• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 (3/3)- עץ משחק -סיימנו. תודה לכולם.

ליאור
מיילו קופא. הוא מתחיל לרוץ לכיוון הסוס האפור, חרבו של מיילו בוהקת באור כסוף. אש כסופה וירוקה מתערבלת סביב הלהב. הוא משסף דרך שלדים זומבים, קוצץ אלמתים במארג ל אנרגיה בוהקת. כנפיים מתחילות להיווצר סביבו, ןהעיט הכסוף שעל מצחו בוהק באור. ''האבירה האפורה! הטי לי אוזן! אני הוא מיילו נגן להב, אבירו של אלת'וס'' הוא נושם נשימה עמוקה ולוחש ''אני הבן שלך'', בעודו מסתער את דרכו לעברה דרך הצבא המרקיב, תהילתו של אלת'וס בוהקת סביבו כאשר הכוח שלו הודף אחורה את הצבא בגלים, משאיר ''קרחת'' של אור בוהק שמרחפת מעל האדמה המצולקת, משאירה שטח פנוי בשבילו ובשביל האבירה האפורה .
 
מליק
אחרי מה שנראה כמו שעה, מליק מבין שהוא אכן נלחם לחינם, הוא שומע קולות קרב מתוך העיר, והוא מבין מהר מאוד שהחומה נפרצה. הוא מבחין שכל החיים נוסגים כולם לאותו כיוון, הארמון של העיר. נראה שהסיירים שם מקימים אזור חיץ מנסים לאפשר לאזרחים לתפוס מחסה.

YDS
אתה נמצא למרגלות הגבעה, אל מתים מתים רבים מאחוריך, ואתה מוקף בצבאה של האבירה האפורה, אבל יש שביל ישיר בינך לבינה.
אתה רץ קדימה, ורגע לפני קצה הגבעה.
"אתה כלום" אומר הרוכב שלצידה, הוא מזנק מסוסו וחוסם אותך, חרבו הארוכה ננעלת מול להב הפניקס, הוא נעמד איתן, עוצר את כל ההתקדמות שלך.
"אני אחסל אותו בשבילך." הוא אומר לה, הברדס מחליק מראשו, הוא היה חצי אלף בחייו, עינו השמאלית חסרה במה שנראה כמו אבחת חרב אשר ננעצה בה, וחוררה את ראשו. עינו הטובה נעוצה בך. ואתה נרעד כשהוא אומר את המילה האחרונה שלו, באלפית נקייה. "אמא".
 
יאס-אראק-
IN
״ועם זאת, הם שונים״ אומר יאס-אראק ״נאמר לי כי הם מסוגלים לחשוב בעצמם, כי יש להם תודעה משלהם״.

׳להשתחרר?׳ אומר לה יאס-אראק בראשו וצוחק, ׳זאלה, עשיתי את החטא הנורא הזה לנשמתך על מנת שלא תהיי כבולה יותר לעולם.׳
 
ליאור
מיילו מביט בו בהלם, נסוג לאחור כמה צעדים, מקרטע. הוא בולע רוק, נושם עמוק, ואז צועד קדימה, ואומר בקול רועד ''שמי, הוא מיילו נגן להב.
בנה של סירין נגן להב. עכשיו, הנח לי לדבר איתה...אחי'' מיילו אומר בחוסר חשק ברור להודות באמת
 
מליק
אתה והסיירים מחזיקים מעמד בנתיים, העיר נשרפת מסביבכם, והאל מתים עוסקים בהשמדה שלה ולא בכם בנתיים.

יאס
"הם...." קולה נקטע בגלל מחשבותיה של זאלה. "...תועבות לכל דבר."
בני תמותה, אל-מתים, חיים, מתיים הבאנשי כמעט מתחננת להכוונות, למטרה.
את מי היא תתקוף? את בני התמותה? את האל מתים? היא תצפה מהצד?

מיילו.
"אני לא אחיך." אומר הנקרופלוליטן. חרבו מורמת גבוה, מוכנה לחסום אותך. "וזו אינך אמך, בנה של סירין" הוא אומר, קולו בחצי יריקה. "זוהי המצביאה האפורה, אני בנה היחיד, זה שהיא בחרה מתוך כולנו לשרת כבנה, כעוזרה. אתה בן של אבירה מתה, אני בן למניהגה הנערצת שלנו.
 
