החלטתי לרכז כאן את כול הלחשים והכישרונות שאי פעם יצרתי ולהפסיק לפתוח עץ חדש בכול פעם שאני רוצה לפרסם כישרון או לחש חדש.
שילוב חייתי
כישרונות ליקנאתרופים:
רקע על גייט
הלחשים של גייט
שילוב חייתי
דרואיד 9.
ק .ת. מק. נק"ן.
טווח: אישי ומגע (ראה בהסבר).
מטרה: אתה והחיה המלווה שלך.
משך: סיבוב/דרגה.
הצלה: רצון (לא מזיק)
התנגדות לחשים: כן (לא מזיק)
אתה יכול להטיל את הלחש על עצמך והחיה המלווה שלך, אתה צריך לגעת בחייה המלווה שלך בזמן הטלת הלחש.
אתה והחייה המלווה שלך הופכים ליצור אחד ומקבלים את שני התבניות(לרוב דמוי אדם וחיה) ואת התבנית משופר, הנתונים של היצור נקבעים לפי ההגדרות הבאות:
נק"פ שניהם מחוברים, כאשר הם נפרדים יש לחלק את נקודות הפגיעה לפי האחוזים שכל צד נתן, למשל החיה נתנה 80 נק"פ והדרואיד נתן 20 נ"פ (סך הכול 100) ובסוף הלחש נשאר רק 10 נק"פ הדרואיד יקבל 2 נק"פ והחיה 8 נק"פ.
קוביות פגיעה: לבדיקת השפעות המבוססות על קוביות פגיעה יש להשתמש בערך הגבוה יותר.
(אין לחשב מחדש בגלל השינוי בערך החוסן או התוספים של חפצים קסומים)
גודל: הגדול מבין השתיים* .
תכונות: משתמשים בטובות מבין השתיים*.
תנועה: המהירה מבין השתיים* **.
הצלות: הטובות מבין השתיים.
תוסף התקפה בסיסי: הטוב מבין השתיים.
שריון טבעי: הטוב מבין השתיים*
יכולות מיוחדות וגפיים*: כל התכונות המיוחדות והגפיים (מלבד איברי התנועה המיותרים) נשמרים, כך לשדרואיד שהתמזג עם דוב אימים יהיה את כל הנשקים הטבעיים של הדוב (נשיכה טפרים וכולי) וגם את רוב גופו מלבד הרגליים.
מיומנויות: יש להשתמש בטוב מבין השתיים, שימו לב שלא משנה באיזה מהם אתה משתמש אתה עדיין מקבל את תוסף הגזע של שניהם.
כישרונות: אפשר להשתמש בכישרונות של שניהם,שימו לב שכישרונות כפולים לא נותנים בונוס כפול.
חפצים קסומים: ממקרה של חפצים התופסים מקום על הגוף (טבעות או כפפות למשל) יש להשתמש רק באחד מהם (השחקן בוחר באיזה להשתמש כאשר הוא מטיל את הלחש) במקרה של חפצים שאינם תופסים מקום על הגוף (שרביטים מטות וחלק מהשרשראות) משתמשים בשניהם.
שריונות: הטוב מבין השתיים.
מגנים: שניהם.
נשקים: שניהם, כך שדרואיד עדיין יכול להתקיף עם החרב המעוקלת שלו (שגדלה לגודל החדש).
לחשים: לחשים שהוטלו במהלך הלחש או לפני משפיעים על שניהם,,שימו לב רוב הלחשים לא נותנים תוספים נוספים עם הוטלו פעמיים.
שניהם פועלים בתורות נפרדים וכל אחד מהם יכול להשתמש רק באיברים שהוא תרם לצורה החדשה חוץ מאיברי התנועה, למשל במקרה של הדרואיד עם הדוב שהוזכר למלאה הדרואיד יוכל לנועה ולהשתמש בידיים שלו ובנשקים שלו אך לא בנשקים של הדוב וכן להפך.
ניתן לעכב את אחד התורות כדי לפעול בתיאום, כאשר הם פעלים בתיאום ותוקפים ביחד הם מקבלים תוסף +2 להתקפות בגלל הקושי לה היצור המותקף להתגונן.
