• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ משחק [4\4]- תם ונשלם.

שס מאמצת כוחות, ובשארית כוחותיה שולחת את תודעתה לכיוון השתל, מורה לו לבצע סריקת מערכות, להריץ שקלול נזקים, ולהפעיל פרוטוקול חירום.
הנשימה שלה מתייצבת לאיטה, ונראה שהדימום מאט, בעוד השתל שמעל עינה מבליח ומהבהב, מחווט מחדש את פעולות המוח של שס, עושה כל מה שביכולתו כדי שתוכל לקום ולתקן את הנזק שהיא עשתה

באופן רפלקסיבי, שס מצמצמת את עיניה כשהיא נזכרת בסדרת הכשלונות הצורבים שלה, מונעת מהדמעות לצאת. ההתקפות הנמהרות, חוסר הזהירות וחוסר התיאום, הכעס חסר המטרה...היא חייבת לתקן את זה
איכשהו
Meta
מנצלת שני ריזולב בשביל להתייצב
 
"אתם כמוהם!" הבאראת'ו צווח, "אתם מכאיבים לי! אני לא רוצה שיכאיבו לי!" תוך כדי, הוא ממשיך לשדר ייבבות טלפתיות היישר אל מוחכם.
הוא כל כך קרוב לפריסק, שהיא שמה לב למשהו. היא הבחינה כבר קודם בניצוץ המתכתי שהיה כשהילד עבר בין הסורגים, אבל עכשיו- מקרוב- היא רואה יותר פרטים. מתחת לחלק מהבשר הרוטט שלו, היא שמה לב לפס אפור כהה שמקיף את גופו. מבט נוסף מבהיר לה שמדובר בקול אלקטרוני כלשהו, כנראה אחד שמקשה על הבאראת'ו הצעיר לחשוב כהלכה.
 
מוחו של נולין רץ במהירות, מנסה למצוא דרך להפסיק את הקרב המיותר הזה.
"עצרו" הוא צועק בכל כוחו אל חלל החדר, וכדי להדגיש את דבריו הוא יורה על הרצפה ליד הבראת'ו, מפריח עננת אבק לאוויר.
"כל זה הוא טעות נוראה" נולין ממשיך לצעוק. "אמרו לנו שאין שום יצור תבונתי במכרות אז חשבנו בטעות שאתה מפלצת מסוכנת.
בואו כולנו נעצור את האש ונדבר על כך שמי שהכאיב לך הם אלה ששיקרו לנו ושלחו אותנו לכאן!"

מטא:
מבצע התקפת סוכן עם רמייה כנגד הבראת'ו, ואת ההתקפה הפיזית מחטיא בכוונה
גלגול רמאות: 5+6=11 (אני מקבל בונוס אם מה שאני מספר הוא חצי אמת?)
 
META
בגלל שזה חצי אמת, אני אתן לנולין +2 לגלגול. גם עם התוסף הזה, הד"ק הוא עדיין 20+דירוג האתגר של הבאראת'ו, מה שאומר שנולין נכשל.
IN
"א-אתה משקררר!" הבאראת'ו מילל, ופריסק שמה לב שהקולר מחשמל אותו בתחילת המשפט, "אתם כולכם א-א-אותו דבר!"
META
תור פריסק.
 
פריסק מרימה את ידיה ושומטת את האקדח שלה ומראה שידה חשופות "אנחנו לא משקרים ואנחנו מצטערים שתקפנו אותך" היא אומרת באמפטיה "המכשיר הזה הוא... מכאיב לך, אני יכולה להוריד אותו אם אתה רוצה" היא נושמת עמוק את הנשימה שיתכן מאוד שתהיה האחרונה שלה "אני פצועה קשה ומכה קטנה תהרוג אותי... אם אני העשה משהו שלא נראה לך תוכל להרוג אותי על המקום..." פריסק מביטה בו "מה דעתך?"
mate
דיפלומטיה
[dice:in6zlyi]732578:0[/dice:in6zlyi]
 
פריסק אומרת בעצב "אני מצטערת" ולוחצת על הגז.
בעוד המכונית דוהרת קדימה בפתאומיות פאפירוס מרים את רובהו ויורה.
mate
רגילה: נסיון דריסה על החייזר, המכונית (לצורך העניין אני מתייחס לפריסק כהמכונית) נעה לJ9 בדיקת נהיגה עם צריך: 22
בפגיעה:4+4+3+2=13
תנועה: המשך נסיעה: המכונית מגיעה לN9
פעולת רחפן: במידה ונחיזר שוקד יורה עליו, במידה ולא על כדור שלוש.
התקפה: 7 נגד שריון אנרגיה, יוצא מתוך נקודת הנחה שמדובר בפיספוס.
 
