• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחק מקוון: תראן במילכוד(0/5)

אור-ניומן

פונדקאי ותיק
טוב, ניסיתי להריץ את ההרפתקה גם בפורום יצורי רשת, אבל כנראה עם יותר מידי שחקנים. לכן, קבלו הרפתקה חדשה בעולם "שחר האדמה":
טיזר-
היה שחור... ללא הלפיד לא הייתי רואה כלום... אבל ראיתי אותם שם... הייתי יכול להריח את הסירחון מרגע שנכנסו לאזור, אבל הם לא עניינו אותי... האוצרות! כל האוצרות שהיו שם! אלפים של מטבעות זהב! לא יכולתי להתאפק... פשוט רצתי לתוך הערמות, אחד מהאנשים צעק לי לעצור, אבל לא הקשבתי... לפתע הרגשתי שמשהו חורך את בשרי, והתעלפתי...
לאחר שהתעוררתי הקרב היה בעיצומו, כוחות כשף אדירים הוטלו, מיומנות אדירה בנשק נחשפה במלואה, והכל מולו... מול הדבר המפלצתי הזה... זה היה מפחיד, כי הוא עדין לא מת...
טאריס לונד, איש צוות בספינת "נסיכת הרוח", לאחר שחזר ממסעה האחרון...

צפירה חזקה נשמעה, הבנתם מיד שנתגלו תראנים ארורים באזור, ולפי צעקות הבהלה של השומרים, הבנתם שהם לקחו מידע, ומידע חשוב מאוד. ראשיכם הסתובבו לראות ארבעה אנשים רצים במהירות, בידיהם תיקים, וכנראה בתוכם המידע... הם היו מלווים בקבוצת שומרים גדולה, הערכתם בערך שלושים שמה, הבעיה היא שהשומרים לא היו שייכים לתרואל, האימפריה הגמדאית, אלא לאימפריה התראנית...
התראנים קפצו לתוך ספינת אוויר לא מסומנת, בלי לחשוב אפילו קפצתם גם אתם אל ספינת האוויר הקרובה, ספינת עץ גדולה ומפוארת בשם "נסיכת הרוח", הקפטן הטרולי הביט בכם בפליאה, אבל לא היה לכם זמן להסביר לו מה קורה, זמן היה מצרך נדיר מידי ברגע ההוא. זרקתם במהירות לקפטן שק זהב גדול "צא עכשיו! בעקבותיהם!" צעקתם אליו בזעם, הקפטן זינק מיד להגה, סימן לאנשיו להתחיל להזיז את הספינה בשיא המהירות. לשמחתכם הם באמת עשו כך, ותוך פחות מדקה הספינה האווירית יצאה לדרך, בשיא מהירותה. שערותיכם התבדרו ברוח, שמעתם את הטרול צוחק בהנאה בזמן שהוא מכוון את ההגה במהירות מדהימה, ואת טפיפות הרגליים המהירות של אנשיו שמסדרות במהירות כל מה שאפשר. הספקתם להסביר לצוות שהאנשים בספינה הם תראנים(מה שכבר הצית אותם להמשיך לזוז)אשר גנבו מידע חשוב על תרואל, מידע שעליכם להשיג...
זהו, יצאתם למשימה, איש לא ביקש ממכם, אך ברור שהפרס שתקבלו מהקיסרים יהיה שווה את זה, והכבוד הגדול עצמו גם. המטרה שלכם היא לתפוס את קבוצת התראנים ומהר, למען תרואל, האימפריה שבה אתם חיים מאז שנולדתם, אשר הצילה את העולם מכלא מוחלט בשלטון התראנים.
הערות:
המשחק מורץ בעולם "שחר האדמה", מישהו שרוצה לדעת קצת עליו שיצור איתי קשר ואסביר לו כמה שאני יכול. אני אתן לכם קווים מנחים לדמויות, במקרה שמישהו ירצה לשחק דמות שלא מופיעה שם, שיצור איתי קשר ואולי אני אסכים. עליכם להוסיף לדמות אופי, רקע, מראה וציוד.