ליאור
מיילו מרגיש את זעמו מתלהט ''אמרתי,
שאני בנה של סירין נגן להב, ושעלי לשוחח עמה, עכשיו זוז הצידה, מתחזה. או שתשלם את המחיר המלא!" הכעס מתלקח בצורת להבות כסופות בוהקות והוא מקרב את חרבו לזו של חצי האלף, מחשבותיו סוערות מתחזה! לא יכול להיות!
 
ליאור
מיילו מביט סביב, נאבק בהלם, בבלבול, ובזעם. הוא צועד לאחור צעד אחד, מבולבל, ואז רגלו מוצאת מאחז יציב באבן. מבלי לחשוב, הוא פועל. מיילו מכווץ את רגליו לרגע, ואז משתחרר בזינוק מעל חצי האלף, נוחת מאחוריו ומול האבירה האפורה
''אמא, זה אני, מיילו. אנחנו צריכים לדבר''
Meta
הולך אחורה משבצת אחת ואז קופץ לגובה עשרה פיט, למרחק שיעקוף אותו.
 
יאס-אראק-
IN
׳את כולם יקירתי, שחררי את העוצמה האמתית שלך, ואל תעצרי את עצמך. ילדה יקרה, זהו חופש, חופש אמתי׳ אומר יאס-אראק בראשו.

״אם כך, אני מנחש שאת רואה אותי גם כיצור שיש להשמיד, האם אינני צודק? אני תועבה אפילו יותר אפלה מהנקרופוליטנים״ שואל יאס-אראק בהתגרות מסוימת.
 
ליאור
מיילו נאנח ''מה אתה רוצה ממני? שאכנע? שאצטרף לשןרותיכם? כל מה שאני רוצה זה הזדמנות לדבר איתה. למה זה כל כך קשה לך לתת לי אותה?" הוא עוצר לרגע, ואז מיישיר אליו מבט צורב כמו חומצה ''פוחד שהיא תיזכר בי? שאני אקח את מקומך? אם היא באמת שכחה את עצמה כפי שאתה טוען, אין לך סיבה לפחד. נכון?"
 
YDS
"שתסור מפנינו, שתקבל את מותך, ושתפסיק לקרוא לאישה הזו "אמא". " אומר האל מת, "היא לא רוצה לדבר איתך, אם הייתה רוצה, היא הייתה אומרת, הרי היא שומעת את שנינו, והיא מקבלת את דעתי. הבן, היא איננה רוצה בך, היא לא רוצה שום קשר אליך, אל החולשה שאתה מייצג, אתה כלום ואפס, אפילו את עקרונותיך מכרת בתקווה לבוא ולדון איתה. הבט סביב, אור השחר יעלה בעוד שעה, וטירת שלג נפלה, כמה אנשים זנחת למותם? כמה חיים הפקרת? איפה אחיך לנשק אשר השארת לבד בעיר?" הוא שואל, קולו כואב, חד. "אתה קורא לעצמך אביר אלתוס?" הוא שואל, "תן לאביר טרקאך לתת לך שיעור." הוא אומר. "ותן לו להראות לך שהאל שלך זנח אותך."
אתה מרגיש חום ביידים, חום שהרגשת פעמים כל כך בודדות בעבר. מילותיו, הן כואבות, הן מביאות איתן ייאוש. הוא אומר עוד משפט אחד, ואתה מרגיש אותו מכאיב לך יותר מכל אבחת חרב "אתה לא ראוי."
OUT
גלגל בבקשה רצון ד"ק 25
בכישלון, אתה סופג 15 נזק אש, ואתה ממשיך לספוג אותו בכל סיבוב כל עוד אתה מחזיק בלהב הפניקס.

יאס
"ללא ספק." היא אומרת, "אבל הארכון נתן פקודה, ואני מניחה שהוא יודע מה הוא עושה."