מחיר נק"ן: 500
*(הערה: במקרה ומשתמשים בתכונת הזריזות, נשקים, גפיים, תנועה או כל דבר אחר של היצור הקטן יותר שקשור לגודל יש להגדיל רותו לגודל החדש ולהוסיף את המחסרים והתוספים של הגודל)
**(הערה: במקרה והם יכולים לתרום צורות תנועה שונות מקבלים את שניהם, כך שאם היצור המהיר יותר תורם תנועה רגילה והיצור האיטי יותר יכול לתרום גם שחייה הם יקבלו גם שחיה)
ק .ת. מק. נק"ן.
טווח: אישי ומגע (ראה בהסבר).
מטרה: אתה והחיה המלווה שלך.
משך: סיבוב/דרגה.
הצלה: רצון (לא מזיק)
התנגדות לחשים: כן (לא מזיק)
אתה יכול להטיל את הלחש על עצמך והחיה המלווה שלך, אתה צריך לגעת בחייה המלווה שלך בזמן הטלת הלחש.
אתה והחייה המלווה שלך הופכים ליצור אחד ומקבלים את שני התבניות(לרוב דמוי אדם וחיה) ואת התבנית משופר, הנתונים של היצור נקבעים לפי ההגדרות הבאות:
נק"פ שניהם מחוברים, כאשר הם נפרדים יש לחלק את נקודות הפגיעה לפי האחוזים שכל צד נתן, למשל החיה נתנה 80 נק"פ והדרואיד נתן 20 נ"פ (סך הכול 100) ובסוף הלחש נשאר רק 10 נק"פ הדרואיד יקבל 2 נק"פ והחיה 8 נק"פ.
קוביות פגיעה: לבדיקת השפעות המבוססות על קוביות פגיעה יש להשתמש בערך הגבוה יותר.
(אין לחשב מחדש בגלל השינוי בערך החוסן או התוספים של חפצים קסומים)
גודל: הגדול מבין השתיים* .
תכונות: משתמשים בטובות מבין השתיים*.
תנועה: המהירה מבין השתיים* **.
הצלות: הטובות מבין השתיים.
תוסף התקפה בסיסי: הטוב מבין השתיים.
שריון טבעי: הטוב מבין השתיים*
יכולות מיוחדות וגפיים*: כל התכונות המיוחדות והגפיים (מלבד איברי התנועה המיותרים) נשמרים, כך לשדרואיד שהתמזג עם דוב אימים יהיה את כל הנשקים הטבעיים של הדוב (נשיכה טפרים וכולי) וגם את רוב גופו מלבד הרגליים.
מיומנויות: יש להשתמש בטוב מבין השתיים, שימו לב שלא משנה באיזה מהם אתה משתמש אתה עדיין מקבל את תוסף הגזע של שניהם.
כישרונות: אפשר להשתמש בכישרונות של שניהם,שימו לב שכישרונות כפולים לא נותנים בונוס כפול.
חפצים קסומים: ממקרה של חפצים התופסים מקום על הגוף (טבעות או כפפות למשל) יש להשתמש רק באחד מהם (השחקן בוחר באיזה להשתמש כאשר הוא מטיל את הלחש) במקרה של חפצים שאינם תופסים מקום על הגוף (שרביטים מטות וחלק מהשרשראות) משתמשים בשניהם.
שריונות: הטוב מבין השתיים.
מגנים: שניהם.
נשקים: שניהם, כך שדרואיד עדיין יכול להתקיף עם החרב המעוקלת שלו (שגדלה לגודל החדש).
לחשים: לחשים שהוטלו במהלך הלחש או לפני משפיעים על שניהם,,שימו לב רוב הלחשים לא נותנים תוספים נוספים עם הוטלו פעמיים.
שניהם פועלים בתורות נפרדים וכל אחד מהם יכול להשתמש רק באיברים שהוא תרם לצורה החדשה חוץ מאיברי התנועה, למשל במקרה של הדרואיד עם הדוב שהוזכר למלאה הדרואיד יוכל לנועה ולהשתמש בידיים שלו ובנשקים שלו אך לא בנשקים של הדוב וכן להפך.
