לפני כמה קראתי כתבה ב Enworld, על משחקי התפקידים שאנשים מצפים להם ב-2016: http://www.enworld.org/forum/content.php?3148-The-10-Most-Anticipated-Tabletop-RPGs-Of-2016-Are
מי שמסתכל על הרשימה של עשרת המשחקים, למעשה יש שם משחק אחד בדיוק שהוא חדש לגמרי (קונאן של מודיפיוס, אפילו שמבוסס על 2ק20). כל יתר המשחקים הם או גרסאות חדשות למשחקים ישנים (פאראנויה, Rifts לעולמות פראיים, מה' 2 של 7th sea, וריאציות של DCC) או אפילו הדפסות חדשות של משחקים ישנים (Runequest).
אתמול סיימנו את הקמפיין של מרוצללים 5, ואז כשהתחילו לדבר על המערכה החדשה, הייתה התלהבות לנסות את שיטת הקרב המגניבה של Runequest. עכשיו, לא שהיא לא מגניבה, אבל - זו שיטה בת 30 שנה! (נכון, יש מהדורות חדשות יותר).
כאילו, אין כמעט יותר חדשנות. אפילו מבוכים ודרקונים 5, אותה אני נורא אוהב, היא רק אבולוציה מצוינת של מנוע קיים. מבוכים ודרקונים 4, שבאמת הייתה משחק חדש, פשוט נכשלים. גל האינדי גם נדמה שדעך...
למה נדמה שבמשחקי תפקידים יש המון מחזור (לפחות במכאניקה, רעיונות ופלאף יש חדש בשפע)? איזה משחקים חדשים אתם מכירים עם מכאניקה מהפכנית?
מי שמסתכל על הרשימה של עשרת המשחקים, למעשה יש שם משחק אחד בדיוק שהוא חדש לגמרי (קונאן של מודיפיוס, אפילו שמבוסס על 2ק20). כל יתר המשחקים הם או גרסאות חדשות למשחקים ישנים (פאראנויה, Rifts לעולמות פראיים, מה' 2 של 7th sea, וריאציות של DCC) או אפילו הדפסות חדשות של משחקים ישנים (Runequest).
אתמול סיימנו את הקמפיין של מרוצללים 5, ואז כשהתחילו לדבר על המערכה החדשה, הייתה התלהבות לנסות את שיטת הקרב המגניבה של Runequest. עכשיו, לא שהיא לא מגניבה, אבל - זו שיטה בת 30 שנה! (נכון, יש מהדורות חדשות יותר).
כאילו, אין כמעט יותר חדשנות. אפילו מבוכים ודרקונים 5, אותה אני נורא אוהב, היא רק אבולוציה מצוינת של מנוע קיים. מבוכים ודרקונים 4, שבאמת הייתה משחק חדש, פשוט נכשלים. גל האינדי גם נדמה שדעך...
למה נדמה שבמשחקי תפקידים יש המון מחזור (לפחות במכאניקה, רעיונות ופלאף יש חדש בשפע)? איזה משחקים חדשים אתם מכירים עם מכאניקה מהפכנית?