• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] אורלן- אגודת אבירי הפנינה 3/3- הסתיים

סלסניוס מנסה לעזור לפבלו לתפוס את האלה, מפריע לה להתחמק מהתפיסה של פבלו ונותן לו לתפוס אותה באופן עוצמתי יותר, בזמן שהנשק הרוחני ממשיך לנסות לתקוף.
נותן את פעולת העזרה לפבלו, יש לו יתרון לגלגול התכונה הבא שלו (לדוגמה אתלטיקה בשביל לעצור את האלה מלברוח).
נשק רוחני תוקף: 14+6=20, אם פגע אז 5 נזק כוח
 
האלה נראית מאוד פצועה, וכמה קוצים ממש נכנסים לתוכה ויוצאים מהצד השני. היא מנסה להטיל לחש, אבל פבלו דוחף אותה בדיוק ברגע הנכון וקוץ מפלח את ליבה.
אלת המוות, הרצח, לא תחזור הפעם, כך נראה. וכשהחיים מתפוגגים בעיניה, בהבזק, הכוכבים מופיעים שוב.

OUT
טוב... זה לקח הרבה מאוד זמן. התחלנו את המשחק בהרכב של ארבעה, סיימנו בהרכב של שלושה. המשחק, פנים אל פנים, היה אמור לקחת בין שלושה לארבעה מפגשים, אבל הוא לקח שנה וחצי כמעט בפורום.

היו חלקים שנהנתי בהם יותר, היו כאלה שפחות, אבל בכל זאת אני מודה למי שנרשם למשחק ושיחק בו, אביעד, גרגויל ומאוחר יותר דיוגנס, וגם למי שהצטרף ופרש, טיילס קוויט וינד, אלישע1, אפליד וליאונסגיאל. אני מקווה שנהנתם מהזמן ששיחקתם.

בכל מקרה, סיימנו! אתם מוזמנים להוסיף תיאור אחרון של הדמות שלכם, ואני אשמח לשמוע ממה נהנתם וממה לא.
 
סלסניוס נושם לרווחה כשהאלה נופלת, מתה, כשעוד כמה דקירות של הנשק הרוחני שלו מוודאות את המוות. "הצלחנו" הוא אומר בקול חלש לפבלו ודראו, כשהוא עדיין פצוע לכמעט חוסר הכרה מההתקפות של האלה. "אם לא אכפת לכם, אני אלך לישון, הפצעים האלו צריכים את זה כדי להחלים, אם מישהו מכם רוצה לעשות משהו עם הגופה, תהנו" והולך, נשען על המטה שלו.

לאחר כמה ימים, בהם סלסניוס לא יצא מחדר קטן בפונדק זול, מחלים מהפציעות שלו, הוא נראה הולך אל המקדש של מנדור בעיר. כרגע לפני שהוא נכנס, הוא פורש את הכנפיים שלו, ועם שרביט ביד אחת ומטה באחרת, הוא מתפרץ לדלת הכנסייה. הוא מתעלם מהכוהנים שעובדים, ועף הישר אל מגורי הכוהן הראשי, שם הוא נעמד מולו, ומדבר כמו מזיכרון "על הפשעים שביצעת, חוסר הכבוד כלפי מנדור, והפעולה הישירה נגד חוקיו של מנדור, אתה, הכוהן הגדול מודח מתפקידך על חוסר יכולת תפקודך אל מול נסיון הפלישה של אלת המוות, הצורך בהתערבות אלוהית בשביל לפעול בצורה המינימלית ביותר, אתה לא ראוי לייצג את אב האלים בעיר הזו." הוא עוצר לרגע ואז ממשיך להקריא מזכרון "אני, סלסניוס הייליט, בן מדמו של כוהן גדול, לוקח את התפקיד של כוהנו הגדול של מנדור בעיר אורלן, בידיעה על הנטל שאני לוקח על עצמי אני מבטיח לשרת את מטרותיו של מנדור בעיר."
הוא מפסיק לדבר, עומד מול הכוהן ה(כנראה) מבולבל "אם לא ברור לך מה קרה פה, אני נצר לבית הייליט, מה שנותן לי את הזכות להכריז עליך כלא כשיר למעמד שלך, ואחרי שלא הסכמת לעזרה לעזרה אפילו הקטנה ביותר בלי קרב חידות מפוקח על ידי התערבות אלוהית כדי לעצור אלה מלדרוך במישור החומרי בגוף פיזי, אתה בלי ספק לא כשיר. אני הכוהן הגדול עכשיו, ואם אתה לא אוהב את זה, אתה מוזמן לשאול את הכוהנים שלך האם האדם שלא הסכים לנקוף אצבע כדי להלחם בעלת המוות מפחד שהיא תלך אחריו, או האדם שהרג את הצורה הפיזית שלה מתאים יותר להחזיק בתפקיד".
סלסניוס נכנס למגורי הכוהן הגדול, למגורים שלו.