דמויות לבחירה:
תראג אורבאדים- טרול פושט שמים*, דמות זמנית!
תראג הוא טרול שגאה בהיותו אחד. הוא מגדל זקן עבות ושער ראשו פרוע במיוחד, הוא גבוה מאוד וכבד מאוד, משתמש בגרזן קרב אורקי. תראג הוא הקפטן של הספינה "נסיכת הרוח". יש לזכור שבאמצע המשחק תראג יעזוב את ההרפתקה, ובמקרה שאיש לא ייקח אותו הוא ייהפך לדב"ש.
*שכירי חרב שמפליגים בספינת אוויר(נראות כמו ספינות רגילות, רק מעופפות).

קרייסן טול- עלף נתרמאנסר**(מומלץ לתאם עם השחקן שמשחק את טרמאנדיון)
מאוהב בכישוף האפל, ונהנה להשוויץ ביכולותיו ולראות את הפחד של אנשים מהן, אך כמו כל נתרמאנסר אחר, חלק מזה אומר שהוא לא בדיוק האדם שמזמינים לארוחה. גורש מכפרו על עיסוק בנתרמאנסריות, כישוף שהיה אסור בכפרו. הוא חשדן מטבעו, ולא אוהב שמפריעים לו באמצע הטקס למילוי יכולות הקסם שלו.
**נקרומאנסר בשחה"א

טרמאנדיון טול- עלף קשת(מומלץ לתאם עם השחקן שמשחק את קרייסן)
אחיו הגדול של קרייסן, לא היה מוכן לעזוב אותו ולכן הצטרף אליו לאחר שגורש מהכפר. בניגוד לאחיו הוא טיפוס עליז, ומעריך את יכולותיו של אחיו ולא פוחד מהן. הוא גבוה וזריז במיוחד, משתמש בקשת קרב עלפית.

קראט טיליון- ט'אסקראנג*** אשף חרבות
אחד מאנשי הצוות של "נסיכת הרוח", נאמן ביותר לתראג ויגן עליו בתחילה, אך יודע מתי חשוב יותר לעזור למישהו אחר. הוא קטן וזריז, מאומן מאוד בחרבות, ולאחר הרבה שנות אימון, למד גם איך להשתמש בזנבו להחזקת נשק. הוא טיפוס גאוותן במיוחד, ואוהב להתגרות באנשים ולהיכנס לתגרות. משתמש בשתי חרבות רחבות ומחזיק חרב קצרה בזנבו, לובש שריון מרופד.
**** גזע מסוג לטאה אנושית. צרו קשר להסבר מפורט יותר.


בילדריג קוייר- גמד אלמנטליסט(מומלץ לתאם עם השחקן של אינפה)
מאומן בכשפים מסוג אש, אדמה, אוויר, מים ועץ, אך לא אוהב להתרברב ביכולות אלה, ומשתמש בהן רק בשעת צורך. גאה מאוד באימפריית תרואל ושום דבר לא יימנע ממנו להשיג את המידע מידי המרגלים. אוהב מאוד לשתות משקאות חריפים, ולא נהנה כל-כך מההפלגה בשמיים, ורק העובדה שאין להם דרך אחרת לתפוס את המרגלים לא מונעת ממנו לקפוץ למטה. סביו(שהצליח לשרוד קיירז' ****בעצמו)מילא אותו בסיפורים שסופרו לו על ידי אביו על גבורות תרואל במלחמות, והצדק שעשתה לעולם הממלכה הגמדאית בשנותיה במחתרת. הוא מכיר היטב את אינפה והוא חברו הטוב.
****שמם של הערים התת קרקעיות

אינפה- לוחם אובסידמני(מומלץ לטעם עם השחקן של בילדריג)
נקרא כך על דיבורו האיטי, שם זה הוא רק כינוי, אך בגלל שהוא אוהב שם זה הוא לא מספר לאנשים את שמו האמיתי(או שמה הוא שכח?). הוא אומן בחרב האורקית שלו, ואין אדם שהביס אותו בדו קרב. הוא נהנה ממלחימה, והוא מכיר היטב את בילדריג והוא חברו הטוב ביותר, ואין רגע שהם לא יחדיו, ולאחר שנים שהם מכירים אחד את השני ונוסעים ביחד בדרכים הם למדו איך לתאם את יכולותיהם אחד עם השני, גם הוא כמו חברו הגמד לא אוהב את היותו על ספינת השמיים, אבל בניגוד לחברו רק העובדה שבילדריג לא קפץ למטה מונעת ממנו לעשות כך. הוא משתמש בחרב טרולית ומגן עץ גדול, ולובש שריון עור מוקשה.

