• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] אורלן- אגודת אבירי הפנינה 3/3- הסתיים

וולרץ' נאנח בעצבים "זהותה לא ידוע, מה שאנחנו כן ידעים זה שהיא זקוקה לגוף מארח באופן זמני, גוף מארח של נקבה אם להיות מדויק ויתכן שכבר יש לה, מי שזו לא תהיה היא לא יכולה להיות חדשות טובות, נראה שזה קשור לאלפים איך שהוא וראש המשמר מעורב אבל זה בנתיים רק ממסמכים ותזמון נוח מדי של המשמר, מה שכן ברור" וולרץ בועט באחורי רגלו של מפקד האבירים "זה שהחבר שלנו כאן, ראש אבירי הפנינה מכר אותנו לראש העיר בשביל לכסות את הרצח בשגריר האלפים שהצלחנו למנוע, לפחות כאשר הוא היה בידינו לפני שהוא הועבר לידי המשמר ואנחנו נזרקנו לכלא" וולרץ מביט בראש האבירים בעיניים רושפות "מה שמתרחש כאן רע מאוד ואנחנו רק יחידה קטנה שנמלטת מהחוק כרגע, היכולות שלנו מוגבלות ואנחנו לא יכולים לחשוף את החבר שלנו כאן בפורום הציבורי, הוא או הם תמיד יוכלו לטעון שהוא משקר עקב עינויים... לעומת זאת מישהו אם רשת גדולה ולא פוליטית... נגיד רשת דתית יוכל להשקיע משאבים כדי לחפור יותר פנימה ולהעיד שהוא שמע ווידוי מאדם שמתחרת באמת ובתמים על מעשיו ורוצה לזכות במחילה על החטאים שלו" וולרץ' מביט במפקד אבירי הפנינה "אני מניח שאדם כזה יקבל מחסה מהכנסייה ויתופל על ידם, זה כמובן הרבה יותר בטוח מאשר להישאר בידיים של חבורת פושעים מסוכנת, בייחוד כשלאחד מהם יש קשר עמוק עם אפלת המעמקים" וולרץ מביט במפקד אבירי הפנינה במבט שמבהיר שהוא יותר ממוכן ומזומן להקריב אותו.
וולרץ' מחזיר את מבטו לכוהן הגדול כשכנפיו ושנבו נעים קלות "אם תיתן לנו גישה למשאבים שלך ומחסה נוכל לחקור עוד על האלה המדוברת, אני בטוח שאתה והאלוהות שלך לא רוצים שחקנית חדשה במישור האלוהי והארצי נכון?"
 
"טוב. בסדר. אני מסכים. אבל אני לא רוצה לערב את הכנסיה שלי יותר מדי. שמרנו על צד נייטרלי במשך המון זמן, ואני לא רוצה שאנשים כועסים יבואו ויהרגו אותנו. תקבלו מחסה בכל כנסיה, אם תציגו מכתב שתכף אתן לכם. אבל לפי מה שאני מבין, אתם לא יודעים המון דברים. ההצעה שלי היא שתלכו לחקור מי היא האלה, מתי הזימון יקרה ואיפה. זה יכול להקל עליכם, ועלינו מאוד. ידע הוא בהחלט כוח." הכוהנים האחרים מהנהנים בהסכמה.
 
"אתם לא רוצים שאנשים כועסים יהרגו אתכם? בסדר, אנחנו כועסים אבל לא נהרוג אתכם. לעומת זאת החברה של האלה ההיא לא כועסים וכן יהרגו אתכם, אז אם תמשיכו ככה תקבלו את מה שרציתם. בל מקרה בשביל כל המידע הזה יש לנו כאן מישהו שמוכן לשפוך עוד קצת אור על הפרשה." אומר פבלו, מתכוון בפירוש למפקד המשמר שידבר
 
וולרץ' חורק שיניים, אין לו זמן לזה "אנחנו צריכים מידע ואנחנו צריכים בני ברית, אנשים שילחמו איתנו כתף אל כתף, תמקדו את האנשים שלכם במחקר איסוף מידע אם אתם מסרבים לפעול ישירות ותצרו קשר עם אילו שכן מוכנים. אנחנו נפרוץ להיכל העיר וננסה לעצור את הזימון בעוד כמה ימים"
 
"טוב, אם אתם מעוניינים שהתומכים של האלה הזו יבואו ויאסרו על פולחן של מנרוד ושל שאר האלים ויהרגו את הכהנים שלכם אני מבין למה אתם לא מנסים לעצור אותם ישירות, אבל הענין הוא שזו הסיבה שאתם צריכים להתנגד להם. זה לא אכפת להם אם אתם מתנגדים לאלה או לא, הם רוצים שיסגדו רק לה. הם לקחו אפילו את הכוכבים, וזה כבר מראה שיש להם כוונות זדוניות. אם אנחנו רוצים לחיות אנחנו חייבים להתנגד בכוח."
 
חזרה
Top