• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ספינקס-<משחק מקוון> - [4/5]- התחלנו!

שיווה עכשיו בערך בגובה 250 ס"מ, העיניים שלו אדומות לחלוטין, בלי אישונים, והשרירים שלו מתחילים להתנפח במהירות, הוא מסובב את היד בתנועה מעגלית, וטבעת אש נוצרת סביבו, פשוט מאדה את הדם שמתקרב אליו ברגע שהוא נוגע באש "דבר כל כך פשוט לא יעצור את אל ההרס" הוא אומר במה שנשמע כשני קולות בו זמנית, אחד של שיווה והשני עמוק יותר וגס יותר, וכשאתם שומעים אותו עוברת בכם צמרמורת. "אני פה כשליח ההרס, ושום תוכנה כושלת לא תעצור אותי".
 
ג'ק אומר "לא, באמת?" בהפתעה ממש מוגזמת וממשיך "דווקא חשבתי שיש לך רונה גם בשביל זה!"
הוא יוצר כיפת קרח מסביב לכולם. מבפנים חרוט שם "תודו שאתם אפסים" וציור של ג'ק.
 
שיווה מסתכל על ג'ק בחיוך סדיסטי, יוצר חרב ענקית מלהבה שחורה ומניף אותה לכיוון הכיפה, כנראה כדי לשבור אותה, ואז נעצר בפתאומיות, כל האש שהוא יוצר נכבת בפתאומיות והוא מתחיל לחזור למצבו הרגיל, מזיע ומפוחד.
 
שיווה קם על רגליו "אפשר להגיד. הם די פחדו לשלוח אותי בגלל זה" הוא אומר, מנסה להישמע קליל אבל עדיין אפשר לשמוע את הפחד בקול שלו "שמעתי אתכם אומרים שאתם מתעייפים אחרי שימוש בכוחות שלכם, נכון? אני לא. במקום זה אני הופך לדבר ההוא" הוא אומר, העין השלישית שלו סגורה שוב. "זה הכי רחוק שאי פעם הלכתי עם זה".
 
שיווה מסתכל על זאוס, הוא לא נותן שום תגובה צינית ולא מחייך אלא אומר בפשטות "אני לא יכול להבטיח לך כלום בנוגע לכוח שלי, ואני אשמח אם תשאיר עלי עין פתוחה, אבל אם אני אגיע למצב שאני לא אשלוט בעצמי לגמרי, אני חושש שלא תוכל לעששות כלום עם ברק אחד" הוא אומר, נראה רציני להחריד.
 
שיווה קם ומסתכל על זאוס "אני רוצה לבקש ממך טובה" הוא נושם עמוק "אם אתה רואה שאחרי הקרב ואחרי האלימות אני עדיין לא חוזר לעצמי ועדיין הוא, תהרגו אותי, הכוחות שלי מסוכנים ולא הגעתי לפוטנציאל שלהם."
 
חזרה
Top