• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עץ משחק - בשר ודם [5/5]

האמריקאי מניף את האלה המאולתרת שוב בכול רב יותר,אבל הפעם מכוון על הצוואר.
תמיד בקרב פנים אל פנים תנסו לפגוע בצוואר אם אין לכם נשק חד,יש שם רק חולייה אחת.זה מה שלימדו אותנו בצבא.נקווה שזה יעבוד..
Meta
כוח:
[dice seed=18846 secure=80e0ba3e_0]1d10+2[/dice]
 
Out
ולדימיר חמוש ברגל שולחן.
ובבקשה ממך, תוכל לא לפנות אלינו בשמות המשתמש אלא בשמות הדמויות, או פשוט כ''הרוסי'', ''האמריקאי''?...
---
התוסף הוא כי יש לי כוח 4, נכון?...
In
''אתה לא תיגע בנכד שלי, חתיכת פגר מסריח!'', צועק ולדימיר בשפת אמו הרוסית, ומסתער על התפלץ כדי להגן על נכדו.
Meta
[dice seed=19348 secure=7e9f0031_0]1d10+2[/dice]
 
OUT
קיבלתי את הביקורת, מעכשיו אני אפנה אליכם בשמות הדמויות בהודעות IN ובשמות המשתמש בהודעות OUT.
בנוסף, עידכנתי את ההודעה הראשונה בעץ ועכשיו יש בה תיאור קצר של הדמויות לטובתכם, לטובתי ולטובת הקוראים.

הח'אן - התוסף הוא אכן כוח.
 
IN
חוויאר לוקח אחת מהתמונות שיש לידו (יש שם אזעקה שמודיעה של הגניבה נכון? ),
הוא רץ אל המפלצת שרודפת אחרי הזקנה ומרביץ למפלצת.
Meta
[dice seed=25168 secure=dc6f5647_0]1d10[/dice]
 
IN
כנראה שזה לא יהיה פשוט כמו שחשבתי ! חבל על כל הכוחות והמאמץ שלי אם הם בסך הכל דמיון. חושב מארק לעצמו
מארק מפסיק את נסיונתיו להרוג את אותו הזומבי, נעמד ומסתכל בעיון על המתרחש בזירת הקרב.
 
in
אני לא בטוח, כיצד אני אמור להסביר לו את זה. חושב מארק לעצמו
למרות אי חשיבותו של מהלך שכזה, מארק מציית להוראיתיו של האמריקאי, הוא מוציא מכיסו את הזכוכית שהשתמש בה קודם . לאחר מכן מארק מתנפל על אותו הזומבי שכבר התחיל לתקוף ובעזרתה של הזכוכית מנסה לחתוך את עיניו ואף להוציאהן מהמקום.
meta
[dice seed=25418 secure=0c257586_0]1d10-2[/dice]
 
IN
אמילי ממשיכה להתרחק לאט, צעד אחרי צעד מהמפלצות אשר מתקרבות לעברה. היסוס בין להילחם ללברוח כמעט גורם לה למעוד כאשר היא דורכת על העקב של עצמה.
אם אין לה זמן לגלות את מקור התופעה, היא תמצא דרך להתגבר עליה. אם רק היו לה מספר ימים, לא, מספר שעות לכל היותר, היא הייתה מסוגלת למצוא תשובה ברורה כלשהי למצב. בינתיים...
בעודה אוחזת את האלה הקצרה שלה בחוזקה, אמילי מתחילה לסרוק את סביבתה במהירות, מחפשת משהו בולט בגופם של המפלצות, איזושהי חולשה שהיא יכולה לנצל, בורג אחד רופף שיגרום לכל המכונה לקרוס, או לפחות משהו בתוך הלובי של המוזיאון שיהיה אפשר להשתמש בו יותר ממקל מאולתר להכות בו.

