• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ משחק [4\4]- תם ונשלם.

בעוד המנועים שלכם מתחילים לבעור עם כוח נוסף, הרובוט מסתער ועובר היישר לצידכם, מוכן לירות מטווח אפס.
META
שלב הטיס
בדיקת טיסה לרובוט: לוקח תוסף מהמחשב, 14, כשלון. הרובוט פועל ראשון.

הטייס של הרובוט מבצע את תמרון הflyby ולוקח תוסף מהמחשב, 21 טיסה- מצליח. הוא נע דרככם מבלי לעורר התקפה, ובשלב הירי הוא יוכל לבחור לירות מכיוון לבחירתו באיזה צד של הספינה שלכם שהוא רוצה.

תור פריסק

==
מגנים לספינה: חרטום 2, פורט 0, סטארבורד 3, ירכתיים 5.
נק"פ: 40\28
 
mate
משתמש בEvade דק 13 זריקה: 7 תוסף 11 סכך הכל 18, הצלחה.
+2 לדרג"ש שלנו (שניהם)
in
פריסק שעד כו רעדה וגימגמה קופאת לשניה במקום כאשר הרובוט חולף על פני הצגים שלה, מוכן לירות בספינה.
הגוף שלה נרפה ברגיעה וידה נעה לעבר הגה חלופי שאתם בטוחים למדי שלא היה שם כאשר קבלתם את הספינה.
קולה של פריסק נשמע לרגע בקוו הקשר של שס "שס המנוע עלול לפלוט קצת עשן בעוד כמה רגעים, תתעלמי מזה כל עוד הוא לא מתחיל לעלות באש... ותחגרי בבקשה" ואז פריסק מסובבת את שתי ההגאים בחדות ימינה.
הספינה נעה בעיגול חד בעודה מסתחררת בפראיות סביב עצמה והופכת נסיון פגיעה (או שמירה על ארוחת הצהריים בבטן) למשימה מאתגרת.
 
נולין כמעט ומסיים לתקתק את פקודות הירי על הקונסולה שלו כשהוא שומע את פריסק מבקשת לחגור.
"רגע ח..." הוא מנסה לצעוק כשהחגורות סוחטות את האויר מריאותיו בזמן שהספינה, ביחד עם החישובים שהוא ביצע, מסתחררים בפראות.

כשהספינה מתייצבת לבסוף נולין מופתע לגלות שספינת האויב נמצאת בדיוק על הכוונת שלו, ולא נותר לו דבר נוסף לעשות מלבד ללחוץ על מתג הירי, דבר אותו הוא עושה בשמחה.

מטא:
התקפת תותח פלזה קל (כולל תוסף מחשב) - 18+6=24 כנגד דרג"ש
נזק - 5,12 = 17
אם מתרחשת פגיעה קריטית בגלל סף חומרה - 42 בקובית אחוזים
 
META
שלב הטיס
קצין המדע של הרובוט לוקח את פעולת הסריקה, 17 הנדסה- הוא מקבל מידע בסיסי, כמו גם מידע על ההגנות שלכם ועל הנשק החזק ביותר שלכם.

שלב הירי
סוריץ' לוקח את פעולת הקפטן שלו, ומבצע את פעולת העידוד. הוא מנסה לתת תוסף לבדיקת הרובאות הבאה, ונכשל.

הרובאי של הרובוט לוקח את פעולת fire at will ומבצע שתי התקפות עם נשקי החרטום שלו כנגד הפורט שלכם, לוקח תוסף מהמחשב לשתיהן:
20 נגד נ"מ, 11 נגד דרג"ש. 21 נזק.
אחוזים לנזק קריטי: 7, 52, 46: נזק קריטי למערכת תומכת החיים שלכם, ולשני כיווני נשק.
IN
הרובוט עף לצידכם, הזרועות שלו מושטות קדימה, ורק התנועה המהירה של פריסק מאפשרת לה לחמוק מהסלעים הנורים היישר אל נקודת התורפה שלכם, אבל להב הפלסמה הנורה מידו השניה ממשיך לעקוב אחריכם ומצליח לחתוך את שלדת הספינה שלכם. אורות אדומים מהבהבים בעמדות שלכם כשנעילת האוויר מופעלת, עוצרת את הוואקום מלשאוב את כולכם החוצה.

