• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מוות עגום - עץ משחק

"כן, ביל לא הפסיק לדבר על קורא המגילות הזה." סיד קורא לברמן "אז," הוא פונה חזרה למהמר "אתה רוצה משקה אחד או שניים? אתה תוכל לחזור לרוקן את הכיסים שלהם בקרוב, אבל אני רוצה לראות את מדליק הנרות בעצמי לפני שאני אקשיב למה שהוא אומר."
 
ממלכה
בזמן שאלרניר טועם את האוכל הוא מקשיב בחצי אוזן לסיד, מקווה שהוא רק משחק כדי לדובב את המהמרים ולא מתנהג כך באמת.

כשהמשרתת שהגישה לו את האוכל עוברת באזורו אלרניר מסמן לה להתקרב.
"האם מי שהכין את ארוחת הבוקר הוא הטבח הרגיל? ביקרתי כאן בעבר ואני זוכר שהאוכל היה שונה."
 
עמים
מארו נושם בהנאה את האוויר כשהוא יוצא החוצה, ונהנה מהנוף.
יום אחד, גם לו תיהיה חלקה כזאת, והידיעה הזאת לבד יכולה להרגיע אותו. הוא מסתכל על חצי האלף המתרחק. מה היה השם שלו... אגראן? שנדראן? אה, לא משנה. אם הוא מתכוון ללכת לבד בלי לבקש ממנו לבוא איתו, מארו לא מתכוון לרדוף אחריו.

רוי
מארו ניגש אל אחד השולחנות ולוקח כוס פנויה, ומוזג לו יין אלפי מהמקום ממנו מוזגים שאר החיילים. הוא הולך אל אחד העצים, ומתיישב למרגלותיו, שותה את היין שלו ונהנה מציוץ הציפורים ומהנוף המדהים. כבן אנוש הוא מושך לעצמו לא מעט מבטים מהחיילים שם, והוא סורק אותם מידי פעם. כשהוא מסיים לשתות את היין שלו, הוא קם באיטיות וניגש אל הקבוצה ששידרה אליו הכי פחות עוינות משאר הקבוצות.
הוא מתיישב ליד השולחן יחד איתם.
"מקום יפה אני חייב לציין, אני מקווה שהוא יחזיק מעמד מול צבאות המתועב.
מפקד המוצב כאן שולח אותי למשימה להגן על שיירות האספקה לחזית, כחלק מהמאמץ המלחמתי. יהיה אכפת לכם לענות לי על שאלה בנושא?"
 
עמים חופשיים (אסיד) -

IN
"לא" עונה בבוטות אחד מהם, אבל שני מרגיע אותו. "מה אתה צריך?" הוא שואל בחוסר סבלנות. "למה אנחנו עונים לו? בטח שלחו את הכלב האנושי הזה לשודדים והוא יצטרף אליהם" עונה הראשון, אך השני משתיק אותו שוב. האלף הראשון, שערו שחור כמזגו, שותה עוד כוס של יין אלפי וממלמל בכעס.

ממלכה -

IN
"הטבח הרגיל גויס ואבא אומר שהוא לא יחזור" היא אומרת במשיכת כתפיים. "אבא שלי מנסה להכין אוכל טעים, אבל... טוב, אנחנו מחפשים טבח חדש. אתה מעוניין?" היא שואלת במעט תקווה.

"הוא יושב בבית שלו, בלי שומרים ובלי כלום" הוא אומר בריכוז תוך כדי שהוא מסתכל על הקלפים שלו. "בדרך כלל אמורים לחכות בתור, אבל אני חושב שהוא יעשה לך הנחה... כל אחד שיורד מעניין הגיוס משתדל לשמור על פרופיל נמוך. לא רוצה שהשומרים יחשדו בך ויגייסו אותך שוב, הא? להימלט פעם אחת זה קל. להימלט פעם שנייה זה קשה, בעיקר במצב הנוכחי. אני בטוח שקונטרול כבר שמע שנמלטו. נותר רק לקוות שהוא לא שמע מי" הוא אומר בשמץ של חיוך כשהוא חושף את הקלפים שלו. הפעם כל היריבים מקללים, והוא שוב גורף את הכסף. "עוד סיבוב?" הוא שואל אותם, וכולם מהנהנים. סיד ראה אותו מרמה בסיבוב האחרון, לוקח קלף היישר מאחד הכיסים שלו.
 
