אז כולנו מכירים את אל מת האלפא, הלא הוא - הליץ'
אני מחפש דרכים להפוך אותו למעניין יותר ואני אתן קצת פרטי רקע:
1. חבורה של 5 דמויות בדרגות 12.
2. מדובר בקומה העליונה של מגדל קוסמים נטוש.
3. הליץ' היה פעם מכשף רב עוצמה שסרב לקבל את המוות והפך את עצמו לליץ'
4. המגדל ננטש אחרי ניסוי שיצא משליטה שהרג את כמעט כל היצורים החיים לפני מאות שנים.
5. הליץ' איבד לא מעט משפיותו ובטוח שהמגדל מתנהל כרגיל וששום דבר לא קרה והחבורה שמגיעה היא בעצם קבוצת משרתים.
6. כנראה שאני אוסיף לו לחשים חדשים, אולי חפצי קסם.
אז מה אני מחפש?
איך לעשות את ההתקלות ליותר מעניינת, מה הליץ' יאמר לדמויות? אילו סודות אולי הוא מחזיק? איך אני דואג שהוא לא יובס בקלות ואף יהיה קטלני? האם יהיו לו שומרים/משרתים ואם כן אילו?
אולי משהו מעניין ומשתנה שקורה בסביבת הקרב (רוב הסיכויים שההתקלות תתפתח לקרב אני מתאר לעצמי).
אולי לליץ' יש מלכודות? תוכניות מילוט? חידות? זרקו עליי הכל!
אני בראש פתוח לרעינות ומוכן גם לבחון דברים שהם מכניקה חדשה ודרכים שונות להרצת ההתקלות הזו.
תודה מראש לכל מי שזורק רעיונות!
נ.ב.
אני אשמח גם אם למישהו בא לשתף חוויות שלו מהתקלויות בליצ'ים.
אני מחפש דרכים להפוך אותו למעניין יותר ואני אתן קצת פרטי רקע:
1. חבורה של 5 דמויות בדרגות 12.
2. מדובר בקומה העליונה של מגדל קוסמים נטוש.
3. הליץ' היה פעם מכשף רב עוצמה שסרב לקבל את המוות והפך את עצמו לליץ'
4. המגדל ננטש אחרי ניסוי שיצא משליטה שהרג את כמעט כל היצורים החיים לפני מאות שנים.
5. הליץ' איבד לא מעט משפיותו ובטוח שהמגדל מתנהל כרגיל וששום דבר לא קרה והחבורה שמגיעה היא בעצם קבוצת משרתים.
6. כנראה שאני אוסיף לו לחשים חדשים, אולי חפצי קסם.
אז מה אני מחפש?
איך לעשות את ההתקלות ליותר מעניינת, מה הליץ' יאמר לדמויות? אילו סודות אולי הוא מחזיק? איך אני דואג שהוא לא יובס בקלות ואף יהיה קטלני? האם יהיו לו שומרים/משרתים ואם כן אילו?
אולי משהו מעניין ומשתנה שקורה בסביבת הקרב (רוב הסיכויים שההתקלות תתפתח לקרב אני מתאר לעצמי).
אולי לליץ' יש מלכודות? תוכניות מילוט? חידות? זרקו עליי הכל!
אני בראש פתוח לרעינות ומוכן גם לבחון דברים שהם מכניקה חדשה ודרכים שונות להרצת ההתקלות הזו.
תודה מראש לכל מי שזורק רעיונות!
נ.ב.
אני אשמח גם אם למישהו בא לשתף חוויות שלו מהתקלויות בליצ'ים.