מפני הירח, ריידוקאמאריז משגר טיל אחרון, שפוגע היישר במגן השמאלי של הרובוט ומנפץ אותו- מאפשר לנולין לסיים את העבודה. ובירייה מדויקת היישר אל תא הדלק, נולין גורם לסדרת התפוצצויות שניזונות מהחמצן שנמלט מהחור שבשלדה. סדרת התפוצצויות שלוקחות את חייו של סוריץ' אורצ'אד, יחד עם פירות הניסוי שלו, אך דברים שהוא אמר נותרים במוחכם.

זוהי לא הייתה משימה ראשונה רגילה בסטנדרטים של מאראקס אבטחה. זו הייתה משימה מסוכנת, אחת שהייתה אמורה להיות מעל דרגת השכר שלכם. כמעט איבדתם את חייכם מספר פעמים במכרות, חשפתם פגיעה בזכויות האדם והאזרח של האנדרואידים שבתחנת וולטרו-306, ונלחמתם נגד מהורהר אקיטוני שטען שהוא מכיר את הגנרלית ליארה. אתם לא יכולים שלא לתהות אם הצוות שלכם- קבוצה שרק לפני ימים ספורים סיימה טירונות- נשלח לכאן בכוונה. אולי, רק אולי,בכלל לא הייתם אמורים להצליח.
בין כה וכה, דבר אחד ברור- משהו מסריח בחברת האבטחה שבה אתם עובדים.

OUT
ולאחר שנה וחודש, המשחק הסתיים. הוא היה אמור להיות קצר בהרבה, אבל לפורום יש נטיה להאריך גם את ההרפתקאות הקצרות ביותר.
הרעיון למשחק התחיל אצלי לפני שנתיים או שלוש, כששמעתי שלסטארפיינדר יש שתי מכאניקות קרב- האחת לקרבות רגילים, והשניה לקרבות חלל. שאלתי את עצמי איך אפשר לשלב את שתי המכאניקות הללו בהרפתקה אחת בצורה מעניינת, התשובה שלי הייתה- סופר-רובוט! אם תקראו מחדש את עץ המשחק, תוכלו למצוא המון איסטראגז לוולטרון ולפאוור ריינג'רז אם תדעו איפה לחפש.

העולם של סטארפיינדר הוא עולם מצוין לדעתי, הפרישה שלו על פני מערכות כוכבים שלמות מאפשרת לשמר את תחושת ה"קיטצ'ן סינק" של גולאריון מבלי שהעולם ירגיש דחוס מדי, וכמעט כל פסקה של lore בספר החוקים העלתה לי רעיון להרפתקה. השיטה לעומתו, היא פחות ממושלמת. ועדיין, התגברנו גם על זה.

ידס, דיידלוס, עמית ואלישע- תודה על הזכות להריץ לכם, היה כיף, ותזכרו- לא לדרוס פעוטות :)
 
שס, כמו התלמידה שהיא תמיד הייתה, מנצלת כל הזדמנות ללמוד - והמשימה המסוכנת הזו לא שונה בהרבה. היא עדיין לא מספיק אמיצה, או בטוחה בעצמה, בשביל להעמיד את הראיות שהיא אוספת אט אט על הקונספירציה הזו - אבל אולי יום אחד. עם החברים שלה או בלעדיהם, היא מקדישה את עצמה לעבוד בחברה ולהציל כמה שיותר חיים דרך העבודה הזו - גם אם זו לא בדיוק הגדת המשימה שקיבלה בתדריך. הצלפת הסייברנטית הצעירה עולה בסולם הדרגות, ובסבלנות של מכונאית - ויש שיאמרו של מכונה, היא ממתינה שיגיע הזמן להכות שוב. לכוון את היריה, לפגוע במטרה, ולהוציא את האמת לאור.

אבל כל זה יקרה אחר כך. כרגע שס מלאה התרגשות והקלה, ומעט חרדה מכל המראות הקשים שהם ראו - אבל בעיקר שמחה על כך שהיא סיימה את המשימה שלה בהצלחה, והתרגשות לקראת השנים שמצפות לה בעזרה לשאר אנשי המערכת.
out
וואו, איזה משחק מגניב זה היה! למרות החששות הראשוניים שלי, הסקאלההקטנה יחסית של המשחק והאורך שלו בכלל לא הפריעו לי ליהנות. שס הייתה דמות כיפית ביותר שאני בהחלט אחזור לשחק אותה מתישהו בעתיד, ונהניתי מאוד לשחק ולהיות באינטראקציה איתכם (כדמויות וכשחקנים).
נקסט, תודה מיוחדת אליך, שיצרת את המשחק הזה ונתת לי ולכולנו את האפשרות ליהנות ולירות לייזרים על חייזרים מרושעים מהחלל החיצון - היה פיצוץ! :)

אז בקיצור, היה מגניב וכיף מאוד, אני מאוד שמח שנפלה הזכות בחלקי להשתתף.
תודה רבה לכולם.
 