"זה נשמע בדיוק כמו מה שאני צריך" סיד אומר, מתכופף כדי שראשו יהיה סמוך לראשו של המהמר "אולי תוכל לקחת אותי לשם? רק כמה דקות ובחזרה" הוא לוחץ פעמים עם האצבע שלו על הכיס שממנו המהמר הוציא את הקלף "אני בטוח שזה לא יפריע למשחק שלך"
 
ממלכות
אלרניר מניד בראשו.
"אני חושש שלא, אבל אני אנסה להפיץ שאתם מחפשים אחד.
למה את מתכוונת כשאבא שלך אמר שהוא לא יחזור?, לרוב חיילים חוזרים לבתיהם, אולי גם הטבח שלכם יחזור."
 
רוי
מארו מוזג לעצמו עוד מהיין האלפי, ומסתכל בשעשוע אל עמיתיו לשולחן.
"הו, אתם יכולים להיות בטוחים שאם לא היתי מקבל בתמורה לכך שאני עוזר לכם, הרבה יותר ממה שאפשר לקבל מהצתרפות לחבורת שודדים עלובה, לא היתי כאן עכשיו, ככה שהסיכוי שאחליט להצתרף אליהם, הוא בהחלט נמוך.
בכל אופן, אם ניגש לעיניין. המפקד שלכם, ניר, אמר לי שהשודדים מתקיפים את השיירות אך משאירים אותם בחיים. אני רק יכול להניח שלמובילי השיירות לא היתה סיבה להגיע לחזית, והם חזרו לאזור. האם אתם יודעים כיצד אוכל ליצור איתם קשר?"
מארו מרחרח מעט מהיין ולוגם ממנו בזמן שהוא מחכה לתשובה.
אלף מפגר. יש לו מזל שהם רוב כאן, אם רק היתי יכול לשים עליו את היד שלי במקום מבודד, הוא לא היה יוצא מזה שלם.
 
העמים החופשיים (רוי)-
Out
שועל כסוף זה חיה טבעית?
In
אדראן מתיישב על הבר של הפונדק ומזמין לעצמו מעט יין אלפי, מדבר באלפית צחה כאשר הוא מזמין. כאשר כוס היין מגיעה הוא שותה מעט וחושב לעצמו. על המשימה שהוא קיבל, על מארו טאק, על השבועה שהוא נשבע. מארו טאק הוא אולי כופר, אבל על אדראן הוטלה המשימה לעבוד איתו ביחד, עם כמה שהוא לא אוהב את זה.
הוא מניח כמה מטבעות יותר ממה שצריך לברמן "תודה על המשקה" הוא אומר לו "בכול אופן, נשלחתי למוצב הזה כדי לטפל בקבוצת שודדים שפוגעת בשיירות האספקה שלכם, שמעת משהו בנושא?" הוא שואל את הברמן.
 
עמים חופשיים (עוג) -

OUT
לא, אבל אתה יכול להטיל היסטוריה על זה. ארדאן מרגיש שזה קשור לסיפורי ילדות או משהו כזה.

IN
"כל בני האנוש הם אותו הדבר" הוא אומר בעוד הוא לוקח את הכסף אליו. "וכל מי שקשור אליהם" הוא נועץ בארדאן מבט, ונראה שהוא נחמד הרבה פחות מהרגע שקיבל תשלום.
"הם תפסו את השיירה של רוגאר, שם בפינה" הוא מצביע על הגמד ששותה לו לאיטו. "אני לא יודע מה קרה להם. הוא מסרב לדבר על זה, רק יושב שם ושותה".

עמים חופשיים (אסיד) -

IN
"הליר" האלף הראשון, בעל השיער השחור, מתקן את מארו בנוקשות. "תהגה את השם נכון, לכל הרוחות" הוא שותה עוד מעט מהיין האלפי.
"היה את רוגאר שנבזז על ידם, הוא מסתגר לו בשועל הכסוף. ואנחנו עצמנו עמדנו לטפל בהם, עד שקראו לנו לחזית. נגמרו החיילים שהם קראו לך?" אומר האלף הרגוע יותר, בבירור מתכוון לחיילים אלפים ולא סתם חיילים.
"שרטטנו לעצמנו מפה שאמורה להוביל אל המקום הכללי שלהם. יותר טובה מהמפה שנתנו לכם, כנראה. אם אתה הולך לעשות את העבודה בשביל האימפריה, לפחות תעשה את זה נכון" הוא אומר ומוציא פיסת קלף מהכיס שלו - שרטוט קטן של הדרך ושל כמה נקודות, יחד עם עיגול גדול שמקיף אזור. על העיגול נכתב בשפה לא קריאה משהו, והאותיות מוזרות ונראות... שונות, מעוקמות. הכתב חלק, כנראה בגלל שזה אלפית או משהו.
"זה אומר שודדים" מתרגם החייל השני ושותה עוד קצת מהיין. הוא מוריד את קסדת העור שחבש ומתיישב ביותר נוחות. "אם תלך לשם לבד אתה תמות. חבל לבזבז לוחם" אומר האלף. מארו היה אולי מופתע מהיחס החמים יחסית, אם הוא לא ידע שהאלף כנראה מתכוון ללוחם כלשהו, ולא רק למארו עצמו. החזית נואשת לחיילים. "מהשמועות, יש שם לפחות עשרים בני אנוש".