ניתן לעכב את אחד התורות כדי לפעול בתיאום, כאשר הם פעלים בתיאום ותוקפים ביחד הם מקבלים תוסף +2 להתקפות בגלל הקושי לה היצור המותקף להתגונן.
מחיר נק"ן: 500
*(הערה: במקרה ומשתמשים בתכונת הזריזות, נשקים, גפיים, תנועה או כל דבר אחר של היצור הקטן יותר שקשור לגודל יש להגדיל רותו לגודל החדש ולהוסיף את המחסרים והתוספים של הגודל)
**(הערה: במקרה והם יכולים לתרום צורות תנועה שונות מקבלים את שניהם, כך שאם היצור המהיר יותר תורם תנועה רגילה והיצור האיטי יותר יכול לתרום גם שחייה הם יקבלו גם שחיה)
נגע הליקנאתרופיה היה מאז ומעולם אחד הנגעים המפחידים והמסוכנים ביותר לאדם, אך בכול מקום שיש סכנה יש גם הזדמנות לכוח...
נגוע לבנה (כישרון ליקאנטרופי).
הנגע הליקנטרופי זורם בדמך והופך את צורת החיה שלך לאנושית יותר, או אולי את צורת האדם שלך לחייתית יותר...
דרישות, יכולת צורת פרא, הצלחה להתנגד לליקאנטרופיה, ריכוז 8 רמות, לא ליקאנטרופ.
תועלת: כאשר אתה בצורת פרא את יכול לדבר בשפה אנושית, יכולת זו מאפשרת לך להשתמש בלחשים בעילי רכיב קולי בלבד.
התקפה מנשק כסוף דורשת ממך להציל רצון או לאבד יכולת זו למשך 3 תורות, ד"ק 15.
בנוסף אתה חסין לליקנתרופיה
עור לבנה (כישרון ליקאנטרופי).
אור הירח משתקף בעורך ומקשיח אותו, כמתנה או כתביעת בעלות...
דרישות: נגוע לבנה.
תועלת אתה מקבל תוסף +1 לשריון הטבעי שלך על כול שני כישרונות ליקנטרופים כאשר אתה בצורת פרא.
נשק כסוף מתעלם מהדרג"ש המשופר.
עור ירח (כישרון ליקאנטרופי).
דרישות: 3 כישרונות ליקאנטרופים כשאחד מהם הוא עור לבנה.
אתה זוכה בהפחתת נזק/כסף השווה לשליש מהכישרונות הליקנטרופים שלך.
ראיית לבנה (כישרון ליקאנטרופי)
עינייך נעשות חדות יותר... חייתיות יותר...
דרישות: נגוע לבנה
תועלת: הראייה שלך משתפרת והופכת לראיה באור מועט. במידה וכבר יש לך ראייה באור מועט אתה זוכה בראיית חושך 9 מ'. במידה וכבר יש לך ראיית חושך אתה מגדיל את הטווח שלה ב9 מ'
ראיית ירח (כישרון ליקאנטרופי)
עיניך מקבלות ברק כסוף כמו הירח...
דרישות: ראיית לבנה.
תועלת: כמו ראיית לבנה אבל נצבר (ראייה רגילה עם ראיית לבנה וירח תהיה ראית חושך ל9 מ' וכן הלאה)
נשיכת לבנה (כישרון ליקאנטרופי)
נשיכתך מקבלת שבריר מכוחם של הליקנטרופים.
דרישות: שלושה כישרונות ליקאנטרופים.
תועלת: פעם ביום אתה ראשי להכריז לאחר פגיע מוצלחת שאתה משתמש בנשיכת לבנה, המטרה צריכה להצליח בהצלת קשיחות (10+מספר הכישרונות הליקנטרופים שלך+תוסף החוכמה שלך) או להיות חולה למשך מספר סיבובים השווה למספר הכישרונות הליקנטרופים שלך.
