• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] אורלן- אגודת אבירי הפנינה 3/3- הסתיים

"התשובה היא מרגליות." אומר הכוהן הגדול בחיוך גדול. "אז סיבוב מכריע!"

"האמת שלא," אומר גום. "הפסדתם. אתה מחויב עכשיו לפעול למענם בכל דרך שהם יבקשו. בהצלחה," הוט פונה אליכם. "אם אתם צריכים עזרה, אל תהססו לפנות אלי. אולי אני אפילו אעזור." והוא נעלם.
 
"עכשיו..." הוא נראה קצת כועס. "מה תרצו מאיתנו? אנחנו יכולים לגלות משהו שאתם רוצים, או שתקבלו מאיתנו חפצים קסומים שיעזרו לכם. תחליטו." הוא אומר, ומורה לאנשיו להתפזר. אחד מהם מסתכל עליכם בחיוך וקורץ. זה אותו אחד שלא השתתף בקרב החידות.
 
"אם אתה עדיין לא מוכן לעזור למרות שהפסדת בקרב החידות וגום אמר לך לעזור לנו בכל דרך שנבקש... אולי כדאי שנזמין אותך לקרב חידות נוסף. נחש מה תהיה החידה הבאה שלנו?" שואל פבלו. "אז בוא נדבר על זה. מה אתה יכול לספר לנו?"
 
וולרץ' מביט בכוהן הגדול "התנגדת עלינו בכל שלב של הדרך למרות שאנחנו מנסים לעצור איום ישיר על האל שלכם... ואתה מסרב לעזור לנו בצורה מספקת אפילו אחרי שהבסנו אותך... או שאתה בוגד או שאתה טיפש, בשני המקרים אתה בעיה שעשויה להרוג אותנו" וולרץ' מטה את ראשו ומחייך חיוך מרושע "אז אנחנו יכולים לדרוש ממך טובה אחת בלבד נכון?" נראה שיש לו רעיון טוב לגבי מה הוא רוצה לבקש
 
"מה אתם רוצים? גום אמר שאני חייב לעזור לכם, אבל לא אמר כמה עזרה. אני אוכל לספר לכם, כנראה, איפה ה.. טקס ההוא אמור לקרות, ומתי, אבל זה אומר שלא תקבלו מאיתנו עזרה אחרת. וכמובן, תוכלו לקחת מהמלאי הקסום שלנו, אבל זה אומר שלא נעזור לכם בדרך אחרת."
 
פבלו מסביר לכהן את מה שהוא לא הבין קודם: "אני רואה שאתה לא מבין רמזים..." הוא אומר. "ההסכם בכלל היה שאתה מכפר על חטאיך. הדרך הנורמלית לעשות את זה היא להתפטר ולצאת לנדוד בארץ, אבל גום נטה לך חסד והציע לך להמיר את זה בשיפור דרכיך ובעזרה לנו. אז אתה יכול בעיקרון להישאר הכהן הגדול כאן, אם תשפר את דרכיך ותעבוד את מנרוד באמת. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות בשביל זה הוא לבוא ולעזור לנו להילחם באלה שאויבת את מנרוד כמו שצריך. אחרת תצטרך למצוא משלחת שתקבל אותך למסע כפרה, ונראה לי שאתה יכול להתחיל את המסע שלך בלהתלוות אלינו ולהילחם באלה בעצמך, שזה הרבה יותר מסוכן מלתת לנו מידע וציוד..." הוא מחכה בשביל הדרמתיות, ומסיים: "אז תבחר - אתה רוצה להתפטר ולצאת לגלות מסוכנת, או לעזור לנו, לשפר את דרכיך ולהישאר כאן?"
 