קרוע- גנב ווינדלינגי
נקרע כך על צלקותיו הרבות, והרגלו לפרוץ בצחוק גדול מכל בדיחה. קטן גם יחסית לווינדלינג, טיפוס חסר טאקט לגמרי, נהנה להתגרות באנשים ולברוח להם כשהם זועמים עליו. מסתכל על ההרפתקה כמין משחק ולא מתייחס אליה ברצינות יתרה. טיפוס בעל חוש הומור מפותח, יודע ואוהב להצחיק אנשים אחרים. נושא עימו פיגיון וערכת גנבים קטנה.

כף-כלב- שליטת חיה אנושית
טיפוס רציני מאוד, מתחברת יותר לחיות מאשר לבני-אדם, מנותקת לגמרי מהמציאות ועסוקה רק בחיותיה ובעצמה. אין לה כל עניין אישי לתפוס את המרגלים, אך היא בכל זאת נחושה להצליח במשימה. היא לא אוהבת להתחיל דברים ולא לסיים אותם, והכוונה ללא לסיים אותם בהצלחה. היא טיפוס מאוד הישגי ולפעמים קנאי.
_____________________________________________________________

בהצלחה!
 
OMG משחק של "שחר האדמה" כמה התגעגתי לעולם המדהים הזה.אני לגמרי בפנים!
שם:אינפה
גזע:אובסידמן
גיל: 34
מקצוע:לוחם
אופי:לא חכם במיוחד ונוהג לשתוק מכיוון שבדרך כלל אין לו משהו חכם להגיד.
מראה:2.5 מ' של אבן מוצקה חומה-אדמדמה
ציוד:חרב טרולית,מגן עץ גדול,שריון עור מוקשה.
רקע:נקרא כך על דיבורו האיטי, שם זה הוא רק כינוי, אך בגלל שהוא אוהב שם זה הוא לא מספר לאנשים את שמו האמיתי(או שמה הוא שכח?). הוא אומן בחרב האורקית שלו, ואין אדם שהביס אותו בדו קרב. הוא נהנה ממלחימה, והוא מכיר היטב את בילדריג והוא חברו הטוב ביותר, ואין רגע שהם לא יחדיו, ולאחר שנים שהם מכירים אחד את השני ונוסעים ביחד בדרכים הם למדו איך לתאם את יכולותיהם אחד עם השני, גם הוא כמו חברו הגמד לא אוהב את היותו על ספינת השמיים, אבל בניגוד לחברו רק העובדה שבילדריג לא קפץ למטה מונעת ממנו לעשות כך.
 
בשמחה אני אשתתף, אך לצערי איני יודע דבר על העולם, לכן, אתה יכול להסביר לי בה"פ?

אם אני יכול לשחק אני אקח את טרמאנדיון טול.
 
אשמח להשתתף, אך לצערי איני יודע דבר על העולם או השיטה, לכן, אתה יכול להסביר לי בה"פ?

אם אני יכול לשחק אני אקח את קרייסן טול.
_________________
 
אני רוצה להשתתף אבל לצערי אני גם לא מכיר את העולם, תוכל לתת קצת יותר מידע בה"פ?

אני אקח את קראט טיליון, אם הוא ממשיך אחרי שעוזבים את הספינה אני מקווה? אם לא אני אבחר מישהו אחר.
 
black knight אמר/ה:
אני רוצה להשתתף אבל לצערי אני גם לא מכיר את העולם, תוכל לתת קצת יותר מידע בה"פ?

אני אקח את קראט טיליון, אם הוא ממשיך אחרי שעוזבים את הספינה אני מקווה? אם לא אני אבחר מישהו אחר.
אני כבר לקחתי את קראט טיליון...
 
Daemon Hunter אמר/ה:
black knight אמר/ה:
אני רוצה להשתתף אבל לצערי אני גם לא מכיר את העולם, תוכל לתת קצת יותר מידע בה"פ?

אני אקח את קראט טיליון, אם הוא ממשיך אחרי שעוזבים את הספינה אני מקווה? אם לא אני אבחר מישהו אחר.
אני כבר לקחתי את קראט טיליון...

אופס, טוב אני לוקח את בילדריג קוייר
 
Daemon Hunter אמר/ה:
שיניתי את דמותי לאינפה...אז מי שרצה את הט'סקראנג יכול לקבל אותו.

