• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[משחק תפקידים] ים של סיוטים - מבוטל (חופשיטה, אנימה, פאנפיקים)

קרלוס מכוון את האקדח שלו על האחות הקטנה ואומר בכעס: "נתתי לכם להציל אחות אחת, ואין לי בעיה להציל גם את זו, אבל אני להציל אותה ואז להפוך אותה ללא שימושית?! אין מצב" ואז הוא אומר בטון ענייני אבל ממשיך להחזיק האקדח: "מה זה בעצם המקום הזה? דיוניסוס פארק?".
 
[נגמרה ההצבעה!]
[ודרך אגב, "ריפוי" של אחות קטנה לא מבטל את ההשתלטות של החזקה. בניגוד לכך, מדי פעם האחות הקטנה תבצע זריקת הצלה כדי להיחלץ מההשפעה, ואתם לא רוצים להיות שם כשהיא מצליחה.]
[וואו. מיד אחרי שכתבתי את זה ביצעתי זריקת הצלה ויצאה לי הצלחה חמורה. אני מתחילה לחשוב שהקוביות שלי שונאות אתכם.]
ברגע שמסטיק סיימה לדבר, הזוהר הארגמני סביב האחות הקטנה השנייה התפוגג, והיא הסתכלה מסביבה, מבחינה באב הגדול המת. היא צרחה "מיס באבלס!!!"
ממרחק נשמעה צווחה גבוהה, שהזכירה יותר קול של כלי נשיפה ממתכת מאשר קול אנושי.
"לעזאזל!" צעק ג'ק. "אחות גדולה מגיעה לפה!"
הוא הרים אצבע, וטורנאדו קטן החל להסתחרר סביבה. הוא הצביע על הקרקע בכיוון שממנו הגיע הקול, והטורנאדו נפל על הקרקע והתגדל לבערך 1X1 מטרים. אחרי זה היד שלו הפכה לחומר אפור דמוי כוורת, וחרקים משונים קטנים בקעו ממנה ועפו לתוך הטורנאדו הקטן.
"תתכוננו לקרב!" קרא ג'ק.
[יש לכם זמן לקצור, להציל או לנסות פעם אחת להשתלט שוב על האחות הקטנה, וכן להתכונן לקרב מול האחות הגדולה לפני שהיא מגיעה.]
 
דימון מצליח להשתלט על האחות הקטנה, אבל זה מאוחר מדי, האחות הגדולה שמעה אתכם ועומדת להגיע.
ג'ק הנהן, עדיין קצת מופתע מזה שהוא נלחם ביחד עם אחות קטנה, וזימן טורנאדו קטן נוסף. מסטיק הפכה את הטורנאדו לקפוא.
צווחה נוספת נשמעה, ולפניכם נגלה המקור של הצווחה, יצור שנראה בערך כך:
latest

עם אורות צהובים בקסדה שלה, האחות הגדולה הסתכלה מסביב. היא הבחינה באב הגדול מת ובאחות הקטנה שדימון שולט בה, ובג'ק. היא צרחה שוב, האורות בקסדה שלה הופכים לאדומים, והסתערה.
פסקול: OS-UjCmrJh0[/MEDIA]]אויב לא צפוי
האחות הגדולה התחמקה במיומנות מהמלכודת עם החרקים, אבל אז היא נתקלה במלכודת הקפואה. היא קפאה על מקומה, אבל גל של כפור השתחרר מגופה, מקפיא גם את ג'ק ואת מסטיק.
טריקר נהם במטרה ליצור פיצוץ אש, אך הפיצוץ במקום זה פגע בדימון ובקרלוס.
 
מירוסלב צעק את הפלאסמיד שלו, והאחות הגדולה הועפה לאחור... אבל הקרח שכלא אותה נשבר. ג'ק נחלץ מן הקרח שכיסה אותו, ובעזרת "להצית!" משלו שחרר גם את מסטיק.
[זה לא חכם לנסות להזיז אויב שהוקפא כך שלא יוכל לזוז! הדבר שווה ערך ללתת לו אגרוף: יעיף אותו אבל ישבור את הקרח שכולא אותו.]
 
[כולנו עושים טעויות. אפילו אני עשיתי טעות כשהמצאתי את המשחק המפגר הזה. אבל אנחנו עדיין צריכים אותך. יש לנו בקושי מספיק שחקנים. אולי הייתי בסדר אם זה שתעזוב אם היו לנו 6-7 שחקנים, אבל אתם 4, ואנחנו צריכים כל אחד מכם.]
 
אין לה, היא חסרת אונים לחלוטין :twisted:
בינתיים, האחות הגדולה קלטה שאתה זה ששולט באחות הקטנה. היא הרימה את ידה, ולשון אש בקעה ממנה, לא פוגעת בכלום.
ג'ק ניצל את ההסחה כדי לירות ברק אדום על האחות הגדולה. היא התחמקה באלגנטיות.
 
באבלגם הרימה את אקדח הלוגר, פלטה צעקה לוחמנית, והורידה ברצף את ששת הכדורים שבמחסנית שלה, בנסיון לקלוע בראשה של האחות החמקנית...
 
מרגע שהבחינה שבין יריביה עומדת אחות קטנה, האורות בקסדה של האחות הגדולה הבהבו בין אדום לכחול ולבסוף התקבעו על גוון של סגול [כאחות קטנה, למגנים יש מחסר נגדך].
שלושה קליעים פגעו באחות הגדולה, שלושה החטיאו. לאחר מכן. היא התפוגגה לכלום, והופיעה מחדש מאחורי ג'ק. לפני שהספקתם להזהיר אותו, האחות הגדולה דקרה אותו במזרק שבידה, והוא מת.
[אל דאגה, אתם לא תקועים בלי מדריך. פשוט קחו את ג'ק לתא ויטה. אחרי שתהרגו את האחות הגדולה.]
 
קרלוס מכוון את האקדח על האחות הקטנה שמצאנו ואומר לאחות הגדולה: "אם לא תיכנעי עכשיו אני יהרוג אותה, יש לך הזדמנות אחת." בשיא האלגנטיות שהוא מצליח לגייס.
 
חזרה
Top