• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 1 מבצע (קבוע?) של מאנקיטיים על פאת'פיינדר והאם אתם קניתם בעברית?

שני ספרי הבסיס (ספר החוקים הבסיסי ואוגדן המפלצות) ב-300 ש"ח, מבצע בהחלט שווה - למי שזוכר פעם כל ספרי הבסיס (שלושה של מבוכים ודרקונים) היו עולים קרוב ל-500 ש"ח... מה שכן, הם היו צריכים להוסיף קוביות :)
http://www.monkeytime.co.il/gallery_image.asp?return_parent=182&gallery_id=428
pathfinder-deal.jpg
מעניין לראות אם זה יהיה המבצע התמידי - יש לי תחושה שכן, לפחות בכנסים. מעניין מה זה אומר על ההצלחה של פאת'פיינדר בעברית: כמה אנשים בסביבה שלכם רכשו את הספרים?

אני אישית רכשתי את ספר החוקים הבסיסי וקיבלתי ביחד איתו במתנה את קבר להבת הנצח בהזמנה המוקדמת. אבל לא ממש מכיר אנשים נוספים שרכשו, רוב הסביבה שלי נוטה יותר לכיוון מבוכים ודרקונים 5 או שכבר רכשו את 3.5 / פאת'פיינדר באנגלית.

נ.ב. משעשע לראות שהתמונה ה"רשמית" של אוגדן השחקן באתר של מאנקי-טיים, זה התמונה שאני צילמתי והעלתי כאן לפורום - אני מפורסם! :eek:rc:
 
קניתי בזמנו את ספר השחקן ואת קבר הלהבה הנצחית כדי לתמוך בתעשיה העברית וכי זה היה ממש זול באילת. את אסופת המפלצות לא ראיתי עדיין בסטימצקי/צומת, אז לא קניתי בינתיים.

זה נחמד שיש ספר משחקי תפקידים בעברית על המדף, אבל אני ממש לא רואה את עצמי משחק פאת'פיינדר מתישהו - אמנם השיטה מחליקה כמה סירבולים של מו"ד3.5, אבל עדיין מדובר באותה מכניקה כבדה, עמוסה ומלאה ברכבות-תוספים.
 
אני יכול לאמת שאסופת המפלצות הגיעה לפחות לחלק מסניפי צומת ספרים. בסניף המקומי שלנו יש שני עותקים (וגם שניים של ספר החוקים הבסיסי, את רשומון הדמויות ואת ההרפתקאות "קבר הלהבה הנצחית" ו"אלופי האור" של הוצאת הפונדק).
 
אני לא חושבת שזה מעיד במשהו על ההצלחה - הייתי מצפה למבצע כלשהו על שני הספרים, במיוחד ש( היה לנו כבר דיון על מהדורת המפלצות, לא ?) את השני אפשר למצוא די בקלות ברשת, ואפשר לתרגם עם אנגלית סבירה.

הספרים הקריטיים, בכל מהדורה - יהיו המדריך לשחקן ולשה"מ, כשאוגדן המפלצות היא תוספת נחמדה, תחת התנאים האלה, זה רק הגיוני להצמיד אותו אל ספר הבסיס :)
 
אע, זו סתם הגזמה.

פשוט הספר באמת לא מכיל תוכן רלוונטי לשחקן, אלא כמובן הוא מעוניין להתחיל להנחות בעצמו. בפאת'פיינדר גם הפרקים על חפצי קסם שהיו תמיד באופן קלאסי במדריך לשליט המבוך עברו לספר החוקים הבסיסי, ופאת'פיינדר ממילא נמנעת מלהציע נתוני גזע שחקן של מפלצות כמו שעשו ב-3.5, כך שלשחקן הספר הזה הוא השקעה מיותרת.
 
Hell lord אמר/ה:
[post]662735[/post] קניתי את 2 הספרים, כל אחד עלה רק 200, לא 300...
מגניב, אבל רק אולי כי לא הייתי ברור: המבצע הוא שני הספרים ב-300 (כלומר 150 ש"ח לספר) ולא כל ספר ב-300.
 
הייתה גם לפחות מהדורה אחת של מו"ד (אוגדן הכללים ע"ב מהדורת הקופסאות) שבה כל החומר לשחקן ולמנחה היה באותו כרך, אבל עדיין יש להפרדה בין "ספר שחקן" ל"ספר מנחה" אופי מיוחד - אבל זה עובד רק בפעם הראשונה כנראה...
 
באופן כללי, אלא אם זה ספר מערכה, בספרי חוקים אין ממש סיבה לא לקרוא את החלק למנחה. מה כבר השחקן יכול לגלות? מה התוסף לתקיפה של גרגויל? יש מקרי קיצון, בעיקר במהדורות ישנות, בו למפלצות היה רגישויות / חולשות מסוימות וזה היה מידע "טקטי", אבל זה יותר הגיע משורשי מבוכים ודרקונים כמשחק מלחמה, ולא רלוונטי כלל למשחק תפקידים.
בספרי עולם/ הרפתקאות, בהחלט יש מידע נסתר, וזה מקלקל את הכיף של כל השחקנים אם אחד השחקנים קורא אותו.
 
The oldman אמר/ה:
באופן כללי, אלא אם זה ספר מערכה, בספרי חוקים אין ממש סיבה לא לקרוא את החלק למנחה. .

זה די פתוח לדיון ( אחר, לא זה ) אבל בלא מעט סיפרי מנחה החלק לשה"מ כולל הרפתקאה קטנה או לדוגמא.
 
The oldman אמר/ה:
[post]662824[/post] מה כבר השחקן יכול לגלות? מה התוסף לתקיפה של גרגויל?

זה דווקא משמעותי מאד. בקמפיין שאני משחק בו, סוכם שהשחקנים לא מציצים בספר המפלצות או בספר למנחה, ואני מרגיש הבדל גדול מאד בין המיפלצות שאני מכיר ויודע פחות או יותר את הנתונים המכאנים שלהם, לבין כאלו שלא.
זה מרגיש הרבה יותר מסתורי ומיוחד, כשאתה לא יודע בדיוק מה היכולות הלא קסומות והקסומות (אם בכלל) של התיפלץ שעומד מולך.
 
זה ברור שלקרוא הרפתקה זה לא לעניין, אבל גם יש שיטות עם ספר בסיס אחד שגם כולל הרפתקה - ושם גם השחקן לא צריך לקרוא אותה...

ילו, זה אולי קסום, אבל זה לא יקלקל את המשחק אם תלחם נגד מפלצת שכבר נלחמת נגדה בעבר. אני מסכים שאלמנט ההפתעה מוסיף, לאנשים מסוימים.
 
חזרה
Top