בשעה טובה, אנחנו בעיצומה של ההרפתקה הרביעית (והאחרונה עבורנו בנתיב, הרפתקאות 5-6 הם כיוון קצת שונה) של מורדי הגיהנום.
זו ההרפתקה שבה הדמויות למעשה נאבקות על השחרור של קינטרגו, מול הכוחות של צ'ליאקס, וזה המקום בו ציפיתי שההרפתקה תביא לידי ביטוי את כל ההישגים של הדמויות מההרפתקאות הקודמות.
ואכזבה - אחרי שלושה חלקים ראשונים שהיו סבבה לגמרי, החלק הרביעי אמנם טוב בפני עצמו, אבל הוא פשוט לא קושר מספיק טוב את הקצוות. ברור לי שבהרפתקה מוכנה קשה לקשר ביחד דברים שקרו קודם לכן, אבל אין אפילו ניסיון. פשוט נדמה שפאיזו לקחו את הפתרון הקל ומתייחסים למה שקורה בהרפתקה כ Standalone כשהקשר לדברים קודמים מגיע דרך מדד של עוצמת השליטה של ברזילאי בעיר - קרי תת-מכאניקה.
אולי האכזבה שלי גם מגיעה בגלל שאנחנו לא משתמשים במכאניקה הייעודית של "ניהול העיר" שקיימת בנתיב ההרפתקאות, אלא פשוט מריץ בלי זה, אבל עדיין. זה פשוט סוג של סדרת היתקלויות, כל אחת ברובע אחר, שכל היתקלות/מיקום די סגורה על עצמה ולרוב כוללת קרב אחד או יותר.
אז אני כרגע מאלתר, אבל קצת מבאס שדווקא ההילייט של נתיב ההרפתקאות, בעיניי פאיזו הופך לסדרת קרבות. אני עוד שוקל איך לעשות את המקדש של אשמדאי. כרגע הכיוון שלי הוא להתחיל לזמן ממנו שטנים שתוקפים את העיר מה שישים לחץ על הדמויות לתקוף ולהבין מה לכל הרוחות קורה שם בפנים.
זו ההרפתקה שבה הדמויות למעשה נאבקות על השחרור של קינטרגו, מול הכוחות של צ'ליאקס, וזה המקום בו ציפיתי שההרפתקה תביא לידי ביטוי את כל ההישגים של הדמויות מההרפתקאות הקודמות.
ואכזבה - אחרי שלושה חלקים ראשונים שהיו סבבה לגמרי, החלק הרביעי אמנם טוב בפני עצמו, אבל הוא פשוט לא קושר מספיק טוב את הקצוות. ברור לי שבהרפתקה מוכנה קשה לקשר ביחד דברים שקרו קודם לכן, אבל אין אפילו ניסיון. פשוט נדמה שפאיזו לקחו את הפתרון הקל ומתייחסים למה שקורה בהרפתקה כ Standalone כשהקשר לדברים קודמים מגיע דרך מדד של עוצמת השליטה של ברזילאי בעיר - קרי תת-מכאניקה.
אולי האכזבה שלי גם מגיעה בגלל שאנחנו לא משתמשים במכאניקה הייעודית של "ניהול העיר" שקיימת בנתיב ההרפתקאות, אלא פשוט מריץ בלי זה, אבל עדיין. זה פשוט סוג של סדרת היתקלויות, כל אחת ברובע אחר, שכל היתקלות/מיקום די סגורה על עצמה ולרוב כוללת קרב אחד או יותר.
אז אני כרגע מאלתר, אבל קצת מבאס שדווקא ההילייט של נתיב ההרפתקאות, בעיניי פאיזו הופך לסדרת קרבות. אני עוד שוקל איך לעשות את המקדש של אשמדאי. כרגע הכיוון שלי הוא להתחיל לזמן ממנו שטנים שתוקפים את העיר מה שישים לחץ על הדמויות לתקוף ולהבין מה לכל הרוחות קורה שם בפנים.