אוף אתה נורא לא החלטי! טוב אז אני רוצה ט'סקראנג בחזרה

נ.ב. זה יהיה נחמד אם השה"ם יכנס ויאמר "התקבלתם"
 
הרעיון הראשי היה שתכתבו דמויות שמתבססות על הקווים שנתתי לכם. לצערי, לא אוכל להביא לכם סיכום מפורט של שחר האדמה, שכן הספר לא נמצא ברשותי כרגע תאשימו את רן...
הרעיון הכללי של העולם הוא שהיית אימפריה שהתחילה משישה ספרים שנמצאו במערות עמוק בתוך האדמה, שסיפרו על כך שהאימות - יצורים נוראיים דמויי זחלים מגודלים, בעלי יכולות אדירות - עומדות להגיע, ויש מעט מאוד דרכים למנוע את הגעתן, והרס המין האנושי על העולם. נבנה מקום במיוחד בשביל לתרגם את ספרים אלה, על אי באחד הימות. לאט לאט המבנה הפך לכפר, שנהפך לעיר קטנה, שלאטלאט התפתחה לאימפריה ענקית, שטיפלה במתנגדיה היטב, ולבסוף מצאו שם לאומה הגדולה: תרה. הבעיה היית שהאימפריה התבססה על קסם, ולפי ששת הספרים שנמצאו, האימות מצליחות לחדור לעולם מכיוון שאנרגיות הקסם במישור האסטרלי עולות כל-כך, עד שהאימות יכולות לפרוץ דרכן. האימפריה התראנית מוצאת שיטה איך למנוע את ההרג של האימות, על ידי כך שאתה "מכסה" את עצמך באחד מין האלנמטים הקסומים באופן טהור: אדמה, אוויר, אש, מים, ועץ. אך זה לא היה כל הסוד, והאימפריה התראנית מכרה את כולו בזהב רב מאוד, וכך הכלו להבנות הקיירז': ערים ענקיות תת קרקעיות שמוגנות על ידי רונות רבות.וכשהגיעו האימות, נכנסו כל מי שהיה בידו ערים כאלה לתוכן, בעוד העיר תרה כיסתה את עצמה בכיפה גדולה של אש ואוויר. אך אימפריית תרואל, האימפריה הגמדית, הכינה את עצמה היטב, אולי אפילו יותר טוב מהתראנים, ודאגה לכתוב ספרים שיתנו לנכדי נכדיהם לדעת איך להסתדר בעולם שלמעלה, והכינו קסם פשוט שיעזור להם לדעת מתי האנרגיות הקסומות יפסיקו לאפשר לאימות להיכנס, אך הקסם נעצר מעט לפני שהוכיח שהאימות עוד לא יחזרו לעולם, וכבר החלו לצאת סיורים אל העולם הגדול, ששרדו בהצלחה. אימפריית תרואל עלתה אל האדמהואיתה זכויות לכל אדם ואדם, הדומים לאלה שיש לנו כיום, ולאחר כמה זמן עלתה האימפריה התראנית בשנית אך הגמדים הצליחו לשרוד אותה, למרות שהיא עדין קיימת. האימות גם עדין מסתובבות בעולם, ויש עוד קיירז' חתומים רבים שנשארו בעולם, וכיום מסתובבים גיבורים רבים בחיפוש אחר קיירז' אלה והבסת האימות, כל זה קורה בעידן החדש של שחר האדמה: עידן האגדות.
לעוד שאלות, את מוזמנים לשאול ואענה ככל שאני יכול, אך זה כל המידע שאתם צריכים כרגע. תודה.
 
אור-ניומן אמר/ה:
הערות:
המשחק מורץ בעולם "שחר האדמה", מישהו שרוצה לדעת קצת עליו שיצור איתי קשר ואסביר לו כמה שאני יכול. אני אתן לכם קווים מנחים לדמויות, במקרה שמישהו ירצה לשחק דמות שלא מופיעה שם, שיצור איתי קשר ואולי אני אסכים. עליכם להוסיף לדמות אופי, רקע, מראה וציוד.

תבנה דמות, אני רוצה רקע ואופי.
 
יאללה אני בפנים! (נראה איך אתה מדריך... המפפ...)
טוב, אז אני בקרוב יעשה את הדמות, קצת עסוק כרגע, ואני מכיר את שחר האדמה, ויש לי את הספר, אבל לא היה לי כוח לקרוא אותו ולא הבנתי לגמרי את הקטע של הקסמים והכול, אז טוב אני יקח לוחם...
 
חזרה
Top