דמות חולה סובלת ממחסר -2 על כול גלגולי ההתקפה והנזק, הצלות, בדיקות מיומנות ובדיקות תכונה.
מיוחד: במקרה של 1 טבעי יש 50% שהאויב הנחשל נדבק בליקנטרופיה מהסוג של החיה שהדמות השתמשה בה כאשר נשכה אותו (ללא הצלה).
נשיכה נוספת (כללי)
דרישות: נשיכת לבנה
תועלת: אתה רשאי להשתמש בנשיכת לבנה פעם נוספת ביום.
מיוחד: ניתן לקחת כישרון מספר פעמים,השפעותו מצטברות.
נשיכת ירח (כישרון ליקאנטרופי)
נשיכתך תוקפת קשות את מערכת החיסון של יריבך ומשאירה אותו חסר אונים.
דרישות: נשיכת לבנה
תועלת: פעם ביום אתה ראשי להכריז לאחר פגיע מוצלחת שאתה משתמש בנשיכת ירח, המטרה צריכה להצליח בהצלת קשיחות (10+מספר הכישרונות הליקנטרופים שלך+תוסף החוכמה שלך) או לחטוף למשך מספר סיבובים השווה לחצי ממספר הכישרונות הליקנטרופים שלך.
דמות החווה בחילה יכולה לנקוט בתורה רק בפעולת תנועה חלקית בלבד.
מיוחד: במקרה של 1 טבעי יש 60% שהאויב הנחשל נדבק בליקנטרופיה מהסוג של החיה שהדמות השתמשה בה כאשר נשכה אותו (ללא הצלה).
בן הירח והלבנה.
אתה מסוגל להשתנות לצורת חצי אדם והירח נותן לך כוח כאשר הוא זוהר במלואו, אך באיזה מחיר?.
דרישות: 4 כישרונות ליקאנטרופים.
תועלת: כאשר אתה משתמש בצורת פרא אתה רשאי להשתמש בשתי שימושים או בשימוש אחד של צורת יסודן כדי להשתנות לצורת ליקאנטרופ למשך מספר סיבובים השווה לכישרונות הליקאנטרופים כפול 3, אתה מקבל את כול היכולות של הליקאנטרופ חוץ מהבאים: קוביות פגיעה ונקודות פגיעה: אין לחשב מחדש קוביות ונקודות פגיעה (כולל השינוי בערך החוסן).
קללת הליקאנטרופיה: אתה לא מקבל את היכולת להדביק אחרים בנגע הליקאנטרופיה.
בנוסף תחת ירח מלאה אתה הופך לעוצמתי במיוחד. אתה זוכה בתוסף +2 לכול הכישרונות הליקאנטרופים שנותנים יכולות מספריות (למשל עור ירח ועור לבנה), ובתוסף +2 לד"ק לכול הכישרונות הליקאנטרופים שדורשים מהאויב זריקת הצלה (נשיכת לבנה למשל).
בנוסף אם אתה משתמש בצורת ליקאנטרופ בירח מלא אתה צריך להציל כנגד דק 15 או להתנהג כמו ליקאנטרופ מודבק כאשר אתה בצורה זו, בין אם נכשלתה או הצלחתה אתה מקבל את היכולת קללת הליקאנטרופיה ותוסף +2 להפחתת הנזק בצורתך הליקאנטרופית.
נגוע לבנה (כישרון ליקאנטרופי).
הנגע הליקנטרופי זורם בדמך והופך את צורת החיה שלך לאנושית יותר, או אולי את צורת האדם שלך לחייתית יותר...
דרישות, יכולת צורת פרא, הצלחה להתנגד לליקאנטרופיה, ריכוז 8 רמות, לא ליקאנטרופ.
תועלת: כאשר אתה בצורת פרא את יכול לדבר בשפה אנושית, יכולת זו מאפשרת לך להשתמש בלחשים בעילי רכיב קולי בלבד.
התקפה מנשק כסוף דורשת ממך להציל רצון או לאבד יכולת זו למשך 3 תורות, ד"ק 15.
בנוסף אתה חסין לליקנתרופיה
עור לבנה (כישרון ליקאנטרופי).