פריסק לוחצת על דוושת הגז והרכב דוהר קדימה, פוגע בעוצמה בבאראת'ו ומעיף אותו לאחור- אך נראה שהוא הצליח לפנות הצידה בזמן כדי לחמוק מרוב הנזק.

הכדור הרחוק יותר מתמקד בפריסק, הנקודה השחורה שבמרכזו הופכת לאדומה ושלושה קליעי אנרגיה נורים אל עבר הרכב, פוגעים בפריסק, בשס ובויסקוראלון. ההדף כמעט ומפיל את הכדור לאחור, אבל הרגליים שלו מתכופפות ומצליחות לתמוך בו.
זוג קליעי אנרגיה נוספים נורים מהכדור הקרוב יותר, הפעם על נולין. בניגוד לקודמו, ההדף לא משפיע על הכדור- והוא נע בצמוד לקיר, אל כיוון המכונה המשונה.

בצעקה של זעם ושל בכי, הבראת'ו מסתער על הרובוט. הזרועות שנוצרו לו לפני שניות ספורות מתנוונות והוא מתנגש חזיתית בפפירוס, כמעט ומעיף אותו מהרכב. הצעקה הזו, יחד קול הלייזרים שנורו באוויר כמעט מסתירה את קול הזמזום המתחזק שמגיע מהמכונה. לרגע אחד, סורגי האנרגיה מהבהבים כשהקריסטל הירוק זוהר ויורה קרן אנרגיה משלו אל הרכב, היישר אל תא הכוח שלו. גורם למתכת להנתך ולתא הכוח לדלוף, מקשה על הנהיגה ברכב.
META
הרכב סופג 6 נזק, בגלל הקשיחות 5 שלו- הוא סופג רק 1 נזק. מה שמשאיר אותו על 13 נק"פ.

הצלת תגובה בשביל הבאראת'ו- 13, הצלחה. הבאראת'ו סופג 6 נזק.

התקפות לכדורים:
6 נזק כוח לנולין
5 נזק כוח לפריסק
4 נזק כוח לשס
3 נזק כוח לויסקו

התקפה לבאראת'ו:
24 נגד דרג"שק נגד פפירוס, פוגע. 6 נזק.

קרן אנרגיה על הרכב:
19 נגד דרג"שא לרכב, פגיעה. 12 נזק. בגלל הקשיחות שלו, הרכב סופג רק 7 נזק- מה שמשאיר אותו על 5 נק"פ.

הרכב שבור
בגלל שהרכב הגיע לפחות מ7 נק"פ, הוא נשבר. מה שאומר שנזק ההתנגשות ודירוג השריון שלו יורדים ב2. בנוסף, המהירות שלו יורדת בחצי ובדיקות טיס נעשות בו עם מחסר 2.

תור ויסקו
 
ויסקוראלון קופץ ממקומו אל שס, נוגע בה בעוד הוא קורא לכוח הכוכבים. אנרגיה קוסמית זורמת מאצבעותיו כמחושים כסופים ככוכבי השמיים וכמו כלי תפירה הם סוגרים את הפצעים של שס. נראה שאחד המחושים גם נעשה מחט בקצה שלו ודוקר את ויסקוראלון בעורק, הוא נותן חלק מהכוח חיים שלו לשס בשביל שתוכל לתפקד בצורה יעילה יותר. לאחר מכן הוא שולח מסר טלפתי לכולם.
"צריך לנטוש את הרכב ולהתרחק. אם נפוצץ אותו נוכל אולי לסיים את הבאראת'ו ולחמוק מהלייזרים".
META
כפעולה רגילה הוא משתמש עליה בריפוי מיסטי. כתוצאה מהריפוי היא מרפאת 7 נק"פ, בנוסף, ויסקוראלון נותן לה 3 נק"פ מעצמו, כך שלבסוף היא מרפאת 10 נק"פ.
בנוסף, ויסקוראלון מגלגל תפיסה: 13+8=21.
לאחר מכן ויסקוראלון ייבצע פעולת תנועה בשביל לקפוץ מהרכב ולהתרחק.
 