OUT
התחלנו את המשחק, אך אני מרגיש שאנחנו לא נמצאים על אותו העמוד בנוגע למה מתרחש. אני מציע לעשות תיאום-ציפיות בין שה"מ לשחקנים, שתיצור מספר שאלות עבורנו כשחקנים על המשחק, ואנחנו נוכל לעשות את אותו הדבר איתך, על מנת להבין יותר טוב את אווירת המשחק.
שאלה שאני רוצה למשל היא: עד כמה "זומבים" ודומיהם קיימים בתרבות-הפופ של העולם? האם כל אדם עם חיבור אינטרנט כבר מומחה בנקודות חולשה של אלמתים, או שזה עולם דומה ל-The Walking Dead, בו המונח "זומבי" או, בצורה אירונית, "מתים מהלכים" אינו קיים, והאנשים צריכים לגלות את כל מה שלנו ברור מאילו מההתחלה?
 
OUT
1. אני אכן מחכה שכולם יגיבו כל פעם לפני שאני מגיב, מאחר ומבחינתי הכל קורה במקביל ולא הגיוני שחלק מהדמויות יפעלו יותר פעמים מאחרות. אם יש הסכמה גורפת בין כל השחקנים אני מוכן שהמצב ישתנה, אם כי זה נראה לי פחות הגיוני.

2. אני מסכים מאוד עם Qurrion. אני חושב שמבחינה משחקית ועלילתית הרבה יותר מעניין לשחק בעולם בו המושג "זומבי" לא קיים, ועל הדמויות לגלות מחדש את כל "חוקי הז'אנר" המוכרים בעצמן. כמו כן חשוב לזכור שיש סוגים שונים של זומבים בספרות ובתרבות הפופ ולכל יקום בדיוני יש את הגרסה שלו להתמודדות עם זומבים, לאופן התרבותם, לצורת ההתניידות שלהם וכו'. לכן אני מבקש מכל השחקנים להתייחס לתופעת האל-מתים כאל דבר חדש לחלוטין - על מנת להעשיר את חווית המשחק.

IN

לארווי - אתה חובט בחוזקה רבה בצווארה של המפלצת ברגל השולחן שהרמת. קול פיצוח מחליא נשמע כשעמוד השדרה של היצור מתעקם ומפרקתו נשברת, והוא צונח ארצה בבת אחת ומפסיק לזוז. רגל השולחן, לצערך, נשברת בתהליך.

ולדימיר - אתה מסתער על היצור בפראות וחובט באחורי ראשו בעוצמה רבה. לרגע נראה שהיצור עומד לקרוס לרצפה, אך לאחר מספר רגעים הוא מחזיר לעצמו את שיווי המשקל ופונה לכיוונך בתנועה חדה, פניו הרקובות והמהבילות במרחק סנטימטרים בודדים ממך. אתה לא מספיק להגיב בטרם אתה שומע נהמה נוספת ויצור נוסף מתנפל על ג'ונתן, שקורא לעזרתך באימה.

חוויאר - אתה תולש בפראות ציור אבסטרקטי גדול מהקיר ורץ לכיוון הזקנה, דבר שמפעיל את מערכת האזעקה ורק תורם לכאוס המחריש אוזניים ממילא. אתה מגיע בדיוק בזמן - היצור בדיוק מתחיל להסתער לכיוונה כשאתה מתנגש בו בעוצמה ומפיל אותו ארצה. אתה מנצל את יתרון ההפתעה, מתמקם מעל ליצור וחובט בפניו שוב ושוב בעזרת התמונה. לאחר מעט פחות מעשר חבטות הציור נקרע והמסגרת נשברת, ואתה מוצא את עצמך נאבק במפלצת בידיים חשופות. (גלגל בבקשה כוח אם אתה בוחר בהימלטות מהיצור או בתקיפת היצור)

מארק - אתה מציית בחוסר רצון ושולף את הזכוכית בשנית. אתה מסתער על היצור המדמם מבטנו ומגבו ומנסה לנעוץ את הזכוכית בעיניו, אך לתדהמתך אתה מגלה כי הוא חזק ממך פי כמה ותוך שניות ספורות אתה מוצא את עצמך שרוע על הרצפה ומנסה להתגונן מפני הזוועה הרקובה שרוכנת מעליך ומנסה בנחישות לשסף את גרונך בציפורניה החדות, השחורות ונוטפות הדם. ללא ספק, זו הזיה מבעיתה במיוחד ומוחשית מאוד. (גלגל בבקשה כוח אם אתה בוחר בהימלטות מהיצור או בתקיפת היצור)