Out
מאוד נהנתי מהמשחק, אני יכול לעקוב אחרי השיפור שלך כשה"ם במהלך המשחק, ונהנתי ממנו יותר ויותר ככל שהוא ממשיך, מאוד נהנתי לשחק את סלסניוס (ולא רק כי כושפים הם המקצוע הכי כיף במשחק)
לגבי מה נהנתי ומה פחות, ההתחלה של המשחק הרגישה לי קצת חלשה מבחינה סיפורית ופחות קשורה להמשך, אבל כמו שאמרתי המשחק הלך להשתפר יותר ויותר ככל שהוא התקדם.
 
האלה הלכה ולא תחזור, וגם פבלו הלך. הוא עדיין חושב שהמשמר ירדוף אחריו לנצח, עכשיו כשהאנשים שיכלו להוכיח את חפותם מתים ולא יכולים לדבר. אחרי הקרב עם האלה הוא עזב את העיר אורון והלך ליער הסמוך, והעמיק בו למקומות שלא דרכה בהם רגל אדם כבר הרבה זמן. הוא מקדיש את חייו ללימוד דרכי הטבע והופך לכהן השומר של היער.
ראשית, הוא טיהר את היער מרוב המפלצות הרעות והמסוכנות, נעזר לשם כך בחיות היער ובמטה עץ החיים שלו, המקודש לביאורן. לאחר שטיהר את היער מרוב המפלצות הוא כרת ברית עם הנותרות, הסכם הגנה עליהן ועל היער.
הוא מגן על היער מציידים אנושיים, רותם לצורך כך את המפלצות שביער שיהפכו אותו לשטח מסוכן, מלבד דרך המלך עליה הוא שומר בטוחה לעוברים ושבים.
החיות ביער מכירות את פבלו ומזהות אותו כמגינן, והוא מתכנן לחנוך כהנים חדשים בעתיד הרחוק, אבל זאת לאחר שיסיים את מה שעושה עכשיו
יום אחד, מספר שנים לאחר הקרב, פבלו החליט שהגיע הזמן: הוא לקח את מטה עץ החיים והלך לקרחת יער במקום עמוק ביער. אז הוא לחש את הטקסים הקדושים ונטע את ענף עץ החיים באדמה, נתן לו הזדמנות נוספת להשריש. העץ יגדל לאט, אבל ככל שיגדל הוא יהפוך את היער למבורך, יצמיח את העצים ויגן על החיות.
היום פבלו מטפח את העץ שנטע ביער עד שיגדל ויתן פירות, ולחר מכן הוא יוכל לחנוך כהנים חדשים לביאורן, שישמרו על היערות האחרים של אורלן.

out
נהניתי מאוד מהמשחק, הייתי בהתחלה שחקן פחות טוב ממה שאני היום. המשחק שלך לימד אותי הרבה על מה חשוב במשחקי תפקידים ואני מודה לך מאוד מאוד על כך. היה שיפור עצום בדרך ההנחיה שלך מההתחלה ועד עכשיו ואני חושב שגם אני השתפרתי כשחקן לעומת ההתחלה, הרבה מאוד מזה בזכותך. ממש תודה!
 
חזרה
Top