יאס מרגיש לרגע את התודעה שלו נחצת, האל מתה זקוקה ליד מכוונת, היא תפעל לבד, אבל היא זקוקה למישהו שיזכיר לה איך לפעול.
הוא מרגיש שעין אחת שלו מתרכזת בשיחה עם הקוסמת, בעוד עינו השנייה מבחינה בעיר העולה בלהבות, בעשרות אל מתים הנעים בעיר, ובכוח חיים הנמצא רחוק במרכז העיר, מוקף אל מתים.
הבנשי מסתכלת סביב, יוצרת קשר עם היוצר שלה.
ויאס מרגיש בזה.
OUT
עד להודעה חדשה, אתה יכול לשלוט/לכוון את זאלה, זה לא שהיא תחת שלטון יאס, אלא יותר כמו תודעה מחוברת של שניהם.
בכל שאלה של נתונים, היא באנשי לכל דבר, דבר איתי אם יש לך בעייה להגיע לנתונים עצמם.
 
ליאור
meta
גלגול רצון
19+8=27
in
האש צורבת את ידו של מיילו, חורכת אותו כמו מילותיו של אביר טרקאך. הוא רואה מטושטש מבעד לדמעות האכזבה והצער, ואז...ידו מתדהקת סביב שמותיהם של הנופלים. גרגדה. סולסטייס. לאטימר. זאלה. טריסטן...והאש נעלמת, נשאבת לתוך גולת הניצב. מיילו מזדקף, הדמעות מתייבשות בחום הפנימי שבוער בתוכו. אש כסופה מתנחשלת בכל וריד בגופו. הוא מניף את חרבו, ומדבר בשלושה קולות-קולו של האביר, קולה של הפיה, וקולו של הדרקון "אלת'וס לא זנח אותי. הוא סייע לי. אני איבדתי, סבלתי, הקרבתי. שלחתי אנשים אל מותם כשיכולתי להגן עליהם. ניגשתי למשא ומתן עם האויב באמצע קרב, וזה צילק אותי, מצלק אותי עד לרגע זה ממש" מיילו מרים את כף ידו המצולקת, כשכל הסימנים בוהקים באור כסוף, ירוק ואדום "אבל אלת'וס תמיד היה שם. כי אלת'וס הוא לא רק האביר הנאצל שהקריב את טובתו האישית למען טובת הכלל. אלת'וס הוא נשמת האביר. זו שאומרת לי להתגבר על הפחדים שלי, לראות את התמונה הכוללת, לוותר על היקר לי מכל למען המטרה הגדולה..." מיילו מסחרר את להב הפניקס, ובאבחה מהירה כברק חרבו נשלחת לכיוון חזהו של של האביר המתחזה שמולו, משסף פעמיים בהצלבה זריזה "ולחסל ממזרים מטונפים כמוך!"
meta
to shatter a mountain, להתעלם מהפחתת נזק
התקפה
+1 strike down the wicked, נשק קסום +3, +10 כוח, +11 תה"ב, -5 התקפת עוצמה-סה''כ +20
[dice seed=16740 secure=a99f6df9_0]1d20+20[/dice]
התקפה שניה
[dice seed=63822 secure=bdb9502e_1]1d20+14[/dice]
נזק ראשון
[dice seed=12592 secure=b75145ab_2]1d8+24[/dice]
נזק שני
[dice seed=26906 secure=0101b407_3]1d8+24[/dice]
 
יאס-אראק-
IN
"הארכון אמר, אז אנו מצייתים" חוזר יאס-אראק על מה שהיא אומרת, "מעניין" הוא אומר, ופונה אחורה, חסר עניין בשיחה. הוא מחייך לו, לוקח את הספר השחור ומתיישב לו בפינה שקטה, מסתכל על כול המבטים שהוא מקבל. מהעין האחת שלו, הוא רואה את הבת שלו, נולדה מחדש, יפיפייה. הוא יודע איזה עוול הוא עשה לה, מה הוא גרם לה. הוא היה כה אכזרי, אך כעת, היא חופשיה.

==
חופשיה. ככה היוצר לוחש באוזנה. היא שונאת אותו, היא מודה לו, היא תרצח אותו, כתודה. היא מבולבלת, אבל היא רוצה הכול, והכול נמצא לרשותה.