שס מתרוממת ומעיפה מבט אסיר תודה לויסק, לחיה הלא מכאנית בוערת מבושה על הנפילה הנוספת שלה.

נו באמת, שס, את מסוגלת ליותר מזה!

היא לוקחת כמה צעדים התידה כדי להיות בקו ראייה ישיר אל הבאראת'ו, עוצרת, ומתבוננת

השתל הסייברנטי שלה מנתח את המבנה של הקולר וחושף נקודת נעילה על הקולר. ובהבזק מחשבה אחד היא מבינה מה עליה לעשות היא מתרכזת ומזמנת את הכוחות הטלפתיים הטבעיים של בני גזעה, שולחת את ידה קדימה ועוצמת עיניים.

מתוך עשרות הכלים הארוזים בכפפת המתכת הכבדה שלה, מחט זעירה יוצאת, עטופה בערפילים כסופים וכמעט בלתי נראים, מרחםת באוויר בעדינות.

שס מסננת בפראות שלא ידעה שקיימת בה ''זה נגמר...עכשיו!"
ואז המחט נשלחת בקשת מדויקת לתוך חור הנעילה של הקולר, בניסיון לפתוח אותו, להסיר את העינוי שמוטל על היצור, ולהוציא אותם בחיים
Meta

פעולת תנועה ללכת ימינה עד שיש קו ראייה וקו אפקט בינה לבין הבאראת'ו
פעולה רגילה להפעיל יד פסיכוקינטית, כדי לפתוח את הקולר עם מחט שנמצאת בcostum rig שלה (מאחר שמחט משמשת ככלי עבודה להנדסה)
 
IN
בריכוז מוחלט, שס מחדירה את המחט אל חור המנעול של הקולר, מפעילה כוח טלקינטי ודוחפת אותה פנימה עד שהיא נתקלת בהתנגדות קלה, ואז- שס ממשיכה לדחוף, לוחצת על הכפתור המוחבא בקצהו של החור, והקולר נפתח.
כאשר הוא נופל על הרצפה, הבאראת'ו צונח גם הוא, מייבב בשקט.
META
תור נולין
 
נולין מביט בפריסק הגוססת ברכב ומבין שעומדת בפניו בחירה אכזרית - האם לזנק ולסייע לחברתו חסרת האונים או להמשיך ולהילחם, ובשאיפה להציל את כל החבורה.

"סליחה פריסק, את לבדך לבנתיים" הוא ממלמל בשקט בעודו רץ לעבר צד שמאל של הרכב, מפנה לעצמו קו ירי לעבר אחד מהכדורים שצולפים בהם ללא רחם מתחילת הקרב.
בעודו רץ הוא נותן מילת פקודה למחשב הנייד שלו, מילה שגורמת להפעלת פרוטוקולי פריצה אוטומטיים שתוקפים את מערכותיו של הרובוט הכדורי, ובעוד הרובוט עסוק בהתגוננות נולין יורה לעבר באקדח

מטא:
מתקפת סוכן: תנועה לI8
גלגול מחשבים להתקפת סוכן - 5+11=16 (החטאה, אני מניח)
גלגול התקפה רגיל - 2+3=5 נגד דרג"ק
גלגול נזק (אם איכשהו פגע) 2

עדכון נקודות פגיעה - 0/6 נק סיבולת, 10/10 נק' חיים
 
כבל קטן ומוקר יוצא מידה של פריסק ונצמד לחזה המפרפר, הבזק חשמלי בורק ונשימתה של בת האנוש מתייצבת, מוציאה אותה מכלל סכנה.
Mate
משתמש באחת מנקודות הנחישות שלי כדי להתייצב.
משאבים
נק"פ 0/10
נק"ק (נקודות קשיחות) 0/7
נק"נ (נקודות נחישות) 3/4
 
הבאראת'ו מצטנף על הרצפה בעוד בקצהו המרוחק של החדר רגליו של הכדור מתחפרות באדמה, תופסות אחיזה בעוד הנקודה השחורה שעליו מאדימה, וממשיכה להאדים מבלי לירות. קווים מתפשטים ממנה אל שאר גופו, אדומים גם הם. מזכירים נימי דם על גלגל עין. בניגוד אליו, הכדור השני- הקרוב יותר- תוקף. יורה שלושה קליעי לייזר נוספים- אך הפעם, הוא מכוון על הבאראת'ו הצעיר, משתיק את יבבותיו כשהוא מתעלף מהכאב.