אמילי - את סוקרת במהירות את האולם בחיפוש אחר נשקים מאולתרים יעילים יותר. את מבחינה בכמה אפשרויות שנראות סבירות. ראשית, ישנם האקדחים של שניים מהשוטרים שמוטלים על הרצפה מחוסרי רוח חיים, מוקפים במפלצות מבחילות המבתרות את גופותיהם בתאווה. שנית, את רואה במרחק של כמה מטרים ממך מוצג פיסול מודרני הנראה כמעין ערמה של צינורות מתכת חלודים וכבדים - מחאה כנגד זיהום הסביבה, לדברי המדריך. נוסף על אלו, בחנות המזכרות ישנו מבחר רחב של כלי חרסינה ומתכת: צלחות, פסלונים, ספלים וכדומה. ולבסוף, ממש מימינך את שמה לב ליצור לבוש בבגדי מאבטח האוחז בידו הימנית גלאי מתכות (מהסוג שמשמש לבידוק בטחוני) -הוא נראה יחסית כבד ומוצק. במקביל לכל זה את שמה לב לאמריקאי החסון שחובט פעם אחת בדיוק בצווארו של אחד מהיצורים ומפיל אותו ארצה מחוסר חיים.

META

גלגולים עבור הזומבים שביצעתי בעצמי ואני צריך לזכור - אני סומך עליכם, נא לא לפתוח את הספוילרים, גם לא את אלו שהשם שלכם כתוב מעליהם.

חוויאר
[dice seed=41824 secure=a80af482_0]1d10+2[/dice]

מארק
[dice seed=6986 secure=0b83a2b5_1]1d10[/dice]
 
IN
חוויאר מכווץ את אגרפו הוא מבין שהם לא יכולים להילחם בהם לעוד הרבה זמן
בזמן שהוא מכה את המפלצת שמולו הוא צועק אל כולם, "תחפשו מקום לברוח אליו!".
META
[dice seed=53613 secure=40400440_0]1d10[/dice]
 
האמריקאי סורק את האזור מסביב,מחפש עוד חפצים שיכולים לשמש כנשק.הוא מנסה לראות מה מצב השוטרים והאנשים האחרים,והאם הכדורים של האקדחים עושים משהו ליצורים.
 
Out
הדב''שים לא עושים כלום?... אגב, למה ג'ונתן לא מנסה להתנגד בעצמו?... הוא כבר ילד גדול...
In
ולדימיר בועט בבטנו של התפלץ שמולו, ואז מכה בצווארו עם רגל השולחן. ''אל תיגע בנכד שלי, פגר מהלך מסריח ורקוב!'', הוא צועק לעבר הזומבי שמתקיף את ג'ונתן, מסתער עליו, בועט בו ומכה בו עם האלה המאולתרת.
Meta
בעיטה בזומבי הראשון:
[dice seed=2170 secure=170b1f9f_0]1d10[/dice]
בעיטה בזומבי השני:
[dice seed=45136 secure=1292a146_1]1d10[/dice]
חביטה בזומבי הראשון:
[dice seed=30766 secure=538f1468_2]1d10[/dice]
חביטה בזומבי השני:
[dice seed=8196 secure=4152c49f_3]1d10[/dice]

עריכה: שכחתי תוסף 2+.
 
אמילי ניגשת אל הפסל המודרני ומניחה את ידה על אחד מהצינורות הפחות חלודים. היא לא יכולה להרשות לעצמה להידבק בטטנוס כרגע. היא מתחילה לחבוט בחיבורים של הצינור עם האלה שלה, מודעת לרעש שהיא גורמת, ומנסה להפריד את הצינור הספיציפי שבחרה משאר הפסל. האורך שלו יהווה ייתרון משמעותי נגד המפלצות, והכובד שלהם, על אף הקושי להרימו, ייתן לאמילי מספיק כוח התקפה לפגוע בנקודת החולשה של המפלצות.
אם אני לא צודקת בניחוש שלי... אני מתה.
 