אור הירח משתקף בעורך ומקשיח אותו, כמתנה או כתביעת בעלות...
דרישות: נגוע לבנה.
תועלת אתה מקבל תוסף +1 לשריון הטבעי שלך על כול שני כישרונות ליקנטרופים כאשר אתה בצורת פרא.
נשק כסוף מתעלם מהדרג"ש המשופר.
עור ירח (כישרון ליקאנטרופי).
דרישות: 3 כישרונות ליקאנטרופים כשאחד מהם הוא עור לבנה.
אתה זוכה בהפחתת נזק/כסף השווה לשליש מהכישרונות הליקנטרופים שלך.
ראיית לבנה (כישרון ליקאנטרופי)
עינייך נעשות חדות יותר... חייתיות יותר...
דרישות: נגוע לבנה
תועלת: הראייה שלך משתפרת והופכת לראיה באור מועט. במידה וכבר יש לך ראייה באור מועט אתה זוכה בראיית חושך 9 מ'. במידה וכבר יש לך ראיית חושך אתה מגדיל את הטווח שלה ב9 מ'
ראיית ירח (כישרון ליקאנטרופי)
עיניך מקבלות ברק כסוף כמו הירח...
דרישות: ראיית לבנה.
תועלת: כמו ראיית לבנה אבל נצבר (ראייה רגילה עם ראיית לבנה וירח תהיה ראית חושך ל9 מ' וכן הלאה)
נשיכת לבנה (כישרון ליקאנטרופי)
נשיכתך מקבלת שבריר מכוחם של הליקנטרופים.
דרישות: שלושה כישרונות ליקאנטרופים.
תועלת: פעם ביום אתה ראשי להכריז לאחר פגיע מוצלחת שאתה משתמש בנשיכת לבנה, המטרה צריכה להצליח בהצלת קשיחות (10+מספר הכישרונות הליקנטרופים שלך+תוסף החוכמה שלך) או להיות חולה למשך מספר סיבובים השווה למספר הכישרונות הליקנטרופים שלך.
דמות חולה סובלת ממחסר -2 על כול גלגולי ההתקפה והנזק, הצלות, בדיקות מיומנות ובדיקות תכונה.
מיוחד: במקרה של 1 טבעי יש 50% שהאויב הנחשל נדבק בליקנטרופיה מהסוג של החיה שהדמות השתמשה בה כאשר נשכה אותו (ללא הצלה).
נשיכה נוספת (כללי)
דרישות: נשיכת לבנה
תועלת: אתה רשאי להשתמש בנשיכת לבנה פעם נוספת ביום.
מיוחד: ניתן לקחת כישרון מספר פעמים,השפעותו מצטברות.
נשיכת ירח (כישרון ליקאנטרופי)
נשיכתך תוקפת קשות את מערכת החיסון של יריבך ומשאירה אותו חסר אונים.
דרישות: נשיכת לבנה
תועלת: פעם ביום אתה ראשי להכריז לאחר פגיע מוצלחת שאתה משתמש בנשיכת ירח, המטרה צריכה להצליח בהצלת קשיחות (10+מספר הכישרונות הליקנטרופים שלך+תוסף החוכמה שלך) או לחטוף למשך מספר סיבובים השווה לחצי ממספר הכישרונות הליקנטרופים שלך.
דמות החווה בחילה יכולה לנקוט בתורה רק בפעולת תנועה חלקית בלבד.
מיוחד: במקרה של 1 טבעי יש 60% שהאויב הנחשל נדבק בליקנטרופיה מהסוג של החיה שהדמות השתמשה בה כאשר נשכה אותו (ללא הצלה).
בן הירח והלבנה.
אתה מסוגל להשתנות לצורת חצי אדם והירח נותן לך כוח כאשר הוא זוהר במלואו, אך באיזה מחיר?.
דרישות: 4 כישרונות ליקאנטרופים.