מתוך העיר נשמעת הצרחה, מרעידה את האדמה, מרעידה את האדמה. האנשים נופלים בזה אחר זה, הם צורחים, אך הצרחות שלהם חלשות מידי בשביל להישמע, המוות נשמע כעת, הכאב של זאלה, הכאב? לא, היא צעירה מידי בשביל לזהות זאת ככאב. כרגע הרגשות פשוט מתפרצים ממנה, אחד אחרי השני.

היוצר מכוון, היא מסתכלת קדימה. זה חי, חי יותר מכול דבר אחר שזאלה הרגישה עד עכשיו, יותר מהכפריים החלשים האלו, זה בוהק בחיים עם עוצמה. זאלה מסתכלת, ומסביבה שורת גופות משתררת. דרך פנויה, זאלה מתקדמת בה.

אז היא מזנקת ומתקדמת קדימה, מהירה יותר מכול דבר אחר, עוברת דרך הנקרופוליטנים ושואבת מתוכם את מעט האלמוות שנותר בהם. הם כול כך מעניינים, כול כך שונים. זאלה מסתכלת, כתינוק הפותח בפעם הראשונה את עיניו אל העולם.

נקרופוליטן אחד עומד שם, הוא נמוך במיוחד, והוא כורע על ברכיו, אוחז ברובה קשת. הוא כה קטן, הוא מזכיר לה. הוא מזכיר לה את הכאב, איך הוא פילח את הראש שלה, אותו רגע מהדהד בה, והיא צורחת בזעם, מסתערת לכיוונו. הוא מרגיש את המגע הקר של זאלה על צווארו, אך זאלה לא עוצרת שם, היא דוחפת יד אחת אל המקום בו הלב נמצא, ויד אחת אל הראש, אל המקום בו הוא פילח אותה. הנקרופוליטן מרגיש כול מערכת מתה בגוף שלו מתפרקת, עד שהוא נופל מטה. הגוף שלו מפרפר, העיניים שלו מתרוצצות בחוריהן, מאיימות לצאת, והלב שלו פועם כול כך חזק שהוא קורע שריר אחר שריר עם כול פעימה שלו. זאלה מסתכלת, היא צוחקת, צוחקת בקול. הנה, היא החזירה לו. אבל זה לא מספיק, היא רוצה להחזיר לו שוב, חבל שהוא היה כול כך חלש. היוצר מכוון אותה פעם נוספת, אולי היא תמצא עוד, היא ממשיכה בדרכה.

היא מזנקת פעם נוספת קדימה, מוצאת הפעם את אחד מהלוחמים המשוריינים של העיר החיה. הוא מכה בחרבו, שהתעקמה כבר מעוצמת המכה, בנקרופוליטן שמתגונן ברגעיו האחרונים, שכול מה שנותר לו זה מגן פלדה. החרב המעוקלת בצורה מוזרה, זה מזכיר לה מישהו אחר. מישהו רחוק, שהיא הכירה. יש כאב בזיכרון, אבל כול כך הרבה רגשות חדשים ופתאומיים. זאלה לא זוכרת את הרגשות האלו, היא מתקרבת מיד, עומדת מול החייל, מסתכלת בעיניו, גורמת לו לקפוא ולהיחלש רק מהמראה שלה.
"אתה כמוהו!" היא אומרת, ועושה את הדבר שהחושים שלה מנחים אותה. היא מתכופפת קדימה אל החייל המשותק, מנשקת אותו ועוצמת את עיניה.
כאשר היא מתרוממת, העור שלו מיובש לחלוטין מדם, העיניים שלו מלאות בורידים אדומים, הגוף שלו כחול ושחור מחלקים משותקים.
"עכשיו אתה נראה כמו היוצר" היא אומרת בשעמום. היוצר מביע חוסר שביעות רצון מההערה, זאלה כבר יודעת מה הוא יאמר לה, ומתקדמת לבד.

אל מקור החיים שבמרכז העיר, לשם. היא צורחת וצוחקת בלכתה. 'זאלה? של מי השם הזה בכלל?' היא שואלת בינתיים את עצמה.
 
