• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[כוכבים אין ספור]עלילות ספינת החלל "מתילדה השמנה"-הרפתקאה בין כוכבים- עץ משחק

טימותי מתעלם מכל הסיפור עם ראג' והולך למעבדה כדי להתחיל לעבוד עם הצמחים.
תחילה הוא ממקם את האדניות באזור רחוק ממיכל המים ואז הוא מתחיל לעבד האדמה כאשר הוא מעבד את האדמה, מוסיף לה ממריצי גדילה וממריצי פוטוסינטזה ומוודא שלשורשים יש מספיק מקום לגדול, תהליך הלוקח לו כמעט שעה וחצי כשבסיומו הוא מסדר תאורה שתמה אור שמש עבור הצמחים.
אאוט: ילו, עכשיו השאלה אם תיענה לבקשה ותיפגש עם טימותי.
 
IN
אלכסנדר קם ומתקרב אל ראג' ווקטור, ומניח יד על הרובה שלו, מנדנד בראשו לשלילה. "ידעתי שהסיפור שלך לא נשמע טוב מההתחלה, ראג'. ראיתי את התצלומים של הספינה, ואני יודע שאתה משקר לנו, או לפחות לא אומר לנו את האמת. אמור לנו את הסיפור האמיתי מאחורי הספינה והמכירה שלה, וניתן לך ללכת בריא ושלם, ללא פגע. ידעתי כששיקרת אז, אדע אם תשקר עכשיו."
 
IN
חדר נוסעים:
" אני לא יודע כלום! אני נשבע!" מיילל ראג' "אני רק איש מכירות, נתנו לי את הספינה במצב הזה מהמוכר שלה ואני רק אחראי על המכירה שלה! אני רק בורג קטן במערכת בבקשה תרחמו עליי.."
 
IN
חדר נוסעים:
"הבורג הקטן חשוב באותה מידה כמו המנוע הגדול ביותר, או שכל המכונה מתפרקת." אלכסנדר נאנח, מוריד את ידו מהרובה של וקטור, קם ומתסובב. "אם אין לך שום דבר שימושי להגיד, אתה סתם מבזבז חמצן. עשו בו כרצונכם." הוא מוסיף בניפנוף יד.
 
"תראה." את אלכסנדר כנראה קנית. "אבל אני.. אני צריך משהו שימתק את העיסקה." וקטור מושך בכתפים, "אני גם אוהב מידע. אני בטוח שאתה יכול לספר לנו על איזה פרצת אבטחה או מסתור מעניין... אתה יודע, הזמדנות להרוויח קצת קרדיטים."
 
IN
זיעה מתחילה למלא את הפנים של ראג' בנוסף לדמעות שכבר היו שם. "מה שתרצו! רק בבקשה תתנו לי לחיות.. אם רק תשחרר אותי אני אשיג לך אנשי קשר שצריכים עבודות שחורות באלפי קרדיטים ,מקומות פוטנציאלים לטכנולוגיה עתיקה אפילו מידע מסווג של אקירה! כל מה שתרצה רק בבקשה תשחרר אותי..."
 
"או" אומר וקטור עם חיוך. "מצוין." הוא מסיים ומקפל את הSMG. "תזכור דבר אחד, אם אתה מנסה לעבוד עלי, אני אמצא אותך, ואגרום לך להצטער שלא הרגתי אותך פה." הוא מביט באחרים. "תוודאו שהוא לא מוצא נשק." הוא זורק בעודו חוזר לתא הטייס.
 
OUT
לדעתי קנינו לנו אויב, וגם אם הוא חתיכת אפס, יש לו את תאגיד מאחריו, ואני לא יודע כמה תאגידים גדולים כמו אקירה אוהבים שסוחטים את האנשים שלהם...
יש למארו אפשרות להריץ חיפוש ברשת על מיקרים של אנשים שהתעסקו עם סוכנים של אקירה ואיך זה ניגמר?

IN
"ליתר ביטחון אני אנתב את הכוח מגנרטור החרום" מארו אומר ומתחיל לתפעל את המערכת. "בדיוק בשביל זה הוא נועד, ואין סיבה שנלך על הקצה."
כשהוא מסיים, הוא הולך לעזור במעבדה עם הפקת החמצן.
"רצית משהו מיוחד?" הוא שואל במהלך העבודה.
 
טימותי שבדיוק סיים עם הצמחים עונה: "יש משהו שאולי תוכל לעזור לי בו. אני לקחתי את הקומפאד וכרטיס האבטחה של המאבטח לפני שעזבנו את המסעדה ואני אשמח אם תוכל לחדש את חשבון הPAYNOW שלו ואם תוכל למצוא בו או בכרטיס מידע מוסתר, אולי אפילו מידע שנמחק כי יש משהו חשוד במהירות בה הגיעו החיילים. מעבר לכך הייתי רוצה לדעת אם יש אפשרות לאתר את הפריטים הללו ואם כן מאיזה מרחק".
עריכה: כשטימוטי מסיים לדבר הוא מושיט לעבר מארו את הפריטים.
 