OUT
החאן - דב"שים כרגע קפואים במקומם בחלקם או נאבקים במפלצות כאלו ואחרות. בכל הבלגן קשה מאוד לשים לב מי בדיוק עושה מה - אבל אתה צודק, די שכחתי מהם. תודה על התזכורת. לגבי ג'ונתן, הוא בכל זאת בן 11 בתגובת חרדה משתקת.
חוץ מזה, הגידופים של הדמות שלך ממש משעשעים אותי, שאפו.

IN

חוויאר - אתה מכה בפניו של התפלץ פעם אחר פעם באגרופיך, שובר שיניים ומרסק עצמות. לאחר כעשרים חבטות אתה מתחיל להתעייף, אך לא נראה שהיצור מושפע כלל. בתנועה חדה ומפתיעה הוא מכה בך בידיו ואתה מועף על גבך, המום וכאוב. שבריר שנייה לאחר מכן היצור מזנק עליך בפה פעור ונוטף ריר, ומנסה לנגוס בצווארך. במקביל לכל אלה, אתה רואה בזווית עיניך את טאניה מכה שוב ושוב בפניו של אחד היצורים בעזרת מטף כבד. (גלגל בבקשה כוח אם אתה בוחר בהימלטות מהיצור או בתקיפת היצור)

לארווי - אתה סוקר במהירות את האולם בחיפוש אחר נשקים מאולתרים יעילים יותר. אתה מבחין, בדומה לאמריקאית, בכמה אפשרויות שנראות סבירות. ראשית, ישנם האקדחים של שניים מהשוטרים שמוטלים על הרצפה מחוסרי רוח חיים, מוקפים במפלצות מבחילות המבתרות את גופותיהם בתאווה. שנית, את רואה במרחק של כמה מטרים ממך מוצג פיסול מודרני הנראה כמעין ערמה של צינורות מתכת חלודים וכבדים, שלידם ניצבת הרופאה הצעירה ומכה בחוזקה בפסל עצמו בניסיון לפרקו. נוסף על אלו, בחנות המזכרות ישנו מבחר רחב של כלי חרסינה ומתכת: צלחות, פסלונים, ספלים וכדומה. ולבסוף, ממש מימינך אתה שם לב ליצור לבוש בבגדי מאבטח האוחז בידו הימנית גלאי מתכות (מהסוג שמשמש לבידוק בטחוני) -הוא נראה יחסית כבד ומוצק.
היריות של השוטרים אכן נראות יעילות מאוד, אך במחיר כבד - הרעש מושך אליו מפלצות-אדם כעשים אל האור. השוטרים נראים חוששים ומתחילים לסגת לאחור כאשר הם מוקפים בעוד ועוד מתים מהלכים.
לגבי האנשים הנוספים באולם: המדריך עודנו שרוע על הרצפה, גונח בכאב ולופת את בטנו המדממת. במרחק מה מולך אתה רואה את הרוסי הזקן נאבק בכמה מפלצות במקביל בניסיון להציל את נכדו. בחנות המזכרות, המוכר נלחם על חייו מול כמה יצורים נחושים במיוחד. הילדות הבלונדיניות מוקפות כמעט לגמרי בזוועות-אדם. מלבד זאת שאר השורדים עסוקים במאבק על חייהם, ביניהם גם בת-זוגתו של הארגנטינאי מקבוצת הסיור שנאבקת באמצעות מטף כיבוי.

ולדימיר - אתה בועט בפגר שמולך ומפיל אותו ארצה בכוח מרשים ביחס לגילך, ומכה בו שלוש פעמים בנשקך המאולתר; אתה לא מתעכב כדי לחסל את היצור לגמרי אלא מאיץ לעבר השני ומפיל אף אותו, חובט בו שוב ושוב בפניו ובגופו עד שנשמע קול פיצוח מחריד ונוזל שומני מתחיל לנזול מהסדק שנוצר בגולגולתו של המפלץ הדומם. ג'ונתן רץ לכיוונך ומחבק אותך בחוזקה, עיניו מלאות בדמעות.