הכוהן מזדעף, אבל מבין שפבלו צודק ואומר "בסדר. בסדר. אני אעזור לכם. אתם רוצים מידע? אני יכול לברר לכם את המידע. אתם רוצים חפצים קסומים? לכו למחסן ותיקחו לעצמכם משהו. עד שתחזרו אנחנו כבר נצליח לגלות משהו, אני חושב." והוא ושאר הכוהנים כורעים על ברכיהם ומתחילים למלמל תפילות. איכשהו מעגל הזהב נראה בוהק יותר, והחדר נראה אפלולי פחות. מין נוגה זהוב- ורדרד זוהר על הקירות. בחוץ, השחר עולה. הייתם במקדש לילה שלם.
 
דראו מסתכל על הכהן, וממלמל לעצמו. "שמעתי אגדה. על חרב עתיקה, שנוצרה מקרני השמש הראשונות. היא נעלמה ברחבי ההיסטוריה, אבל נשמעה שמועה שהיא נמצאה. כדאי שנלך לבדוק". והוא יוצא בהילוך מהיר בעקבות סלסניוס לעבר המחסן.
 
המחסן יחסית קטן, ומבולגן לחלוטין. יש שם כלי נשק, טבעות שאבדו מזמן, מתלה מאובק עם מטות קסמים מעוצבים וחרטוים בשפה לא מובנת, קופסה קטנה עם כמה חפיסות קלפים, מעמד אבן עתיק עם חרב שבוהקת קלות באור כחלחל ואפילו שריון מבריק.
out
מה שיש שם:
-שריון אדמנטיום
-גלימת הגנה
3 -חפיסת אשליות
2 -מניפת רוח
2 -נשק +1/+2
-מגפיים מכונפים
-המטה של אדר (שהופך לנחש)
-מטה כדורי אש
-חרב שמש
-מטה היערות (woodland)
-מטה זרועות התמנון
-מטה הקמילה (withering)
IN
דראו לא מוצא את החרב העתיקה ההיא, אבל מוצא ההעתק שלה, חזק לא פחות, שנוצר על ידי כוהן לפני עשרים שנה.
כשאתם עולים בחזרה למעלה בגרם המדרגות הלוליני והקצר, אתם פוגשים את הכוהן הגדול, בפנים קצת מודאגות. "החדשות הטובות הן שהצלחנו לגלות מתי הטקס קורה, החדשות הרעות הן שהוא קורה עוד שבוע. ואין לנו מושג איפה הוא קורה. אבל אולי תחפשו במקום אחר את המידע הזה. אני מוכן לשלוח עוד אנשים שיבררו איך אפשר לעצור את הטקס הזה, כי אני די בטוח שזה יעזור, אבל את המיקום תצטרכו לגלות לבד."
 
סלסניוס, לאחר חיפוש קצר במחסן, שולף שרביט קצר, שמאחזו ליד עשוי מעץ אדמדם, וכל שאר השרביט נראה כאילו הוא עשוי מגחלים לוהטות. לאחר בחינה קצרה נוספת, הוא לא לוקח שום דבר נוסף. ממתין שהשאר יקחו את בחירתם.
 
פבלו מוצא במחסן הזה שני מטות עשויים ענפים שהיו שייכים לעצים הראשונים שיצאו מים הבריאה: עץ החיים (הקדוש לביאורן) ועץ המוות, פשוט עומדים שם לי הגנות וחותמים שיגנו על האוכלוסיה מהנזק של ענף עץ המוות. הוא מתפלל תפילות ארוכות לפני שהוא נוגע בכלל במטה הזה, אוחז את מטה עץ החיים ביד ימין ואת מטה עץ המוות ביד שמאל, והולך אל הכהן הגדול, פונה אליו. "יש לכם כאלה ענפים ואתה מתייחס אליהם כמו מטות פשוטים? המטה של עץ המוות יכול לעורר צרות בידיים הלא נכונות, וזה פלא שאף אחד לא בא לקחת אותו עדיין. תן לי אותו, אני אשמור עליו עד שנמצא דרך נאותה לשמור עליו במקדש. זה גם יעזור להרחיק את האלה מהמקדש שלך כי היא לא תחפש בו את המטה." הוא מציע.
meta
לוקח את מטה היערות וגם את מטה הקמילה, בהתאם למה שהכהן יסכים
 
חזרה
Top