מארו לוקח את המכשיר בידו ובוחן אותו. "אין לי רגע של מנוחה בספינה הזאת." הוא מתמתח. "אני אחרי בערך 4 שעות של תיקונים אינטנסיבים. תן לי שתי דקות להתאושש קודם." הוא אומר בהתנצלות, מניח את המכשיר על השולחן ויוצא מהחדר.
אחרי מספר דקות הוא חוזר כשבידיו שתי כוסות קפה חמות. "הכנתי גם לך." הוא מפהק ומגיש את הכוס בחיוך. "לא היתי בטוח אם אתה אוהב, אבל אמרתי לעצמי שבמיקרה הגרוע ביותר אני אשתה את שלך."
הוא לוקח לגימה ארוכה ומתחיל לעבוד על המכשיר.

META
קודם נבדוק אם יכולים לאכן אותנו, ואם כן, אנסה לחסום את זה.
אחרי זה, אנסה להוציא מהמכשיר מידע.
אין לי מושג מה לגלגל אבל גם ככה בכל מה שרלוונטי התוסף שלי הוא 1 חוץ מטק\עתיד שזה 2. זה נחשב סצינה חדשה שמאפשרת גילגול מחדש במיקרה של כישלון?
[dice seed=38395 secure=cfc765bc_0]2d6+1[/dice]
 
IN
מארו:
כשאתה מתחיל להתעסק עם המכשיר אתה מגלה שהוא משדר אות מצוקה אל עבר הגמונס, אתה לא בטוח לאן. אתה משער שבמרחק שבו המכשיר נמצא האות לא מספיק משמעותי בשביל שיקלטו אותו.

אתה יכול לנסות לפרק את המכשיר פשוט בשביל לבטל את הרכיב שמשדר את האות ואחר כך להרכיב אותו מחדש או שאתה יכול לנסות לתכנת את המכשיר ככה שיפסיק לשדר את האות או יעשה משהו אחר.

OUT
הסצנה היא סצנה חדשה (עד שתגיעו לבסיס). בשביל למצוא אם מאתרים אותכם אתה לא צריך לגלגל עם הידע שלך במחשבים, פעולה כזאתי שמחפשים אותה במיוחד עם ידע במחשבים ובלי הגבלת זמן זה דבר טריוויאלי.

בקשר לביטול האות:
בשביל לפרק אותו ולהרכיב מחדש זה טק/עתיד
בשביל לתכנת את המכשיר שיעשה משהו שונה עם האות זה מחשבים.

עריכה:
אסיד- ניתן לחפש על מקרים שאנשים התעסקו עם נציגים של אקירה באינטרנט.
 
IN
"הכנסת לספינה סוס טרויאני" מארו ממלמל בשקט. "אני מקווה שטסנו באקראיות מספיק זמן בשביל שהם לא יוכלו להשתמש בזה בשביל לאתר את הכיוון לבסיס."
הוא לוקח לגימה נוספת מהקפה, ומוציא את ערכת התיקונים הקטנה שלו. הוא עובד בזריזות על המכשיר, מפרק אותו לגורמים ואז מרכיב מחדש.

[dice seed=49024 secure=d9963382_0]2d6+2[/dice]
 
"הגיוני, אבל אם היה מדובר באות חזק היוצא מהספינה כבר היינו שומעים על כך מהטייסים, אז אני לא מאמין שהאות הזה מספיק חזק להיקלט בספינה שהסורק של הספינה שלנו לא היה קולט." טימותי עונה, לא ממש מודאג "אפשר לגלות לאן בכלל האות משדר?"
 
"אני ממש מקווה שאתה צודק" מארו עונה ומוציא את המחשב הנייד, ומחבר אליו את המכשיר. "יותר קל לעבוד ככה" הוא מסביר, ומשתמש במחשב שלו בשביל לחטט בנתונים, מחפש משהו מעניין או נתונים על המיקום אליו האות נשלח.
על הדרך הוא מחפש ברשת על מיקרים של אנשים שהתעסקו עם סוכנים של אקירה. כתבות, אנשים בספייסבוק שעברו חוויה דומה, ופיסקי דין מפורסמים.

מחשבים
[dice seed=32900 secure=ee6e39c2_0]2d6+1[/dice]
OUT
לא נראה לי שהסורקים של הספינה קולטים כל אות שמכשיר אקראי שולח. אפשר הבהרה?
 
חזרה
Top