• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עיר ירח - עץ משחק (רשומות המוטנטים מותאם, חופשיטה 3/3)

אאוט
לא גילגלת קוביות
אין
"ברצינות, ככה במקרה?"
מרשואן לוקח שני צעדים אחורה
"טוב, תסלח לי, אני ממש ממהר" מרשואן פונה לעבר הרכב שלו

"תשמע, רק בגלל שאני מחבב אותך. באמת, לא הייתי עושה את זה בשביל אפ'חד אחר. אתה יכול להכנס לשם, מתי שאתה רוצה, אבל קח בחשבון שיש בשטח אנשים שעובדים. תגיד להם שאתה רוברט, והם יפסיקו את מה שהם עושים וילכו, אבל אל תדחוף את האף לעניינים שלהם"
סיי מוסר לך צרור מפתחות
 
רוברט אומר בקשר "אוקיי חברה, השגתי לנו מקום בקצה העיר שאנחנו יכולים להגיע אליו בכל זמן אבל זה עולה כסף לכל יום, בינתיים שילמתי 200 כתרים מהחלק שלי בסכום ותשלמו אתם כשנצטרך לשלם עוד. אם אני לא טועה התשלום ששילמתי יספיק לנו לשלושה ימים".
אאוט
רוברט טועה או לא?
 
אתה מגיע לביתו של מרשואן, אבל אתה לא רואה את המכונית שלו בחניה הפרטית שלו.
אחרי כמה דקות של תצפית מכונית שרד עוצרת לידך.
החלון הכהה יורד, ואתה רואה את קאשה.
"היי. מה המצב?"

אוקיי, מה הלאה?
 
"טוב, אז אני אסע כדי לוודא שמרשואן באמת חוזר לבית שלו. ואז משם אתה תחליף אותי, אם אין משהו שאתה רוצה שאני אעשה בזמן שאתה שומר על מרשואן אז אני אלך לבדוק עם רוברט על מה שקורה שם"
 
אנחנו עדיין צריכים לתפוס את הבחורה... לעזאל עם זה אנחנו קצרים בכוח אדם ואנחנו לא יכולים להמשיך לשחק בטוח. אני לוקח את הרכב מחר ותופס אותה בעצמי או מת בנסין. תכין לי את החומר המרדים ותעשה את זה חזק. זה הולך להיות מבצא קשה ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו טעויות"
 
"אני לא מאה אחוז יודע, אני בדיוק חזרתי מלארגן מקום לאחסן בו את המטרה המשנית" אומר רוברט ומוסיף "יש לי תחושה מסוימת שמאז הסיפור עם הירייה האחרים לא מאוד מעדכנים אותי בכל המידע"
 
"מרשואן לא הגיע היום לעבודה, מבלי להודיע. יש לך מושג למה?
מה גיליתם על האשה שהוא נפגש איתה?"

אתה לא מנתח, ככה שאין לך חומרים שגורמים להרדמה מלאה. יש לך חומרים שגורמים לערפול הכרה, ויש חומרים, שאתה יודע שאם לוקחים מינון - יתר מהם, יכולים לגרום לחוסר הכרה, עם סיכון מסוים למטופל
אתה הולך למרפאה?

מה התכנית?
 
פשוטה להפליא. אני מחנה רחב ניר בקרבת מקום עוקב אחריה לאיזור ריק מחזיר אותה לרחב באיומי אקדח מוסתר ונוסע משם. במידה ופרנק איתי הוא יסע אילינו ויאסוף אותנו. החומר המרדים ישמר עד שהיא תיכנס לרכב או במידה ותיאבק
 
לפי שהמכונית יוצאת לדרכה רוברט ממהר לומר "אני בדיוק חזרתי מארגון מקום אחסון למטרה המשנית, כמו שאמרתי, אני לא יודע בדיוק אם הוא בבית. אני מנסה ליצור קשר עם האחרים אבל לא מצליח, אדווח בהקדם".

"חברים, אתם בחיים? מרשואן רצח מישהו? אני צריך תשובות למעסיקים שלנו" אומר רוברט בקשר ונשמע קצת לחוץ.
 
חזרה
Top