ממלכה -

IN
"אבא אמר שאף אחד לא יחזור מהקרב ושכולם הולכים למות" היא מושכת בכתפיה.
"סיליה, בואי הנה! אני צריך עזרה עם שק תפוחי האדמה" נשמע קול מהמטבח. היא מתנצלת בשקט בפני אלרניר והולכת במהירות לעזור לאביה.

המהמר נועץ מבט כועס בסיד, ולאחר מכן נאנח בתסכול. "תן לי לסיים את המשחק" הוא אומר, וכעבור כמה דקות הוא מנצח שוב בזכות הרמאות שלו. בעוד הוא גורף את הזהב הוא מחייך אל סיד וקם. "נכנסת עם עוד אחד, לא? הוא בא איתנו, או שהוא שומר הראש שלך? אני צריך להשיג שומר ראש... לנצח הרבה בהימורים זה לא רעיון טוב, למען האמת" הוא אומר בעוד הוא פונה החוצה.
 
סיד מדבר תוך כדי הליכה לאלרניר "הוא אחד מהידידים של ביל. לא הייתי מדבר איתו. אתה יודע איך הם שם, האנשים המסוכנים באמת לא נראים כאלו. אני חושב שהוא אחד מהגובים בחצרות האחוריים, אבל הוא לא מדבר איתי הרבה. הוא התעקש לבוא איתי למג הזה, אם אתה יודע למה אני מתכוון. לא רצה שאני אסתלק לו מהר מידי. תדבר אליו רק כשהוא פונה אליך והוא לא יעשה לנו בעיות" סיד אומר בצורה רגועה-אך-לא-מרגיעה.

הוא פונה לאלרניר "אני מקווה שאני לא מפריע לך לאכול, אדוני" סיד אומר וקורץ לו "הבחור הנחמד כאן אמר שהוא יוביל אותנו לקוסם שביל סיפר לי עליו." הוא אומר, היד שלו על הכתף של המהמר "תוכל לראות את זה בעיניים שלך ואני אצא, הא?"
 
רוי
לאחר שהאלף מסיים לדבר מארו מניח את הספל, ואוחז במפה, הוא בוחן אותה בשתיקה כמה רגעים. "כן, נראה שזה הרבה יותר טוב ממה שנתנו לנו."
הוא מקפל את המפה ותוחב אותה לחליפה שלו. "אני אלך לדבר מיד עם האיש שלכם. תוכלו לתאר לי אותו?"
לאחר שמארו מקבל את התיאור הוא מהנהן וקם מהשולחן."הצמידו לי עוד לוחם שילך איתי לשם להלחם בהם, לא נראה לי שהוא שווה את הפלדה שהוא לובש, אבל אתם אומרים שיהיו שם רק 20, אז אני פחות דואג"
מארו הולך בצעדים מהירים אל פונדק השועל הכסוף. אם הוא יספיק לאתר את רוגאר לפני אלדרן, בנוסף למפה, זאת תיהיה השפלה אמיתית.

עמים
דלת הפונדק נפתחת בעוצמה ומארו נכנס פנימה. הוא סורק בעיניו את החדר במהירות, נראה שהוא מחפש מישהו או משהו מאד ספציפיים.
 
ממלכה -

IN
הוא מוביל אותם לאחת הסמטאות של העיר, אך היא רחבה יותר ממה שהיא נראית. עכברושים מתרוצצים ובורחים כשהם מתקרבים, וריח נורא מלווה אותם לכל אשר ילכו.
"זה כאן" הוא מצביע על בית אבן בעל דלת עץ מלוכלכת. הרבה מאוד סימנים לא ברורים נראים עליה, החל מעין ועד מה שנראה כמו שמש גוועת. "אתה תרצה שאני אחזיק לך את היד?" הוא שואל בבוז את סיד.
אל הסמטה נכנסים עוד שני אנשים - שניהם גבוהים, לובשים שריונות עור חבוטים ועל פניו של אחד מהם יש צלקת שנמתחת על כל הלחי הימנית שלו.
"מה אתם רוצים מבולרוט?" שואל פני-צלקת, ומביט באיום על סיד ואלרניר. המהמר נדחק אחורה, שותק בפחד.
 