לכולכם ברור שהכדור הרחוק טוען ירייה חזקה מהרגיל. ויש לכם רק הזדמנות אחת למנוע ממנו לירות.
META
9 נזק לבאראת'ו, שיורד ל-0 נק"פ בדיוק. הוא עוד לא מת, רק מעולף.
תור ויסקו
 
ויסקוראלון מכוון את האקדח האדום שלו אל כיוון העין שטוענת, משהו בעיצוב של האקדח מוזר, אתם זוכרים אותו מהתדרוכים אבל לא לקרב, אלא למקרה שנתקעתם איפשהוא במהלך האימונים החיים. זה אקדח זיקוקים! ויסקוראלון מדליק את האקדח והירייה טסה קדימה עם שובל ענק של עשן אדום מאחוריה, טסה בצורה תזזיתית ולא ברורה. אבל למרבה ההפתעה, היא פוגעת לרובוט ישר בעישון ומתפוצצת. חתיכות מהכדור עפות לכל עבר והמערכות שלו מובערות ועולות באש.
META
ויסקוראלון יורה בכדור שטוען ירייה עם אקדח זיקוקים.
התקפה: 20 טבעי, קריט.
נזק: 6 נזק אש ומכיוון שזה קריט הכדור מובער וחוטף כל סיבוב 1ק6 נזק בערה.
 
זוהי ירייה קשה, הנשק לא נועד לירות למרחק כזה- אבל כבדרך נס, הקליע מטייל היישר אל מרכז הכדור- מפוצץ אותו בלהבות לפני שהוא מספיק לשחרר את הירייה הטעונה בו.
META
כדור 3 חוסל
תור שס
 
שס מבינה את הסיטואציה החדשה. הם כיוונו על היצור הלא נכון. האינסטיקנט הראשוני שלה הוא לחטוף את הבאראתו מהקרקע ולהגן עליו, ואד היא עוצרת בעצמה.

היא רואה את וויסק פוגע באחד הכדורים ומשמיד אותו, וחיוך מרוצה עולה על פניה. היא לוקחת נשימה עמוקה ומיישירה מבט לכדור המרוחק מהם, נאבקת בגלי הבחילה העולים בה, מכוונת ויורה
Meta
פעולת תנועה להתכווננות על כדור 1
התקפה נגד כדור 1
[dice:u]732811:0[/dice:u] ( מחסר 2 אם היא נפגעת מהכדור)

נזק אם פגע
[dice:u]732811:1[/dice:u]

גלגולי קשיחות

[dice:u]732811:2[/dice:u]
[dice:u]732811:3[/dice:u]
[dice:u]732811:4[/dice:u]
 
הקליע פוגע בכדור, מפוצץ אותו כאילו היה עשוי מחרסינה. שברים מעשנים מתפזרים בחלל המערה- לצידכם, הבאראת'ו הצעיר מעולף- פצוע קשה, על סף מוות, אבל עוד לא המשיך הלאה אל חצר העצמות. לא רחוק מכם נמצא המבנה, עם הקריסטל הירוק שעליו. הוא עדיין מסוכן- קרן הלייזר שנורית ממנו יכולה לחסל כל אחד מכם בקלות.

האם אתם נשארים במקומכם, מנסים לחקור את המבנה האליפטי המשונה? או שאתם חוזרים אל פני הקרקע? או שמא דבר אחר לחלוטין?
 
פריסק מתעוררת ומרימה את ראשה מעיפה מבט על מה שקורה סביבה ומחברת את החתיכות ביחד ואומרת "המכונה הזו לא מושלמת, מה שזה לא יהיה שקורה כאן יש לנו עוד זמן, תעלו על הרכב, נרפא אותו ונתארגן למלעה" בעודם תופסים מחסה מיחוץ לטווח של הקרן ופריסק אוספת את מה שנשאר מהכדורים ואת הקולר של הבאראתו
 
חזרה
Top