חוקים במשחקי תפקידים מאפשרים לעשות הרבה דברים - בעיקר היכן שהחוקים לא אומרים משהו ספציפי. אין למשל שום חוק במו"ד שמונע מהדמות שלך להשתמש בחרב דו-ידנית מעל גב סוס או להרוג אורק בכך שהיא תקפוץ עליו מגג צריח הכנסייה, תספוג 10ק6 נק"פ נזק שלא יזיזו לה הרבה כי היא ברברי עם 100 נק"פ ולאורק יש רק 15.
מצד שני, הרבה סצנות במשחק שאפשריות מבחינת חוקים פשוט היו נראות לנו לא סבירות או תמוהות ולא מעניינות אם היינו רואים את זה בסרט. נכון שאנחנו משחקים בדמיון ולא צופים בסרט, אבל עד כמה חשוב לכם שהסצנה שאתם משחקים כרגע הייתה משהו שהגיוני לראות בסרט סביר או אפילו במציאות?
אני יודע שאני חושב על זה בהרבה מקרים כשאני כותב תרחישים למשחק. דעתכם?
מצד שני, הרבה סצנות במשחק שאפשריות מבחינת חוקים פשוט היו נראות לנו לא סבירות או תמוהות ולא מעניינות אם היינו רואים את זה בסרט. נכון שאנחנו משחקים בדמיון ולא צופים בסרט, אבל עד כמה חשוב לכם שהסצנה שאתם משחקים כרגע הייתה משהו שהגיוני לראות בסרט סביר או אפילו במציאות?
אני יודע שאני חושב על זה בהרבה מקרים כשאני כותב תרחישים למשחק. דעתכם?