• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 3/3.5 מערכה - ניקס, עיר הנהר המר (3.5~PthF)

אני אוהב את הרעיון של אל-מתים חזקים יותר. אני רוצה לראות ערפדים, צללי-ליל, מומיות, טורפי נשמות. לא בכל פינה, אבל הם קיימים. הם נמצאים שם, בצללים.

איך הם נוצרים? אולי אם מישהו חזק מספיק מת חלק מדרגות המקצוע שלו מומרות לק"פ מפלצתי? מצד שני, זה יהיה מעניין אם פעם בכמה זמן איש פשוט ועלוב יהפוך לאל-מת עוצמתי. אולי מגלגלים בטבלת אחוזים ומוסיפים נגזרת כלשהי של הדרגה לתוצאה.
 
והנה גרסה ראשונית של ׳האדמה המקוללת של ניקס׳, לחש דרג 9 שאהוב במיוחד על ידי מכשפים עם מורשת הנהר. כן, זאת גרסה ראשונית נורא. כן, אני מודע לעובדה שאני פשוט העתקתי קטעים נבחרים מלחש קיים והוספתי שתי פסקאות. זאת שעה מאוחרת בלילה, היצירתיות שלי שואפת לאפס כרגע. אני רק רוצה להקפיץ את הע- כלומר, להזכיר לכולם שמישהו צריך להתחיל לכתוב את העצנעים האלו, אפילו אם אין לו מושג ירוק במכאניקה. תכתבו את העצנעים!

האדמה המקוללת של ניקס
אוב
דרג: מכשף/אשף 9, כהן 9, דרואיד 9
זמן הטלה: עשר דקות
רכיבים: ת, ק, מוקד
טווח: מגע
שטח: מעגל ברדיוס 1.6 קילומטר/שתי דרגות 
משך: שבוע/דרגה (ראה לחש)
הצלה: לא (ראה לחש)
התנגדות לחשים: לא

הלחש מקלל את האדמה, הופך אותה לדומה לניקס, העיר המקוללת שעל גדות הנהר המריר. האדמה נהיית לחה, ספוגה במים שחורים. צמחים מכל הסוגים מתעוותים, חיות נעשות צמאות דם והמתים קמים שנית. 
ללחש מספר השפעות:
ראשית, כל הצמחייה מתעוותת ונפגעת. כל אזור בעל תוואי של צמחייה עבותה הופך לצמחייה דלילה, וכל שטח בעל צמחייה דלילה נחשב כחסר צמחייה לחלוטין. עצים מושחרים ומתעוותים, פרחים נובלים ושיחים מצטמקים ונראים שרופים. 
שנית, כל חיה רגילה בטווח צריכה להציל הצלת רצון או לקבל תבונה 3, את התת נטייה [רוע] ולהפוך לחיית פרא קסומה. יצורים מושפעים הופכים לצמאי דם, בעיקר של דמויי אנוש. הם תוקפניים, אפילו אם מקורם בחיות צמחוניות או אף פחדניות. חיה מלווה של דרואיד או סייר יכולה להשתמש בהצלת הרצון של הבעלים שלה, אם היא גבוהה משלה. 
שלישית, כל יצור שמת בתוך השטח חוזר מהמתים בתור נגוע נהר [אל מת] עשרים וארבע שעות מרגע המוות. אם היצור קם לתחייה בכל דרך שהיא (החל מלחש ׳החייאה׳ ועד יכולת יצירת השרצים של הערפד), הוא מקבל את תבנית נגוע הנהר המתאימה אם הוא עונה על הדרישות שלה. יצורים שהם כבר נגועי נהר לא מושפעים, אלא חוזרים לחיים כפי שמצויין בתבנית. 

המטיל רשאי לשלם x נק״נ. אם הוא עושה זאת, הלחש נהיה קבוע. 
מוקד חומרי: בלה בלה בלה, אבן חן ששווה כך וכך זהב, ונאד מלא מים מן הנהר המר. 
 
חזרה
Top