיהם מדאוס אקס, יהודה מצטרף באמצע לדיון על World of WarCraft, קצת המבוך האפל ביותר ו-Wii U, מבוכים ודרקונים ואז משחקי פארדוקס לאורך השנים.
http://icel.me/gameburning/s3e09-3580

פרק 3.10 – פרק החמישים
אנחנו חוגגים את הפרק החמישים של הפודקאסט, והבאנו צוות מגישים מורחב. לא כתבנו מראש הערות לפרק, ודברנו על כל מה שאנחנו רוצים.
http://icel.me/gameburning/s3e10-3587
 
פרק 4.09 – אור כוכבים
http://icel.me/gameburning/s4e09-4389
השבוע ביקרנו בביגור, הכנס המרכזי למשחקי תפקידים. ערן מספר על Torment וגם על ההרחבה החדשה להרתסטון. אביב שיחק בילדת האור ובהרחבה החדשה של סטלאריס.
 
חזרה
Top