מארק - אתה נועץ את הזכוכית בפניו של היצור שוב ושוב אך הוא לא מתייאש וממשיך לנסות לשרוט את גרונך. אתה כמעט ומפסיק להיאבק אך בשנייה האחרונה אתה שומע צליל איום של מתכת הפוגעת בעצם והגוויה המהלכת צונחת על גופך מחוסרת חיים. אתה מסתכל מעלה בתדהמה ורואה בחור קשיש לבוש בבגדי מנקה, האוחז פטיש גדול. "קום, בחור צעיר", הוא מושיט ידו לעברך. אתה אוחז בידו ומתרומם על רגליך בדיוק כשפגר בבגדי מאבטח האוחז בגלאי מתכות לופת את צווארו של המנקה החביב בחוזקה ונוגס בעוצמה בכתפו. המנקה צורח בכאב ומנסה להשתחרר מאחיזת המוות.

אמילי - לאחר מספר חבטות הצינורות נפרדים ואת מרימה את אחד הצינורות - בקושי רב, יש לציין, מאחר והוא כבד יחסית למראהו.

META

חוויאר
[dice seed=12177 secure=06b3937f_0]1d10+2[/dice]
 
האמריקאי רץ אל צינורות המתכת,מרים אחד מהם במאמץ מסוים,מאזן אותו בידו ורץ אל הפגר שלבוש כמאבטח.
הוא מניף את הצינור כמו חנית או רומח,ומנסה לפגוע בצוואר של המאבטח מאחור.
זה בדיוק כמו לרוץ עם כידון,לארווי.רק שפה אין לך רובה,וזה קצת יותר ארוך.
הייתי לוקח את אחד האקדחים,אם זה היה עם משתיק קול או משהו...

"שוטרים! לא לסגת! תשתמשו באקדחים שלכם גם כנשק לרחוק וגם כאלות עם הקת.תפגעו ליצורים האלו בצוואר!" הוא צועק,לא מאבד את קור רוחו.
Meta
כוח:
[dice seed=60098 secure=341d88d0_0]1d10+2[/dice]
 
in
מארק מחייך חיוך שובב , הוא פותח את תיקו ומוציא ממנו פחית של צבע , אותה פחית שהתכוון להשתמש בה אחרי הסיור במוזיאון. הוא משפריץ את הצבע לתוך עיניו של הזומבי לאחר מכאן הוא מכה את יריבו על מנת לנסות לשחרר את המנקה החביב מאחיזתו.
meta
[dice seed=48145 secure=b6b7fc9f_0]1d10-2[/dice]
 
ניתן לכוח הכבידה את העבודה.
אמילי מרימה את הצינור כמיטב יכולה ומסתערת על המפלצת אשר תוקפת את חוויאר, מכוונת את המכה לאזור הצוואר שלו, למרות כל הקושי בלהחזיק את הצינור.
"זוז הצידה!!" היא צועקת לחוויאר כאשר היא מנחיתה מטה את הצינור.

META
גילגול כוח (אם יש צורך):
[dice seed=33950 secure=cb3073ac_0]1d10-2[/dice]
 
ולדימיר מחבק את נכדו באהבה, אך מרפה כעבור זמן מה. ״ג׳ונתן״, הוא אומר בחצי-רוסית חצי-אנגלית, ״תישאר כאן, כאן אני יכול להגן עליך. עכשיו, תתחבא איפשהו כאן, אני אעזור לבחור ההוזה ההוא. תצעק לעזרה אם תצטרך״. הרוסי מעיף מבט אחד אחרון בנכדו, ורץ לעבר מארק, ומכה בזומבי שמולו עם האלה המאולתרת. בינתיים, המחשבות שנדחקו הצידה כשהציל את נכדו צפות ועולות במוחו.
מה אלה הזומבים האלה? מאיפה הם הגיעו? ואיך, לעזאזל?
 
חזרה
Top