• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ משחק [4\4]- תם ונשלם.

שס נשארת בחוץ בעוד השאר זוחלים. מוארים בידי אורו של פפירוס- המנהרה מתפתלת ומתפצלת למספר מנהרות אחרות, נראה שחלקן מובילות למעלה או לכיוון המערות שכבר ביקרתם בהן, אך אחת פונה שמאלה, לכיוון פנים המכרות.

בחוץ,שס חושבת שהיא שומעת קול מהמערה הקרובה, קול שנשמע כמו קול גרגור ובליסה.
 
שס מהדקת אצבעות סביב קת הרובה, ומתחילה להתקרב בזהירות לפתח המערה שממנה בוקע הרעש, משתדלת להציץ פנימה כדי לראות את מה שבפנים, מבלי שזה יראה אותה, תוך כדי שכל כמה רגעים היא.מציצה אחורה לכיוון המנהרה שאליה נכנס הצוות שלה
Meta
גלגול התגנבות
12+2=14
 
שס מציצה מעבר לפינת המערה. היצור שהיא רואה מורכב מגבישים נוזליים הנראים כמו קוצים שחורים ונוצצים, מחוברים בנוזל שחור ודביק. היא מזהה אותו מיד כנוזל פרומגנטי, נוזל שההמצאה שלו וההינדוס הביולוגי שלו היווה אבן פינה בטכנולוגית המסע בחלל. היצור רחוק עדיין, ולא נראה שהוא הבחין בה, אבל האקדח שלה כבר רועד בנרתיק שלה- מצביע על שדה מגנטי חזק.
 
אחרי שהם שומעים את הדיווח משס החבורה שבמחילה פונה לחזור בחזרה, מבינים שהם לא יוכלו להילחם תוך כדי זחילה.
נולין אומר בשקט בקשר "שס, אנחנו בדרך חזרה. תנסי לא למשוך תשומת לב, אולי היצור הזה יעבור על פנינו"
 
שס מהנהנת ונצמדת לקיר, מחכה לתגבורת ומקווה שהדבר לא יראה אותה, אוחזת בחוזקה באקדח ונעמדת כך ששום דבר מתכתי לא ימלט מאחיזתה וירעיש
meta
בדיקת התגנבות נוספת כדי לא להיראות/להישמע
[dice:k5io]735417:0[/dice:k5io]
 
בזמן שהחבורה חוזרת על עקבותיה וזוחלת לאחור במנהרה, הרפש ממשיך לנוע קדימה באיטיות. הוא שומר על מרחק של בערך 20 מטרים משס, ולא מתייחס לנוכחותה- לפחות לא בצורה ששס יכולה לזהות. כשהחבורה חוזרת אל המערה בה שס מחכה, הם מספיקים לראות את היצור יוצא מקו הראייה שלהם כשהוא נכנס אל המערה הגדולה יותר, בה עברתם לא מזמן.


ferrofluid_ooze.png
 
ויסקוראלון בבירור מזהה שמדובר ברפש פרומגנטי והוא מנסה להיזכר מאיפה הוא שמע על הדברים האלה ומה בדיוק המידע שהוא זוכר על כך. הרי לא כל יום שיצור שכזה מסתובב במכרות שאמורים להיות פעילים.
META
מדעי החיים: 4+7=11
מדע פיזי: 12+7=19
 
רפש פרופלואידי נוצר כשחבורת מדענים השתמשה בנוזלים ניסיוניים מהונדסים ביולוגית על מנת להשהות חלקיקים מגנטיים. חלק מבריכות הנוזלים הפרומגנטיים שנוצרו פיתחו מודעות, גם אם מוגבלת, מודעות שנשלטת בידי הצורך למצוא שדות אלקטרו-מגנטיים חזקים יותר ויותר. הם יכולים להופיע בכל מקום, אך ויסקוראלון יודע שנפוץ יותר למצוא אותם בערים. הוא יודע שהמאפיינים המגנטיים שלהם מקשה על חיישנים טכנולוגיים לזהות אותם, ושישנם רפשים ברי מזל שמוצאים מערות מלאות במחצבים מגנטיים. ייתכן שזהו המצב כאן.
כמו כן, ויסקוראלון יודע שניתן להשתמש בנוזל פרומגנטי בשריון כדי להעניק לו מאפיינים בולמי זעזועים.
 
"ובכן, אם אני מבין נכון זה רפש פרופלואידי, יש להם צורך למצוא שדות אלקטרו-מגנטיים חזקים, אז אולי נוכל להסיח אותו או לשלוח אותו מכאן. אני כן חושב שזו הזקה ליצור תמים, אבל אם אתם רוצים אפשר להשתמש בנוזל שלו בשביל לתת לשיריון בלימת זעזועים מעניינת. אבל שוב, לא ממליץ על כך. לדעתי נוכל להסיח את דעתו ולהמשיך במשימתנו מבלי להתעסק איתו".
 
"רק רגע" נולין אומר לחבריו. "מה אם יש לנו כאן שני דברים בלתי קשורים: הרפש הזה תקף את מכונות הכרייה, ובלי קשר מהורהר מרושע משתמש במכרה כבסיס...
נראה לכם שהרפש הזה יכול לתקוף מכונת כרייה? כמוצר טכנולוגי, המכונה בטוח מייצרת שדה מגנטי, אבל יצרן סביר אמור להנחית את השדה, רשת פארדיי היא דיי זולה..." נולין ממשיך למלמל לעצמו מונחים טכנולוגים בזמן שהוא מנסה להבין האם הרפש יכול להוות סכנה למכונות במכרה

מטא:
גלגול הנדסה כדי להבין האם הרפש יכול להרוס מכונת כריה, והאם יש לו סיבה לתקוף מכונות כריה בלבד.
19+10=29
 
"ובכן, יכול להיות שהרפש הזה הוא הפתרון לתעלומה, וכל העסק עם ההורים החטופים של הבארתו' לא קשור למכונות הנעלמות.
ויסקוראלון, מה נראה לך, הרפש הזה יעדיף לצוד מכונות כרייה או שהוא מעדיף מחצבים פשוטים?"

מטא:
זיהוי מניע 12+6 = 18
 
בעוד נולין מאמין שאפשרי שהרפש הוא הבעיה, זה לא נראה הגיוני. יש כאן יותר מדי צירופי מקרים- סימני החריכה שעל הרכב, השערים המלאכותיים למישור האש, הרובוטים הצופים, וכעת הרפש. אלו כולן חתיכות של אותו הפאזל- גם אם נולין לא בטוח עדיין כיצד הן מתחברות.
 
חזרה
Top