ריפרפתי לאחרונה בספר המערכה של טל-דורה, המערכה של קריטקל רול וקראתי על העלילות של Vox Machina - והם ממש שינו את העולם.
זה קצת מזכיר לי את רומח הדרקון, במובן שגם שם ההרפתקאות (שדומות לספרים) נותנות לדמויות את ההזדמנות להביס את טקהזיס בכבודה ובעצמה ולמעשה לשחרר את כל קרין מעול העריצות. זה גרם לי לחשוב שבמערכות שאני מריץ (ושמגיעות לדרגות גבוהות ) לרוב הההשפעה של הדמויות הן ברמת הממלכה/עיר/מחוז וכך הלאה. למשל במערכה של מבוכים ודרקונים מה' 4, שהסתיימה בדרגה 18 - הדמויות עצרו פלישה של ענקים אל איי הסערה. אז הם הצילו את האי צור, אבל לא את כל העולם.
גם במערכה הנוכחית שאני מריץ, של מורדי השאול, הם מצילים את העיר קינטרגו ואת המחוז שמסביב לעיר מהממלכה המרושעת צ'ליאקס, אבל לא באמת מביסים את כל הממלכה וברמת העולם זה שינוי מינורי.
כנראה שזו העדפה שלי, גם כשאני מריץ מערכות וגם כשאני כותב הרפתקות, שהדמויות הן אכן גיבורות אבל העולם ממשיך לצעוד. גם בהצלחה אדירה הם יותר גיבורים של מדינה אחת מאשר גיבורים של העולם כולו. אבל בלא מעט מהמערכות היותר מפורסמות, נראה שאכן הגיבורים הם ממש אפיים - מה שיותר מזכיר לי את הנשגבים מאשר מבוכים ודרקונים.
אז איך זה עובד במערכות שלכם? מה אתם מעדיפים?
להבנתי הם הביסו את מועצת הדרקונים ששלטה בערך בכל העולם במהלך המערכה שלהם. לא ראיתי את הסדרה אבל זה בגדול מה שהבנתי
גם במערכה הנוכחית שאני מריץ, של מורדי השאול, הם מצילים את העיר קינטרגו ואת המחוז שמסביב לעיר מהממלכה המרושעת צ'ליאקס, אבל לא באמת מביסים את כל הממלכה וברמת העולם זה שינוי מינורי.
כנראה שזו העדפה שלי, גם כשאני מריץ מערכות וגם כשאני כותב הרפתקות, שהדמויות הן אכן גיבורות אבל העולם ממשיך לצעוד. גם בהצלחה אדירה הם יותר גיבורים של מדינה אחת מאשר גיבורים של העולם כולו. אבל בלא מעט מהמערכות היותר מפורסמות, נראה שאכן הגיבורים הם ממש אפיים - מה שיותר מזכיר לי את הנשגבים מאשר מבוכים ודרקונים.
אז איך זה עובד במערכות שלכם? מה אתם מעדיפים?