• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עץ משחק והרשמה-בראשית התרבות 2[חופשיטה,פנטזיה,ניהול](6/6)-נסגר.

דרך אגב,לכל אחד יש כרגע שלוש פעולות,ועוברים תקופה כרגע כשיש שבט גדול(5000)50 נקודות ניסיון(שמשיגים ממשימות שבועיות ומבניית פרויקטים)ושני מבנים חשובים כמו בית משפט,מקדש וכאלה.
 
המגדל
40 אבן ---> 770 גודל
קבוצה א
[dice seed=14797 secure=e12cdb3c_0]2d6[/dice]
ב
[dice seed=33255 secure=048a6d46_1]2d6[/dice]
ג
[dice seed=18841 secure=db6545a4_2]2d6[/dice]
יש לי פעולה נוספת
הקרבת אסיר לאלים
 
גור

הסיירים שהלכו לצפון(א)נתקלים בנהר אדיר ולא מצליחים לעבור.הסיירים שהלכו לדרום(ב)נתקלים בשבט טרולים שחולש על קו החוף.הסיירים שהלכו למזרח(ג)מוצאים כפר.האנשים שבכפר רואים את הסיירים ויוצאים לעברם חמושים בקשתות וחניתות.
הקרבת האסיר נעשית בשמחה אבל משום מה האלים לא מקבלים את הקורבן.(אין השפעה)
 
למיגדל
פעולות:
אני חוצב בהר אולם שישמש בית מישפט ומקום שבו הכוהנים יתספו כדי להחליט על דברים בנוגע לשבט.
אני אומר לנפחים להכין נשק.
אני מרחיב קצת את העיר.
 
גור

בני השבט צורחים לעברכם שתסתלקו ויורים עליכם
[dice seed=36036 secure=517467e0_0]2d6[/dice]

דודו

הנפחים מייצרים קרדומי מלחמה וקשתות קצרות(-10 ברזל ומינוס 5 עץ)
העיר מורחבת לתוך ההר (מינוס 10 אבן ופלוס 10% אוכלוסייה)בנוסף אתם רואים קנטאורים חמושים בקשתות דוהרים לעבר ההר.
 
המגדל
אני מזכיר הם בערך 75 והם חמושים ובעלי יונכורים
הם לברחים הם מסתערים לקרב בכיף הורגים כול מי שתוקף אותם (אבל לא מי שלא תוקף)
[dice seed=60298 secure=360c8fd7_0]2d6[/dice]
 
גור

בערך עשרה מהם נהרגים ושלושה מכם.הם נסוגים לרגע אחורה ואז יוצאים מהכפר בערך עוד 100 לוחמים רכובים על סוסים.ביחד הם מאתיים והם זורקים עליכם צלצלים משוננים(פלוס אחד על חוד משונן ועוד פלוס אחד על יתרון מספרי) [dice seed=39680 secure=1c6985b7_0]2d6+2[/dice]
 
אני מגדיל את המקדש הגדול, דבר שמחזק את הגבולות הקסומים של הממלכה ומגדיל את השפע וגדילת המיצרכים בממלכה, אנחנו שולכים משימת חקר בת 10 קוסמים אשר בנויים מ: 2 קריומנסרים/אקווהמנסרים, 1 פיירומנסר, 2 טרהמנסרים, 2 נייטורמנסרים ו3 קוסמים שמומחים בהעלמות והסתרות, למקרה שצריך להסתתר מעיניים עוינות, זה התפקיד שלהם, הטרה/נייטורמנסרים אחראים על מציאת האוכל והמזון.
הדבר השלישי שאני עושה זה לקחת את החומרים בכמות מוגברת שיצר המקדש
 
מותר בכל שעה.

הל לורד

תן לי להבהיר משהו:אין לך מקדש גדול ואין לך שום גבולות קסומים.אתה שבט מתחיל,אין לך שום דבר חוץ מבתים ומשאבים.
הקוסמים שלך נתקלים בעשר הידרות שתוקפות אותם

[dice seed=48928 secure=62203368_0]2d8+3[/dice]

דודו

הקנטאורים מתקדמים אליכם ויורים מטח חצים

[dice seed=1802 secure=536edd68_1]2d6[/dice]
 
גור

עוד עשרה ממכם נהרגים לעומת עשרים מהם.הם נסוגים אחורה ומנחיתים מכת מחץ:הם שולפים מקלות בוערים וגורמים לרגליים של העכבישים להתקפל,ובכך הם מנוטרלים.האורקים נופלים מהעכבישים וסופגים מינוס אחד.האויב תוקף שוב ושוב עם הפלוסים(לך יש מינוס אחד)

[dice seed=52226 secure=8455e772_0]2d6+2[/dice]
 
גור

שלושים אורקים נופלים משופדים מצלצלים ועוד עשרה נדרסים בידי הפרשים.כרגע נשארו לך עוד עשרים ושניים אורקים עם חרבות.הם מכתרים אתכם וקוראים לכם להכנע.
 
חזרה
Top