סיד מפנה את ראשו למהמר "תסתלק"

הוא חוזר להסתכל על פני צלקת "בולרוט זה הבחור ההוא ששכנע את ביל לברוח? אני אשמח לדבר איתו בעצמי. אתה יודע, קשה להאמין לסיפורים עד שאתה חווה אותם על בשרך. אתה אולי מזהה את השם שלי, סיד. אתה תתאים לקרבות ההימורים, לדעתי. יש לך את הגודל לזה, והצלקת הזאת מראה לי שגם את האומץ. אני יכול להכיר לך כמה אנשים אם אתה רוצה, זה כסף טוב אתה יודע" הוא מחייך "או שלא, אם אתה אוהב את העבודה שלך פה. בכל מקרה אני אשמח אם אני והחבר הספקן שלי פה נוכל להכנס"
 
ממלכה

אלרניר שומר על שתיקתו ומחזיר מבט שלו למבטו המאיים של פני-צלקת, בטוח ביכולתו להביס אותו אם הדברים יבואו לידי כך.
OUT
מושב אחורי, בשלב זה או אחר כולנו מוצאים את עצמנו שם.
 
OUT
לא, לא. אתה ממש לא מגזים. הדמות שלי במושב האחורי מתוך בחירה מודעת ואני לא מצטער על כך. היא תזרח בזמן שלה.
אני סתם מתלונן שזה משעמם לשחק סצנה כשהדמות שלך נמצאת בה בתור הצופה השקט, זאת רטינה לשם רטינה.
 
העמים החופשיים (רוי)-
In
אדראן מסתכל על השועל הכסוף ומנסה להיזכר מאיפה הוא מכיר אותו, אבל מתרכז יותר בדבריו של הברמן. הוא מעיף מבט קצר אל עבר הגמד ומהנהן לברמן, ולאחר שהוא מסיים לדבר אדראן אומר "תודה" קצרה והולך להתיישב ליד הגמד "רוגאר?" הוא שואל את הגמד בקול רגוע.
Meta
היסטוריה: 9+4=13 (אני לא בטוח אם יש לי הכשרה או לא, אז פשוט גלגלתי תבונה)
 
עמים חופשיים (אסיד) -

IN
מארו טאק נכנס לטברנה במוצב, "השועל הכסוף", ונדהם לראות פסל ראש של שועל כסוף היישר מעל ראשו של הברמן, אלף צעיר שלבוש בבגדים ירוקים עם פסי משי כסופים - בגדים די מפוארים לברמן. הפטרונים לא רבים בגלל השעה המוקדמת. משום מה יש נגנית זהובת שיער עם בגדים לבנים שמנגנת בנבל (מי שם את זה בפונדק בכלל?) והשיחות נעשות בשקט. הברמן מברך לשלום את מארו, ונראה שהדעות הקדומות לא משפיעות עליו - האלפים מסתכלים בזעם שקט ומפנים את ראשם לאחר מכן, מסרבים להביט בבן האנוש שוב. הגמד היחיד שיושב שם כנראה התרגל לשקט של הבוקר כיוון שהוא פשוט שותה בשקט, בשולחן ריק, אך ארדאן מתיישב לידו ומתחיל לדבר איתו.

עמים חופשיים -

IN
"איי" הגמד אומר לארדאן, נאנח ושותה עוד כוס. חלק מהמשקה הזהוב נוזל על זווית פיו, ונראה שהוא לא ישן טוב כמה לילות. הזקן החום שלו סבוך והוא נראה חיוור ושתוי. "זה השם. אני לא ראוי לו, אבל זה השם.".

ממלכה -

IN
המהמר מהנהן בפחד ומנסה לצאת מהסמטה, אך פני-צלקת תופס אותו, מוציא את הסכין שלו ודוקר אותו בבטנו. המהמר, המום, קורס על הרצפה מת. הדם ממשיך לזרום מבטנו כשהבריון מדבר.
"אפח'ד לא פוגש את בולרוט. זה מה שמגיע למי שמסגיר את המיקום שלו" הוא יורק על גופתו של המהמר. "'סתלקו לפני שאני אחתוך לכם ת'גרון. ואם תשלחו לפה עוד סוכן מחורבן של קונטרול, אני אחזיר אותו בחתיכות" הוא אומר, וגם חברו של פני צלקת מוציא כעת את נשקו - אלת שחר קוצנית. פני צלקת עצמו מסתפק בפגיון ביד אחת, מתברר, אך הוא שולף חרב קצרה ומחזיק אותה בידו השנייה.
 
חזרה
Top