תועלת: כאשר אתה משתמש בצורת פרא אתה רשאי להשתמש בשתי שימושים או בשימוש אחד של צורת יסודן כדי להשתנות לצורת ליקאנטרופ למשך מספר סיבובים השווה לכישרונות הליקאנטרופים כפול 3, אתה מקבל את כול היכולות של הליקאנטרופ חוץ מהבאים: קוביות פגיעה ונקודות פגיעה: אין לחשב מחדש קוביות ונקודות פגיעה (כולל השינוי בערך החוסן).
קללת הליקאנטרופיה: אתה לא מקבל את היכולת להדביק אחרים בנגע הליקאנטרופיה.
בנוסף תחת ירח מלאה אתה הופך לעוצמתי במיוחד. אתה זוכה בתוסף +2 לכול הכישרונות הליקאנטרופים שנותנים יכולות מספריות (למשל עור ירח ועור לבנה), ובתוסף +2 לד"ק לכול הכישרונות הליקאנטרופים שדורשים מהאויב זריקת הצלה (נשיכת לבנה למשל).
בנוסף אם אתה משתמש בצורת ליקאנטרופ בירח מלא אתה צריך להציל כנגד דק 15 או להתנהג כמו ליקאנטרופ מודבק כאשר אתה בצורה זו, בין אם נכשלתה או הצלחתה אתה מקבל את היכולת קללת הליקאנטרופיה ותוסף +2 להפחתת הנזק בצורתך הליקאנטרופית.
גייט היה אשף זימון אגדי. אומרים שהוא יכל לזמן צבאות מהגיהנום ואף את האלים עצמם, אך אין תיעודים כתובים לפעילויות אילו.
למעשה ידוע שחוצנים רבים הכל מהאימפים העלובים ועד מלכי החמה האדירים נסו למחוק כל זכר למרשתו של גייט, אך מספר ספרי לחשים המכילים את לחשיו של גייט שרדו.
אבל זה לא הדבר המרשים ביותר ששרד, אי ענק שזומן על ידי גייט נמצא בלב באוקיינוס, צמחים חיות אבנים ומתכות מכול רחבי הקוסמוס נמצאים על האי הענק, יצורים מוזרים שלא נראו בשום מקום ידוע בקסמוס משוטטים באי והשפעות פלאיות שלא נראו מעולם שגרתיות שם כמו טיפות ביום גשום.
אומרים שלוקח שבוע שלם על גב הדרקון המהיר ביותר לחצות את האי בחלק הצר ביותר שלו.
אומרים שהאי הוא מישור בפני עצמו.
אומרים שהאי הוא ישות חיה בפני עצמה.
אומרים שספר הלחשים האגדי של גייט "שער הידע" שוכן בלב האי.
בין אם האגדות נכונות ובין אם לא מספר מהלחשים של גייט עוברים בין אשפי הזימון שמגנים על ידע עתיק זה בקנאות.
למעשה ידוע שחוצנים רבים הכל מהאימפים העלובים ועד מלכי החמה האדירים נסו למחוק כל זכר למרשתו של גייט, אך מספר ספרי לחשים המכילים את לחשיו של גייט שרדו.
אבל זה לא הדבר המרשים ביותר ששרד, אי ענק שזומן על ידי גייט נמצא בלב באוקיינוס, צמחים חיות אבנים ומתכות מכול רחבי הקוסמוס נמצאים על האי הענק, יצורים מוזרים שלא נראו בשום מקום ידוע בקסמוס משוטטים באי והשפעות פלאיות שלא נראו מעולם שגרתיות שם כמו טיפות ביום גשום.
אומרים שלוקח שבוע שלם על גב הדרקון המהיר ביותר לחצות את האי בחלק הצר ביותר שלו.
אומרים שהאי הוא מישור בפני עצמו.
אומרים שהאי הוא ישות חיה בפני עצמה.
אומרים שספר הלחשים האגדי של גייט "שער הידע" שוכן בלב האי.
בין אם האגדות נכונות ובין אם לא מספר מהלחשים של גייט עוברים בין אשפי הזימון שמגנים על ידע עתיק זה בקנאות.
אשד המלח של מלבולג'.
זימון.
דרגים: מכשף/אשף 5
רכיבים: ק, ת, מ.