ויסקוראלון מנצל את העובדה שהמשימה הזו הייתה הרבה מעל רמת השכר שלהם בשביל לדרוש חופשה בתשלום(אפשר לעשות הכל היום עם עורך דין טוב). הוא יוצא לנופש עם שתי נשותיו בכולל מעבר בין חופים במערכת הכוכבים, נהנה ממשקאות אקזוטיים וזמן איכות משפחתי. אחריי שהוא חזר לעבודה הוא התעקש להיכנס אך ורק למשימות מחקר, כמו כאלו שבהם מישהו קונה שטח חדש ומעוניין שיחקרו אותו לפני שהוא נכנס ונבלע על ידי מפלצות חלל. הוא סבור שכך לא יגיעו מצבים שבהם מכניסים אותו לעסק מסריח.
מעבר לזאת הוא מחכה שתעבור כמות הזמן הדרושה בשביל שהוא יוכל להתפטר מבלי לאבד את השכר שקיבל וברגע שיש בידו הזדמנות לעשות זאת הוא עוזב את חברת האבטחה. כעת הוא עובד כעוזר מעבדת מחקר המנוהלת על ידי אנדרואידים, מסייע להם ומרוויח את הכסף שהוא צריך. גם אם המשכורת יותר קטנה, הסיכויים למות, או יותר גרוע, לפגוע בחופשם של אחרים, הוא מינימלי.

וכמובן, ויסקוראלון שומר על קשר עם הצוות שלו. כל שבוע בערך החבורה מקבלת סרטונים ותמונות הולוגרפיות של ויסקוראלון מטייל במקומות שונים, עוזר במחאות ולפעמים הוא גם סתם מתקשר. שום דבר לא יוריד את הזיקה לחופש וטיול של השירן הידידותי והוא נורא שמח לחלוק אתכם את זה.
OUT
תודה לך נקסט על משחק מצוין, שמחתי לשחק בו ולהשתתף בהרפתקה מעניינת כמו זו.
תודה גם לכל השחקנים, היה לי כיף מאוד לשחק אתכם ונתראה בפעם הבאה!
 
נולין יושב המום בעמדה שלו, נותן לאזעקה הרמה ולמראות הפיצוץ של ספינת הרובוט שמולם לחלחל אל תודעתו.
הם, הם כמעט הרגו אותנו" הוא חושב לעצמו ברעד.
ללכת כל כך רחוק רק כדי להמשיך להסתיר את הסוד? לא דמיינתי שהם יהיו כל כך ברוטלים... אני חייב להוריד פרופיל, לגרום להם לחשוב שויתרתי ואני בצד שלהם.

לאחר שהם חזרו למפקדה נולין התייחס למשימה כאל משימה רגילה שהשתבשה, נמנע מלפעול כויסקוראלון בדרישה לפיצוי על הסיכון שהם עברו, והוא המשיך כרגיל, מבלי לנסות לחקור את הקשר של המהורהר אל הגנרלית, או אפילו להתייחס לדבריו כאל יותר מנסיון עלוב להסיט את תשומת ליבם. עם הזמן הוא ביצע עוד משימות לשביעות רצונם של הממונים עליו.

אבל הוא זכר, ולאחר כשנה, כשהיה בטוח שכל השאר שכחו הוא התחיל לגשש - קונסולה לא מוגנת פה, קשר מפוקפק אל בורסת הנתונים שם, והוא התחיל לאסוף חלקים מהפאזל. מהחלקים שיש לו כבר עולה תמונה מטרידה ומרשיעה למדי, אבל הוא צריך לאסוף עוד חלקים, וכך הוא ממשיך, עובד בארגון אותו הוא מנסה להפיל, משחק משחק חתול ועכבר עם אנשי האבטחה, ומקווה שמתישהו הוא יראה את התמונה השלמה.

OUT
תודה על משחק מעולה, היה ממש כיף :)
 
חזרה
Top