מליק וממילו- אני מקפיא אתכם רגע בזמן. כדי לסיים כמה דברים עם יאס.

יאס
זאלה מרגישה 2 נקודות של עוצמת חיים, האחת אכן בלב העיר, ריבוי של נשמות חלשות ונשמה אחת חזקה, אבל בצד השני, מחוץ לעיר, על הגבעה, כוח חיים בוער, להבה יוקדת של כוח רצון וחיים.
לאן היה ממשיכה?
 
יאס-אראק-
IN
יאס-אראק ש'קורא' בספר חושב על משהו. סירונה, הוא רצה לפגוש אותה כול כך הרבה זמן, אולי כדאי שהוא יראה אותה.
==

היוצר רוצה את המנהיגה. היוצר רוצה שאני אמצא את המנהיגה. זאלה, זאלה הייתה יכולה להיות מנהיגה, היא זוכרת. זאלה הייתה המנהיגה, היוצר מחפש אותה, לא, היוצר ויתר עליה כמנהיגה. היא לא בטוחה מה זה אומר, היא שואבת את האלמוות מעוד אומלל. אז היא הולכת אל עוד אחד מהאלמתים, עומדת מולו.

"איפה היא?" היא שואלת אותו, ואז היא צורחת עליו את השאלה, מעיפה אותו אחורה. הוא מסתכל מלמטה, בעוד זאלה נועצת בו את ידיה ומושכת ממנו את החיים. "מנהיגה, מנהיגה, מנהיגה" היא אומרת בכול פעם שהיא שואבת את היד שלה לתוך הבטן של הנקרופוליטן, "כמוני, מנהיגה. איפה? איפה?!" היא צורחת עליו, ובמרכז קבוצת הנקרופוליטנים האדירה, היא מבינה שהוא מת. היא מסתכלת אל הצדדים, "מנהיגה?" היא שואלת נקרופוליטנית מסכנה שהיא הקורבן החדש. היא עוברת דרך הנשקים, דרך השריונות.

==
אם יש שכל בראשם, הם יגידו ליאס-אראק איפה המנהיגה.
כך או כך, זה לא הולך לשנות את הגורל שלהם, הראשון שיענה על התשובה ימות, יאס-אראק בטוח בכך.
הוא הופך דף בספר השחור.
הוא עוד יגלה מה הוא רואה, בקרוב, כרגע, הוא לא הולך לעצור את זאלה מלרצוח את כולם.
מעניין כמה עמודים זה ייקח.
 
יאס-אראק-
IN
המנהיגה... בחיים? זה לא יכול להיות. גברת זמר-להב מתה לחלוטין, ככה יאס-אראק יודע לפחות. אז למה זאלה מרגישה כול כך הרבה חיים משם? הוא תוהה לעצמו מה זה אומר. אולי זה סוף סוף יבהיר לו מה הוא רואה.

==
לשם, אומר היוצר. היוצר רק מצווה, היוצר אף פעם לא אומר לזאלה שהיא עשתה עבודה טובה. גם הוא, האיש שהיא זכרה מקודם, לא אמר לה זאת רבות. לא האיש הקטן, האיש הקטן רע. האיש היפה, היא זוכרת שהוא היה יפה, זאלה הרגישה כול כך הרבה דברים אליו.

היא עפה לה, קדימה, עוברת דרך עשרות חיילים בדרכה. זאלה לא נעצרת בידי שום דבר, יהיה זה נשק, שריון, מכונת מלחמה או כול דבר אחר.

תנו לי לראות, תנו לי לראות מה מפיץ כול כך הרבה עוצמה. חיים, זאלה משתוקקת לראות.
 
יאס
זאלה חוצה את העיר, משאירה אחרי גופות רבות, הן של בני אדם והן של נקרופוליטנים. היא עוברת דרך החומה כאילו לא מדבור במחסום אבן עצום.

לפניה, הרחק שם עומדים שלושה, מוקפים בהמון אל מתים.
האחת רוכבת על חד קרן שחור
השני לידה, מחזיק חרב שלופה
והשלישי, היא זוכרת אותו, הוא היה ברעגיה, הא נלחם, לצידה? נגדה?
 
חזרה
Top