זמן הטלה: פעולה אחת.
משך: סיבוב דרגה.
טווח: קרוב (7.5 מ' + 1.5 מ'/שתי דרגות.)
הצלה: תגובה חלקי וקשיחות חלקי (ראה תיאור)
התנגדות לחשים: לא.
לחש זה גורם לאשד עשוי מלח מלבולג' או "מלח שחור" שחור לפרוץ מהאדמה ולהתקע ביריב, היריב צריך להציל תגובה או להיות משופד על ידי האשד, יצור משופד חוטף 3ק6 נזק ו1ק4 נזק לחוסן (קשיחות לחצי משתי סוגי הנזק) יצורים המבוססים על מים כמו יסודני מים חוטפים נזק כפול. יצור שהצליח להציל תגובה אינו משופד אך חוטף חצי נזק (הצלת קשיחות מוצלחת תוריד את זה לרבע).
יצור שלא הצליח בהצלה חוטף 3ק6 נזק ו1ק4 נזק לחוסן (קשיחות לחצי) בכול פעם שמתחיל תורו, ניתן לשבור את האשד ד"ק שבירה 30 או להוציא אותו מהגוף ד"ק אומנות הבריחה 25.
מוקד: גביש מלח שחור בשווי 1,000 מ"ז.
הסבר על מלח שחור: המדור השישי של הגיהנום מורכב מגושי אבן שחורים ענקיים שהקטנים בהם בגודל עיר קטנה והגדולים בגודל של מטרופוליס. בין הצוקים השחורים יש מנהרות שבהם ניתן למצוא מנרלים ומתכות יקרים ונוראים שלא צריכים להיחשף לעולם.
אחד מהמנרלים האלה הוא המלח השחור המכונה "מלח ערפדי" גביש שחור זה שוטה את הדם והלחות של כל דבר שהוא נוגע בו, לרוב ניתן להבחין במרבצים של המינרל הזה באמצעות מציאת סלעים מצומקים וסדוקים המקיפים את המינרל.
זימון.
דרגים: מכשף/אשף 5
רכיבים: ק, ת, מ.
זמן הטלה: פעולה אחת.
משך: סיבוב דרגה.
טווח: קרוב (7.5 מ' + 1.5 מ'/שתי דרגות.)
הצלה: תגובה חלקי וקשיחות חלקי (ראה תיאור)
התנגדות לחשים: לא.
לחש זה גורם לאשד עשוי מלח מלבולג' או "מלח שחור" שחור לפרוץ מהאדמה ולהתקע ביריב, היריב צריך להציל תגובה או להיות משופד על ידי האשד, יצור משופד חוטף 3ק6 נזק ו1ק4 נזק לחוסן (קשיחות לחצי משתי סוגי הנזק) יצורים המבוססים על מים כמו יסודני מים חוטפים נזק כפול. יצור שהצליח להציל תגובה אינו משופד אך חוטף חצי נזק (הצלת קשיחות מוצלחת תוריד את זה לרבע).
יצור שלא הצליח בהצלה חוטף 3ק6 נזק ו1ק4 נזק לחוסן (קשיחות לחצי) בכול פעם שמתחיל תורו, ניתן לשבור את האשד ד"ק שבירה 30 או להוציא אותו מהגוף ד"ק אומנות הבריחה 25.
מוקד: גביש מלח שחור בשווי 1,000 מ"ז.
הסבר על מלח שחור: המדור השישי של הגיהנום מורכב מגושי אבן שחורים ענקיים שהקטנים בהם בגודל עיר קטנה והגדולים בגודל של מטרופוליס. בין הצוקים השחורים יש מנהרות שבהם ניתן למצוא מנרלים ומתכות יקרים ונוראים שלא צריכים להיחשף לעולם.
אחד מהמנרלים האלה הוא המלח השחור המכונה "מלח ערפדי" גביש שחור זה שוטה את הדם והלחות של כל דבר שהוא נוגע בו, לרוב ניתן להבחין במרבצים של המינרל הזה באמצעות מציאת סלעים מצומקים וסדוקים המקיפים את המינרל.